Threads: 97
Toch nog even met je vrienden hier aan het praten, Buurs? :roll:
Even 16 berichtjes achter elkaar plaatsen, had je je vriendin weer niks te vertellen :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
buurs Wrote:Over Moya heb ik dus gelijk gekregen, dat hij te oud is.
Tsonga heeft bijna een half jaar niet gespeeld O ja, heb je ergens gezien dan dat Moya vermoeid was dan?
Gewoon je gelijk proberen te halen met een compleet drogargument, je bent echt te dom voor woorden en leeft alleen maar in je eigen droomwereld ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 6
Hahaha, en in de poll liet hij zelfs Moya winnen
omyaca Wrote:Hahaha, en in de poll liet hij zelfs Moya winnen ](*,)
En ik moet deze ook nog een keer plaatsen, wat een giller, wat een ongelofelijke giller. Ik lig weer dubbel
buurs Wrote:Haggie Wrote:wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:
het is eindigd
Whahaha, die is echt te mooi! :lol:
Die Buurs
Threads: 35
Alvast een Tissue?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 118
Ad Wim Wrote:En ik moet deze ook nog een keer plaatsen, wat een giller, wat een ongelofelijke giller. Ik lig weer dubbel
buurs Wrote:Haggie Wrote:wat een lachwekkend ventje ben je ook. Mannen als, en dan zichzelf erbij zetten. Het erge is dat je het waarschijnlijk niet eens meent wanneer je omyaca en arco erbij zet. Dat ik mindere kwaliteiten heb snap ik ook wel, maar je bent echt zielig bezig. Jij kunt jezelf hier niet meer vertonen wanneer je onder ad en mij eindigt. Jij kijkt vast vaak in de spiegel en denkt vast wat ben ik een lekkerding met dat beugeltje van me, en mijn tenniskwaliteiten. i'am the best.
Hup buurs :kots:
het is eindigd
Waar staat deze?
Overigens, Ad Wim; dat jij nou een opmerking maakt over iemand die 16 berichtjes achter elkaar plaatst #-o :wink:
Deze stond in het FTM-teams topic, maar Buurs heeft hem inmiddels nog aangepast ook, zie ik nu, terwijl ie gewoon met die uitspraak 2x gequote is. Haha, wat een triest figuur
En zelfs ik heb 16 in-a-row nooit gehaald volgens mij
Maar genoeg gelachen, er worden flink wat mooie en belangrijke wedstrijden gespeeld vandaag. Wat te denken van Blake-Fish? Of Melzer-Murray? Maar ook Simon-Del Potro en Monfils-Nalbi mogen er zijn. Na vandaag is een hoop meer duidelijk iig. Ik hoop dat Blake en Murray weer slecht zijn, want dan maken Melzer en Fish een goede kans.
En ik hoop natuurlijk op een stunt van Kei!
Threads: 105
Melzer is mijn enig overgebleven troefje, als ik nog ergens een verschil wil maken moet hij van Murray winnen. :|
Karlo lijkt eraf te gaan tegen Querrey, 2 tb's verloren en nu 0-2. Verder lijkt Cipolla als LL de derde ronde te gaan halen. :eeeek: Nu sp tweede set tegen Wawje.
Karlo er idd af, 6-2 derde set. Wawrinka brak nog wel terug bij 4-5*, maar verliest vervolgens de tb, 0-2 in sets dus. Verder is het leuk Troicki een keer te zien spelen. Ik had altijd het idee dat die gast niks kon, maar het is een leuke speler hoor. Snoeiharde groundstrokes en service, Nadal heeft het er niet makkelijk mee.
Threads: 21
querrey! =D>
nadal en melzer winnen de 1e set. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Melzer Nu volhouden verdorie!
Er schijnen wat spanningen te zijn tussen Wawje en Cipolla, Wawje vindt dat Cipolla een blessure veinst. Zie je vervolgens een fragment waar Wawje net z'n game gewonnen heeft, met gebalde vuist terugloopt naar z'n stoel en dan ineens heel ostentatief naar z'n lies grijpt en mank begint te lopen, ondertussen Cipolla aankijkend (die ook aan het teruglopen is). Cipolla leek not amused en gaf Wawje een cynisch applausje. :lol: =D>
centre court Wrote:querrey! =D>
nadal en melzer winnen de 1e set. =D>
Melzer had btw iig één sp tegen bij *5-6. =D>
Threads: 325
murray 2-0 in sets achter...volgens mij heeft ie dat gewoon nodig om een beetje te gaan leven
Threads: 21
murray nu een break voor in de 3e set. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Ik weet niet of ik het goed zie maar het lijkt er sterk op dat als melzer serveert hij toch echt met zeker een voet op de baselijn staat of zelfs een stukje in het veld....zuivere voetfouten...is nog iemand dit opgevallen of zit ik er naast? :8:
Melzer breekt terug als Murray voor de derde set serveert, tb nu. Nu afmaken Jürgen!
Niet op gelet Kraai, maar je bent toch niet op zoek naar een excuus voor de aanstaande nederlaag van Murray hè? :wink:
Oh je hebt Murray niet zie ik. 5-4* voor Melzer in de tb nu, nog 2 puntjes.. [-o<
5-5, kom op Jürgen, pak dat ene servicepuntje!
Wat een eikel die Melzer, ongelofelijke choker ](*,)
Murray zal dit ook nog wel winnen. Melzer is gewoon een te grote choker en Murray pielt zulk soort wedstrijden er vaak nog wel uit.
Kut
Dan maar in vier of vijf, kom op Jürgen!
Nadal wel weer zeer overtuigend. Sinds zijn 1e ronde, waarin ie ongeinspireerd oogde, is hij weer in topvorm, mooi zo :razz:
Overdune Wrote:Niet op gelet Kraai, maar je bent toch niet op zoek naar een excuus voor de aanstaande nederlaag van Murray hè? :wink:
Nee hoor van mij mag Murray er ook uit..en snel :wink:
Precies, na de eerste ronde was ik toch een beetje bang, zeker omdat hij zelf ook aan het jammeren was over vermoeidheid.
Als Melzer dit trouwens nog verkloot word ik gek, na Haas een tweede troef die een 2-0 in sets weggeeft. #-o
Ik ben er echt voor 95% zeker van dat Murray dit gaat winnen, sorry. Ik zie Murray ook heel graag verliezen en hij was er twee punten vanaf :|
Net als op Wimbledon tegen Gasquet, ik had er na de 3e set echt geen goed gevoel meer over.
Die tering Murray sleept ze er zo ook nog uit, hij is toch best wel een vechter.
|