Threads: 273
Hey gasten,
Wat doen jullie het komend seizoen? Wordt er nog deelgenomen aan de komende Competitie Manager of laten jullie (we) Sportdreams 'boeten' voor de rare gang van zaken (duur creditssysteem / dwalingen rond het wel/niet sluiten van de database rond de eerste wedstrijd van NAC / fabuleuze assists en soms ook duidelijke assists welke anders werden gezien / vooral het feit dat ze soms maar wat doen.....ze denken dat ze jezus zijn en maken sommige beslissingen adhv het opgooien van een muntje) van het afgelopen seizoen?
Hoor graag jullie reactie.
Ik heb een droom.
Threads: 103
Aangezien ik in Oktober ruim 3 weken niet in staat ben om een team te maken, denk ik dat ik het wederom laat schieten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 27
Doe al jaren niet meer mee... K*t sportdreams...
Threads: 93
Zoals al eerder in een ander topic laten weten laat ik komend seizoen alle Management Games links liggen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 312
ikke wel, wat moet ik anders maandagmiddag op mijn werk doen?
The great old Ludwig von...
Threads: 137
gittermaster Wrote:ikke wel, wat moet ik anders maandagmiddag op mijn werk doen?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 41
Bumme Wrote:Zoals al eerder in een ander topic laten weten laat ik komend seizoen alle Management Games links liggen.
same here
Threads: 2
Doe ook niet meer mee, klote sd...
Threads: 84
Misschien kan ik dit jaar dan eindelijk de forumsubleague winnen! :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 208
Treesong Wrote:Misschien kan ik dit jaar dan eindelijk de forumsubleague winnen! :wink:
Kleine Jan zal wel gewoon meedoen, denk ik :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Alle moraalridders kunnen als vervanging lekker thuis met zijn vrouw gaan scrabbelen op maandagavond.
SD heeft vorig jaar wederom puik werk geleverd en ik ben tevreden ondanks kleine foutjes van hun kant. Een foutje is menselijk en ook meerdere foutjes.
SD keep up the good work, ben blij het zelf niet hoeven te updaten. Daar betaal ik graag 20 euro voor per jaar.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 89
Treesong Wrote:Misschien kan ik dit jaar dan eindelijk de forumsubleague winnen! :wink:
login/ww?
Wie dit leest is gek
Threads: 208
Kleine Jan Wrote:Treesong Wrote:Misschien kan ik dit jaar dan eindelijk de forumsubleague winnen! :wink:
login/ww?
Als je het over de duivel hebt
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 14
Denk dat ik dit seizoen wel meedoe. Ik kan Treesong natuurlijk niet de forumleague laten winnen
Insane life.
Threads: 23
Voor mij dit jaar: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://fantasy.premierleague.com/">http://fantasy.premierleague.com/</a><!-- m -->
en niets anders....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
VI is ook totaal niet onder de indruk van de prestaties van Sportdreams en is overgestapt naar een andere partij. Zal mij niets verbazen als SD daarom volgend seizoen de boel niet meer kan aanbieden.
VI biedt vanaf dit seizoen Profcoach aan, een gratis spel dat ook nog eens gewoon bij het begin van het seizoen start. Profcoach is van de makers van Rondemaster.
De Profcoach competitie is een gratis online managerspel van de Eredivisie en razend populair onder vele tienduizenden voetballiefhebbers.
Seizoen 2008/2009
Ook dit seizoen kan er weer gestreden worden in de Profcoach competitie. Vanaf vrijdag 29 augustus 2008 worden de eerste wedstrijden gespeeld in de Eredivisie waarmee je punten kunt verdienen.
Vanaf dinsdag 12 augustus is het al mogelijk om je in te schrijven. Meedoen blijft gratis en natuurlijk zullen er weer leuke prijzen te winnen zijn.
Nieuw design en functionaliteiten
De Profcoach competitie wordt op dit moment in een nieuw jasje gestoken en uitgebreid met extra functionaliteiten. Zo kan straks bijvoorbeeld elke Profcoach kiezen voor zijn eigen Coach Assistant en kan je berichten achterlaten voor je tegenstanders in de subleague.
Vret Mien Gras Wrote:gittermaster Wrote:ikke wel, wat moet ik anders maandagmiddag op mijn werk doen?
Threads: 35
10 euro voor het hele seizoen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Prijzen
Dit jaar introduceren we iets geheel nieuws! We gaan de absolute topmanagers belonen met een topprijzen; en niet zo maar wat prijzen. De uiteindelijke Top 10 van het algemeen klassement strijdt om minimaal ââ¬10.000 CASH aan prijzengeld!
Het te winnen prijzengeld van minimaal ââ¬10.000 wordt op basis van het uiteindelijke behaalde puntenaantal verdeeld over de nummer 1 tot 10. Let op: hoe hoger het aantal deelnemers*, des te hoger het totaal aan geldprijzen! Met elke 1000 deelnemers* wordt het totaal verhoogd met ââ¬2.500, dus nodig al je vrienden uit en strijd om die topprijzen! Daarnaast zal elke periode de Top 3 van na de laatste wedstrijdronde van de betreffende periode een periodeprijs winnen.
Threads: 325
damn dan wordt t toch wel interesssant =P~ . Jammer dat ik er te weinig verstand van heb om mee te doen om de hoofdprijzen.
Threads: 18
Jantje gaat dus dik geld verdienen dit jaar !
Bangkok resident.
Heerlijk een nieuw seizoen!
- Jaarkaart FCT binnen met mooi ontwerp
- Zelf voetballen
- Nieuwe opzet CM 2008/2009 met geldprijzen
Mooie prijzen zo natuurlijk, wel jammer ze kiezen voor 10 keer ongeveer duizend euro in plaats van 100 keer 100 euro.
Threads: 0
Sjaak Wrote:Hey gasten,
Wat doen jullie het komend seizoen? Wordt er nog deelgenomen aan de komende Competitie Manager of laten jullie (we) Sportdreams 'boeten' voor de rare gang van zaken (duur creditssysteem / dwalingen rond het wel/niet sluiten van de database rond de eerste wedstrijd van NAC / fabuleuze assists en soms ook duidelijke assists welke anders werden gezien / vooral het feit dat ze soms maar wat doen.....ze denken dat ze jezus zijn en maken sommige beslissingen adhv het opgooien van een muntje) van het afgelopen seizoen?
Hoor graag jullie reactie. Nu ze van domme credits zijn afgestapt, wil ik wel weer een gokje wagen.
Het begint zelfs een beetje op de Fantasy League te lijken met het samenstellen van een eigen outfit. :roll:
Threads: 12
Quote:Het begint zelfs een beetje op de Fantasy League te lijken met het samenstellen van een eigen outfit.
Hoe doe je dat met het samenstellen van die outfits? :-k :oops:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Ziet er idd wel geinig uit, hoop echter dat ze bij SD ook weten dat het nooit aan de lay-out gelegen heeft maar aan al hun lompe acties.
Wens iedereen alvast veel plezier dit seizoen!
Threads: 0
Bredanaar Wrote:Quote:Het begint zelfs een beetje op de Fantasy League te lijken met het samenstellen van een eigen outfit.
Hoe doe je dat met het samenstellen van die outfits? :-k :oops: Ga in Mijn overzicht naar Persoonlijke instellingen.
De rest wijst zich vanzelf.
Hmm.. een hattrickbonus en 1 punt voor middenvelders die de 0 houden. Waarom keepers en verdedigers 2 punten krijgen voor spelen en middenvelders en aanvallers maar 1 ontgaat me overigens. :-k
Peter Wrote:Hmm.. een hattrickbonus en 1 punt voor middenvelders die de 0 houden. Waarom keepers en verdedigers 2 punten krijgen voor spelen en middenvelders en aanvallers maar 1 ontgaat me overigens. :-k
Ik denk omdat die ook sneller minpunten kunnen krijgen. Ze willen blijkbaar het kiezen van (meer) verdedigers meer stimuleren.
Als een verdediger nu de nul houdt krijg je 8 punten, voorheen 7 punten. Prima keuze dunkt me.
Vret Mien Gras Wrote:Peter Wrote:Hmm.. een hattrickbonus en 1 punt voor middenvelders die de 0 houden. Waarom keepers en verdedigers 2 punten krijgen voor spelen en middenvelders en aanvallers maar 1 ontgaat me overigens. :-k
Ik denk omdat die ook sneller minpunten kunnen krijgen. Ze willen blijkbaar het kiezen van (meer) verdedigers meer stimuleren.
Als een verdediger nu de nul houdt krijg je 8 punten, voorheen 7 punten. Prima keuze dunkt me.
Maar dat maakt weinig uit, voorheen kreeg je voor middenvelders en aanvallers 0 punten als die speelden en nu 1. Dus dat puntje voor verdedigers is erbij iedereen bijgekomen.
Als ik zo snel kijk, dnek ik dat alleen het kiezen van middenvelders iets lucratiever is geworden, omdat die bij het houden van de 0 ook ineens 1 punt extra krijgen.
|