The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2008
Ad Wim Wrote:Hahaha, wat een dramatisch niveau bij Muller. 5 games op rij verliezen ook Undecided

Precies zoals het was tegen Haas de eerste twee sets, de oude vertrouwde Müller zonder zelfvertrouwen die er geen zak van kan.
Reply
heb de hele wedstrijd van djoko gezien in de pub

werd in de 1e set al behandeld.#

in de 4e en 5e set alleen maar strompelen.

dit wordt dus niks meer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk Buurs, is het indekken weer begonnen? Zei je dit ook niet na de wedstrijd tegen Clement? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer al in de 2e game in discussie, niks voor hem...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
pff buurs ga lekker vakantie vieren joh. met dat indekken van je. djoko strompelt altijd en laat zich altijd behandelen als ie achter komt. word ik een beetje moe van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Precies, niets aan de hand met Djoko, was duidelijk, hij moet daar eens mee ophouden.
Reply
WTF, is Kirilenko de vriendin van Andreev?! Icon_evil
Reply
muller *5-3 maar 0-30. Icon_evil

andreev gaat goed tegen fedex.
Reply
Müller toch naar 2-1 in sets, knap! Nu volhouden.
Reply
FedEx doet er ff een schepje bovenop en gaat van *3-5 naar 6-5*.
Reply
Overdune Wrote:WTF, is Kirilenko de vriendin van Andreev?! Icon_evil
Wist je dat niet? Had ik toch wel verwacht van jou, zo'n fan van Kirilenko...
Reply
Die Muller blijft verbazen zeg :eeeek:

En hebben jullie ook het gevoel dat er vrijwel niemand klapt voor Andreev? :roll:
Reply
Dat wist ik niet idd. :cry:

Müller mist trouwens 2 bp's, 1-1 en deuce nu.
Reply
Valt me niet direct op, maar Andreev staat wel goed te spelen zeg. Die forehand. =D>
Reply
Dat is toch redelijk bekend van Andreev

Deze DF is ook niet echt verrassend, flikt ie ook wel vaker op belangrijke momenten
Reply
Federer en challenges, het blijft geen goede combinatie :roll:
Reply
Pff, en wat een slechte punten vanaf 5-4 in de TB. Zie je dat hij nog steeds niet de oude is. 3 UEs op zulke big points...
Reply
Ik ben weg. Belangrijk dat Müller, FedEx en Roddick winnen. Don't let me down guys. [-o<
Reply
Federer is slecht zeg, tering. Hij moet zich wel even herpakken, want het is toch echt niet de bedoeling dat Andreev 90 punten gaat oprapen...
Reply
ach wie hebben er andreev dan? misschien goed voor muller dit.
Reply
**5-4 andreev in de TB! Doe 't!
Reply
aaii 5-5.
Reply
hij levert beide service punten in. :eeeek:

nu sp eigen service voor davy.
Reply
centre court Wrote:ach wie hebben er andreev dan? misschien goed voor muller dit.
Woerdie!

En de Federer van de afgelopen jaren zag ik deze er nog wel uitslepen, maar nu zie ik het echt somber in. Andreev speelt ook gewoon al twee sets lang heel goed...
Reply
muller werkt inmiddels ook 2 sp's van davy weg waarvan 1 op eigen service. Hij is mentaal toch ook wel sterk zeg.
Reply
MP MULLER
Reply
Hele belangrijke TB voor Federer nu. Deze verliezen en hij redt het niet meer vrees ik...
Reply
Muller mist ook 2e mp op service Davy, 10-10 nu!
Reply
mp eigen service!
Reply
Jaaaaa, hahahahaha =D> Hakkuh
Reply

Forum Jump: