The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Ai, Stepanek weer gebroken en Ljubo ook gebroken :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, Ljubo breakt meteen terug, maar Stepa 5-2 achter. Hij serveert ook slecht deze set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 6-2 Ferrer. 36% 1e services, daar red je het natuurlijk niet mee.

Dan maar de volgende twee, Radek. Beter serveren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubo wéér gebroken, wat een matige pot daar. Ljubo kan alleen maar serveren en verdedigen en Monfils doet ook helemaal niks. Het lijkt verdomme wel een pot van 20 jaar geleden, zo'n laag tempo :eeeek:
En zodra Ljubo een stap te veel moet doen of een diepe of kortere bal krijgt, slaat hij een UE, dat Davy van hem verloren heeft zeg :oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
steppie breakt weer. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, die drol van een Ljubo kan het niet meer doen. Alles op Radek nu dus en die heeft de break. Bring it home, nerd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, Monfils kreeg net een waarschuwing voor coaching en nu heeft ie het erover met de scheids tijdens de change-over. En Ljubo komt er tussendoor en zegt: "Gael, come on, even I hear him." :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dubbele break voor Radek =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dubbele break step!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kijk, het servicepercentage ligt nu ook velen malen hoger, die service is zo belangrijk!

5-1 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de tank is daar, en ik ben door in de poll Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ga door steppie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu goed blijven serveren en je pakt hem ook gewoon, nerd!

Ljubo gaat nu een stuk aanvallender spelen, dat lijkt er al meer op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ljubo wéér gebroken, wat een matige pot daar. Ljubo kan alleen maar serveren en verdedigen en Monfils doet ook helemaal niks. Het lijkt verdomme wel een pot van 20 jaar geleden, zo'n laag tempo :eeeek:
En zodra Ljubo een stap te veel moet doen of een diepe of kortere bal krijgt, slaat hij een UE, dat Davy van hem verloren heeft zeg :oops:
Erg matig idd. Die Ljubicic is gewoon een trage speler die zelf weinig tot niets forceert. Niemand hoeft van hem te verliezen, maar aan de andere kant verzaakt hij nooit en sleept hij er toch nog veel potjes uit. Deze partij is dan ook nog lang niet afgelopen en het zal waarschijnlijk nog wel een vijfde set worden waarin ik Ljubo de beste kansen geef.
Reply
Nou, dan moet het wel snel beter gaan, want dit is dramatisch :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja hoor, Stepa weer maar 44% 1e services en hij is alweer gebroken. Dit is wel heel typisch zeg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja hoor, Ljubo eraf. Hij lijkt moe, en dan verliest Davy ervan in 5 sets Undecided

Een paar mms in die wedstrijd en Davy had hem gewoon nog gewonnen :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
monfils gaat 'm gewoon weer pakken. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een aanfluiting voor het tennis dit, dat Monfils in een kwartfinale GS staat :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, ik heb nog niet gezegd dat hij nooit verzaakt en dan gebeurt dit Undecided
Ljubicic Undecided
Monfils Undecided
Reply
Zet net de livescore aan, Monfils!! Hakkuh Hakkuh

Heerlijk dit. Als Ferrer er ook nog uitvliegt ziet het er ineens weer rooskleurig uit.. [-o<
Reply
Breakje terug voor Stepa.
Reply
Maar verliest dan weer z'n service en de set. #-o Dan maar in de vijfde, wel een nadeel dat hij door z'n service te verliezen niet mag beginnen.
Reply
30-30. kom op step!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is btw wel een heerlijk gevoel om Monfils, die je normaal áltijd naait, als enige in je team te hebben en hij vervolgens kwartfinale RG haalt. :razz:
Reply
en dan nog een DF en een fantastische return van ferrer en steppie is gebroken. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan lijkt het erop dat Ferrer-Monfils de partij voor de weekwinst gaat worden Haggie! Icon_twisted

(Als Djoko geen gekke dingen gaat doen natuurlijk.)
Reply
ferrer-monfils wordt 6-1 6-0 6-1.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hakkuh klaar dat karwei. Volgende ronde tegen monfils. Hahahaha
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kut stepanek..veel te simpel weggeven de vijfde set ](*,)
Reply


Forum Jump: