The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Goede game van Gonzo, eindelijk doet hij weer iets terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En 4-1 met weer een hele goede game van Roger =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lekker Roger...simpel verder gaan zo...ideaal voor jou dit ad?!
Reply
Nog wel ja! Maar ik juich maar niet te vroeg, dat heb ik wel afgeleerd deze RG... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, een lelijke mishit op bp voor 5-1...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e bp goed weggewerkt door Gonzo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oef bij die dropshot kreeg ik toch wel een lichte erectie moet ik zeggen
Reply
Maar Federer laat zich niet van de wijs brengen, weer een hele overtuigende servicegame met 3 winners en 5-2 =D>

Vooral die laatste dropshot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, ik gaat richting huis. Kan het helaas niet afzien. Alvast mijn felicitaties Adje. Suc6 in the final :-({|=
Reply
Mac Wrote:oef bij die dropshot kreeg ik toch wel een lichte erectie moet ik zeggen
:-k
Reply
4-2 Monfils..maar ik ga pas juichen als Ferrer ook daadwerkelijk verloren heeft
Reply
Klasse Roger, 6-3 =D>
Die stats ook: 21 winners en 8 UEs, en Gonzo ook gewoon 17 winners en maar 4 UEs :o

Hopelijk hou jij dit goede niveau wel vast, Roger. Vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En meteen alweer 0-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en de break...prima Roger! =D>
Reply
En de break op love =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En op love naar 3-1 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dubbele break Monfils en dus de set...
begin die tweede met goed serveren Gael!
Reply
Monfils pakt de set met de dubbele break :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En wederom zeer overtuigende game van Roger, 4-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GSM...in twee uur alweer naar de kleedkamer...prima na verlies eerste set..op naar je eerste titel hier!
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAA Roger, wat een koning ben je toch ook, wat een pot weer Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een weergaloze wedstrijd speelde Roger weer zeg. Vanaf het moment dat ik het gezien heb, alleen maar genoten. 68 winners maar liefst, en 29 UEs (waarvan 12 in die 1e set). Geen moment meer in de problemen geweest na die 1e set en dat terwijl Gonzo ook gewoon goed speelde: 57 winners tegen 20 UEs. En maar weer eens een halve finale op een GS, zijn zoveelste op rij Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
monfils is gesloopt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
toch weer 3 bp monfils

wat een karakter =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een weergaloze wedstrijd speelde Roger weer zeg. Vanaf het moment dat ik het gezien heb, alleen maar genoten. 68 winners maar liefst, en 29 UEs (waarvan 12 in die 1e set). Geen moment meer in de problemen geweest na die 1e set en dat terwijl Gonzo ook gewoon goed speelde: 57 winners tegen 20 UEs. En maar weer eens een halve finale op een GS, zijn zoveelste op rij Notworthy

Beaam. Nu nog ff dit niveau x 1,25 en hij maakt een kans tegen Nadal, als Nadal een iets mindere dag heeft.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een weergaloze wedstrijd speelde Roger weer zeg. Vanaf het moment dat ik het gezien heb, alleen maar genoten. 68 winners maar liefst, en 29 UEs (waarvan 12 in die 1e set). Geen moment meer in de problemen geweest na die 1e set en dat terwijl Gonzo ook gewoon goed speelde: 57 winners tegen 20 UEs. En maar weer eens een halve finale op een GS, zijn zoveelste op rij Notworthy

Beaam. Nu nog ff dit niveau x 1,25 en hij maakt een kans tegen Nadal, als Nadal een iets mindere dag heeft en last van blaren heeft aan alle tenen en vingers :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ook de 3e set met een dubbele break naar Monfils. Sinds wanneer is hij mentaal sterk dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3e set voor monfils, maar hij doet helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niks met de bal Undecided
ferrer kan er niet doorheen slaan.

nog 1 setje voor monfils en overdune en ik zijn blij :8:

haggie iets minder Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pffffff, die Monfils! Terugbrengen meer doet hij niet.

Ferrer maakt er alleen geen gebruik van. Hij kan het niet. Weinig kans op de service van Gael.
Maarja, volgens mij ging het de afgelopen 2 wedstrijden ook zo.

1-0 voor, 1-2 achter, 3-2 in sets winnen Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit gaat helemaal fout. Wat een forehand missers zeg Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: