The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerhanden Discussie
Beetje hidden brag dit Gitter! Probeer anders voortaan wat langer de tijd te geven om te kunnen reageren/discussieren want met 1 reactie schiet je ook niet veel op... uitslag en wat hij had is ook niet echt van belang.

En probeer wat meer te omschrijven over game-flow en history te geven, zeker bij een hand als deze die toch vrij villian afhankelijk is. (vaker overshove bluffs?, eerder sterke handen gehad en toen hard gebet of gevaluebet? etc etc) Weet je of speler een winnende speler is, of ie met stats speelt etc. Ikzelf zou QQ+ en zelfs TT+ zo spelen tegen iemand die vrij los speelt (zoals jij) en zou minder vaak bluffen in deze spot tegen een speler als jij.

Is dat zowiezo niks voor jou, spelen met wat stats? Holdemmanager kost $85 en is echt top!! Kan je ook zeker wel een jaar of 2 mee vooruit... en al gebruik je het niet voor stats op tafel, je kan er heel makkelijk je spel mee analyseren etc etc.

Daarnaast omschrijf je dat je op de aggressiefste tafel zit sinds tijden maar dat lijkt me toch erg vreemd aangezien jij met, 20bb extra zit en 1 iemand met 50bb extra.... voor de rest ligt er geen cent extra op tafel?? Ik zat gister op een lekkere aggressieve NL200 tafel en daar zaten we binnen een uur met 5 man met allemaal 200bb+ aan tafel... volgens mij kan je dan pas over aggressief gaan praten. Wel jammer trouwens, gister leuke sessie gespeeld met veel leuke handjes maar staan allemaal thuis op de PC... uiteindelijk wel 4 BI up in 2 uur tijd en een karrevracht aan summit points!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Beetje hidden brag dit Gitter! Probeer anders voortaan wat langer de tijd te geven om te kunnen reageren/discussieren want met 1 reactie schiet je ook niet veel op... uitslag en wat hij had is ook niet echt van belang.

En probeer wat meer te omschrijven over game-flow en history te geven, zeker bij een hand als deze die toch vrij villian afhankelijk is. (vaker overshove bluffs?, eerder sterke handen gehad en toen hard gebet of gevaluebet? etc etc) Weet je of speler een winnende speler is, of ie met stats speelt etc. Ikzelf zou QQ+ en zelfs TT+ zo spelen tegen iemand die vrij los speelt (zoals jij) en zou minder vaak bluffen in deze spot tegen een speler als jij.

Is dat zowiezo niks voor jou, spelen met wat stats? Holdemmanager kost $85 en is echt top!! Kan je ook zeker wel een jaar of 2 mee vooruit... en al gebruik je het niet voor stats op tafel, je kan er heel makkelijk je spel mee analyseren etc etc.

Daarnaast omschrijf je dat je op de aggressiefste tafel zit sinds tijden maar dat lijkt me toch erg vreemd aangezien jij met, 20bb extra zit en 1 iemand met 50bb extra.... voor de rest ligt er geen cent extra op tafel?? Ik zat gister op een lekkere aggressieve NL200 tafel en daar zaten we binnen een uur met 5 man met allemaal 200bb+ aan tafel... volgens mij kan je dan pas over aggressief gaan praten. Wel jammer trouwens, gister leuke sessie gespeeld met veel leuke handjes maar staan allemaal thuis op de PC... uiteindelijk wel 4 BI up in 2 uur tijd en een karrevracht aan summit points!
tja, had m gisteren avond al gepost Smile
De tafel was erg agressief, waarmee ik doel op gasten die alle handen speelden, maar het ging wel over en weer, daarnaast was de monsterstack een peer handen daarvoor weggegaan.
ik zal vanmiddag eens kijken of ik een aantal handen van deze tafel kan posten om te laten zien wat ik bedoel.
En ik speel echt niet zo loose meer hoor, dat valt wel mee, maar als ik merk dat ik op een tafel zit waar van alles gespeeld wordt, dan ga ik gewoon meer handen spelen.
Over die programma's. Ik heb daar niet zoveel verstand van. Als je me daar iets meer over uit kunt leggen, heb ik wellicht wel interesse.
Echt, op die 2/4 zou je denken dat er beter gespeeld wordt; maar ik zet daar echt mijn vraagtekens bij. KJ suited. En eerlijk gezegd had ik zo'n soort hand ook gewoon verwacht, al had ik m met A2 wat winnend zou zijn niet gecalled.
Diezelfde tafel; handje of 15 ervoor, heeft gast na mij 55.
Hij speelt m echt alsof ie pocket azen heeft, ook na de flop met een flop van 10JK. Andere gast had 10J, dus was weer volle bak.
The great old Ludwig von...
Reply
holdemmanager echt ideaal...zo ongeveer de eerste software waar ik voor betaald heb. Je importeert je handen in het programma en je krijgt er allerlei statistieken uit. Gewoon fantastisch om je eigen spel te analyseren. Zal wel een paar screenshots maken vanavond met wat uitleg.
Reply
Tsja.. als er van alles gespeeld wordt is het natuurlijk niet aggressief maar gewoon loose.

Wat ik bedoel met "zoals jij speelt" is niet dat je als een maniac speelt hoor, ik speel zelf nog veel slechtere troep (maar open, of reraise, er altijd zelf mee das een klein verschil), ik bedoel alleen te zeggen dat als mensen met stats spelen (wat best veel mensen doen op NL400) zij dus aan jou stats op een gegeven moment wel zien dat jij in die spot makkelijk een A9 of K9 kan hebben. Goede regulars zullen dus daar AA zo kunnen gaan spelen tegen jou.

Maar idd zitten er genoeg donks op stars, worden er ook steeds meer op stars laatste tijd terwijl het op everest echt alleen maar sterker wordt. Volgende maand ook maar eens swappen naar een andere site (naast everest).

gittermaster Wrote:Echt, op die 2/4 zou je denken dat er beter gespeeld wordt; maar ik zet daar echt mijn vraagtekens bij. KJ suited. En eerlijk gezegd had ik zo'n soort hand ook gewoon verwacht, al had ik m met A2 wat winnend zou zijn niet gecalled.

Ik heb het idee dat de meeste mensen hier het idee hebben dat hoe hoger je gaat spelen men verwacht dat de spelers daar alleen betere kaarten en sterke made hands spelen echter is juist het tegenovergestelde waar. Op NL400+ wordt juist tig en tig keer meer rotzooi geopend, ge3bet, ge4bet en zelfs ge5bet(blufft). Ook postflop wordt meer gebluft en worden veeeel meer marginale beslissingen genomen (dus calls met alleen mid-pair vs FD met overcards enzo). Zowiezo gaat het op de hogere stakes veel harder qua buy ins, op 5kNL zie je regelmatig pre flop all ins met TJs vs 88 ofzo. Hoe hoger je gaat spelen, hoe losser er voor stacks gespeeld wordt (vaak ook omdat daar de mensen zitten die aan vrij ruim BR management doen).

Mijn ervaring is echt dat op de NL50 en op de NL100 mensen het zuinigst zijn op hun buy in. Preflop AI op de NL100 voor volle BI tegen een reg kan je 90% zeker zijn van QQ+ of AK ook tegen 3bets kan je vrij simpel folden omdat het gewoon zelden 89s is.

Mijn probleem is vaak dat ik te veel nadenk. Er wordt gewoon best weinig gebluft t/m NL200 (donks uitgesloten want die blijven toch wel op de betpot rammen), maar dan heb ik vaak een tijd mee zitten kijken met Joep ofzo en als je dan ziet hoe daar aangestampt wordt op de NL400... Ik isoleer ook heel vaak limpers met vrijwel elk leuk handje, echter als ik dan gereisoleert wordt door een regular denk ik vaak dat hij dat doet omdat ie weet wat ik aan het doen ben en dan call ik vaak bnog te licht af. Gister ook zo'n hand, donk limpt, ik heb 67s op de BTN en isoleer door 9 te maken, regular in Sb maakt 31, donk fold en ik heb gewoon het idee dat een goede regular dit redelijk vaak ook kan doen met air (tenminste dat doe ik vaak :razz: ). Dus ik call. Flop AAK, hij bet 45 in 60, ik float. Turn is een 7 en en pot is 150, hij pushed voor 160. En dan ga ik weer denken... welke hand speelt ie nou zooo hard hier? Handen als KQ en 99 enzo zou ie redelijk vaak checken aangezien die nog showdownvalue hebben. Dus voor mijn gevoel bluft ie redelijk vaak daar, in de allerlaatste seconde call ik met de gedachte dat ie of AK heeft of niks... hij had AA :lol: ! (maar das ook helemaal niet zo erg, daarna kreeg ik wel 3 x dik afbetaald tegen marginale handen)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mac Wrote:holdemmanager echt ideaal...zo ongeveer de eerste software waar ik voor betaald heb. Je importeert je handen in het programma en je krijgt er allerlei statistieken uit. Gewoon fantastisch om je eigen spel te analyseren. Zal wel een paar screenshots maken vanavond met wat uitleg.

Dat zou top zijn Mac, ik ben ook wel geinteresseerd in zo´n programma.
@ Harry: Tja, ik begrijp wel dat er op de hogere limieten niet per se minder handen gespeeld worden, maar ik verwacht wel dat het niveau wat beter is, natuurlijk houdt dit ook in veel bluffs, maar soms zitten er echt gasten tussen, waarvan ik denk dat t ze gewoon geen reet kan schelen. Misschine wel stinkend rijke jochies ofzo, ik weet t niet
The great old Ludwig von...
Reply
PokerStars Spel #17656378342: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50) - 24/05/2008 - 11:28:18 (ET)
Tafel 'Lagrangea III' 9-max Plaats #1 is de button
Plaats 1: Mark018 ($57.45 in chips)
Plaats 2: yo-Just ($52.40 in chips)
Plaats 3: CombatCook ($80.80 in chips)
Plaats 4: deltadan ($29.60 in chips)
Plaats 7: Now What Yo ($37.35 in chips)
Plaats 8: Sir Poko ($59.55 in chips)
Plaats 9: vHaren84 ($66.25 in chips)
yo-Just: zet small blind $0.25
CombatCook: zet big blind $0.50
Suspinov: zit uit
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan vHaren84 [Jh 8h]
deltadan: foldt
Now What Yo: foldt
Sir Poko: foldt
vHaren84: raiset $1 naar $1.50
Mark018: foldt
yo-Just: foldt
CombatCook: callt $1
*** FLOP *** [4d Th 3s]
CombatCook: checkt
vHaren84: checkt
*** TURN *** [4d Th 3s] [8c]
CombatCook: bet $1.50
vHaren84: callt $1.50
*** RIVER *** [4d Th 3s 8c] [Jc]
CombatCook: bet $77.80 en is all-in
vHaren84: ??

Wat hier te doen? Zat nog niet zo lang bij die kerel aan tafel maar speelde verder vrij rustig, pakte aardige potten met gewoon goede handen...
Reply
tja, ik denk wel dat hij 9Q of 79 heeft.
Hoopt dan dat jij ook iets gehit heeft, waardoor je misschien callt.
Denk wel dat ik dit zou folden...

Ik heb er hier ook nog 1.
Kanttekening: Zat hier niet al te lang, maar heb me 2 potjes geleden wel door hem uit een pot laten bluffen met 9,10,J, K op het bord, door een gigabet.
Daarnaast heeft hij alle potten nog actief meegedaan (potje of 8 a 10)

PokerStars Spel #17680130923: Hold'em No Limit ($2/$4) - 25/05/2008 - 12:27:10 (ET)
Tafel 'Thetis V' 6-max Plaats #3 is de button
Plaats 1: cuQa ($403.90 in chips)
Plaats 2: leetenkey ($443 in chips)
Plaats 3: gittermaster ($397 in chips)
Plaats 4: noname63ad ($404.40 in chips)
Plaats 5: Rugieee ($1220.85 in chips)
Plaats 6: adtina22 ($416.20 in chips)
noname63ad: zet small blind $2
Rugieee: zet big blind $4
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan gittermaster [9h 9c]
adtina22: foldt
cuQa: foldt
leetenkey: foldt
gittermaster: raiset $8 naar $12
noname63ad: foldt
Rugieee: callt $8
*** FLOP *** [4c 2d 7h]
Rugieee: checkt
gittermaster: bet $20
Rugieee: callt $20
*** TURN *** [4c 2d 7h] [3c]
Rugieee: checkt
gittermaster: bet $56
Rugieee: raiset $164 naar $220
Wat nu?
The great old Ludwig von...
Reply
actief meedoen als in ook raisen en zelf uitbetten of redelijk passief callen? in geval 1 zeg ik push in geval 2 zeg ik fold.
Reply
Mac Wrote:actief meedoen als in ook raisen en zelf uitbetten of redelijk passief callen? in geval 1 zeg ik push in geval 2 zeg ik fold.
beide...
zoals gezegd, paar handen ervoor blufde hij mij eruit
The great old Ludwig von...
Reply
@ bierteam.. easy fold, zeker zonder history!

@ Gitter, zou ook gewoon folden hier. Je beat niks, alleen een bluff. 10 handen noem ik niet echt history, 10 handen betekent, ondanks dat hij actief heeft meegespeeld, gewoon een random unknown villain. Daarnaast zeg je dat ie je een paar handen ervoor je eruit blufte met een gigabet, nu lijkt ie toch een nette valueraise te maken en iig zeker geen gigabet. (tell?)

Maar nogmaals.. er is hier gewoon zo weinig over te zeggen als je maar 10 handen history hebt. Je zou dit gewoon moeten folden zonder enige history of reads. En maak het preflop minimaal $14 maar liefste, op stars, gewoon $16.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:maar liefste
[gay]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja zou kunnen Harry, maar ik kan soms nogal moeilijk folden, helemaal in die winning streak waar ik in zit, maar denk dat je dit normalier wel moet folden.
Enfin, dit is de volledige hh.
PokerStars Spel #17680130923: Hold'em No Limit ($2/$4) - 25/05/2008 - 12:27:10 (ET)
Tafel 'Thetis V' 6-max Plaats #3 is de button
Plaats 1: cuQa ($403.90 in chips)
Plaats 2: leetenkey ($443 in chips)
Plaats 3: gittermaster ($397 in chips)
Plaats 4: noname63ad ($404.40 in chips)
Plaats 5: Rugieee ($1220.85 in chips)
Plaats 6: adtina22 ($416.20 in chips)
noname63ad: zet small blind $2
Rugieee: zet big blind $4
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan gittermaster [9h 9c]
adtina22: foldt
cuQa: foldt
leetenkey: foldt
gittermaster: raiset $8 naar $12
noname63ad: foldt
Rugieee: callt $8
*** FLOP *** [4c 2d 7h]
Rugieee: checkt
gittermaster: bet $20
Rugieee: callt $20
*** TURN *** [4c 2d 7h] [3c]
Rugieee: checkt
gittermaster: bet $56
Rugieee: raiset $164 naar $220
gittermaster: raiset $145 naar $365 en is all-in
Rugieee: callt $145
*** RIVER *** [4c 2d 7h 3c] [8s]
*** SHOWDOWN ***
Rugieee: toont [8c Jc] (een pair Achten)
gittermaster: toont [9h 9c] (een pair Negens)
gittermaster won $793 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $796 | Rake $3
Board [4c 2d 7h 3c 8s]
Plaats 1: cuQa foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: leetenkey foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: gittermaster (button) toonde [9h 9c] en won ($793) met een pair Negens
Plaats 4: noname63ad (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 5: Rugieee (big blind) toonde [8c Jc] en verloor met een pair Achten
Plaats 6: adtina22 foldde voor de Flop (bette niet)

Overigens gooit net iemand m gewoon all in op 99 tegen mijn AA... :lol:
PokerStars Spel #17697878443: Hold'em No Limit ($2/$4) - 26/05/2008 - 04:23:07 (ET)
Tafel 'Holda' 6-max Plaats #4 is de button
Plaats 1: petit ponche ($350.50 in chips)
Plaats 2: UnderRated ($367.60 in chips)
Plaats 3: gittermaster ($482.90 in chips)
Plaats 4: Edu__Parra ($553.60 in chips)
Plaats 5: nanonoko ($691 in chips)
Plaats 6: freaksforum ($200 in chips)
nanonoko: zet small blind $2
freaksforum: zet big blind $4
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan gittermaster [Ad As]
petit ponche: foldt
UnderRated: raiset $10 naar $14
petit ponche verlaat de tafel
gittermaster: raiset $26 naar $40
Edu__Parra: foldt
nanonoko: foldt
freaksforum: foldt
UnderRated: raiset $82 naar $122
gittermaster: raiset $360.90 naar $482.90 en is all-in
UnderRated: callt $245.60 en is all-in
De niet-gecallde bet ($115.30) is geretourneerd aan gittermaster
*** FLOP *** [Jd 5c Jh]
*** TURN *** [Jd 5c Jh] [6h]
*** RIVER *** [Jd 5c Jh 6h] [5h]
*** SHOWDOWN ***
UnderRated: toont [9s 9h] (twee pair, Boeren en Negens)
gittermaster: toont [Ad As] (twee pair, Azen en Boeren)
gittermaster won $738.20 van pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot $741.20 | Rake $3
Board [Jd 5c Jh 6h 5h]
Plaats 1: petit ponche foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 2: UnderRated toonde [9s 9h] en verloor met twee pair, Boeren en Negens
Plaats 3: gittermaster toonde [Ad As] en won ($738.20) met twee pair, Azen en Boeren
Plaats 4: Edu__Parra (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: nanonoko (small blind) foldde voor de Flop
Plaats 6: freaksforum (big blind) foldde voor de Flop
The great old Ludwig von...
Reply
oef.. die 99 all in CALLEN (vs jouw AA) is wel sick idd!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dat zal wel weer met het image van Gitter te maken hebben Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach het is al laat in de nacht in Amerika :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
haha nee Ad echt niet. Ik speelde vrij tight aan die tafel, hij daarentegen raisde ongeveer 35% van de handen preflop.
had m eerder al met JJ gereraised en toen foldde hij.
Nu dacht ie misschine... fuck you gitter, you are not gonna steal from me" Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ik snap nog enigszins dat hij het doet als hij hem zelf over jouw reraise heen pusht, maar om nou jouw reraise all-in te gaan callen met 99 terwijl jij dus blijkbaar tight bent... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is dit slecht gespeeld van mij of zijn dit waardeloze calls van die gast met zijn hand op dat board?

PokerStars Game #17796765214: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50) - 2008/05/30 - 13:34:59 (ET)
Table 'Meyer' 9-max Seat #7 is the button
Seat 1: drogenhundi ($51.10 in chips)
Seat 2: Johnny7Cash ($54.10 in chips)
Seat 3: bwjschol ($56.60 in chips)
Seat 4: Ja hunta ($89.45 in chips)
Seat 6: Player25SR ($42.20 in chips)
Seat 7: Ekslem ($50 in chips)
Seat 8: TK4000 ($3.75 in chips)
Seat 9: greif74 ($26.65 in chips)
TK4000: posts small blind $0.25
greif74: posts big blind $0.50
dorla99: sits out
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [6c Ah]
drogenhundi: folds
Johnny7Cash: folds
bwjschol: calls $0.50
Ja hunta: folds
Player25SR: folds
Ekslem: raises $1.50 to $2
TK4000: folds
greif74: folds
bwjschol: calls $1.50
*** FLOP *** [Qs 7s 8s]
bwjschol: checks
Ekslem: bets $2.50
bwjschol: calls $2.50
*** TURN *** [Qs 7s 8s] [5h]
bwjschol: checks
Ekslem: bets $5.50
bwjschol: calls $5.50
*** RIVER *** [Qs 7s 8s 5h] [Kd]
bwjschol: checks
Ekslem: checks
*** SHOW DOWN ***
bwjschol: shows [Jh Jd] (a pair of Jacks)
Ekslem: mucks hand
bwjschol collected $19.75 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $20.75 | Rake $1
Board [Qs 7s 8s 5h Kd]
Seat 1: drogenhundi folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: Johnny7Cash folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: bwjschol showed [Jh Jd] and won ($19.75) with a pair of Jacks
Seat 4: Ja hunta folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: Player25SR folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: Ekslem (button) mucked [6c Ah]
Seat 8: TK4000 (small blind) folded before Flop
Seat 9: greif74 (big blind) folded before Flop
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik zou die flop bet wel wat hoger doen als je direct de pot op wilt pakken. En ik vind het zeker geen waardeloze calls van hem, hooguit wat opportunistisch, maar zoveel bet je dus niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
PokerStars Spel #17892636516: Toernooi #90750804, $11+$1 Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 03/06/2008 - 16:14:39 (ET)
Tafel '90750804 14' 9-max Plaats #6 is de button
Plaats 1: cehcab (5195 in chips)
Plaats 2: ALLuKANeat72 (1670 in chips)
Plaats 3: ohwboy21 (1995 in chips)
Plaats 4: tarsy7 (1145 in chips)
Plaats 5: vHaren84 (3875 in chips)
Plaats 6: Pe21689 (4270 in chips)
Plaats 8: Flaev (4505 in chips)
Plaats 9: MasterMelt (1470 in chips)
Flaev: zet small blind 100
MasterMelt: zet big blind 200
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan vHaren84 [7c Qc]
cehcab: callt 200
doallca heeft verbinding
ALLuKANeat72: foldt
ohwboy21: foldt
tarsy7: foldt
vHaren84: callt 200
Pe21689: foldt
Flaev: callt 100
MasterMelt: checkt
*** FLOP *** [Tc 9c 7d]
Flaev: checkt
MasterMelt: bet 1270 en is all-in
cehcab: raiset 3725 naar 4995 en is all-in
vHaren84: ??

Zeggen jullie het maar...
Reply
PF fold obv
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:PF fold obv

Daar staan de vraagtekens dus niet... :|

Waarom kan er hier nooit eens normaal op een hand gereageerd worden, ik zie het nut van het plaatsen ervan niet meer echt in...
Reply
maar hij heeft wel gelijk...tenminste deels. Een call is zo ongeveer het slechtste wat je kan doen preflop. raise of fold. Wat wil je in godsnaam floppen met zo'n hand? QQ7? verder heb je nooit een relaxte flop namelijk.

ook postflop is het een obv fold trouwens, je ligt nooit voor hier en je callt hier voor je leven.
Reply
Kijk daar kan ik tenminste wat mee, dat is opbouwende kritiek! Bedankt mac!
Reply
np, wat deed je?
Reply
vHaren84: callt 3675 en is all-in
Flaev: foldt
De niet-gecallde bet (1320) is geretourneerd aan cehcab
*** TURN *** [Tc 9c 7d] [3h]
*** RIVER *** [Tc 9c 7d 3h] [9h]
*** SHOWDOWN ***
cehcab: toont [Jc Jh] (twee pair, Boeren en Negens)
vHaren84: toont [7c Qc] (twee pair, Negens en Zevens)
cehcab won 4810 van bij pot
MasterMelt: toont [9d 2d] (three of a kind, Negens)
MasterMelt won 4610 van hoofd pot
*** SAMENVATTING ***
Totale pot 9420 Hoofd pot 4610. Bij pot 4810. | Rake 0
Board [Tc 9c 7d 3h 9h]
Plaats 1: cehcab toonde [Jc Jh] en won (4810) met twee pair, Boeren en Negens
Plaats 2: ALLuKANeat72 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 3: ohwboy21 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 4: tarsy7 foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 5: vHaren84 toonde [7c Qc] en verloor met twee pair, Negens en Zevens
Plaats 6: Pe21689 (button) foldde voor de Flop (bette niet)
Plaats 8: Flaev (small blind) foldde op de Flop
Plaats 9: MasterMelt (big blind) toonde [9d 2d] en won (4610) met three of a kind, Negens

:roll:
Reply
Precies wat Mac zegt: what the heck wil je floppen met Q7s??? Preflop instafold (tenzij je echter al hebt opgemerkt dat persoon x heel passief is en veel potten postflop opgeeft maar dan raise je gewoon die Q7). Overigens ook gelet op de limper UTG? Nu heeft ie JJ maar die kan ook zomaar AA hebben...

Ja op de flop vind ik vreemd.. beter als dit kan je bijna niet floppen met Q7s dus zou ik zeggen call maar die push van UTG speler zegt bijna zeker dat je iig moet hitten. (push van shorty zegt niks, kan net zo goed een kale 8 zijn).

Probleem is echter dat je hier niet de nut FD hebt. Een hand als [Ac] [8c] is hier ook heel goed mogelijk en daartegen loop, ondanks dat die nog moet hitten, wel achter denk ik.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Als je Q7s speelt, is dit natuurlijk een prima flop. Als je hem PF speelt, zou ik hem op die flop doorspelen. Zulke handen PF spelen, brengt je vaak alleen maar in de problemen. Op CO of BT had je hem PF kunnen raisen. Ik vind het gewoon een hele slechte limp, thats all.

Het maakt me trouwens niet zo heel veel uit waar je vraagtekens staan, want duidelijker is de hand niet volgens mij. Of het moet zijn dat je een goede read hebt op de UTG limper ofzo. Probeerde je dus alleen maar aan je verstand te peuteren dat je nooit deze beslissing had hoeven maken als je PF spel beter was geweest. Mss zie je dit niet in en daarom vind ik mijn reactie dus helemaal niet raar! Ik had er mss wat dieper op in kunnen gaan, maar weinig tijd (mss beter kunnen wachten met reageren). Ikzelf vind dit overigens een nuttig topic waar ikzelf veel van leer dus blijf vooral posten en reageren!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
***** Hand History for Game 3327149863 *****
$50.00 NL Texas Hold'em - Thursday, June 05, 01:17:53 2008
Table Doha5 (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 1: mac_ct ( $55.25 )
Seat 2: Vossi4n ( $65.25 )
Seat 3: goku-one ( $16.82 )
Seat 4: MvdB ( $29.45 )
Seat 5: ManDraGon ( $42.95 )
Seat 6: Looko1 ( $54.90 )
Vossi4n posts the small blind [$0.25].
goku-one posts the big blind [$0.50].
Dealt to mac_ct [ Ac Ad ]
** Dealing down cards **
MvdB folds
ManDraGon folds
Looko1 folds
mac_ct raises [$1.75]
Vossi4n calls [$1.50]
goku-one calls [$1.25]
** Dealing Flop ** [ Qh, 7h, 3s ]
Vossi4n checks
goku-one checks
mac_ct bets [$4.00]
Vossi4n raises [$8.00]
goku-one calls [$8.00]
mac_ct ????????

Vossi4n is een nederlandse 50NL regular. Hij speelt iets te passief preflop (20/5 ofzo) maar doet nooit gekke dingen. Ik heb m nog nooit een minraise zien maken dus heb geen idee wat dat betekent bij hem. goku-one is een aap die met allerlei rare handen speelt.
Reply
Ik denk dat hij met die bet info van jou probeert te krijgen om te kijken waar hij staat met zijn KQ of AQ, dus ik zou zeggen push zodat Vossi4n waarschijnlijk foldt (of een verkeerde beslissing maakt met zijn TP of FD) en je die aap isoleert, die wel zal callen gezien zijn short stack en zijn image...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: