The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuw team
Mukkus Wrote:Ik zie wel veel verdedigers, Adder.

Ik ben automatisch verdediger geworden terwijl ik nog geen minuut heb gespeeld en dus nog niet op 'mijn' positie heb gestaan. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik was al bang dat Adder een soort 8-1-1 systeem wil gaan hanteren....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik was al bang dat Adder een soort 8-1-1 systeem wil gaan hanteren....

Die jonge gasten kunnen lang en hard rennen maar meer nog niet... dus als ze achterin met heel veel heel hard rennen houden ze misschien een bal tegen. 0-0 is dan een mooie uitslag Wink

Overigens met de nieuwe competitieopzet vraag ik mij af of jullie dit seizoen al willen promoveren ??
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mukkus Wrote:Ik was al bang dat Adder een soort 8-1-1 systeem wil gaan hanteren....

Adder = Sef Vergoossen?? :eeeek:

@ Box: welke nieuwe competitieopzet?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Mukkus Wrote:Ik was al bang dat Adder een soort 8-1-1 systeem wil gaan hanteren....

Adder = Sef Vergoossen?? :eeeek:

@ Box: welke nieuwe competitieopzet?


Niets mis mee met 8-1-1. Als we alles met 1-0 winnen tot in de lengte der dagen, ben ik blij.
Vrouwenhand hè? Dichtspijkeren die handel, hebben is houwe.....

Maar na Zaterdag zullen de posities wel bijgesteld zijn.


Ere blijft hetzelfde(helaas), maar promotie/degradatie wordt anders in de b en c.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Die klote fitheid.
Reply
Aragorn Wrote:Die klote fitheid.

Je kunt het een dag of 2 vantevoren uitrekenen -2/+8, heb ik uit betrouwbare bron vernomen, dus die plan je gewoon in bij de persoonlijke training.

Vraagje: hoe hoog moet de fitheid zijn voor de wedstrijddag en moet ik dat vantevoren (op de vrijdagmiddag) doen of kan het ook nog op de zaterdagochtend voor de wedstrijd?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
normaalgesproken houden we 95% aan bij officiele wedstrijden (competitie en beker). Echter omdat we nu alleen tegen bots spelen kun je daar iets makkelijker mee omgaan en zou ik boven de 90% aanhouden. Dit percentage moet bereikt zijn na de training van 9uur s ochtends op zaterdag.
Reply
je kan het ook op de zaterdag ochtend doen.( doe ik ook)
Ik zet hem altijd rond 95% neer. In de competitie waar dat nu zit is dat wel prima denk.
Normaal rond de 100 bij belangrijke potten
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrima, dan plan ik die fitheidstraining gewoon in voor de zaterdagochtend.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Even voor de zekerheid....degenen die vorige week gespeeld hebben, spelen nu NIET? Zal dit weekend niet heel veel online zijn, dus kan de training na vanavond waarschijnlijk niet meer aanpassen!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Even voor de zekerheid....degenen die vorige week gespeeld hebben, spelen nu NIET? Zal dit weekend niet heel veel online zijn, dus kan de training na vanavond waarschijnlijk niet meer aanpassen!

Klopt. Je speelt om de week,behalve als de beker begint( 1 rondje voor 99% zeker)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Er staat dat de wedstrijd bezig is, maar als ik op Live klik krijg ik alleen maar het eindresultaat van de vorige wedstrijd. :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ja duurt altijd ff tot er verslag is.
Reply
Mac Wrote:ja duurt altijd ff tot er verslag is.

DUURT LANG!

ok, hij is er....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tsjonge, dat is ook een anti-climax. Ik heb welgeteld 1 bal gehad en 1 keer mogen ingooien. :puh:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Tsjonge, dat is ook een anti-climax. Ik heb welgeteld 1 bal gehad en 1 keer mogen ingooien. :puh:

En dat wordt gewaardeerd. =D>
Weinig fitheidsverlies en dat is goed. :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ben net terug van vakantie, dus relatie en zo moet ik nog maar eens lezen hoe dat werkt.
Wel hebik een verzoek van Vinkeroy( methos).
Die is dus benaderd door de Belgische U18 dat hij in aanmerking komt voor U18, mits hij aan tackling en heading gaat werken.
Daar kunnen wij dus( voorlopig) nog niet aan voldoen, dus zei die U18 coach dat hij dan naar een ander team evt kan gaan om die zooi te trainen.
Hij ( methos) wilt dus eigenlijk naar een ander team voor 1 seizoen om tackling te gaan trainen.
Ikzelf wel het liefste iedereen in ons team houden, maar wil wel jullie mening horen.

Er zijn een aantal opties:

1 hij blijft.
2 we vragen een behoorlijk bedrag( 100k?) voor het geval dat dat andere team zich bedenkt......
3 anders?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Meest ideale zou zijn om het team bij elkaar te houden. Maar kan de keuze voor het nationale team ook goed begrijpen. Mits het tenminste een zekere selectie zou betekenen.

Aan de andere kant zou je natuurlijk kunnen kijken wat Bumme moet kosten en die dan dit seizoen al hierheen halen als je met het transferbedrag voor Methos de kosten voor Bumme zijn transfer kan dekken.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
tegen de tijd dat hij aan tackling en heading heeft gewerkt is hij 19 :lol:

neem aan dat 1 van deze twee bij ons erbij komt mochten we eerdaags klaar zijn met speed.
Zal zijn ontwikkeling tegen gaan door het fitheidsverlies dat je oploopt in de interlands. Ik zeg hem dus gewoon behouden en verder denken dan onder 18.
Reply
die u-18 is idd nog niet eens een seizoen...als ik hem was zou ik t niet doen en lekker wachten tot het echte NT. Maar goed als hij het zelf graag wil moet hij het doen. Zorg wel dat je een goeie club uitkiest want als je straks een trainingsschema krijgt waar je nog maar 2x per week teamtraining kan doen heb je er niks aan natuurlijk.
Reply
Hoi allemaal,

om dan toch maar even de zogenaamde drempelvrees te doorbreken of te bewijzen dat we niet uit het Franstalige gedeelte van België komen, even een postje nav de vraag van de BE U-18 coach. Mij persoonlijk maakt het niet uit of ik al dan niet één seizoen eens naar een ander team zou gaan maar als de meerderheid liever heeft dat ik blijf dan leg ik me daar gerust bij neer. Het leek me gewoon wel eens tof om voor mijn land uit te komen vandaar ook dat ik niet direct weigerachtig stond tov de vraag. Ik heb de BE U-18 coach nu doorverwezen naar Adder dus zij mogen het 'uitvechten' van mij. Als er echter veel mensen zijn die graag bumme bij het team willen halen ten koste van mij dan zou ik dan wel liever de overstap maken natuurlijk want dan heb ik niet echt een reden om te blijven vind ik.

Groeten
Methos
Reply
Wat mij betreft geen optie om Bumme ipv methos te doen, want Bumme is een aanvallende mid en methos een verdediger.
Maar als jij een seizoen voor de u18 wilt gaan, zal ik niet helemaal in de weg staan ( geleerd van vroeger....
:wink: )
Alleen wil ik wel een zekerheidje in bouwen.
Dus voor 100k mag die andere ploeg je overnemen en dan koop ik je aan het einde van het trainingstraject dus weer terug voor 100k.
Zorg wel dat je heel hoog loon krijgt, want als bij ons tackling in de tt komt, moet jij dus wat anders gaan trainen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Denk dat ik toch gewoon maar zal blijven dan als het zoveel red tape kost. Uiteindelijk is het maar een fait-divers, niet? Na een tijdje ga je me anders nog aan de kant schuiven wat je wel eens durft te doen bij mensen die niet willen luisteren (hint hint forum ;-) ja ik lees het wel hoor ;-)).

Als de U-18 BE Coach contact met je opneemt, mag je gerust weigeren want ik heb geen zin in één of andere toekomstige polemiek waarbij het andere team me dan opeens niet meer zou willen verkopen.

Het stoort me toch wel een beetje dat ik niet zelf kan bepalen wat ik wil doen maar afhankelijk ben van een fiat van een ander. Dat zit echt niet in mijn aard om dat zo maar te slikken zonder boe of ba. Ben toch wel wat te zelfstandig en vrijgevochten daarvoor.

Groeten en sorry voor de last!
/Methos
Reply
last is het zeker niet.
Ben alleen maar blij dat we een groep ambitieuze kereltjes bij elkaar hebben.
Het is idd niet echt leuk zo voor de spelers, dat begrijp ik best wel, maar voor de optimale training moet het helaas wel zo.
En wat kooltje al aanhaalde, als de algemene dingen zijn gedaan dan zal tackling 1 van de 1e worden die in de tt gaat, aangezien 7 van de 10 dat nodig hebben
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Welke optimale training? Naar mijn mening trainen we nog steeds niet optimaal..
Reply
Royalty Wrote:Welke optimale training? Naar mijn mening trainen we nog steeds niet optimaal..

Je doelt op het afwezig zijn van conditie?
Of de schema's?
Allebei?
Iets anders?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
toch knap dat we nog altijd niet optimaal trainen maar toch optimaler trainen dan elk ander team op de wereld =D>
Reply
Groot gelijk dat jullie de voorkeur geven aan "eigen kweek"!
Ik gaf slecht aan dat als ik jullie ergens dit seizoen kan helpen ik dat met alle plezier doe.
Heb een gelimiteerde transfersom van €55.000 en salaris hoef ik niet.

Succes mannen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
andere lijstjes komen nog in het u18 topic bij FS:

Seizoen 6 - Verdedigers
Omdat er een groot aantal spelers van FC CT en Gemini bij zitten wil het niet zeggen dat de nummer 1 in dit lijstje in onze ogen ook de beste verdediger is. Deze 2 ploegen hebben veelal stamina en speed op een heel hoog niveau getild en daardoor de bijskills wat minder ontwikkeld. Voor hun speler op de lange termijn denk ik een goede zaak. Voor de korte termijn (U18) voor een groot aantal van deze spelers niet.


quoting:

--------------------------------------------------------------------------------
_____________________________________________________ _
_ #_ _(#)______ _name______ _pos__sum__(sum)_ _s/w_
_ 1__ _1_____Simon Adriolo____D C__33,5_ _33,5_ _1,971_
_ 2__ _2_____Martin Cleton____D C__32,5_ _32,5_ _1,880_
_ 3__ _3____ _Frank Polak_____D C__31,5_ _31,5_ _1,822_
_ 3__ _3_____Kay Bleecker____D C__31,5_ _31,5_ _1,822_
_ 5__ _5___ _Sjors de Jager__ _D C_ _31___ _31__ _1,793_
_ 6__ _6____ _Dennis Koot___ _D C__30,5_ _30,5_ _1,873_
_ 6__ _6__ _Willem de Jager___D R__30,5_ _30,5_ _1,841_
_ 8__ _8____Willem Willems___D C__28,5_ _28,5_ _1,781_
_ 9__ _9____Karel van Asselt___D C_ _28___ _28__ _1,735_
_10__10____Coen Nelissen__ _D C__27,5_ _27,5_ _1,659_
_11__11__ _Cees Woudstra___D C__26,5_ _26,5_ _1,585_
_12__12____Finn Belderok____D L___25___ _25__ _1,549_
_13__13_____Wim Pinkse_____D L__24,5_ _24,5_ _1,491_
_13__13___Arnout van Hees_ _D C__24,5_ _24,5_ _1,633_
_15__15______Daan Boer____ _D R_ _24___ _24__ _1,412_
_16__16_ _Jacco Couwenberg__D C__23,5_ _23,5_ _1,597_
_17__17______Misja Bruls_____D C__22,5_ _22,5_ _1,529_
_18__18____Jetse de Jager__ _D C__21,5_ _21,5_ _1,297_
_18__18_ _Valentijn Brandon__D C__21,5_ _21,5_ _1,381_
_20__20___Daan Arkesteijn___D R_ _21___ _21__ _1,500_






We zijn lekker bezig.
De andere lijstjes zet ik ook hier, als ze op het forum komen daar.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: