The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2008
30-30

het kan nog!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mp marat
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
safin wint Icon_evil

kutzooi

Reply
Juist! Klasse Marat, never in doubt =D>

Vanaf nu kan het alleen maar beter :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alle 5 setters lopen verkeerd af.
Het was zo mooi geweest als Blake, Melzer, Safin en Haas eruit waren.
Reply
Lekker Safin!

Haas lekker voor de poll!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pff, Wat geeft Gasquet het onwijs zeg. Vanaf dat bp op 4-4 helemaal niks meer geraakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo nu op ES. Die Navarro speelt weer consequent serve-volley. Hopelijk zit Haggie daar niet op de tribune om Gonzo uit te lachen en hem terug in de wedstrijd te krijgen Wink
Reply
andre Wrote:Alle 5 setters lopen verkeerd af.
Het was zo mooi geweest als Blake, Melzer, Safin en Haas eruit waren.

Icon_evil

Exact mijn gedachte. wat een pech.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooie keus trouwens, OD. Ik was ervan overtuigd dat Gasquet hier zou winnen, maar nu kan hij zomaar 30 punten halen :o
Reply
Die bal van Gonzo leek uit op bp voor Navarro :o
Reply
Gonzo moet wel heel diep gaan zeg en is rete-fanatiek bij elk punt. 4-4 nu, en dat tegen Navarro cry
Reply
hup de voest en navarro
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, Gonzo wordt gek op 30-30 en 4-5, pak hem Ivan!
Reply
En die leek weer uit :|
Reply
Fuck, zulk soort momenten lijken Gonzo alleen maar op te peppen Icon_evil
Reply
Mijn enige echte troef gaat beginnen, hup Kiwi!
Reply
Ad Wim Wrote:Pff, Wat geeft Gasquet het onwijs zeg. Vanaf dat bp op 4-4 helemaal niks meer geraakt...

Dat bedoel ik nou, die gast is een mentaal ei.

Haas Hakkuh
Reply
Pfff, wat is die Gonzo goed op de big points zeg... :|
Reply
Ad Wim Wrote:Mooie keus trouwens, OD. Ik was ervan overtuigd dat Gasquet hier zou winnen, maar nu kan hij zomaar 30 punten halen :o

Thx Ad. Haas is niet top in vorm, maar wel altijd goed op de US Open. Ik wist dat Gasquet lastig zou worden, maar nu die horde genomen is liggen er kansen!
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Pff, Wat geeft Gasquet het onwijs zeg. Vanaf dat bp op 4-4 helemaal niks meer geraakt...

Haas Hakkuh
Tja, hij raakte gewoon helemaal niks meer, dus echt mentaal falen was het niet. Haas het initiatief laten is ook niet slim.
Reply
Navarro van 2-0 naar 2-2 in de TB...
Reply
Hebben ze geen hawk-eye?
Reply
Is dit weer zo'n Andre-opmerking? Wil je hier misschien ook een ouwehoer-topic?
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:

Haas Hakkuh
Tja, hij raakte gewoon helemaal niks meer, dus echt mentaal falen was het niet. Haas het initiatief laten is ook niet slim.

Dat is toch vaak een gevolg van mentale instabiliteit? Tegen Murray op Wimbledon stond hij ook de pannen van het dak te spelen totdat hij voor de wedstrijd moest serveren. Daarna was het helemaal niks meer, dat is puur een mentale kwestie lijkt me.
Reply
TJa, toen wel ja. Nu veel minder. En nogmaals, remember de wedstrijd tegen Roddick op Wimbledon...
Reply
DIe leek toch echt weer uit! :x
Reply
Gonzo stond op *5-4, maar Navarro pakt een punt terug. Navarro serveert bij *5-6. Vamos!
Reply
Ad Wim Wrote:Is dit weer zo'n Andre-opmerking? Wil je hier misschien ook een ouwehoer-topic?
Hoezo? Dit is een serieuze vraag. Het valt me op dat bij twijfelmomenten de hawk-eye niet gebruikt wordt.
Misschien weet jij iets waardoor het een domme vraag is, maar daarvan ben ik in ieder geval niet op de hoogte.
Reply
Pff, nogmaals, wat is die Gonzo goed op de big points. Zo'n bal op 5-5 is wel erg knap en ook op mp zo'n goede return Sad
Reply

Forum Jump: