The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Treesong Wrote:Zo... waf z'n weekend is ook bij voorbaat al geslaagd cry

Quote:'Feyenoord wil Kluivert binnenhalen'
Door Sander Cox
Donderdag, 22 mei 2008, 17:02

Patrick Kluivert staat naar verluidt in de belangstelling van Feyenoord. Volgens het Franse L'Equipe zou de bekerwinnaar in Kluivert een tijdelijke oplossing zien voor het spitsenprobleem. De voormalig international zou bij Feyenoord een koppel kunnen vormen met Roy Makaay. Voor die andere routinier, Michael Mols zou een vergelijkbare rol zijn weggelegd als tijdens het afgelopen seizoen.

was al bekend. dit is een hoax. er scheen helemaal niet in lepuipe te staan. wel geestig dat iemand dat uberhaupt gaat nazoeken, ik wist al zeker dat hij niet komt. leuke grap van een neus?

los van het gegeven dat ik mijn scc in 2-en knip als die moordenaar komt.

helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in.................. le equipe... \Big Grin/
Reply
waf Wrote:lepuipe

ce n'est pas une puipe
May The Schwartz Be With You
Reply
In 'de duitse media' (heb het artikel zelf niet gezien) wordt gesproken over een terugkeer van Tomasson naar Heerenveen. Heerenveen zou hem een contract voor 2 jaar hebben voorgelegd. Als vervanger voor Bradley, die zoals het nu staat de enige basisspeler is, die gaat vertrekken bij Heerenveen. Heeft nog een eenjarig contract en er is belangstelling voor hem van de (sub)top uit Duitsland en Engeland (HSV, Werder, Everton, Middlesbrough).
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Engelhaar naar SChalke
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Hiele keert terug bij Feyenoord

Joop Hiele keert terug bij Feyenoord. De 49-jarige Rotterdammer wordt hoofd van de keepersacademie op Varkenoord. De laatste negen seizoenen werkte Hiele bij PSV als keeperstrainer.
Hiele keepte tussen 1977 en 1990 381 officiële wedstrijden voor Feyenoord één. Na zijn actieve carrière werd hij keeperstrainer bij Willem II, PSV, Jong Oranje en het Nederlands Elftal. "Het is een apart gevoel om straks weer werkzaam te zijn bij Feyenoord, na lang weg te zijn geweest", aldus Hiele, die een contract voor twee seizoenen zal tekenen.

Met de aanstelling van Hiele heeft Feyenoord de begeleiding van de keepers binnen de club in principe rond. Patrick Lodewijks blijft verantwoordelijk voor de doelmannen van de hoofdmacht. Hiele is hoofdverantwoordelijk voor de keepers uit de jeugdopleiding en zal hij zich samen met Pim Doesburg nadrukkelijk bezighouden met de keepers uit de bovenbouw.

Dat Hiele na negen seizoenen in de absolute top nu de overstap maakt naar de jeugdopleiding is voor de Rotterdammer geen enkel probleem. "Dit is weer heel nieuw voor me en dus een uitdaging. Daar houd ik van. Daarnaast is het voor mij sowieso nooit een must geweest om bij een eerste elftal te werken."

=D> Notworthy
Reply
waf Wrote:
Quote:Hiele keert terug bij Feyenoord

=D> Notworthy

Welkom thuis! =D>
Reply
Na Lucius dus weer een afdankertje van PSV naar de Kuip om Feyenoord te redden. Wink
Reply
Wij doen graag iets terug, als jullie Lazovic maar houden Undecided
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Zoon Luc Nilis naar PSV
Uitgegeven: 27 mei 2008 13:50
Laatst gewijzigd: 27 mei 2008 13:58

EINDHOVEN - PSV neemt de Belgische aanvallende middenvelder Arne Nilis over van Racing Genk. De 17-jarige zoon van oud-spits Luc Nilis ondertekende dinsdag een driejarig contract bij de Nederlandse kampioen.

Nilis maakt komend seizoen deel uit van de selectie van Jong PSV. Voor de tiener voelt PSV als een tweede thuis. "Zes jaar lang ben ik hier naar mijn vader komen kijken. De mentaliteit van de mensen hier en de supporters, dat vind ik heel mooi."

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=Zpp_28er3_Q">http://www.youtube.com/watch?v=Zpp_28er3_Q</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zou een redelijke stunt zijn imo

Quote:FC Twente leidt McClaren uitgebreid rond
28/05/2008 09:43

FC Twente is bezig Steve McClaren over te halen de nieuwe coach te worden. De voormalige Engelse bondscoach werd dinsdag in het gezelschap van voorzitter Joop Munsterman gesignaleerd bij het stadion en met commercieel directeur Jan van Halst op het trainingscomplex in Hengelo.

Hoe ver de gesprekken zijn gevorderd, is onduidelijk. Maar met de foto's in de hand kan Twente niet langer doen alsof er zomaar namen aan de club worden gelinkt terwijl van er van toenadering geen enkele sprake is, zoals Munsterman al dikwijls liet doorschemeren.

McClaren zat al op de tribune bij het laatste play-offduel tussen Ajax en FC Twente in de Amsterdam Arena. Officieel om gewoon eens van een mooie pot voetbal in het buitenland te genieten. Nu blijken de geruchten bewaarheid.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Zou een redelijke stunt zijn imo

Quote:FC Twente leidt McClaren uitgebreid rond
28/05/2008 09:43

FC Twente is bezig Steve McClaren over te halen de nieuwe coach te worden. De voormalige Engelse bondscoach werd dinsdag in het gezelschap van voorzitter Joop Munsterman gesignaleerd bij het stadion en met commercieel directeur Jan van Halst op het trainingscomplex in Hengelo.

Hoe ver de gesprekken zijn gevorderd, is onduidelijk. Maar met de foto's in de hand kan Twente niet langer doen alsof er zomaar namen aan de club worden gelinkt terwijl van er van toenadering geen enkele sprake is, zoals Munsterman al dikwijls liet doorschemeren.

McClaren zat al op de tribune bij het laatste play-offduel tussen Ajax en FC Twente in de Amsterdam Arena. Officieel om gewoon eens van een mooie pot voetbal in het buitenland te genieten. Nu blijken de geruchten bewaarheid.

martin jol zei dat ze een keer munsterman met iemand met en kale kop hadden zien rondlopen en dat toen iedereen riep dat jol zou komen (en dat dat onzin was).

nu loopt er een of andere rooie naast hem en nu denkt iedereen aan die mclaren...

ik vraag me af wat je moet met deze gast. er zijn weinig goeie engelse coaches en deze gast heeft het ek voor zijn verprutst.
Reply
Ik heb er ook mijn twijfels bij. Ik zou het wel opmerkelijk vinden als Twente een Engelse coach met wrs een reuze salaris binnen zou halen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het is in ieder geval beter dan Adrie Kotser.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
waf Wrote:nu loopt er een of andere rooie naast hem en nu denkt iedereen aan die mclaren...

Kan ook John van Loen zijn......of Bassie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
edit: Het is Bassie niet....

[Image: 2528539405_f11a8996a7.jpg?v=0][Image: C_71_article_1020291_image_list_image_li..._image.jpg]

Oordeel zelf, zou ik zeggen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:edit: Het is Bassie niet....

[Image: 2528539405_f11a8996a7.jpg?v=0]

Oordeel zelf, zou ik zeggen.

waarom staat caterina keijl te kijken? of is dat anette van trigt?

wat een kut keus van twente....
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:edit: Het is Bassie niet....

[Image: 2528539405_f11a8996a7.jpg?v=0]

Oordeel zelf, zou ik zeggen.

waarom staat caterina keijl te kijken? of is dat anette van trigt?

wat een kut keus van twente....

Volgens mij is het Andre van Duin. Volgens jaar voorstellingen van 'theater van de lach' in het Twente-stadion?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hij is begonnen als coach bij Derby en werd toen ontdekt door Man U en heeft een aantal jaar als rechterhand van Sir Alex gewerkt, toen ze de champions league wonnen.
Daarna werd hij manager bij Middlesborough en heeft in 5 jaar tijd de ploeg:

1) De eerste cup ooit laten binnenhalen (Carling Cup) en daarmee uefa cup verdient.

2) Het jaar daarop de club voor het eerst in de geschiedenis via de positie in de league zich laten plaatsen voor de uefa cup.

3) In 2006 stond Middlesborough ook nog in de uefa cup finale na winst op oa Roma, Stuttgart, Basel en Steaua Bucharest.

Hij ging in 2004 met Sven Goran Eriksson mee naar Euro 2004 in Portugal.

Daarna werd hij bondscoach van Engeland en wist zich niet te kwalificeren voor Euro 2008.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Dan zal Twente de CL wel winnen komend seizoen. :-({|=
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:edit: Het is Bassie niet....

[Image: 2528539405_f11a8996a7.jpg?v=0]

Oordeel zelf, zou ik zeggen.

waarom staat caterina keijl te kijken? of is dat anette van trigt?

wat een kut keus van twente....

Anneke Gronloh?

Ik kan er met de kop niet bij dat ze zo'n mislukte Engelsman aantrekken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Haha wat een reacties.
Van mij mag hij komen, het is gelukkig geen Adrie Koster en geen Anti-voetbal Ernie Brandts.

Deze Engelsman mag aan de slag van mij, en met zijn connecties in Engeland zou hij nog wel eens heel belangrijk kunnen zijn om Engelaar en Karim op te kunnen vangen. Het zou mooi zijn als hij zou tekenen, ik ben tevree. Maar goed, een kinderhand is natuurlijk gauw gevuld....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
9/5/2008 - 'Ajax haalt Argentijnse verdediger Maidana'
(Gepost door RvN/P.)



Volgens de grote Argentijnse krant Clarin is de kans groot dat Ajax de Argentijnse verdediger Jonathan Maidana aantrekt. Ajax zou een bod van drie miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger van Boca Juniors. Over de persoonlijke voorwaarden van de verdediger zou al een principe-akkoord zijn bereikt, aldus de krant.
Ajax Netwerk
Profiel Maidana: Wikipedia
Doelpunt Maidana: Youtube [reageer]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Undecided

Quote:Ten Cate moet alsnog vertrekken bij Chelsea
29/05/2008 11:40

EXCLUSIEF - Henk ten Cate moet alsnog het veld ruimen als assistent-trainer bij Chelsea. De 53-jarige Amsterdammer heeft te horen gekregen dat zijn contract wordt ontbonden en dat hij een afkoopsom mee krijgt.

De clubleiding van de Londenaren heeft de voorbije dagen diverse gesprekken gevoerd met kandidaten die de ontslagen manager Avram Grant moeten opvolgen. Die oefenmeesters hebben stuk voor stuk aangegeven dat zijn hun eigen assistenten willen meenemen naar Stamford Bridge.

Ten Cate, die het afgelopen seizoen samen met Peter Clarke en Grant de technische staf van The Blues vormden, was ervan overtuigd dat het vertrek van Grant voor hem persoonlijk juist géén gevolgen zou hebben.

De voormalige trainer van onder meer NAC Breda en Ajax had dat vernomen uit de mond van algemeen directeur Peter Kenyon, die hem een half uur voor het ontslag van Grant nog telefonisch had gesproken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
het blijft een k.u.t. club Chelsea.
Ik snap sportief gezien niet dat iemand daar uberhaupt nog manager wil worden....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Financieel gezien daarentegen...
Reply
McClaren is alweer terug in Engeland.
Het was gewoon een orienterend gesprek en Steve belde op omdat hij graag het complex wilde zien en een rondleiding. Munsterman zegt dan ook "we hebben nog meer ijzers in het vuur".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
"FC Twente en McClaren op details na rond....."

Tuurlijk...
McClaren belt Munsterman en zegt: "Goh, kan ik binnenkort eens langskomen om jullie complex te bewonderen?"

Het schijnt dat Mourinho laatst het stadion van Cambuur heeft bezichtingd. En ook de trainingsvelden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Het schijnt dat Mourinho laatst het stadion van Cambuur heeft bezichtingd.

nee hoor, die kwam alleen maar boodschappen doen bij de Super de Boer, die de ruimte onder de hoofdtribune opvult.
Mijn gras is groener
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Ten Cate moet alsnog vertrekken bij Chelsea
29/05/2008 11:40

EXCLUSIEF - Henk ten Cate moet alsnog het veld ruimen als assistent-trainer bij Chelsea. De 53-jarige Amsterdammer heeft te horen gekregen dat zijn contract wordt ontbonden en dat hij een afkoopsom mee krijgt.

De clubleiding van de Londenaren heeft de voorbije dagen diverse gesprekken gevoerd met kandidaten die de ontslagen manager Avram Grant moeten opvolgen. Die oefenmeesters hebben stuk voor stuk aangegeven dat zijn hun eigen assistenten willen meenemen naar Stamford Bridge.

Ten Cate, die het afgelopen seizoen samen met Peter Clarke en Grant de technische staf van The Blues vormden, was ervan overtuigd dat het vertrek van Grant voor hem persoonlijk juist géén gevolgen zou hebben.

De voormalige trainer van onder meer NAC Breda en Ajax had dat vernomen uit de mond van algemeen directeur Peter Kenyon, die hem een half uur voor het ontslag van Grant nog telefonisch had gesproken.

Had ik niet verwacht. Was er echt van overtuigd dat Rijkaard daar naar toe zou gaan.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: