The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
Medailles zijn bijgewerkt; gedeeld goud voor Stille en Tim-Army en brons voor Mindlight, feli!
Reply
Kralingen hoog =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Zou as maandag de laatste keer zijn, dat Haggie bovenaan staat?

top 4/5 kan hem met een goede week tijdens de US Open voorbij gaan.

Of snoert Haggerman iedereen de mond en neemt hij weer afstand?

Het gaat iig spannend worden. :8:

Haggeman heeft iig een heel ander team dan jou, dat weet ik wel zeker. Binnen in eigen stijl en verliezen door fedex en nadal wat mij dit seizoen het grootste gedeelte van mijn voorsprong heeft gekost.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mooi Hag. Weet niet of het de juiste tactiek is en of je het uberhaupt wel gaat doen, maar ik gun het je zo wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pffff lastig... :-k

Mijn inziens zijn er 3 opties:

1. Je kiest 2 spelers uit de top 3 (de finale) plus 1 of 2 kleintjes
2. Je kiest 1 speler uit de top 3 ( de winnaar) plus wat subtoppers
3. Je kiest niemand uit de top 3 en gaat voor een groot team zoals Haggie :8:
Reply
Iedereen weet dat je uiteindelijk toch voor Djoko gaat, Kraai. :wink:
Reply
3 was voor mij geen optie, aangezien je dan al snel bij onwijs wisselvallige spelers als Murray, Blake, Roddick en Nalbi terecht komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Iedereen weet dat je uiteindelijk toch voor Djoko gaat, Kraai. :wink:

Ik wist niet dat ik als een Djoko adept gezien werd... :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:3 was voor mij geen optie, aangezien je dan al snel bij onwijs wisselvallige spelers als Murray, Blake, Roddick en Nalbi terecht komt...

Precies, Blake heeft er bij mij ook nog even in gestaan, maar voor Beijing was het eigenlijk ook allemaal maar matig. Voor Murray geldt het omgekeerde en gezien zijn waarde wil ik die gok niet nemen.
Reply
Nishikori of Isner, tja...
Nishikori minder kans op 7 punten, maar meer op 15. Isner andersom, dus wat doe je dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb je alle andere q's al? Neem dan desnoods Alves, toch al 4 puntjes en je weet nooit..
Reply
Meesten op gunstige plekken heb ik ja. En ik moet iemand uit dat zwakke stukej hebben. Ben toch maar voor Nishikori gegaan. Op zich toch een opvullertje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs heeft Djoko. =D>
Reply
En hij is dicht, go Kiefer en Moya!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Iedereen weet dat je uiteindelijk toch voor Djoko gaat, Kraai. :wink:

Dit keer dus niet... :8:
Reply
Overdune Wrote:Buurs heeft Djoko. =D>
En geen Nadal. Dat wordt zeker weer een 'win-win-situatie' en kan ie weer schijnheilig gaan juichen voor hem als hij het toernooi wint cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Veel mensen zijn voor Gonzalez gegaan. Wel over getwijfeld, maar vóór Beijing was het niet veel.
Reply
Weinig echt veel gekozen spelers, alleen Del Potro.

En Blake, Murray en Gonzalez toch erg vaak gekozen, die mogen er allemaal zsm uit. Kiefer-Gonzo wordt interessant, 3-0 in H2H voor Kiefer :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moya wordt onze troef Ad. Ik had hem nog als tip willen geven toen je zei nog 900 te besteden te hebben. :razz:
Reply
Haggeman gaat idd voor een groot team zonder top 3. Zitten wel leuke namen bij die ik ook overwogen heb. Het wordt wel buigen of barsten voor hem deze US Open...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5x Haas? :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat het barsten wordt. Een team zonder topper eindigt nooit hoog. (Behalve afgelopen Wimbledon, maar dat was ook idioot.)
Reply
Overdune Wrote:Moya wordt onze troef Ad. Ik had hem nog als tip willen geven toen je zei nog 900 te besteden te hebben. :razz:
Heb daar uiteindelijk Safin voor genomen. Moya had ik de hele tijd al. Het was eigenlijk Safin, Gulbis, Tipsa of twee kleintjes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel frappant dat Djoko maar 1x gekozen is, zelfs Federer nog meer Confused

Ben benieuwd of ik weer eens voor de verkeerde tactiek gegaan ben. Het was Djoko of Del Potro, Safin, Moya, Nishikori, Kiefer en Muller...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bohli trouwens maar 6x gekozen, dat vond ik echt de grootste must-pick...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Buurs heeft Djoko. =D>

Hij is ook meteen de enige....
Reply
Ad Wim Wrote:5x Haas? :eeeek:

Haas doet het bijna altijd goed op de US Open. Lastige eerste ronde (hoewel Gasquet's vorm weer dramatisch is), maar daarna moet hij de kwartfinale kunnen halen. In eerste instantie is het natuurlijk hopen dat hij fit is.
Reply
Kraai Wrote:
Overdune Wrote:Buurs heeft Djoko. =D>

Hij is ook meteen de enige....

Precies, valt me tegen. En om nou te zeggen dat Buurs een Djoko-adept is.. :wink:
Reply
Gasquets vorm is iig beter dan die van Haas. En hij heeft ook nog eens veel meer kwaliteit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bohli trouwens maar 6x gekozen, dat vond ik echt de grootste must-pick...

Zelf vind ik Capdeville de grootste must-pick, echt onbegrijpelijk dat die maar 5x gekozen is. Dat zijn 10 bijna-gratis punten.
Reply


Forum Jump: