Threads: 208
Ik ben totaal geen fan van Bouma, maar na gister weet ik wel dat ik hem liever zie spelen dan Mathijsen. Was ronduit schandalig hoe hij stond te verdedigen! heitinga zat er overigens ook een paar keer redelijk naast :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
babel scheurt enkelbanden en zal niet meegaan. Denk dat hij alsnog Boulharouz meeneemt nu. Zijn selectie schijnt overigens ook te maken hebben met zijn aankomende transfer naar Ajax.
Threads: 312
Zou mij ook niks verbazen alstie nou met Boulah komt. Eerst met de discussie-Kuyt steeds mekkeren dat het geen zin heeft om tig spitsen mee te nemen, dat dan toch doen en alster 1tje afvalt alsnog met een extra verdediger komen. [-X
Threads: 76
Ekslem Wrote:babel scheurt enkelbanden en zal niet meegaan. Denk dat hij alsnog Boulharouz meeneemt nu. Zijn selectie schijnt overigens ook te maken hebben met zijn aankomende transfer naar Ajax.
dat had ik ook al gesuggereerd. dat is natuurlijk wel uitermate treurig.
de kans is ook dat de cler afvalt. dat zou een extra reden zijn om een verdediger te kiezen nu..
Threads: 132
Ik blijf erbij dat deze selectie niet in balans is. te veel dezelfde types en te weinig fysieke bikkelaars. Daardoor zijn er teveel keuzemogelijkheden per positie en blijft het onduidelijk wie waar gaat spelen.
In dat licht ben ik wel blij met Boulahrouz.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 40
waf Wrote:de kans is ook dat de cler afvalt.
Hoe groot is die kans, schat je?
May The Schwartz Be With You
Als 1 van die twee controleurs hadden we aan viespeuk v Bommel een hele goede gehad denk. Blijf het jammer vinden, maar goed daar hebben we weinig aan. Ben benieuwd op v Basten vanmiddag nog wat gaat experimenteren.