The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bredanaar Wrote:
Quote:vorig jaar kostte perez 2 mio, nu istie gratis. zou bosz toch weer 2 mio winst maken...

Als ik jou een gammele auto wil verkopen voor pak m beet 10000, jij trapt daar niet in maar een of andere gek wel. Die komt erachter dat het vehikel niets waard is en brengt m naar de sloop. Ga jij die dan halen met de gedachte dat je 10000 winst maakt? Undecided
misschien had e mijn post wat minder serieus moeten nemen, had je een hoop denk en tikwerk bespaard. :razz:
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:vorig jaar kostte perez 2 mio, nu istie gratis. zou bosz toch weer 2 mio winst maken...

Als ik jou een gammele auto wil verkopen voor pak m beet 10000, jij trapt daar niet in maar een of andere gek wel. Die komt erachter dat het vehikel niets waard is en brengt m naar de sloop. Ga jij die dan halen met de gedachte dat je 10000 winst maakt? Undecided
misschien had e mijn post wat minder serieus moeten nemen, had je een hoop denk en tikwerk bespaard. :razz:

:wink: ik vond het gewoon leuk om te tikken; veel denkwerk kostte het niet :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:Real heeft 35 miljoen over voor Huntelaar

Real Madrid lijkt zich nu echt te gaan storten op Ajacied Klaas-jan Huntelaar. De Spaanse club bracht gisteren een bod uit van 50 miljoen euro op David Villa van Valencia, maar is niet geaccepteerd. Hierdoor zal Real een overgang van David Villa naar Real uit het hoofd zetten. Afgelopen zondag polste Real, na het winnen van de Spaanse Super Cup, bij Soriano om Villa over te nemen. De preses kreeg een bod van vijftig miljoen euro onder zijn neus geschoven, maar hij zou gereageerd hebben met het feit dat de aanvaller niet te koop is. Dat melden de Spaanse kranten Las Provincias, Marca en AS.

Door het afketsen van de transfer van Villa lijkt Ajax rekening te moeten houden met een vertrek van Klaas Jan Huntelaar. De Madrilenen toonden eerder al interesse in de international en lijken aan de vraagprijs van 35 miljoen te willen voldoen.


35 miljoen. :eeeek: Zwaaar teveel natuurlijk voor Huntelaar, maar niet te weigeren. Overigens in zo'n gratis blaadje in de trein vandaag dat Berbatov toch naar ManU gaat en dat Tottenham Huntelaar als opvolger wil.. benieuwd of Bassie voet bij stuk houdt en niet gaat verkopen.

Huntelaar naar de Spurs is beide nooit een optie geweest voor zover ik weet.

Tottenham is al rond met onze grote vrind Pavlyuchenko.

Quote:Spartak Moscow have told BBC Sport that striker Roman Pavlyuchenko is poised to join Premier League side Tottenham.
"A deal has been agreed between the clubs and the transfer may be concluded by Thursday," said a club spokesman.
The 26-year-old Pavlyuchenko, a Russian international, is still in Moscow awaiting a visa that will allow him to travel to London to complete the move.
"Right now I'm getting my visa and as soon as it is ready I will fly to England to sign a contract," he said.

Spurs had originally targeted Pavlyuchenko's Russian team-mate Andrei Arshavin but the club decided not to follow up their initial interest in the Zenit St Petersburg playmaker.
Reply
Quote:"Heerenveen rond transfer Steppe af"
Volgens de papieren uitgave van de Voetbal International is er vandaag een delegatie van sc Heerenveen naar België, om precies te zijn naar Antwerpen. Aldaar hoopt men vandaag tot een overeenstemming te komen met de directie van GBA over een transfer van de 19-jarige doelman Kenny Steppe.

Steppe, die door een kleine knieblessure de OS aan zich voorbij moest laten gaan, heeft inmiddels zijn plaats in het doel van GBA weer ingenomen, al is de vraag hoe lang hij daar nog blijft staan. GBA bevestigd in onderhandeling te zijn met Heerenveen over een transfer, en verlangt naar verluid 2-3 miljoen voor de keeper die vorig jaar "doelman van het jaar" was in België. Heerenveen kennende zullen ze proberen Steppe voor zo weinig mogelijk binnen te halen. Daarmee moet de club echter wel oppassen, volgens VI zou inmiddels een onbekende buitenlandse club zich hebben gemeld bij GBA om eveneens over Steppe te onderhandelen.

Mocht alles echter zo gaan als Heerenveen hoopt dan wordt de keeper nog voor dit weekend gepresenteerd als de nieuwe concurrent van Vandenbussche. Gezien de hoogte van de transfersom is het niet onwaarschijnlijk dat Steppe wordt gehaald als eerste keeper. In dat geval zal Vandenbussche zich moeten schikken in een reserverol achter zijn landgenoot. Brian gaf al eerder aan te willen vertrekken indien hij op het 2e plan zou belanden. Met nog een paar dagen te gaan kan er nog één en ander gebeuren rondom de Friese ballenvangers.

Een andere optie is een directe ruil. In dat geval betaald Heerenveen een bepaald bedrag + Brian Vandenbussche voor Kenny Steppe. Heerenveen bood Vandenbussche al eerder aan bij Club Brugge toen men een bod deed op Stijn Stijnen. Daarmee zou ook gelijk Vandenbussche een nieuwe club hebben gevonden. Probleem is dat GBA liever Proto binnen haalt, mocht Steppe vertrekken.

1 klein minpuntje voor deze eventuele nieuwe keepert: Hij kennie steppe. Hopelijk kan ie wel fietse!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Concurrent van Vandenbussche Undecided Undecided
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Quote:Villa volgt voorbeeld Silva en verlengt bij Valencia
27/08/2008 16:40

Valencia heeft opnieuw een belangrijke speler weten te behouden aan wie hard werd getrokken. Na David Silva heeft ook David Villa bijgetekend.

De 28-jarige spits verlengde zijn verblijf bij Valencia met een jaar, waardoor hij nu tot de zomer van 2014 vastligt. De gewilde aanvaller verdiende eveneens een fraaie salarisverhoging. Hij gaat nu iets meer dan drie miljoen euro per jaar gaat incasseren.

Vooral Real Madrid was er deze zomer veel aan gelegen Villa over te nemen van Valencia. De Spaanse kampioen had vijftig miljoen euro over de topscorer van het EK, of veertig miljoen plus Javier Saviola of Javier García erbij.

David Villa heeft er drie seizoenen op zitten bij Valencia. Hij scoorde in de Primera División 58 keer in die drie jaar en heeft daarmee bewezen een ware goalgetter te zijn.

Mooi, dan kan Real haar aandacht weer volledig richten op KJH... OSmile
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tripplexxx Wrote:Concurrent van Vandenbussche Undecided Undecided

Hoe je het ook bekijkt, het blijft toch concurrenten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Concurrent van Vandenbussche Undecided Undecided

Hoe je het ook bekijkt, het blijft toch concurrenten....

Ik concurrent, wij concurrenten, jullie hebben geconcurrent?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Berend Botje Wrote:
Mukkus Wrote:Er zijn genoeg spelers die voor zowel Ajax, Feyenoord als PSV hebben gespeeld, (...)

O ja? Wie dan allemaal? Ik kan zo gauw alleen Ronald Koeman bedenken.

Zijn er meen ik 3. Koeman, Geels en ????
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Berend Botje Wrote:
Mukkus Wrote:Er zijn genoeg spelers die voor zowel Ajax, Feyenoord als PSV hebben gespeeld, (...)

O ja? Wie dan allemaal? Ik kan zo gauw alleen Ronald Koeman bedenken.

Zijn er meen ik 3. Koeman, Geels en ????

Moet de persoon gevoetbald hebben, of mag het ook een andere functie zijn? Hans Kraay sr. was bij alle drie trainer. (En zelfs ook bij AZ, voor hen die vinden dat het tegenwoordig een top-4 is.) Qua voetballers zijn er echt niet meer dan 2: Koeman en Geels.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Berend Botje Wrote:
Mukkus Wrote:Er zijn genoeg spelers die voor zowel Ajax, Feyenoord als PSV hebben gespeeld, (...)

O ja? Wie dan allemaal? Ik kan zo gauw alleen Ronald Koeman bedenken.

Zijn er meen ik 3. Koeman, Geels en ????

Volgens mij alleen maar die 2.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ok, ik dacht dat er 3 voetballers waren die bij alle drie de clubs had gespeeld.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Mooi, dan kan Real haar aandacht weer volledig richten op KJH... OSmile

Weer last van haarziekte?
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:'Wenger wil De Guzman voor vijftien miljoen'
Uitgegeven: 28 augustus 2008 07:50
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2008 08:48

AMSTERDAM - De Engelse club Arsenal, woensdagavond nog bedwinger van FC Twente in de voorronde van de Champions League, wil Jonathan De Guzman overnemen van Feyenoord, meldt de Engelse krant The Sun.

Arsene Wenger zou de middenvelder voor twaalf miljoen pond (omgerekend 15 miljoen euro) naar London willen halen, aldus de krant. De Guzman wordt de Nederlandse versie van Engels international Owen Hargreaves genoemd.

Arsenal zou de 20-jarige international van Jong Oranje al twee jaar volgen.

Everton

Eerder deze week werd De Guzman in verband gebracht met Everton. De Britse middenmoter lijkt echter af te haken voor de Feyenoorder, nu de club een akkoord heeft bereikt met Rode Ster Belgrado over de middenvelder Segundo Castillo.

De speler uit Ecuador moet nog wel medisch gekeurd worden in Liverpool.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:"Heerenveen rond transfer Steppe af"
Volgens de papieren uitgave van de Voetbal International is er vandaag een delegatie van sc Heerenveen naar België, om precies te zijn naar Antwerpen. Aldaar hoopt men vandaag tot een overeenstemming te komen met de directie van GBA over een transfer van de 19-jarige doelman Kenny Steppe.

Steppe, die door een kleine knieblessure de OS aan zich voorbij moest laten gaan, heeft inmiddels zijn plaats in het doel van GBA weer ingenomen, al is de vraag hoe lang hij daar nog blijft staan. GBA bevestigd in onderhandeling te zijn met Heerenveen over een transfer, en verlangt naar verluid 2-3 miljoen voor de keeper die vorig jaar "doelman van het jaar" was in België. Heerenveen kennende zullen ze proberen Steppe voor zo weinig mogelijk binnen te halen. Daarmee moet de club echter wel oppassen, volgens VI zou inmiddels een onbekende buitenlandse club zich hebben gemeld bij GBA om eveneens over Steppe te onderhandelen.

Mocht alles echter zo gaan als Heerenveen hoopt dan wordt de keeper nog voor dit weekend gepresenteerd als de nieuwe concurrent van Vandenbussche. Gezien de hoogte van de transfersom is het niet onwaarschijnlijk dat Steppe wordt gehaald als eerste keeper. In dat geval zal Vandenbussche zich moeten schikken in een reserverol achter zijn landgenoot. Brian gaf al eerder aan te willen vertrekken indien hij op het 2e plan zou belanden. Met nog een paar dagen te gaan kan er nog één en ander gebeuren rondom de Friese ballenvangers.

Een andere optie is een directe ruil. In dat geval betaald Heerenveen een bepaald bedrag + Brian Vandenbussche voor Kenny Steppe. Heerenveen bood Vandenbussche al eerder aan bij Club Brugge toen men een bod deed op Stijn Stijnen. Daarmee zou ook gelijk Vandenbussche een nieuwe club hebben gevonden. Probleem is dat GBA liever Proto binnen haalt, mocht Steppe vertrekken.

1 klein minpuntje voor deze eventuele nieuwe keepert: Hij kennie steppe. Hopelijk kan ie wel fietse!

Gaat dus, voorlopig, niet door ....
Reply
Ik zag het. Eerste bod van anderhalf miljoen is afgewezen. Steppe is boos, die wil absoluut naar Heerenveen. Dit was nog maar het beginbod, ik verwacht dat er nog wel wat zal volgen. We hebben nog 5 dagen....

edit: Wat meer info, vooral opvallend dat de voorzitter van GBA het bod van Heerenveen niet slecht vindt. Heerenveen bood 1,5Mio, GBA wil waarschijnlijk iets van 2,5Mio. Dan moeten ze er halverwege wel uit kunnen komen....
Heb weinig zin in om straks minimaal weer een half jaar tegen VdB aan te moetne kijken. Prima keeper, maar ontzettend roekeloos.

Quote:Steppe: 'Wil meteen tekenen voor Heerenveen'

De overgang van Kenny Steppe naar Heerenveen zit in een stroomversnelling. De 19-jarige doelman wil zelf dolgraag naar Friesland maar GBA houdt het been voorlopig stijf. Steppe maant het GBA-bestuur dan ook tot realisme aan. "Het bod van Heerenveen is fair genoeg om een transfer te rechtvaardigen", zegt de doelman in de Gazet van Antwerpen.

"Voor mij is de zaak zo klaar als een klontje", aldus de belofteninternational. "Als hier straks een contract ligt van Heerenveen, dan teken ik meteen". Vooral Trond Sollied zou aandringen op zijn komst. De Noor kent Steppe nog uit zijn Belgische periode en ziet nog heel wat groeipotentieel bij de jonge doelman.

Bij GBA zitten ze ondertussen verveeld met de situatie. "Een transfer hangt niet alleen van ons", reageert voorzitter Herman Kesters. "Het bod van Heerenveen is niet slecht maar als ze Kenny echt willen dan zullen ze nog een extra inspanning moeten doen".

Steppe beschuldigde zijn club er ook van achter zijn rug onderhandeld te hebben met Anderlecht. "Ik weet dat ze me liever naar Anderlecht zien gaan", aldus een de doelman. "Silvio Proto zou dan de omgekeerde beweging maken. Maar het is wel duidelijk dat ik helemaal niet naar Brussel wil, zeker", voegt hij er laconiek aan toe.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Prima zet om die doelman aan te trekken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Vitesse hoopt spoedig 'hoogvlieger' te presenteren

Vitesse hoopt deze week nog een spectaculaire slag te kunnen slaan op de transfermarkt. Technisch directeur Marc van Hintum slaagde er deze zomer al in om diverse spelers naar Arnhem te lokken en heeft goede hoop dat er nog een ‘hoogvlieger’ bij komt. “Het zou fantastisch zijn voor de supporters als hij komt”, aldus de td. Het bestuurslid hield de naam van de gehoopte versterking geheim, maar als het aan Van Hintum ligt komt daar snel verandering in. “Het is een echte hoogvlieger en we hopen hem te kunnen halen”, zegt de technisch directeur. Van Hintum hoopt spoedig duidelijkheid te hebben. “Het is de bedoeling dat we hem nog voor de eerste competitiewedstrijd presenteren in het Gelredome.”

Van Hintum lijkt hiermee te zeggen dat de club reeds in onderhandeling is met de mysterieuze speler, aangezien Vitesse aankomende vrijdag al aan het nieuwe voetbaljaargang start. FC Groningen zal in Arnhem als tegenstander fungeren. Nieuwkomers Alfred Schreuder, Rogier Molhoek, Frank van der Struijk en Julian Jenner kunnen in deze wedstrijd hun competitiedebuut maken voor Vitesse.

Dennis Bergkamp wordt het in ieder geval niet.....
Ik waag een gokje: Cziommer wordt het.

Nou de hoogvlieger is binnen hoor Undecided :

Vitesse strikt Afrikaanse vechtarend
Uitgegeven: 28 augustus 2008 10:13
Laatst gewijzigd: 28 augustus 2008 12:18

ARNHEM - De supporters van Vitesse dachten al aan een grote naam. Technisch directeur Marc van Hintum kondigde eerder deze week op de website van de club de komst van een 'echte hoogvlieger' aan.

Uiteindelijk bleek het om een grap te gaan, want Vitesse onthulde donderdag dat het een Afrikaanse vechtarend heeft gekocht.

Paul van der Kraan, algemeen directeur van de Arnhemmers, geeft op de website van Vitesse toe dat de grap niet helemaal is aangekomen bij de supporters. "Het idee achter deze actie is dat deze vogel het nieuwe Vitesse gaat belichamen", aldus Van der Kraan.

De arend wordt vrijdag tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen 'gepresenteerd' aan de fans.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Paul van der Kraan, algemeen directeur van de Arnhemmers, geeft op de website van Vitesse toe dat de grap niet helemaal is aangekomen bij de supporters.

Die supporters zijn blij gemaakt met een dooie mus i.p.v. met een afrikaanse vechtarend.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Leuke grap idd. :roll: :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Quote:De arend wordt vrijdag tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen 'gepresenteerd' aan de fans.

Ik rijd er morgenmiddag wel even langs met een paar konijnen in de fietstas....

En ik weet ook nog wel een mooie 'landingsbaan' voor zo'n snelle vogel:

[Image: Edward%20Sturing2.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ajax en Kenneth Perez uit elkaar
Er is een oplossing gevonden voor de situatie waarin Ajax en Kenneth Perez zaten: ontbinding van het contract van Perez. De Deen kan nu vooruit kijken: "Ik ga me nu richten op mijn toekomst. Ik wil Ajax veel succes wensen. Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de steun die ik heb gehad”, aldus Perez op Ajax.nl
Reply
TroX Wrote:Ajax en Kenneth Perez uit elkaar
Er is een oplossing gevonden voor de situatie waarin Ajax en Kenneth Perez zaten: ontbinding van het contract van Perez. De Deen kan nu vooruit kijken: "Ik ga me nu richten op mijn toekomst. Ik wil Ajax veel succes wensen. Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de steun die ik heb gehad”, aldus Perez op Ajax.nl

Jouw eerste post, en dan moet het over Ajax gaan :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Perez tekent vandaag bij onze plaatselijk FC.
Ciao Tokkie Theo, naar de bank want er is geen plek voor twee luie flikkers op het middenveld.
Dan hebben we nu eindelijk iemand die hoekschoppen kan nemen. Zal dit dan onze kracht worden dit seizoen; onze luchtmacht die scoort op aangeven van Perez....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:Steppe toch naar Heerenveen

SC Heerenveen is er toch in geslaagd doelman Kenny Steppe los te weken bij Germinal Beerschot. De 19-jarige Belg ondergaat nog een medische keuring. Er zijn vooralsnog geen details over de overeenkomst. Dat meldt De Telegraaf.

De Friezen boden eerder deze week anderhalf miljoen euro voor de keeper. Daar ging GBA toen niet mee akkoord. Vice-voorzitter Herman Kesters liet wel weten dat bij een hoger bod weer te praten viel over een overgang.

Zo, nu kunnen we met een gerust hart kampioen worden, de beker winnen en de uefa-cup opeisen....
edit: kleine slag om de arm: dit meldt alleen de Telegraaf, sc-heerenveen.nl meldt nog niks. Eerst dat maar afwachten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Perez tekent vandaag bij onze plaatselijk FC.
Ciao Tokkie Theo, naar de bank want er is geen plek voor twee luie flikkers op het middenveld.
Dan hebben we nu eindelijk iemand die hoekschoppen kan nemen. Zal dit dan onze kracht worden dit seizoen; onze luchtmacht die scoort op aangeven van Perez....

Die rest van de selectie is niet lui en alleen flikker? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:'Feyenoord aast op routinier Larsson'
Feyenoord wil Henrik Larsson verleiden tot een nieuw avontuur in Rotterdam. De 36-jarige Zweed staat onder contract bij Helsingborgs IF en zou openstaan voor een vertrek, meldt Daily Mail.

Voor de Zweed bestaat ook interesse vanuit Engeland. Everton en Tottenham Hotspur zouden hengelen naar de diensten van de goalgetter.

Larsson is geen onbekende bij Feyenoord. Hij speelde vanaf het seizoen 1993-1994 drie voetbaljaargangen voor de eredivisionist.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
henke! Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
Reply
waf Wrote:henke! Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy

Nog steeds gedreven, maar nu toch echt wel heel erg oud.... Bij een keeper (en sommige verdedigers) maakt dat niet uit, maar diepe spitsen boven de 34 jaar... :-k
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Slecht nieuws voor Harry:

Quote:Olsson bezig transfer naar Engeland af te ronden
29/08/2008 11:30

NEC dreigt Jonas Olsson alsnog te verliezen. De Zweedse verdediger is in Engeland om een medische keuring te ondergaan.
West Bromwich Albion zou met NEC al een akkoord hebben over een afkoopsom. Het is alleen nog zaak dat de 25-jarige Olsson er met de Premier League-club zelf uitkomt. De Zweedse verdediger is al bij The Baggies voor een medische keuring.

Mario Been hield rekening met een vertrek van Olsson, die al langer in verband wordt gebracht met een transfer naar Engeland. 'Ik moet nog maar hopen dat Jonas niet ineens naar een Engelse club vertrekt', zei de NEC-trainer deze week in VI. 'Anders hebben we ook defensief ineens een probleem.'
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: