13-08-2008, 04:46 PM
Jammer dat dat laatste onderschrift weer in krom Engels gesteld is.
May The Schwartz Be With You
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Opmerkelijke (voetbal)berichten
|
13-08-2008, 04:46 PM
Jammer dat dat laatste onderschrift weer in krom Engels gesteld is.
13-08-2008, 04:54 PM
Berend Botje Wrote:Jammer dat dat laatste onderschrift weer in krom Engels gesteld is. Een quote is een quote en degene die em uitspreekt is niet echt behept met een hoge intelligentie. Op z'n zachtst gezegd.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
13-08-2008, 05:13 PM
Treesong Wrote:Berend Botje Wrote:Jammer dat dat laatste onderschrift weer in krom Engels gesteld is. Voor alle duidelijkheid, ik heb het over het onderschrift AFCAPCC op dat plaatje, niet over jouw onderschrift. En bovendien is het AFC A(jax) en niet Ajax Footbaal Club Amsterdam
13-08-2008, 05:17 PM
Oh, ik dacht dat je het over mijn onderschrift had, daar dit het laatste was :8:
Maar goed, lieden die dat soort posters maken hebben wrs nooit eindexamen in Engels gedaan.
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
13-08-2008, 08:51 PM
Quote:Fan eist entreegeld Amsterdam Tournament terug van Ajax
Oh, my god, we bought Kenny!
13-08-2008, 09:47 PM
Jammer, ik had dan goede hoop dat ik mijn geld van de laatste twee seizoenen misschien ook terug zou kunnen vragen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
13-08-2008, 10:02 PM
Ik begin ook maar vast met een brief te schrijven.....kan dit seizoen nog weleens van pas komen waarschijnlijk.
13-08-2008, 10:35 PM
Mukkus Wrote:een brief van vier kantjes Toch knap... 5000x Ik wil me poen terug?
13-08-2008, 10:40 PM
Treesong Wrote:Mukkus Wrote:een brief van vier kantjes Nee, dat is een te moeilijke zin voor een ajax-fan. 5000x: "Ik findt dit niet leuk!"
13-08-2008, 10:54 PM
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TJHcltud40g[/youtube]
14-08-2008, 02:34 AM
Vanavond hoorde ik op de radio een overzicht van de belangrijkste (Nederlandse) momenten van morgen.
Doodleuk werden de belangrijkste momenten van vandaag uitgesproken: Huizenga, Edith Bosch etc. Hoe betrokken is zo'n verslaggever ?
Kennem, kennemer, kenneminst
14-08-2008, 12:37 PM
leuke woordspeling. "losrukken"
Man vast na seks met bank Uitgegeven: 14 augustus 2008 12:15 HONGKONG - Een man is met zijn penis vast komen te zitten in een bank waarmee hij seks probeerde te hebben. Dat meldden diverse Hongkongse media. De man zat 's avonds in een verlaten park in Hongkong toen hij met zijn penis genot probeerde te vinden in een gat in het bankje, maar kwam vast te zitten. Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken, belde hij de politie. Toegesnelde reddingswerkers probeerden de man te bevrijden door onder meer bloed af te tappen uit het mannelijk geslachtsdeel. Na vier uur waren de hulpdiensten alsnog genoodzaakt de man met bank en al naar het ziekenhuis te brengen. Daar werd hij bevrijd. Geluk Artsen zeggen dat de 42-jarige man geluk heeft gehad dat hij nog steeds een penis heeft, aldus de kranten die het verhaal publiceerden met een smeuïge fotoreportage.
The great old Ludwig von...
14-08-2008, 12:46 PM
gittermaster Wrote:leuke woordspeling. "losrukken" Ik vind die hele zin wel toepasselijk: "Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken"
17-08-2008, 07:28 PM
Gerben Zonderland Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Die krijgen ze voornamelijk door in hun eigen competitie en de Champions League goed te presteren.o??? en voorbeelden zoals Heijtinga, Sneijder en noem nog maar wat ajacietjes op die de laatste jaren voor heul veul eurootjes zijn verkocht dan? [-X Let de komende dagen op de gelukzalige glimlach van Scheringa :8: Quote:Dembélé maakt indruk op AS Roma
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
19-08-2008, 10:22 AM
PSV en Ajax verwelkomen olympiërs onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - Otman Bakkal, Dirk Marcellis en Erik Pieters keren overmorgen terug op het trainingsveld van PSV. De drie Eindhovense leden van het olympisch elftal, dat zaterdag na verlenging in de kwartfinale werd uitgeschakeld door Argentinië, zijn inmiddels weer in Nederland. "Twee dagen extra rust lijkt me logisch. Dan kunnen ze even wennen aan de omstandigheden hier", zegt Huub Stevens. De Ajacieden Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer hebben het minder getroffen. Zij kwamen gisteren om 16.00 uur aan op Schiphol en moeten vandaag tweemaal trainen. "En woensdag, donderdag en vrijdag ook gewoon één keer", aldus Emanuelson. - Slavendrijver die San Marco!
21-08-2008, 11:02 AM
Ponyverkrachter ontspringt dans Jan Colijn
MARSSUM - De beruchte Friese serieverkrachter van dieren D.P.die zich negen maanden lang naar schatting 45 maal aan een pony zou hebben vergrepen, lijkt de dans te ontspringen. Het openbaar ministerie in Leeuwarden heeft onlangs besloten de 29-jarige zedendelinquent niet strafrechtelijk te vervolgen voor de bestialiteiten. De landelijke stichting Zinloos Geweld tegen Dieren heeft daarop een advocaat in de arm genomen in een poging de ponyverkrachter alsnog voor de rechter te krijgen. Geweldige initialen
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
21-08-2008, 11:13 AM
Legion Wrote:Ponyverkrachter ontspringt dans Jan Colijn I.h.k.v. Gouden Anky vind ik de combinatie pony + verkrachten + de dans ontspringen een beetje ongelukkig gekozen.... Mukkus had daar een suggestie voor.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
23-08-2008, 10:50 PM
Quote:AZ kan spelers niet kwijt in één kleedkamer
23-08-2008, 11:55 PM
Mukkus Wrote:Quote:AZ kan spelers niet kwijt in één kleedkamer Wat is er misgegaan met Cziommer? Vorig jaar nog een vaste basisspeler en volgens velen een topper. Nu mag hij weg?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
24-08-2008, 07:54 AM
Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal
24-08-2008, 11:22 AM
:roll: in overleg met de speler.....
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
24-08-2008, 11:36 AM
Bredanaar Wrote::roll: in overleg met de speler..... Overleg met Manucharyan waarschijnlijk....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
24-08-2008, 08:37 PM
Tripplexxx Wrote:Mukkus Wrote:Quote:AZ kan spelers niet kwijt in één kleedkamer cjammer is al jaren overschat en bovendien overschat hij zichzelf. de media vonden het zo stom dat feyenoord hem niet had genomen. ik was daar blij mee. later wilde hij zelf niet naar feyenoord, hoewel ik betwijfel of ze hem wilden want wim jansen had altijd negatief geadviseerd. wim jansen had gelijk.
25-08-2008, 09:24 AM
Mukkus Wrote:Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal Typische jodenstreek...
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
25-08-2008, 09:38 AM
EJR Wrote:Mukkus Wrote:Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal ja, van mankecharuan. had geld geleend maar wilde niet terugbetalen. toen heeft worminoor het zelf maar gepakt. strikt genomen geen diefstal, ze hadden die gast uit kirzigie moeten ontslaan! :razz:
26-08-2008, 12:58 AM
waf Wrote:EJR Wrote:Mukkus Wrote:Quote:Contract Vito Wormgoor ontbonden vanwege diefstal Je moet niet gokken met mensen die geen geld bij zich hebben. Cash op tafel, anders niet spelen! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
28-08-2008, 10:26 PM
Quote:Misbruikte aap mag naar buiten Aap is 27 jaar en zit al 28 jaar binnen? Best knap...
29-08-2008, 01:05 PM
Quote:Van Basten wil Jansma als algemeen directeur
29-08-2008, 01:26 PM
De Haan: "Royston heeft me zwaar teleurgesteld"
29 augustus 2008 Royston Drenthe en Evander Sno hoeven de komende periode niet te rekenen op een plekje in de selectie van Jong Oranje. Coach Foppe de Haan is 'zwaar teleurgesteld' in het duo, naar aanleiding van hun optreden tijdens de Olympische Spelen Het is belangrijk om een team te worden en met deze twee jongens erbij is dat heel ingewikkeld", vertelde De Haan vrijdag, tijdens de presentatie van zijn selectie voor de komende EK-kwalificatieduels met Noorwegen (zaterdag) en Zwitserland (volgende week dinsdag). "Het lag misschien ook aan mij, maar het zat tijdens de Spelen gewoon niet goed. Dat heb ik ze ook verteld, het functioneerde niet." Drenthe was in de maanden voor de Spelen nog een sleutelspeler bij Jong Oranje. Met name in hem is De Haan dan ook teleurgesteld. "Ik ben niet boos op hem of zo, maar Royston heeft me gewoon hartstikke teleurgesteld. Hij moet de komende periode bij zijn club proberen om het krediet dat hij kwijtgeraakt is, terug te winnen. Of een terugkeer bij Jong Oranje voor Drenthe en Sno uitgesloten is? Nee, dat niet. De deur is nooit helemaal op slot. Maar er zal wel iets moeten veranderen. Met elf spelers, ben je immers beter dan met tien", verwijst hij naar de lakse houding van Drenthe in sommige duels van het olympische voetbaltoernooi. |
« Next Oldest | Next Newest »
|