The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ten Cate weg... als ie nou gewoon een liedje had gezongen was er niks aan de hand geweest :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
'Groningen strikt Uruguayaans international'
Geschreven op vrijdag, 30 mei om 10:13

FC Groningen heeft de volgende aanwinst voor het nieuwe seizoen zo goed als binnen. De Uruguayaanse aanvaller Sebastián Fernández zal volgens de website van zijn club Defensor Sporting Club volgende week naar Nederland reizen om een contract te ondertekenen. De 23-jarige Zuid-Amerikaan zal daarmee in de voetsporen treden van zijn landgenoten Luis Suárez en Bruno Silva. De twee spelers begonnen hun Europese carrière eveneens bij de Groningers, en maakten vervolgens de overstap naar Ajax.

Fernández maakt sinds enige tijd ook deel uit van de nationale ploeg van Uruguay. Afgelopen weekend speelde hij één helft mee in het gewonnen oefenduel met Turkije (2-3). Bij Defensor, de club waar hij sinds 2006 op de loonlijst staat, kwam hij tot vijftien treffers in 32 duels.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:'Groningen strikt Uruguayaans international'
Geschreven op vrijdag, 30 mei om 10:13

FC Groningen heeft de volgende aanwinst voor het nieuwe seizoen zo goed als binnen. De Uruguayaanse aanvaller Sebastián Fernández zal volgens de website van zijn club Defensor Sporting Club volgende week naar Nederland reizen om een contract te ondertekenen. De 23-jarige Zuid-Amerikaan zal daarmee in de voetsporen treden van zijn landgenoten Luis Suárez en Bruno Silva. De twee spelers begonnen hun Europese carrière eveneens bij de Groningers, en maakten vervolgens de overstap naar Ajax.

Fernández maakt sinds enige tijd ook deel uit van de nationale ploeg van Uruguay. Afgelopen weekend speelde hij één helft mee in het gewonnen oefenduel met Turkije (2-3). Bij Defensor, de club waar hij sinds 2006 op de loonlijst staat, kwam hij tot vijftien treffers in 32 duels.


FC Groningen en Sebastián Fernández waren er helemaal klaar voor om de transfer van de aanvaller van Sporting Club Defensor af te ronden. Tot de uitslag van de medische keuring hen beide verraste én de transfer van de Uruguayaan op het laatste moment dwarsboomde.

'Deze bijeenkomst loopt helaas anders dan gedacht', treurde algemeen directeur Hans Nijland tijdens de persconferentie waarop hij 23-jarige Fernández had willen presenteren. 'Helaas is hij niet door de medische keuring gekomen. Dit betekent dat hij niet naar FC Groningen zal komen. Gisteren zijn we zowel met de speler als zijn club tot een akkoord gekomen over een contract met de duur van vijf seizoenen. We hadden overeenstemming over een transferbedrag van 1.560.000 euro.'

De rechterknie van Fernández blijkt niet in orde, zo legde Nijland uit. 'Gisteren heeft er een eerste medische keuring plaatsgevonden waarbij enige instabiliteit aan de rechterknie werd vastgesteld. Het was toen nog niet de verwachting dat de transfer hierop zou afketsen. Om elk risico uit te sluiten is er vanmiddag in Almelo een mri-scan gemaakt. Wij hebben te horen gekregen dat er sprake is van een verhoogd risico. Daarom hebben we helaas moeten besluiten Fernández niet te contracteren.'

De aanvaller maakte dit seizoen twaalf goals in 23 competitieduels met Sporting Club Defensor. Maar FC Groningen durfde het risico niet aan. 'Dat is slecht nieuws, met name ook voor de speler in kwestie', aldus Nijland.

En technisch directeur Henk Veldmate baalde net zo. 'Afgelopen woensdag was ik aanwezig bij de interland Noorwegen-Uruguay. Het was zijn derde interland en zijn spel zag er veelbelovend uit. Hij is een jongen die zeker bij de groep had gepast, maar het kan helaas niet doorgaan. Het is een ramp voor de speler en een forse tegenvaller voor ons allemaal.'
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Heracles is nu bezig met een spelersfonds. De begroting kan de komende 3 jaar nauwelijks omhoog terwijl we slechts de 17e begroting hebben, dus je moet creatief blijven. De begroting kan niet omhoog omdat het bouwtechnisch onmogelijk lijkt om het Polman uit te breiden (ivm de faciliteiten naast het stadion) en een nieuw stadion ook nog niet haalbaar is op korte termijn (gelukkig eigenlijk, voel me thuis in het Polman en wil die echt niet verlaten). Maargoed, de club hoopt dat dit zo'n 2.5 miljoen gaat opleveren. Hiermee kunnen we bijvoorbeeld Schilder en wellicht Garcia-Garcia aan ons verbinden. Ook schijnt Heracles bijna rond te zijn met Fledderus. Ik kan niet bevatten dat de club werkelijk met zulke namen bezig is, geweldig!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Heracles is nu bezig met een spelersfonds. De begroting kan de komende 3 jaar nauwelijks omhoog terwijl we slechts de 17e begroting hebben, dus je moet creatief blijven. De begroting kan niet omhoog omdat het bouwtechnisch onmogelijk lijkt om het Polman uit te breiden (ivm de faciliteiten naast het stadion) en een nieuw stadion ook nog niet haalbaar is op korte termijn (gelukkig eigenlijk, voel me thuis in het Polman en wil die echt niet verlaten). Maargoed, de club hoopt dat dit zo'n 2.5 miljoen gaat opleveren. Hiermee kunnen we bijvoorbeeld Schilder en wellicht Garcia-Garcia aan ons verbinden. Ook schijnt Heracles bijna rond te zijn met Fledderus. Ik kan niet bevatten dat de club werkelijk met zulke namen bezig is, geweldig!


Dat is dus zonde

Gonzalo García-García speelt vanaf komende zomer voor Vitesse. De Arnhemmers wonnen de strijd om de Uruguayaan met het Spaanse paspoort.

Vitesse neemt Gonzalo over van SC Heerenveen, zo meldt De Telegraaf, die nog niet wist te vertellen voor hoeveel jaar de 24-jarige aanvallende middenvelder zich aan de Arnhemse club heeft verbonden.

Gonzalo stond twee seizoenen op de loonlijst van Heerenveen, maar tot een doorbraak in Friesland kwam het niet. Tijdens de afgelopen winterstop verkaste hij op huurbasis naar Heracles Almelo, waar hij een goede indruk maakte met onder meer drie goals en drie assists.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
volgens mijn twentse stadionvriend gister wordt het contract van vennegoor bij celtic niet verlengd en was hij in gesprek met twente. toen zei ik, oh, dat is misschien ook leuk voor feyenoord.... komt bij studio voetbal de mededeling dat vennegoor gepolst is door feyenoord. ik vraag me af of hij daar weg te plukke valt, na zo'n seizoen...

wim jansen als assistent trainer? weet nog niet of ik daar gelukkig mee ben. 2 kapiteins op 1 schip? ik wil dat nog wel eens zien...
Reply
Balthazar Wrote:Dat is dus zonde

Gonzalo García-García speelt vanaf komende zomer voor Vitesse. De Arnhemmers wonnen de strijd om de Uruguayaan met het Spaanse paspoort.

Vitesse neemt Gonzalo over van SC Heerenveen, zo meldt De Telegraaf, die nog niet wist te vertellen voor hoeveel jaar de 24-jarige aanvallende middenvelder zich aan de Arnhemse club heeft verbonden.

Gonzalo stond twee seizoenen op de loonlijst van Heerenveen, maar tot een doorbraak in Friesland kwam het niet. Tijdens de afgelopen winterstop verkaste hij op huurbasis naar Heracles Almelo, waar hij een goede indruk maakte met onder meer drie goals en drie assists.

Klote Sad En helemaal omdat ie naar een kutclub als Vitesse gaat, paar maand geleden waren zij nog bankroet. Met dank aan de belastingbetaler. Anyway, ik gun Gonzalo deze kans en ik hoop dat hij ook daar zal uitblinken. Als supporter van de jongere generatie is Garcia-Garcia in ieder geval 1 van de beste spelers die ik ooit in het zwart-wit heb gezien. Ik wil nog niet de beste zeggen, want dan doe ik bv. Boakye en Piecke zwaar te kort. Maar het was puur genieten met zo'n speler in het elftal.
Reply
:dodgy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
De Graafschap neemt afscheid van Will Johnson en Niklas Tarvajärvi. De twee huurlingen keren terug naar SC Heerenveen. De Superboeren gaan nog met Feyenoord praten over Diego Biseswar.

Vooral het vertrek van Tarvajärvi wordt betreurd in Doetinchem. 'Niklas hadden we graag willen houden', zegt directeur voetbalzaken Han Berger in De Gelderlander. 'Maar hij wil de voorbereiding op het nieuwe seizoen graag bij Heerenveen meemaken.'

Johnson en Tarvajärvi waren tijdens de afgelopen competitie basisspelers bij De Graafschap, dat zich via de play-offs verzekerde van nog een jaar in de Eredivisie. Johnson scoorde twee keer in 26 wedstrijden; Tarvajärvi was vier keer trefzeker in 28 duels.

--------

Beide spelers maken geen kans lijkt me, net zomin als Garcia-Garcia, die naar Vitesse wil.
Mijn gras is groener
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik wil nog niet de beste zeggen, want dan doe ik bv. Boakye en Piecke zwaar te kort. Maar het was puur genieten met zo'n speler in het elftal.

Hoe zit dat dan met Folkert Velten?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ik wil nog niet de beste zeggen, want dan doe ik bv. Boakye en Piecke zwaar te kort. Maar het was puur genieten met zo'n speler in het elftal.

Hoe zit dat dan met Folkert Velten?

Toen hij stopte was ik 12. Toen nog minder bewustzijn van het spelletje als nu. Rene Kolmschot was overigens mijn echte jeugdidool. Als ik aan Heracles dacht, dacht ik aan Kolmschot. Garcia-Garcia was overigens 1 van de beste die ik noemde, maar meest favoriete is natuurlijk the one and only Peter Reekers.
Reply
En we laten ze dokken!

Quote:Ajax en SC Heerenveen zijn het bijna eens over de transfersom van Miralem Sulejmani (19), zo meldt De Telegraaf dinsdag. De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar maandag op enkele tienduizenden euro's na genaderd.

Zaakwaarnemer Radonjic: 'Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam' "Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam. Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn", aldus Jovica Radonjic, zaakwaarnemer van Sulejmani. De Amsterdamse club wil de sterspeler voor vijf jaar contracteren. "Geen enkel probleem", zegt Radonjic tegenover De Telegraaf.

De voor Nederlandse begrippen ongekend hoge transfersom is voor de Amsterdammers een recorduitgave. Topspits Klaas-Jan Huntelaar, die in december 2005 van SC Heerenveen werd overgenomen, kostte Ajax 9,5 miljoen euro. De Friezen maken een flinke winst als de handtekeningen definitief zijn gezet.

Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts 300.000 euro overgenomen van Partizan Belgrado. De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt. Saillant detail is dat Ajax Sulejmani al twee jaar geleden kon inlijven. Vanwege een valse belofte van Martin van Geel ketste die transfer echter af. Een dure grap, zo blijkt nu.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:En we laten ze dokken!

Quote:Ajax en SC Heerenveen zijn het bijna eens over de transfersom van Miralem Sulejmani (19), zo meldt De Telegraaf dinsdag. De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar maandag op enkele tienduizenden euro's na genaderd.

Zaakwaarnemer Radonjic: 'Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam' "Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam. Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn", aldus Jovica Radonjic, zaakwaarnemer van Sulejmani. De Amsterdamse club wil de sterspeler voor vijf jaar contracteren. "Geen enkel probleem", zegt Radonjic tegenover De Telegraaf.

De voor Nederlandse begrippen ongekend hoge transfersom is voor de Amsterdammers een recorduitgave. Topspits Klaas-Jan Huntelaar, die in december 2005 van SC Heerenveen werd overgenomen, kostte Ajax 9,5 miljoen euro. De Friezen maken een flinke winst als de handtekeningen definitief zijn gezet.

Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts 300.000 euro overgenomen van Partizan Belgrado. De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt. Saillant detail is dat Ajax Sulejmani al twee jaar geleden kon inlijven. Vanwege een valse belofte van Martin van Geel ketste die transfer echter af. Een dure grap, zo blijkt nu.

onbegrijpelijk....
Het is een goede voetballer, maar 18 miljoen.....
Ben bang dat de gifbeker nog niet leeg is in Amsterdam.
Weer worden er buitenlandse spelers aangetrokken voor belachelijke prijzen. De enige , echte , slimme aankoop die Ajax kan ( en moet) doen, is Boularouz binnenhalen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Doet Hee weer goed Undecided

Ik vind het ook een geweldige speler, maar heeft nog niets laten zien op hoger niveau dus het blijft een risico voor dat geld!

Hup v Geel :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ze vreogen 18 miljoen, ze zijne lkaar genaderd. Kan dus ook 15 miljoen worden Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nog veel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Toch te zot voor woorden dat een bewezen spits als Huntelaar (die er al veel in had liggen) 'maar' 9,5 miljoen kost en Suljemani 18 !.... zonde van het geld....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Toch te zot voor woorden dat een bewezen spits als Huntelaar (die er al veel in had liggen) 'maar' 9,5 miljoen kost en Suljemani 18 !.... zonde van het geld....

Das onzin vind ik... die bedragen zijn gezien de huidige prijzen niet meer te vergelijken met elkaar (absoluut gezien)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Na Afonso Alves en Paolo Henrique heeft SC Heerenveen zich opnieuw versterkt met een Braziliaanse spits.

SC Heerenveen legde Pedro Beda voor drie seizoenen vast met een optie voor nog twee jaar. De 19-jarige aanvaller is afkomstig van Flamengo, dat naar verluidt minder dan een half miljoen euro krijgt voor de aanvaller.

'Wij beschouwen hem als een groot talent dat alles kan', aldus directeur Yme Kuiper in de nieuwe Voetbal International. 'Beda kan zowel met de rug naar, als met de kop op de goal spelen en heeft scorend vermogen.'

De eerdere ervaring van SC Heerenveen met Braziliaanse aanvallers heeft een bijdrage geleverd aan de komst van Beda. 'Met Alves heeft de Zuid-Amerikaanse markt zich voor Heerenveen geopend', aldus Kuiper op de website van de Friezen.

----------------

Ze mogen ook wel een keer echt gaan investeren in spelers, wat gaan ze anders met het geld van Alves Sulejmani etc doen?
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:Na Afonso Alves en Paolo Henrique heeft SC Heerenveen zich opnieuw versterkt met een Braziliaanse spits.

SC Heerenveen legde Pedro Beda voor drie seizoenen vast met een optie voor nog twee jaar. De 19-jarige aanvaller is afkomstig van Flamengo, dat naar verluidt minder dan een half miljoen euro krijgt voor de aanvaller.

'Wij beschouwen hem als een groot talent dat alles kan', aldus directeur Yme Kuiper in de nieuwe Voetbal International. 'Beda kan zowel met de rug naar, als met de kop op de goal spelen en heeft scorend vermogen.'

De eerdere ervaring van SC Heerenveen met Braziliaanse aanvallers heeft een bijdrage geleverd aan de komst van Beda. 'Met Alves heeft de Zuid-Amerikaanse markt zich voor Heerenveen geopend', aldus Kuiper op de website van de Friezen.

----------------

Ze mogen ook wel een keer echt gaan investeren in spelers, wat gaan ze anders met het geld van Alves Sulejmani etc doen?

pedo uit breda? 8-[

gewoon toevoegen dat geld aan je eigen vermogen. het loopt niet weg. langzaam groeien en groter worden. echte toppers willen (nu) toch (nog) niet naar heerenveen. dat wordt misschien in de toekomst anders. kun je beter geleidelijk groeien dan in 1 keer veel of alles uitgeven. het is gewoon verstandig wat heerenveen doet.
Reply
Luque mag Ajax alweer verlaten
Geschreven op woensdag, 4 juni om 10:18

Albert Luque mag na amper een jaar alweer vertrekken uit de Amsterdam Arena. De Spaanse aanvaller van Ajax hoeft niet per sé weg, maar bij een goed bod zal de clubleiding van de Amsterdammers geen obstakel vormen. Dit meldt Voetbal International. De nu nog zittende bondscoach Marco van Basten, volgend jaar hoofdtrainer bij Ajax, heeft de voorbije maanden de tijd genomen om de selectie tot in de puntjes te analyseren. Naast de marginale rol van Luque die opviel, kwam de Utrechter ook tot de slotsom dat er voor Edgar Manucharyan, Nicolae Mitea en Robbert Schilder geen plaats is.

”Het is niet zo dat deze jongens weg móéten, ze mogen alleen weg als er een prijs wordt betaald die marktconform is,” verduidelijkt technisch manager Danny Blind in de laatste editie van het weekblad.

Over de toekomst van de Braziliaanse aanvaller Leonardo bestaan nog vraagtekens. “Hij kan nog steeds van waarde zijn voor Ajax, maar ik heb hem eerlijk verteld dat we nog op zoek gaan naar versterking in de aanval,” aldus Blind.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Over de toekomst van de Braziliaanse aanvaller Leonardo bestaan nog vraagtekens. “Hij kan nog steeds van waarde zijn voor Ajax, maar ik heb hem eerlijk verteld dat we nog op zoek gaan naar versterking in de aanval,” aldus Blind.

Verhuren aan NEC en in de winterstop maar weer es zien...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
04 juni 2008, 09:55 uur
Henk ten Cate wordt waarschijnlijk trainer van het Griekse Panathinaikos. Beide partijen hebben een goed gesprek gevoerd en de club kijkt de komende dagen of het aan de financiële eisen kan voldoen. Dat meldt De Telegraaf op woensdag. AD Sportwereld schrijft dat Panathinaikos hoopt voor het weekend Ten Cate te presenteren.

Chelsea zette Ten Cate vorige week op straat. De Nederlander werd in oktober vorig jaar assistent-trainer van Avram Grant. De Israëliër werd eerder al de laan uitgestuurd.

Panathinaikos werd afgelopen seizoen derde, maar verdiende in de Champions League-play-offs alsnog een ticket voor de voorrondes van het kampioenenbal. De club werd in 2004 voor het laatst kampioen.
Make tea, not war
Reply
Ik dacht dat Laudrup dat al zou worden...
Reply
Fledderus naar Heracles.
Lijkt mij een prima aankoop van de kleurlozen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
4/6/2008 - Heerenveen: transfer Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk

Directeur Yme Kuiper van Heerenveen noemde in de nieuwe uitgave van Voetbal International een transfer van Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk. 'Als Sulejmani zijn carrière in Nederland voortzet, kan hij voor zijn ontwikkeling net zo goed in Heerenveen blijven. Wij spelen net als Ajax ook in het UEFA Cup toernooi. Bovendien heeft Mickey nog geen jaar bij ons in het eerste elftal gespeeld. Een vertrek naar Ajax is wat ons betreft niet waarschijnlijk.'

Hveen en Kuiper krijgen sterallures, daar gaat het nuchtere image...
Reply
Hoef Wrote:4/6/2008 - Heerenveen: transfer Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk

Directeur Yme Kuiper van Heerenveen noemde in de nieuwe uitgave van Voetbal International een transfer van Sulejmani naar Ajax niet waarschijnlijk. 'Als Sulejmani zijn carrière in Nederland voortzet, kan hij voor zijn ontwikkeling net zo goed in Heerenveen blijven. Wij spelen net als Ajax ook in het UEFA Cup toernooi. Bovendien heeft Mickey nog geen jaar bij ons in het eerste elftal gespeeld. Een vertrek naar Ajax is wat ons betreft niet waarschijnlijk.'

Hveen en Kuiper krijgen sterallures, daar gaat het nuchtere image...

Dat heeft niks met een nuchter imago te maken, dat heet gewoon 'zaken doen'.

Reacties van ajacieden op Voetbalzone:
Quote:Dit gaan ze niet betalen mag ik aannemen? 10 miljoen bieden en anders via de rechter een transfer afdwingen. Positieverbetering is namelijk niet ten koste van alles tegen te houden. Logisch dat Heerenveen het probeert, belachelijk als Ajax dat geld betaalt.

Quote:Wat een onzin zoveel. Hier kan Ajax dus nooit meer winst mee maken. Waarom begrijpen kleinere clubs niet dat als Ajax een speler van ze wil hebben dat ze dan gewoon moeten meewerken?

Quote:heerenveen doet moeilijk als ze een speler wil halen met een prijskaartje van ''''''''maar'''''''' 5 miljoen maar voor hun eige spelers willen ze de hoofdprijs hebben . Groningen is ook zo een voorbeeld , vieze afzetters.

Vooral die tweede.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Farfan naar Schalke. verrassend als het waar is. Ik heb zo'n gevoel dat PSV hier een belachelijk lage transfersom voor ontvangt...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Farfan naar Schalke. verrassend als het waar is. Ik heb zo'n gevoel dat PSV hier een belachelijk lage transfersom voor ontvangt...

Quote:Rutten trekt PSV'er Jefferson Farfán aan bij Schalke 04

Jefferson Farfán verkast van PSV naar Schalke 04, meldt VI. Die Köningsblauen betalen tien miljoen euro voor de vleugelspeler van de Eindhovenaren. De nieuwe club van Fred Rutten heeft de Peruviaanse aanvaller voor vier seizoenen vastgelegd.

Farfán is de eerste aankoop van Fred Rutten bij de Duitse nummer drie. Daarnaast hengelt Schalke 04 naar de diensten van FC Twente-spelers Orlando Engelaar en Douglas.

PSV kocht Farfán in 2004. De sterke aanvaller beleefde zijn hoogtepunt in Brabant toen PSV in 2005 de halve finale haalde in de Champions League. Daarin werd PSV op het nippertje uitgeschakeld door AC Milan. (EvS)

Hoeveel zal er van die 10 miljoen naar Chelsea gaan? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Rutten trekt PSV'er Jefferson Farfán bij Schalke 04

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: