The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
En Davy naar setwinst na zijn allereerste bp weggewerkt te hebben. Iets minder soeverein, maar nog steeds prima =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Capdeville Hakkuh
Reply
Wawje breakt en mag serveren voor de set! :razz: Hakkuh
Reply
Maak snel die set af Robin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stukje Soderling-Monaco gekeken. Heel matige pot. Voorzichtig tennis van beide kansen totdat iemand een fout maakt. Soderling heeft nog een paar aardige dingen laten zien, maar van Monaco heb ik in vijf games volgens mij maar een winner gezien.
Reply
Kohl in de 1e set van 2-0 naar 3-6 en in de 2e van 4-2 naar 4-6 ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawje pakt de set na zelf 2x een break achter gestaan te hebben..hoe belangrijk. [-o<
Reply
Ai, Davy van 15-40 naar deuce en nu gaan zij er ook af :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En rain delay.... #-o
Reply
En nog steeds geen Davy op Eurosport, maar Kuznetsova #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed, ik ben hier weer ffies weg, ik hoop om 19:00 uur weer tennis ofzo, deze bui is namelijk weer supergroot.
Reply
Haase is trouwens van het SB af, weet niet precies hoeveel het staat. Laatste dat ik zag was 4-4 in de TB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase ook ineens van het scoreboard verdwenen, hoeveel staat het daar nou precies?
Reply
Ah, ok. Lekker moment trouwens om te beginnen straks. Maar Haase is mentaal ijzersterk, dus ik heb er vertrouwen in.
Reply
Haase heeft opgegeven.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Huh?! :eeeek:

Toch weer last van z'n knie zeker, maar hoe erg was dat als hij op zo'n stand opgeeft? :|
Reply
Wat is je bron trouwens, want ik lees het verder nergens.
Reply
Tripplexxx Wrote:Haase heeft opgegeven.

en Djoko kan niet gravelen
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Precies. Wat een grap van Tripple, werkelijk briljant. cry
Reply
Tripplexxx Wrote:Haase heeft opgegeven.

Goh, grappig zeg =;
Soderling ook opgegeven dan zeker?
Reply
3.52 pm: The rain looks to have stopped and it’s reasonably bright outside. No play before 4.05 is the latest official communiqué (they’ve given me a keyboard without accents but the auto-correct kicked in on the word communiqué. I’ll have to write it each time I want an é on Amélie or Améééééééé).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soderling heeft niet opgegeven.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nee en Haase ook niet dus wat is je punt?
Reply
Haase heeft zich bedacht
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het is trouwens best schijtweer daar in Parijs
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
4.20 pm: Play to start at 5 pm. The mild-mannered sports blogger has transformed into the caped crusader SuperDrew and managed to “Hold back the rain” (one for you Duran Duran fans out there, a group who, like me, are from the West Midlands of England).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5.10 pm: More rain I’m afraid. Fine rain, but rain nevertheless.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zitten jullie nou echt om de 5 minuten op die site te kijken???? :-s :-s :-s :-s :-s :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Er zitten 50 minuten tussen :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat je post ja, maar dat je kijkt [-(
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: