The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Ad Wim Wrote:Hij is wel in vorm, maar heeft niet echt grote jonges verslagen...

:lol:

Nalbi, Ferrero, Roddick, Blake, Murray, Safin, moet ik doorgaan?
Reply
Hehe, Belucci moet de Tsonga van dit toernooi gaan worden heb ik al gezien :8: :-"
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij is wel in vorm, maar heeft niet echt grote jonges verslagen...

:lol:

Nalbi, Ferrero, Roddick, Blake, Murray, Safin, moet ik doorgaan?
Alleen Nalbi noem ik dan een grote jongen op gravel en zelfs daarvan is bekend dat hij ook van vrijwel iedereen kan verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, zo kan je iedere goede prestatie wel bagatelliseren. Hij is gewoon goed in vorm op gravel en ik zie niet in waarom hij minder kans heeft op 50 ptn dan Gonzalez.
Reply
Ik bagatelliseer niks, ik zeg alleen dat je die prestaties niet moet overschatten. Net als dat Djoko niet per se een topper is omdat hij Rome wint. Ik zie in Kohlschreiber een man die net zo in vorm is en met dezelfde kwaliteiten. En tegen Gonzo staat ie 4-0 achter in H2H...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kohlschreiber is mijn enige wissel geweest, die heeft er lang ingestaan. Maar durfde het toch niet aan, en ben voor Horna en Gonzalez gegaan.
Reply
mindlight Wrote:Kohlschreiber is mijn enige wissel geweest, die heeft er lang ingestaan. Maar durfde het toch niet aan, en ben voor Horna en Gonzalez gegaan.

Wawrinka niet aandurven, maar Nalbi en Robredo wel. :roll:
Reply
Wawrinka is niet in me opgekomen, ik denk serieus dat die er al tegen Kohlschreiber afgaat. Nalbi doet t altijd goed op RG, en Robredo heeft een dusdanige loting dat ik m niet wilde laten liggen.
Reply
Kohl durfde ie niet aan he...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oh ja sorry, verkeerd gelezen.
Reply
Morgen over een week zit ik trouwens in Bern, dus kan ik geen team maken. Ik vraag me af hoe ik in godsnaam iemand ga vinden als de deadline tijdens Nederland-Italië is. :|
Reply
Leuk.
Ik wil jouw team wel samenstellen, ik ben toch thuis en kijk in de rust nog wel even naar de actuele uitslagen.
Reply
Dat zou top zijn André! Uiteraard heb ik ook alle vertrouwen in jou. ik zal je m'n paswoord later wel even PM'en.
Reply
Feli OD! Ondanks zo'n tegenvaller met Wawrinka toch nog de weekwinst pakken =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
volgens mij is queen's dit jaar een 4-toernooi.
gratis tip :wink:

dit staat niet goed in het ftm-schema
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je bent zoals altijd weer goed op de hoogte,Queen's is gewoon een 5.
Kun je misschien ook alvast even zeggen hoeveel punten de quali's hebben? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je bent zoals altijd weer goed op de hoogte,Queen's is gewoon een 5.
Kun je misschien ook alvast even zeggen hoeveel punten de quali's hebben? :lol:

op de atp site staat dat de winnaar 250 punten krijgt.

probeer jij je maar te plaatsen voor het mes op tafel Undecided

ouwe lullen programma.
je opa heeft je zeker opgegeven :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ben je nog steeds aan het zoeken, Ad? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ga jij er maar fijn vanuit dat het een 4 is, maar dan straks niet gaan huilen hè?

En ik heb je al 3x gezegd waar je het kunt vinden, maar aangezien je te dom bent om te poepen, zul je dit wel weer vergeten zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dat je ook constant zo stellig blijft, terwijl je gewoon niet weet waar je het over hebt en maar wat roept zonder dat je het echt opgezocht hebt. En dit is zeker niet de eerste keer Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik zie ook wel dat op de draw 225 staat, maar de points breakdown bij het aanklikken van het toernooi staat 250.
daar staat het meestal goed
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nogmaals, hou het maar lekker vol, we zien het eind volgende week wel :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De punten voor Halle kloppen nog niet. 1e ronde winst is 4 punten.
Reply
J. Hernych Halle 0 in 337
M. Llodra Halle 0 in 831
T. Berdych Halle 2 in 1460
M. Zverev Halle 2 in 510
S. Querrey Queens 0 in 835
F. Gonzalez Queens 0 in 1160
M. Fish Queens 0 in 865
E. Gulbis Queens 2 in 512
M. Ancic Queens 2 in 735
N. Mahut Queens 0 in 761
M. Cilic Queens 2 in 670
L. Hewitt Queens 2 in 1145
J. Vanek Warschau 3 in 489
E. Korolev Warschau 3 in 489
L. Horna Warschau 0 in 438
M. Daniel Warschau 3 in 517
A. Montanes Warschau 0 in 595


Hup Holland..hij gaat lekker mensen!
Reply
ik zou echt niet weten wat voor team ik heb. Ben klote zat. Wat een historische dag dit. Ik heb hem met de zatte kop aangepast, succes gegarandeerd. Haha.

Wat waren we sterk vanavond, giovanni/wesley/boula moet ik doorgaan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd Hag, ik ben er vanaf gebleven vanavond, maar heb inmiddels ook een zatte kop. Heerlijke avond!
Reply
Pfff, ik ben ook even van de wereld.

Berdych, Kiefer, Murray en Llodra moeten het voor mij gaan doen deze week denk ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor mij moeten Simon, Blake, Tursunov, Fish, Safin, Granollers en ook Llodra het doen =D>
Reply
Weet ik veel wie moet het gaan doen! :razz:
Kampioenuh! \Big Grin/
Reply
VIVA HOLLANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: