The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2008
Monfils breakt ook in de 4e set. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAA Roger, wat een koning ben je toch ook, wat een pot weer Notworthy

NOS Teletekst: Federer sterkste in matige partij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer kan het niet bolwerken tegen Geal "ik speel alleen de bal terug en verder niets" Monfils... #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
WAT EEN ANTI TENNIS VAN MONFILS ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAA Roger, wat een koning ben je toch ook, wat een pot weer Notworthy

NOS Teletekst: Federer sterkste in matige partij.

cry maar als op teletekst staat dat ajax terecht wint zijn ze opeens zo subjectief als de pest
Reply
Kom op Ferrer, het kan gewoon nog! Geloof erin!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
sterk hoor Gael...niks Davydenko niks Ferrer...Gael Monfils.....
Reply
Haggie Wrote:Ferrer kan het niet bolwerken tegen Geal "ik speel alleen de bal terug en verder niets" Monfils... #-o
helemaal niet waar!!!!!
Reply
Monfils, hij gaat een mooie overwinning boeken. Het lijkt nergens op, echt verschrikkelijk!Het is goed genoeg. Ben benieuwd hoeveel games hij tegen Fedex gaat pakken.

Overdune, Feli met je weekwinst! (Als Nadal de finale haalt tenminste!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mac Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAA Roger, wat een koning ben je toch ook, wat een pot weer Notworthy

NOS Teletekst: Federer sterkste in matige partij.

cry maar als op teletekst staat dat ajax terecht wint zijn ze opeens zo subjectief als de pest

Als 't om ajax gaat is 't een ander verhaal natuurlijk. Icon_twisted Als Ajax wint is 't altijd onterecht.

Verder vertrouw ik erop dat de NOS en dus ook Teletekst geen onzin uit kraamt. Ik ga er dus maar vanuit dat Ad ''als federer speelt kom ik elke set 2x klaar'' Wim hier weer iets te optimistisch was over het spel van zijn idool.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Ferrer kan het niet bolwerken tegen Geal "ik speel alleen de bal terug en verder niets" Monfils... #-o
helemaal niet waar!!!!!

wat is niet waar? het gedeelte over Ferrer of Monfils?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:sterk hoor Gael...niks Davydenko niks Ferrer...Gael Monfils.....

pleassssssseeeee. De terugbrengkoning is het. Tennissen kun je het niet noemen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mwa federer speelde heel behoorlijk hoor. Maakte heel weinig fouten en bleef gonzalez goed onder druk zetten. Gonzalez speelde idd niet heel best de laatste 3 sets maar wel beter dan almagro gister Wink. Als federer zondag ook zo speelt wordt het iig een heel leuke partij.
Reply
Nouuu pak die break!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kut geal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
zow, kristie komt ook even klaar hier
Reply
Ferrer.. #-o :dodgy: Dead :-# Confused , dit presteren tegen Monfils Confused
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gael Monfils in de halve finale van RG met om zich heen Federer Djokovic en Nadal. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, dat is nog eens leuk terug komen Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Mac Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAA Roger, wat een koning ben je toch ook, wat een pot weer Notworthy

NOS Teletekst: Federer sterkste in matige partij.

cry maar als op teletekst staat dat ajax terecht wint zijn ze opeens zo subjectief als de pest

Als 't om ajax gaat is 't een ander verhaal natuurlijk. Icon_twisted Als Ajax wint is 't altijd onterecht.

Verder vertrouw ik erop dat de NOS en dus ook Teletekst geen onzin uit kraamt. Ik ga er dus maar vanuit dat Ad ''als federer speelt kom ik elke set 2x klaar'' Wim hier weer iets te optimistisch was over het spel van zijn idool.
Wat een onzin zeg, nu is Teletekst opeens de graadmeter cry
Iedereen kraakt de commentatoren van de NOS af en nu is wat zij zeggen opeens waar? Als je dit een matige pot noemt, snap je er ten eerste geen reet van, en kun je de rest van het toernooi wel afserveren als dramatisch. Het enige matige aan deze pot was dat het na de eerste set niet meer spannend was, maar het tennis was fantastisch.

Ten eerste is het mijn idool niet en ten tweede is iedereen die het heeft gezien hier zo lyrisch over Federer vandaag (Mac, Tripplexxx, Kooltje). Dus als je mij niet wilt geloven, geloof hen dan. Hij was gewoon na de eerste set echt heel erg goed. Kijk dan naar de cijfers. Weinig spelers die in 4 sets 68 winners slaan. Dan zijn 17 winners per set en gemiddeld bijna twee per game.

Verder had TT het over een schouderblessure maar ik heb geen medical time-out gezien :roll:
En Gonzalez speelde ook gewoon goed, kijk naar zijn winners en weinige fouten. Federer was alleen, muv die eerste set, bij vlagen weer van een andere planeet vandaag.

Maar geloof jij maar wat je wilt geloven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
leuk zo'n spelletje met gael als secrut waepon LOL :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik heb wel een medical time out gezien begin 4e set.

en federer speelde best aardig, maar kreeg daar alle kans toe door de inzinking van gonzo wat waarschijnlijk door die schouder kwam.
geen enkele forehand kwam meer door.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Ferrer.. #-o :dodgy: Dead :-# Confused , dit presteren tegen Monfils Confused

Hakkuh Hakkuh

Hoe lekker is dit zeg! Ik heb vanaf 5-3 derde set zitten kijken, volkomen terechte overwinning dit. Monfils had gewoon alles terug totdat Ferrer de fout maakte of nam zelf het initiatief over als de kans er was. Heerlijke gerechtigheid voor het verlies van Wawje tegen Gonzo en ook wel eens lekker dat het Haggie niet oneindig meezit. :razz: En ik ben weer helemaal terug voor de tweede plaats, als Nadal wint van Djoko pak ik twee weekoverwinningen op rij na de vergeten week van Hamburg. Hakkuh
Reply
"Best aardig", terwijl je bij elke winner die Nadal slaat het hele forum onderkalkt Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:"Best aardig", terwijl je bij elke winner die Nadal slaat het hele forum onderkalkt Undecided
ik moet eerlijk zeggen dat ik Federer vanmiddag niet zo goed vond dan Nadal gister. Toch blijf ik het gevoel houden dat Roger al met zijn hoofd in de finale zit...hoe ga ik Nadal pakken...
Reply
Dat was een hele andere wedstrijd. Almagro maakte gewoon veel fouten gisteren en speelde bij vlagen als een krant. Maar Nadal bleef goed gefocust en speelde zelf ook gewoon heel goed. Maar hij had geen serieuze tegenstand. Gonzo speelde vandaag gewoon goed.
En er is een verschil in speelstijl tussen Nadal en Federer natuurlijk. Als Federer goed speelt, slaat hij heel veel winners. Als Nadal goed speelt, maakt hij vooral heel weinig fouten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Speciaal voor Centre Court, uit een interview van de altijd zelf-kritische Federer:

Quote:So I was really happy the way I came back. I really got on a roll, played great, and was able to dominate him, you know, at times, and also start to serve a little bit more ‑‑ a bit better, a bit smarter. Well, I think I played ‑‑ in the end, I think I played a very good match today.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
er was idd wel een medical time out ja.

Zo fantastisch speelde federer trouwens niet hoor ad. Hij speelde goed dat zeker, maar dit was gewoon zn normale niveau. Hij steeg zeker niet boven zichzelf uit ofzo.
Reply
Dit niveau haalt hij toch niet altijd meer dit jaar, maar dan nog vond ik het heel erg goed. Boven zichzelf uitstijgen lijkt me voor jongens als Federer, Djoko en Nadal sowieso zeldzaam aangezien het voor hen genoeg is om op de toppen van hun kunnen spelen en dat halen ze vaak ook wel in belangrijke wedstrijden, zeker in de grote toernooien.
Maar ik vond het het beste tennis dat ik gezien heb van RG tot nu toe. 3 sets lang aanvallen, beuken en winners slaan, zonder enige verslappingsmomenten. Constant de druk erop houden, elke bal was diep en voornamelijk op de backhand, zodat Gonzo geen moment het initiatief kon nemen. Ik vond het echt verrassend goed. Ik heb alleen maar een stukje van de wedstrijd tegen Montanes gezien en ik had niet gedacht dat hij dit niveau had.

En die medical time-out heb ik dan even gemist. Dat verandert de zaak wel iets, maar dan nog moet je het wel even doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: