The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2008
Misschien had ik moeten zeggen: op dit moment is Del Potro natuurlijk wel wat beter dan Ferrer. Maar goed, tennis is sowieso een sport van het moment dus dat leek me overbodig.

Ik heb net als jij al eerder gezegd dat Del Potro het nog maar moest laten zien tegen de echte jongens en op een groot toernooi, maar ik vind Ferrer dan weer geen typische echte jongen op dit moment. Natuurlijk, hij staat al een tijdje top 5 en heeft zijn klasse bewezen, maar het is dit seizoen toch ook wel heel vaak niks, zeker op HC. Alleen kwartfinale Australian Open, maar de rest helemaal geen enkel aansprekend resultaat op HC, geen een halve finale bijvoorbeeld. En zijn vorm is natuurlijk ook onwijs ruk. In de hele aanloop naar deze US Open slechts 1 wedstrijd gewonnen, van de eveneens niet in vorm zijnde Ginepri. En verliespartijen tegen Tipsa, Lapentti en Gasquet, ook geen hoogvliegers. Dan vind ik het gek dat je ervan overtuigd bent dat hij wel even van Del Potro zou winnen. Je zag bijvoorbeeld al hoe moeilijk hij het had tegen Beck. Hij is gewoon niet in vorm en heeft geen vertrouwen.

En Potro heeft natuurlijk vreselijk veel zelfvertrouwen opgedaan in die 4 toernooizeges. Dat onthoud je wel even op die belangrijke momenten deze week. Dat was gisteren ook te zien, want hij maakt het zichzelf lastig, maar sleept hem er vervolgens wel uit. Hij stond 3-1 30-0 voor en Simon kwam terug toch 3-3 maar daarna weer 3 games op rij, dat vind ik toch wel sterk.
En onderschat Simon ook niet, die was toch aardig in vorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, Muller weer van 2-0 achter in sets naar 2-2 in sets, dit keer in 2 TBs :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou nog iets goedmaken, hoewel zo'n beetje iedereen in de top Muller heeft.
Reply
Arco, Woerdie en Andre missen hem, dat zijn er toch aardig wat!

Net van 0-30 naar gamewinst :razz:
Reply
Oh dat is zeker de moeite waard dan idd. :razz: Hup Muller!

Mooie renovatie van competitieteam.nl trouwens, Mac, FTM prominent op de voorpagina. =D>
Reply
Roger staat ook weer als vanouds de mooiste ballen te slaan trouwens =D>

Nu weer met de dubbele break naar setwinst, achteloos langs Stepanek zo...
Reply
Doet jouw/jullie SlamTracker het ook niet? Staat stil, en livescore.com zegt 3-3...
Reply
Hij doet het weer en Muller mist mp op service Almagro :|
Reply
En daarna 0-30 op service Muller en dan denk je dat het afgelopen is, maar dan wint ie de game alsnog :razz:
6-5 nu, iig de TB.

Federer walst uiteindelijk over Stepanek heen en was echt weer goed zeg, pfff.
Reply
Hahaha, hij doet het weer en ook nog net even live meegepakt op ES =D> Hakkuh

Lol, gewoon 2x van 0-2 naar 3-2 in sets gaan. Dit keer in 3 long sets, 76 76 75, wat een held Notworthy
Reply
Die Muller begint vervelend te worden. Hadden 29 of 23 punten minder moeten zijn.
Komt ook maar weinig voor dat iemand wint die zoveel punten minder dan zijn tegenstander heeft gemaakt. Al is dat wel een kwaliteit natuurlijk.
Reply
Undecided Müller doet het gewoon. =D> Twee mooie koopjes van je Ad, Nishi en Müller.

Achteraf is makkelijk praten natuurlijk, maar ik heb er spijt voor al dat (relatief) kleine grut gegaan te zijn. Ik sta nu redelijk, maar bv Omyaca, Woerdie en André hebben nog een paar goede ijzers in het vuur en ik verwacht na volgende week gewoon weer op deze mensen te verliezen. Icon_evil
Reply
andre Wrote:Die Muller begint vervelend te worden. Hadden 29 of 23 punten minder moeten zijn.
Komt ook maar weinig voor dat iemand wint die zoveel punten minder dan zijn tegenstander heeft gemaakt. Al is dat wel een kwaliteit natuurlijk.

Ja zo ken ik er nog wel een paar André. :wink: Wat betreft Murray heb je ook niet bepaald te klagen.
Reply
muller :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik eigenlijk ook. Ik denk dat Djoko dan ook meer gaat ophalen dan de kleinere jongens die ik ervoor in de plaats heb genomen.

Kiefer heb ik bewust genomen met Gonzo in dat stuk. Ik rekende erop dat hij Gonzo ging verslaan. Heb ook niet echt tussen die twee getwijfeld dus als Gonzo de kwart haalt nu, baal ik daar niet echt van.
Ik baal er wel van als Djoko de finale haalt. Dat was gewoon echt een hele duidelijke keuze en ik kan het toch na de deadline niet van me afzetten, nog steeds niet na al die jaren :|

Murray heb ik toch eigenlijk ook niet serieus overwogen. Hij kan er gewoon tegen zoveel gasten af en is nu ook geen 1600 meer. Bovendien heeft hij vanaf nu wel een lastige loting met Wawrinka en Del Potro en in mijn ogen ligt zijn max op 90.

Dus tja, eigenlijk baal ik er niet echt van dat ik niet voor de wat grotere jongens ben gegaan, want ik vond er niet heel veel serieuze opties tussen zitten. Ik baal wel van Safin, dat is eigenlijk een keuze die ik niet heel goed kan verdedigen. Ik hoopte in dat zwakke stuk op wederom een stunt, maar helaas.

En natuurlijk wel wat pech met Kiefer gehad, die had hier best 30 punten op kunnen rapen...
Reply
Ik mag van geluk spreken dat Buurs er niet is op dit moment. Ik ben al mijn spelers al kwijt, die t.o.v. buurs Djokovic moesten opvangen. Heb 36pnt meer dan hem nu, met Djoko pas op 15pnt. Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup, hier ook nog maar even:

Ik heb in het FTM gedeelte van het forum de laatste weken op een rijtje gezet. We hebben nog 8 man nodig voor de organisatie tot einde seizoen, dus.. :wink:
Reply
Dan heb ik het nog helemaal niet over Om 8-[ yaca
Reply
Overdune Wrote:
andre Wrote:Die Muller begint vervelend te worden. Hadden 29 of 23 punten minder moeten zijn.

Ja zo ken ik er nog wel een paar André. :wink: Wat betreft Murray heb je ook niet bepaald te klagen.
Ik heb ook niets te klagen. Moeten betekent in dit geval graag willen.
Ik vind het sowieso gelul om het geluk te vinden als iemand een partij na 5 sets wint of als iemand erg veel breekpunten tegen heeft gehad. Het is ook een kwaliteit om een 5-setter er uit te slepen of om breekpunten weg te werken.
Reply
We hebben het hier al eerder over gehad, maar ik vind een verschil zitten tussen geluk als speler en geluk als manager.
Reply
Nu weer tennis op ES, Roddick-Seppi. Roddick lijtk weer de oude Roddick. Agressief op de juiste momenten, maar ook oerdegelijk van achteruit in de rally. En niet pielen, zoals eerder dit seizoen, maar gewoon goed.
Hopelijk houdt hij dit vast, want hij mag Gonzalez en vervolgens Djokovic gaan pakken =D>

Andreev ook overtuigend potje, goede keuze weer van Woerdie.
Reply
Muller :eeeek: =D>
Ongelooflijk wat die man hier laat zien. Al tijden geen aansprekend resultaat meer gehaald, en dan dit! :o
Reply
kom op cilic pak die tb en dwing die vijfde set af.
Reply
:cry: so close
Reply
Vier potjes vanavond, allemaal belangen in, de een echter wat meer dan de ander.

We beginnen om 17 uur met Monfils-Fish. Fish mag daar zijn goede lijn doorzetten en dat verwacht ik ook wel.
Daarna Nadal-Querrey, lijkt me een straight overwinning voor Rafa. Querrey kan veel te weinig in de rally en Rafa breakt heus wel 1x per set.
Dan helaas pas rond half een Nishi-Potro. Verwacht niet veel problemen voor Potro. Van achteruit redelijk gelijkwaardig, maar Potro veel betere service.
En als laatste, echt 's nachts, Murray-Wawrinka. Verwacht daar wel een overwinning voor Murray, aangezien Wawrinka niet echt in vorm is. Maar mocht Waw een goede dag hebben, en Murray weer lopen te kloten, dan kan het wel leuk worden...

Ik zeg hup!
Reply
Rus trouwens gisteren uitgeschakeld. 4 en 1 eraf :|
Reply
Fish wint, niet verrassend, wel dik. Prima Mardy =D>
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Berdych
Blake
JMDP
Youzhny
Gulbis
Djoko
Stepanek

Heeft toevallig iemand dit team? Die wil ik bij deze vast feliciteren met de weekwinst. Sjappoo!
Dat zijn idd toch al gauw 4 kwartfinalisten =D>

Je bedoelt halve finalisten, neem ik aan?
Neen.
Ik zat er idd naast, Tamp, je hebt nog uitzicht op maar liefst 2 kwartifnalisten :lol:
En uberhaupt halen er ook maar 2 de 4e ronde en 4 de 3e ronde :o

En Buurs wilde je nog wel terug als manager, van mij mag je Wink
Reply
querrey on fire!!
Reply
Idd, maar Nadal heeft het ook wel laten liggen. 3 games op rij verliezen is niet best natuurlijk. Sowieso mag ie die kange rally's nooit verliezen.

Maar leuk voor de partij en dat ie eindelijk weer eens tegenstand krijgt.
Reply

Forum Jump: