The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Gomes en Farfan zijn 2 belangrijke. Wink PSV is echter zeker sterker dan vorig seizoen, Ajax heeft zich echter nog meer versterkt en het gat was maar 3 puntjes. Ajax heeft gewoon prima papieren.

Overigens:
Wilfred Genee: veiligheid in geding bij berichten over rol Lemic

Het blad Intermediair komt met een uitgebreid interview met Wilfred Genee. Gevraagd naar het feit waarom de voetbaljournalistiek en ook Genee zelf geen onthullingen deed over de Servische spelersmakelaar Vlado Lemic die volgens PSV ‘onverantwoord diep' in hun organisatie was geïnfiltreerd, liet hij weten: 'Laat ik het zo zeggen: als ik je zou vertellen hoe het zit, zou ik het risico lopen dat mijn veiligheid in het geding komt. Daar heb ik een lang gesprek over gehad met degene die me had geïnformeerd, en met mijn vrouw, en dan maak je een afweging.'

'De voetbalmakelaardij is aan het verharden. Echt aan het verharden. Als je dat allemaal ontleedt, moet je oppassen. Louche praktijken is niet wat me fascineert. Dat is het voetbalspel zelf.'

Een onderzoeksjournalist van NRC Handelsblad schreef er wel over waar de voetbaljournalistiek zich grotendeels afzijdig hield. 'Misschien dat ik het in de toekomst wel zal opschrijven. Daar ben ik nog niet uit. In deze mate heb ik het ook nog niet eerder meegemaakt. Maar besef wel dat we het over persoonlijke veiligheid hebben.'

---
Benieuwd of het ooit nog allemaal uitkomt. Iig zeer opmerkelijk dat van het hele kamp Lemic na het vertrek van Gomes, Farfan, Fagner, Reis, Alcides, Aissati en natuurlijk Valckx alleen Lazovic nog over is en dat PSV hem ook nog kwijt wil deze maand.
Reply
Arek Radomski komende 2 seizoenen bij NEC, alleen de medische keuring van maandag kan nog een probleem opleveren.

Notworthy
Ben spontaan NEC-supporter.....mooi om Arkadiusz weer terug te zien in Nederland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'PSV vindt investering in Jovanovic te groot'
19/08/2008 10:50

PSV is niet langer bezig Milan Jovanovic los te weken bij Standard Luik. Volgens het Eindhovens Dagblad vinden de Brabanders de Servische spits te duur.

De zeven miljoen euro die de Belgische kampioen wil ontvangen, zou PSV te veel vinden. Jovanovic is 27 jaar en blessuregevoelig. De Eindhovenaren menen dat zijn komst voor zo'n bedrag geen goede investering is. Daarom liggen de onderhandelingen stil.

PSV zou wel nog bezig zijn met Mevlüt Erdinç. Probleem bij die transfer is dat FC Sochaux dwarsligt en de Turkse aanvaller niet wil laten gaan. De 21-jarige international heeft indruk gemaakt op de technische staf van PSV.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mooi! Goed om te zien dat er ondanks een winst van 25 miljoen afgelopen jaar (nog zonder de verkoop van Gomes en Farfan) en de extra inkomsten uit de CL die er weer aankomen niet met geld wordt gesmeten. Gewoon Amrabat in de spits met Dzsudzsak en Manco op de vleugels!
Reply
Gerucht via een kennis van mij ( vrij betrouwbaar ).

Bod op Huntelaar van 25 miljoen binnengekomen bij Ajax, club maak ik nog niet bekend, komt misschien later wel.
Ajax zou een fax teruggestuurd hebben met daarop de wens om 35 miljoen te ontvangen.

:eeeek:
Reply
Fabian Wrote:Gerucht via een kennis van mij ( vrij betrouwbaar ).

Bod op Huntelaar van 25 miljoen binnengekomen bij Ajax, club maak ik nog niet bekend, komt misschien later wel.
Ajax zou een fax teruggestuurd hebben met daarop de wens om 35 miljoen te ontvangen.

:eeeek:

Hopen voor Ajax dat Huntelaar blijft.

Fabian, klopt het dat Sulejmani nog niet kan overtuigen tot op heden?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Fabian Wrote:Gerucht via een kennis van mij ( vrij betrouwbaar ).

Bod op Huntelaar van 25 miljoen binnengekomen bij Ajax, club maak ik nog niet bekend, komt misschien later wel.
Ajax zou een fax teruggestuurd hebben met daarop de wens om 35 miljoen te ontvangen.

:eeeek:

Man United
The great old Ludwig von...
Reply
cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En een week of wat terug waren er nog berichten dat Ajax 15 miljoen wilde hebben en anders overwoog hem zn contract van 2 jaar uit te laten dienen omdat 2x de CL inschieten ook die 15 miljoen oplevert.

35 miljoen betaalt natuurlijk niemand voor een speler die zich buiten de Nederlandse competitie nog totaal niet bewezen heeft omdat hij bij Oranje 2e keus is en Ajax steeds in no time uit Europa lag.
Reply
'Huntelaar komt in beeld bij United als Berbatov toch niet haalbaar is'
19-08-08
Nu Real MAdrid definitief lijkt afgehaakt voor Klaas Jan Huntelaar lijkt alleen Manchester United nog in de markt om de topscorer over te nemen deze transferperiode. Indien de onderhandelingen tussen The Spurs en Manchester United vastlopen over Dimitar Berbatov, dan zou United zijn aandacht verleggen naar Huntelaar. Dat melden bronnen rondom Berbatov in de doorgaans betrouwbare krant The Times. United ziet af van een transfer van Berbatov als Tottenham blijft weigeren om de transfersom van 30 miljoen pond te verlagen. Berbatov zelf heeft inmiddels zijn zinnen gezet op een vertrek bij Tottenham. Of de club hem alsnog laat gaan valt te betwijfelen.
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:En een week of wat terug waren er nog berichten dat Ajax 15 miljoen wilde hebben en anders overwoog hem zn contract van 2 jaar uit te laten dienen omdat 2x de CL inschieten ook die 15 miljoen oplevert.

35 miljoen betaalt natuurlijk niemand voor een speler die zich buiten de Nederlandse competitie nog totaal niet bewezen heeft omdat hij bij Oranje 2e keus is en Ajax steeds in no time uit Europa lag.

als iemand 25 mio biedt vraag je natuurlijk 35. of wat dacht jij dan, een paar weken geleden wilden we hem voor 15 verkopen, we doen er geen stuiver bovenop?

een doelpuntenmaker is duur. berbatov had zich ook redelijk bewezen in de budesliga voordat hij voor 16 mio naar spurs ging.

ik schat huntelaars hoger in.
Reply
Even rekenen: 35 miljoen * 0,25 = 8,75 miljoen + 1 miljoen = 9,75 miljoen wat Ajax nog naar Heerenveen mag overmaken.

(In de transfer van Huntelaar zit een doorverkoopclausule: 1 miljoen + 25% van de waarde bij doorverkoop)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik vermoed dat je van de 35 de 9 mio die ajakkes betaalde nog wel van moet aftrekken, anders zou ik het wel dom vinden van ajakkes.
Reply
waf Wrote:ik vermoed dat je van de 35 de 9 mio die ajakkes betaalde nog wel van moet aftrekken, anders zou ik het wel dom vinden van ajakkes.

Nee, het is 25% van de waarde bij doorverkoop, niet 25% van de meerwaarde bij doorverkoop.
Wij weten hier wel hoe we die amsterdammers moeten belazeren! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:als iemand 25 mio biedt vraag je natuurlijk 35. of wat dacht jij dan, een paar weken geleden wilden we hem voor 15 verkopen, we doen er geen stuiver bovenop?

Nee tuurlijk niet. Daarom geloof ik ook niet dat een club zo dom is meteen 25 miljoen te bieden. Het zal wel op zn Sneijders tot 30 december duren voor alles rond is en Huntelaar verkast naar Engeland.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:als iemand 25 mio biedt vraag je natuurlijk 35. of wat dacht jij dan, een paar weken geleden wilden we hem voor 15 verkopen, we doen er geen stuiver bovenop?

Nee tuurlijk niet. Daarom geloof ik ook niet dat een club zo dom is meteen 25 miljoen te bieden. Het zal wel op zn Sneijders tot 30 december duren voor alles rond is en Huntelaar verkast naar Engeland.

en hier de bevestiging dat ze in het zuiden des lands een half jaar achter lopen......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik vermoed dat je van de 35 de 9 mio die ajakkes betaalde nog wel van moet aftrekken, anders zou ik het wel dom vinden van ajakkes.

Nee, het is 25% van de waarde bij doorverkoop, niet 25% van de meerwaarde bij doorverkoop.
Wij weten hier wel hoe we die amsterdammers moeten belazeren! :wink:

heb jij het contract gezien of heb je dit 'van horen zeggen'?

verkoopprijs minus aankoopprijs zou je overigens ook als waarde kunnen bestempelen. anders had er wel verkoopwaarde gestaan. ik zou nooit te vroeg juichen dat je joden qua geld een poets bakt...:razz:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik vermoed dat je van de 35 de 9 mio die ajakkes betaalde nog wel van moet aftrekken, anders zou ik het wel dom vinden van ajakkes.

Nee, het is 25% van de waarde bij doorverkoop, niet 25% van de meerwaarde bij doorverkoop.
Wij weten hier wel hoe we die amsterdammers moeten belazeren! :wink:

heb jij het contract gezien of heb je dit 'van horen zeggen'?

verkoopprijs minus aankoopprijs zou je overigens ook als waarde kunnen bestempelen. anders had er wel verkoopwaarde gestaan. ik zou nooit te vroeg juichen dat je joden qua geld een poets bakt...:razz:

Dat heb ik van horen zeggen, maar is ook bevestigd door de Heerenveen-directie.
Zal wel even zoeken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
het lijkt er toch steeds meer op
Het is nog alles behalve zeker of Klaas-Jan Huntelaar ook komend seizoen te bewonderen is in het tenue van AFC Ajax. Volgens het Engelse The Times gaat Manchester United geen pogingen meer ondernemen om Dimitar Berbatov (Tottenham Hotspur) te contracteren, waardoor Huntelaar in beeld komt bij The Red Devils.

Tottenham zou Berbatov namelijk niet voor minder dan 42 miljoen euro willen laten gaan. Manchester United heeft naar verluidt dertig miljoen euro over voor de Bulgaarse international. Als Tottenham de vraagprijs niet snel naar beneden laat gaan, verlegt Manchester haar interesse dus waarschijnlijk naar Huntelaar.

Het is niet voor het eerst dat United in verband wordt gebracht met Huntelaar. De international zou vorige zomer ook al op de voet worden gevolgd door de club van trainer Sir Alex Ferguson. Ajax hoopt haar goaltjesdief echter te behouden.

Ajax gaf eerder al aan dat het minstens dertig miljoen euro voor Huntelaar wil hebben.
The great old Ludwig von...
Reply
Man U biedt 25, Ajax vraagt 35 en 30 augustus is de transfer rond voor 30 miljoen. :-({|=
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik vermoed dat je van de 35 de 9 mio die ajakkes betaalde nog wel van moet aftrekken, anders zou ik het wel dom vinden van ajakkes.

Nee, het is 25% van de waarde bij doorverkoop, niet 25% van de meerwaarde bij doorverkoop.
Wij weten hier wel hoe we die amsterdammers moeten belazeren! :wink:

heb jij het contract gezien of heb je dit 'van horen zeggen'?

verkoopprijs minus aankoopprijs zou je overigens ook als waarde kunnen bestempelen. anders had er wel verkoopwaarde gestaan. ik zou nooit te vroeg juichen dat je joden qua geld een poets bakt...:razz:

Dat heb ik van horen zeggen, maar is ook bevestigd door de Heerenveen-directie.
Zal wel even zoeken.

Quote:Bod van Ajax op Huntelaar startte bij 2 miljoen
In een groot interview doet Riemer van der Velde, de voorzitter van SC Heerenveen, een boekje open over de transfer van Huntelaar van Heerenveen naar Ajax. In dit interview is een overzicht van de transfer-gebeurtenissen van eind vorig jaar te lezen. Ajax opende de jacht op Klaas-Jan Huntelaar met een bod van 2 miljoen euro. In Heerenveen moest men daar hard om lachen.

Toch kwamen Ajax en SC Heerenveen alsnog tot een akkoord over de transfer van Huntelaar. "Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op negen miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog één miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus." Aldus Riemer van der Velde.

,,Het tegenovergestelde van deze twee is onze voormalige spits Klaas Jan Huntelaar. Op goed moment komt hij bij me en zegt: ‘Voorzitter, ik ben hier nu een aantal seizoenen en wil graag hoger op.’ Die ambitie kon ik billijken. Hij speelde gewoon open kaart. Ik heb Klaas Jan wel verteld dat we een goeie prijs voor hem zouden vragen. ‘Da’s prima’, zei hij. Op goed moment meldde AJAX zich bij ons voor Huntelaar en bood 2 miljoen. Daar konden wij hard om lachen en gaven hen te kennen dat we toch écht 10 miljoen wilden hebben, voor onze goalgetter. Klaas Jan vatte het sportief op: ‘Volgend seizoen loop ik hier toch gratis de deur uit, dus hebben jullie groot gelijk…’ Veertien dagen later meldde men zich opnieuw en bood 4 miljoen. Ik heb ze daarop duidelijk gemaakt dat er onder de 10 miljoen niet viel te onderhandelen. Uiteindelijk zijn we een aantal weken verder op 9 miljoen uitgekomen en hebben bovendien bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog 1 miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus." (Bron: Elf Voetbal)

Later is bevestigd dat dit 25% is van de verkoopwaarde, dus niet over de winst die Ajax hierop maakt.
Nu weet je ook waarom Ajax 10 miljoen meer hebben dan die 25 miljoen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
wat een onomstotelijk bewijs weer mukkus!
Reply
In de categorie geruchten: niet Jovanovic (te duur) of Erding (niet te koop) wordt de nieuwe spits van PSV, maar Peter Odemwingie.

Persoonlijk lijkt t me erg onwaarschijnlijk omdat PSV zo'n dik Russisch salaris nooit kan betalen, maar goed. Wel een leuke speler. ( [gay] om m maar vast in te koppen)
Reply
Mac Wrote:wat een onomstotelijk bewijs weer mukkus!

Excuses, waf heeft hierin gelijk en ik zit toaal mis. Het is in ieder geval geen 25%, maar 20%.
Ook niet over het verkoopbedrag, maar over elke euro boven de 10 miljoen!
Wel nog die 1 miljoen.

Nogmaals sorry!

Nog een keertje rekenen: 35 miljoen - 10 miljoen = 25 miljoen * 0,2 = 5 miljoen + 1 miljoen = 6 miljoen euro
Dus niet de eerder genoemde 9,75 miljoen. Maar we kijken hier niet meer op een miljoentje meer of minder.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nou het verschil mogen ze best op mijn rekening storten dan hoor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:wat een onomstotelijk bewijs weer mukkus!

Excuses, waf heeft hierin gelijk en ik zit toaal mis. Het is in ieder geval geen 25%, maar 20%.
Ook niet over het verkoopbedrag, maar over elke euro boven de 10 miljoen!
Wel nog die 1 miljoen.

Nogmaals sorry!

Nog een keertje rekenen: 35 miljoen - 10 miljoen = 25 miljoen * 0,2 = 5 miljoen + 1 miljoen = 6 miljoen euro
Dus niet de eerder genoemde 9,75 miljoen. Maar we kijken hier niet meer op een miljoentje meer of minder.....

Als het om Heerenveen gaat dan verlies je wel vaker de realiteit uit het oog. Geeft niks, supportersliefde gaat ver.... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Welke realiteit?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Alle...
Reply
Lyon interesse in Urby, Ajax schijnt 7 mio te vragen...
Bron is onbekend, slechts een gerucht.
Reply
Fabian Wrote:Lyon interesse in Urby, Ajax schijnt 7 mio te vragen...
Bron is onbekend, slechts een gerucht.

Quote:'Olympique Lyon en HSV willen Emanuelson aantrekken'
19-08-08

Volgens de redactie van Football365.fr is Olympique Lyon in verkennende fase bezig bij het kamp van Urby Emanuelson om de verdediger aan te trekken. De Fransen zijn op zoek naar een linksbenige verdediger.

Naast Emanuelson staan ook Danijel Pranjic (SC Heerenveen) en Sébastien Pocognoli (AZ Alkmaar) in de belangstelling van Olympique Lyon. Dat meldt Football365.

Martin Jol lijkt ook te azen op de handtekening van Emanuelson. De Duitsers hebben naar verluidt zeven miljoen euro over voor de eventuele transfer.

Met bron en ze hebben meer kandidaten. Ook HSV geintreresseerd in Urby.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: