The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
andre Wrote:Ik doe nog mee in het grasseizoen, daarna trek ik me terug voor de poll.
Wie krijgt er meer punten voor de ranglijst: Iemand die vergeet te pollen in de 2e ronde of iemand die wel netjes op tijd pollt en bovendien in de 1e ronde 3 punten meer heeft?
Slecht verliezer dus, ik kan blijkbaar niet met dit systeem omgaan.

Ik had mezelf ten doel gesteld om op RG en Wimbledon samen minstens 140 punten te halen en anders te stoppen.

Ik speel niet graag tweede :-({|= en het lukt me dus niet om er op de juiste momenten bovenop te zitten.

Maar het kan nog natuurlijk.
Reply
kooltje Wrote:
andre Wrote:Ik doe nog mee in het grasseizoen, daarna trek ik me terug voor de poll.
Wie krijgt er meer punten voor de ranglijst: Iemand die vergeet te pollen in de 2e ronde of iemand die wel netjes op tijd pollt en bovendien in de 1e ronde 3 punten meer heeft?
Slecht verliezer dus, ik kan blijkbaar niet met dit systeem omgaan.
inderdaad een slecht verliezer...
jammer dat je stopt...maar...
dit spel is voor het plezier en voor naast ftm...als het dan zo moet is er weinig aan inderdaad.
Verder niks mis mee hoor, goed dat jullie er plezier aan beleven. Ik doe dat niet, omdat er een aantal regels/gevallen zijn die in mijn ogen niet eerlijk zijn. Dan kan ik maar beter stoppen. Gras vind ik echter zo mooi, dat wil ik niet missen.
Reply
_Tampie Wrote:
andre Wrote:Ik doe nog mee in het grasseizoen, daarna trek ik me terug voor de poll.
Wie krijgt er meer punten voor de ranglijst: Iemand die vergeet te pollen in de 2e ronde of iemand die wel netjes op tijd pollt en bovendien in de 1e ronde 3 punten meer heeft?
Slecht verliezer dus, ik kan blijkbaar niet met dit systeem omgaan.

Ik had mezelf ten doel gesteld om op RG en Wimbledon samen minstens 140 punten te halen en anders te stoppen.

Ik speel niet graag tweede :-({|= en het lukt me dus niet om er op de juiste momenten bovenop te zitten.

Maar het kan nog natuurlijk.
Ik verwacht jou wel in de finale van Wimbledon. Wel zorgen voor de juiste voorbereiding in de voorgaande grastoernooien natuurlijk.
Reply
Nou, dankzij de vreselijke prestatie van Horna toch wel heroïsch door in de poll...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, dankzij de vreselijke prestatie van Horna toch wel heroïsch door in de poll...

mazzelpik :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, dankzij de vreselijke prestatie van Horna toch wel heroïsch door in de poll...

Netjes Ad, mooie inhaalrace. Ik ben er niet rouwig om dat Monfils gewonnen heeft, maar dat had ik al gezegd.
Reply
Elikian - Scholten:: 9-6 (4-6 van de polls)
Ljubicic - Junqueira
Melzer - Daniel
Robredo - Gicquel
Gulbis - --- (Blake)
Lapentti - --- (Reynolds)
Tursunov - --- (Garcia-Lopez)
BV: 7-8

Robredo bijna ook door. Daarmee zou ik ook gewonnen hebben als Scholten die partijen wel op tijd gepolled had.
Reply
Speel ik nu tegen jou Eli?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoe gaat het nu verder?

moeten we nu de 3e en 4e ronde voorspellen voor de kwartfinale van poll?

en wat is de loting?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kwartfinales:

Omyaca (1) – Buurs
Sao Paulo - Mindlight
Ad Wim (4) - Elikian
Cruijff - Chiel-Montagne

De kwartfinales gaan over de 3e en 4e ronde.
Als ik het me goed herinner deden we 3e ronde gewoon pollen, en 4e ronde per PM?
Reply
Volgens mij ook ja. Succes Eli!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:-({|= Kwartfinale
Tenminste nog iets dat loopt deze week. Kut Nalbandian Icon_evil
Reply
ik heb het ook een beetje gehad met de poll Sad
Reply
Ik niet hoor. Ondanks mijn vroege uitschakeling is de nr 1 positie nog steeds mijn streven.
Al zal dat verdomd lastig worden :lol:
Reply
Ik doe al sinds het begin van deze opzet een poging om in de top 8 te komen.... :x Als ik dit jaar een Grand Slam behaal moet dat vast lukken :wink:
Reply
Jappiesevic Wrote:ik heb het ook een beetje gehad met de poll Sad

Ik niet. Ik vind het elke week nog weer leuk om mee te doen.
Ik baal er ook echt van dat ik met RG er in de 1e ronde al uit lig.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tennispoll Kwartfinale

Omyaca (1) - Buurs
Gonzalez - Wawrinka
Robredo - Stepanek
BV 12 - 11

São Paulo - Mindlight
Gonzalez - Wawrinka
Tursunov - Chardy
Almagro - Murray
Youzhny - Verdasco
BV: 12 - 11

Ad Wim (4) - Elikian
Soderling - Falla/Benneteau
Ginepri - Hanescu/Serra
Monfils - Melzer
Mathieu - Schwank
Chardy - Tursunov
Verdasco - Youzhny
BV: 12 - 13

Cruijff - Chiel-Montagne
Wawrinka - Gonzalez
Ginepri - Hanescu/Serra
Monfils - Melzer
Mathieu - Schwank
BV: 12 - 11
Reply
Jeetje, wat een verschillen Eli :eeeek:
Vanavond weten we een hoop meer, succes!

Punten voor een wedstrijd van 3e en 4e ronden trouwens gelijk?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindstand poll 2e ronde RG:

Chiel Montagne 27
André 27

Buurs 26
Ad Wim 26

Mindlight 25
Overdune 25

Centre Court 24
Omyaca 24
Sao Paulo 24
Cruijff 24

Mailman 23
Elikian 23

Haggie 22
Tampie 22
Kooltje 22

En degenen die niet alles voorspeld hebben:
Scholten 19
Jappisevic 18
Juan Zueco 7
Mist 7
Mitch 6
Bocaloca 4
Kuiper 4
Reply
En het totaal van ronde 1 en ronde 2:

André 68
Chiel Montagne 67 IN
Mindlight 66 IN
Buurs 66 IN
Ad Wim 66 IN
Centre Court 66
Overdune 66
Omyaca 65 IN
Cruijff 65 IN

Mailman 64
Elikian 63 IN
Sao Paulo 61 IN

Tampie 61
Haggie 60
Jappiesevic 60
Kooltje 60
Scholten 57
Reply
andre Wrote:En het totaal van ronde 1 en ronde 2:

André 68
Chiel Montagne 67 IN
Mindlight 66 IN
Buurs 66 IN
Ad Wim 66 IN
Centre Court 66
Overdune 66
Omyaca 65 IN
Cruijff 65 IN

Mailman 64
Elikian 63 IN
Sao Paulo 61 IN

Tampie 61
Haggie 60
Jappiesevic 60
Kooltje 60
Scholten 57

loting is loting

belucci gaat nu toch ook niet zeuren omdat hij tegen nadal lootte

tegen heel veel andere spelers had hij de 2e ronde wel gehaald
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kan mijn tegenstanders niet bepaald Nadal noemen, toevallig stijgen ze één keer boven zichzelf uit. En als je dan op waarde geklopt wordt heb ik er geen problemen mee, maar nu vond ik het erg dubieus.
Reply
Ad Wim Wrote:Jeetje, wat een verschillen Eli :eeeek:
Vanavond weten we een hoop meer, succes!

Punten voor een wedstrijd van 3e en 4e ronden trouwens gelijk?
Hele goeie Ad.
Nee dus.

3e ronde: 2 pnt
4e ronde: 3 pnt + 1 pnt voor de sets !!!!
Reply
4e ronde ook al sets en ook een punt meer! Dan is deze ronde slechts een opwarmertje dus...

En volgens mij heb ik dit al eerder gezegd, maar dan gaat de SF dus maar over 4 partijen. Wel een beetje weinig, maar ach...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zijn ook vast keren zat geweest dat jij door gegaan bent met minder punten.

Wat wil je eigenlijk zeggen andre? Dat je terug wilt naar het oude systeem.
Iedereen vult maar in, en met een beetje geluk neemt iemand over 3 weken nog ooit de tijd om er naar te kijken?

Anyway. Ik vind het leuk om te doen, maar er is er iedere week wel eentje die zeurt omdat hij toevallig verliest. Ik moet zeggen dat de lol mij zo ook wel ontgaat. Ik vind dit systeem nog steeds een hele vooruitgang, en zoals je ziet ligt dat niet aan mijn prestaties.
Reply
Als ik voor mezelf spreek, gaat het er niet zozeer om dat ik verlies, maar dat de regels niet altijd helemaal duidelijk zijn. Ik kan ook niet goed tegen m'n verlies, maar het verlies zorgt er niet voor dat ik zulke reacties als Andre en eerder ook Buurs meerdere malen plaats.
Ik wil proberen mee te denken over het spel om zo regels duidelijker te maken en onmin jegens het spel weg te nemen. Ik weet dat Andre dit ook regelmatig doet en nu even zuur is door zijn verlies. Buurs bijvoorbeeld zeikt alleen maar als hij verliest en denkt nooit ergens over mee, ik begrijp dat dat niet leuk is als organisatie.

Ik vind dit systeem ook leuker dan het oude systeem, er is veel meer interactie tussen de deelnemers zo. Nadeel van dit systeem is wel dat je soms met een goede score verliest, maar dat is andersom ook zo, wat Eli ook zegt. En dat weegt niet op tegen de voordelen die er aan dit systeem zitten.
Ik vind echter wel dat we een lijn moeten trekken inzake de discussie omtrent de BV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim (4) - Elikian 6-0
Soderling - Benneteau
Ginepri - Serra
Monfils - Melzer
BV: 12 - 13


Dat gaat niet slecht. Vandaag alles behalve Llodra goed, en ook de BV dichterbij :o
Maar goed, in de 4e ronde, en morgen trouwens ook, zijn nog heel veel punten te verdienen, dus het is nog lang niet gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ad Wim (4) - Elikian 6-0
Soderling - Benneteau
Ginepri - Serra
Monfils - Melzer
BV: 12 - 13


Dat gaat niet slecht. Vandaag alles behalve Llodra goed, en ook de BV dichterbij :o
Maar goed, in de 4e ronde, en morgen trouwens ook, zijn nog heel veel punten te verdienen, dus het is nog lang niet gespeeld.

tja, hoeveel mazzel kun je hebben.

eli gaat in alle partijen voor de underdog #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb altijd alleen maar mazzel als ik win Buurs \Big Grin/

Gelukkig had je er ook 7 goed vandaag Undecided

Triest ventje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: