The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

US Open 2008
sjonge jonge! Twee makkelijke volleys missen dat kan en mag niet tegen rafa. Break achter in de derde. Over en sluiten wss. Wat zuur!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ue's: eind derde set

Nadal: 9
Fish: 40
Reply
Idd Haggemans, erg zonde dit.
Reply
andre Wrote:Waar is Ad Wim als je hem nodig hebt?
6-7 6-7 6-4 1*-0
Sorry, had zoiets niet verwacht :|

Maar hij gaf het weer eens weg zie ik. Wel zuur dat hij er geen 5e set uit kon slepen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Nadal is natuurlijk verwacht. Nadal-Murray wordt wel heel erg belangrijk zeg :o

Dat wordt met sommige managers een 100-punten wedstrijd :|

Normaliter zou je zeggen dat ie dat wel zou winnen, gezien de H2H...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat wordt met sommige managers een 100-punten wedstrijd :|

En dan heb je het nog niet eens over de implied points.
Reply
Twee slechte uitslagen...Potro en Fish seelde erg zwak op bepaalde momenten. Potro twee keer in de tb. Fish te geforceerd dat hou je geen 3 sets vol met goed spel.
Reply
Ad Wim Wrote:En Nadal is natuurlijk verwacht. Nadal-Murray wordt wel heel erg belangrijk zeg :o

Ik heb mijn eerste 'big game' dit seizoen verloren. Was niet plan dit nu weer te laten gebeuren Ad.
Reply
Precies Hag, jou tijd komt er weer aan.
Reply
Ad Wim Wrote:En Nadal is natuurlijk verwacht. Nadal-Murray wordt wel heel erg belangrijk zeg :o

Ik moet nog even bedenken voor wie ik ben.
Denk toch maar Nadal.
Reply
Weinig vijandigheid meer bij Potro en Murray...zelfs een vriendelijke handdruk na afloop Sad
Reply
kooltje Wrote:Weinig vijandigheid meer bij Potro en Murray...zelfs een vriendelijke handdruk na afloop Sad

Vanwaar die treurige smiley? Had je liever gezien dat ze een potje waren gaan matten na afloop? :roll:

Dat van die vriendelijke handdruk is natuurlijk interpretatie. Misschien zei Del Potro wel iets van " Ik was een beetje moe, maar dat kwam omdat ik gister je moeder heb liggen boemsen", weet jij veel.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nou matten had van mij niet gehoeven maar een beetje strijd had ik best willen zien. Geeft een wedstrijd wat extra's.
Reply
Nadal met zijn easy tegenstanders ook altijd. Geen wonder dat ie makkelijk de finale haalt elke keer. Wimbledon en nu US open ook.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Nadal met zijn easy tegenstanders ook altijd. Geen wonder dat ie makkelijk de finale haalt elke keer. Wimbledon en nu US open ook.

Valt erg mee hoor. Maar momenteel is elke speler easy voor hem. :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kansen zat voor JMDP, maar het mocht niet baten. Heel zuur voor FTM. Zoals het er nu naar uitziet 180 puntjes achter op (de wrs nieuwe koploper) Omyaca met nog 8 weken te gaan.

Anyway, Murray was een mooie keus Omyaca, feli daarmee. =D> Ik hoop dat je de druk aankunt de komende weken, met 7 belagers in je nek. :wink:
Reply
Dit dan :o :

[Image: f_b0901040babm_fb3d420.jpg]
Reply
Je bedoelt dat die ballenjongen zoveel op hem lijkt?
Reply
Ja, bizar toch?
Reply
Die Muller zeg :eeeek:
Reply
Hup Gilles!
Reply
Ik gun het hem wel, hoe slecht het ook is voor FTM
Reply
Voor jou telt toch alleen nog maar weekwinst en die zit er deze week niet meer in voor je, juichen voor Müller dus Mindlight. :wink:
Reply
Kut, Federer's eerste bp is meteen sp. Kom op nou Gilles!
Reply
Weggewerkt, lekker. Kom op!
Reply
Sp #2 :x
Reply
Ook weg, kom op.
Reply
Sp #3, dit gaat een keer mis.
Reply
En weer weg, pff..
Reply
Die Muller slaat dit toernooi gemiddeld 28 aces per partij.....
Reply

Forum Jump: