22-10-2007, 02:23 PM
En daarvoor om 7.00 kijk ik nog even naar de avonturen van jaques coustaeu :razz:
Bangkok resident.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Studio Voetbal
|
22-10-2007, 02:23 PM
En daarvoor om 7.00 kijk ik nog even naar de avonturen van jaques coustaeu :razz:
Bangkok resident.
22-10-2007, 02:40 PM
waf Wrote:Treesong Wrote::eeeek: :oops: Match of the day mis ik zelden...
03-11-2007, 07:46 PM
Quote:2 november 2007 :lol:
18-02-2008, 12:22 AM
Echt Studio Ajax vanavond, dat gelul over dat stomme rapportje..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
18-02-2008, 11:25 AM
Ook bij Voetbal insite ging t alleen maar hierover...
The great old Ludwig von...
18-02-2008, 11:47 AM
Voyou Wrote: Echt Studio Ajax vanavond, dat gelul over dat stomme raportje.. :eeeek:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
18-02-2008, 11:51 AM
Voyou Wrote: Echt Studio Ajax vanavond, dat gelul over dat stomme raportje..Wat een gelul dit inderdaad. Bij Voetbal Insite ging het ook alleen maar hierover. Niet zo gek, gezien wat er gebeurd is. Zou bij elke topclub zo zijn gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-02-2008, 12:55 PM
tuurlijk, tis gewoon wereldnieuws, althans zo wordt het gebracht. Heerlijk voer voor de landelijke media. Ajax-nieuws, positief of negatief dat maakt geen reet uit. Als de naam Ajax maar uitgesproken wordt door het meelooppubliek. :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
18-02-2008, 01:21 PM
Bredanaar Wrote:tuurlijk, tis gewoon wereldnieuws, althans zo wordt het gebracht. Heerlijk voer voor de landelijke media. Ajax-nieuws, positief of negatief dat maakt geen reet uit. Als de naam Ajax maar uitgesproken wordt door het meelooppubliek. :roll: Bovenstaande geldt toch voor alle "top-clubs"? Toen VD Herik het moeilijk had bij Feyenoord ging het alleen daarover en toen bij jouw clubje Fons S leuke dingen in het park aan het doen was sierde dat de voorpagina's en alle sportprogramma's. @waf: Hoop dat dit niet een jij-bak is? Is iig niet mijn bedoeling.
18-02-2008, 01:39 PM
De complete uitzending (praatgedeelte) van voetbal insite en studio voetbal ging daarover. Als ik naar een sportprogramma kijk, wil ik dat het vooral over sport gaat en niet alleen over het besturen en managen van Ajax. Toen met van de Herik was het ook wel het hoofdonderwerp, maar niet zo overheersend als dit.
Wie van jullie hebben b.t.w. ooit Ajax-aandelen gekocht? Wat zal er gaan gebeuren als Ajax zich van de beurs terugtrekt? Koopt Ajax die aandelen van jullie over of zo? De huidige koers is een heel stuk lager dan in het begin dacht ik zo.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
18-02-2008, 01:55 PM
Bumme Wrote:Voyou Wrote: Echt Studio Ajax vanavond, dat gelul over dat stomme raportje.. :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
18-02-2008, 02:05 PM
Bredanaar Wrote:De complete uitzending (praatgedeelte) van voetbal insite en studio voetbal ging daarover. Als ik naar een sportprogramma kijk, wil ik dat het vooral over sport gaat en niet alleen over het besturen en managen van Ajax. Toen met van de Herik was het ook wel het hoofdonderwerp, maar niet zo overheersend als dit.Waar had je het dan over willen hebben? Weer over het gekloot bij AZ? Weer over PSV dat zo nipt wint? Weer over Feyenoord dat nog steeds kwakkelt? Weer over de kracht van NAC? En toen Jan Reker bij VI zat ging het ook alleen maar over bestuurlijke zaken bij PSV en toen hoorde ik je niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
18-02-2008, 02:49 PM
Ad Wim Wrote:En toen Jan Reker bij VI zat ging het ook alleen maar over bestuurlijke zaken bij PSV en toen hoorde ik je niet... omdat dat 1x is in de 1000 jaar, en niet zoals bij ajakkes 1000 keer in het jaar, poepsjaars. en je kunt het er ook een kwartier over hebben en vervolgens nog een paar ploegen bespreken die voetbaltechnisch in het nieuws staan.
18-02-2008, 02:59 PM
Bredanaar Wrote:Wie van jullie hebben b.t.w. ooit Ajax-aandelen gekocht? Wat zal er gaan gebeuren als Ajax zich van de beurs terugtrekt? Koopt Ajax die aandelen van jullie over of zo? De huidige koers is een heel stuk lager dan in het begin dacht ik zo. Ajax kan zich van de beurs terugtrekken maar de aandelen gewoon uit laten staan. Dit staat dus los van elkaar. In het rapport staat dat Ajax van de beurs af moet, niet dat de aandelen teruggehaald moeten worden.
19-02-2008, 12:10 PM
Bumme Wrote:Ajax kan zich van de beurs terugtrekken maar de aandelen gewoon uit laten staan. Dit staat dus los van elkaar. ? Is dat zo? Houdt het één niet ook het ander in?
19-02-2008, 12:17 PM
Flixieluv Wrote:Bumme Wrote:Ajax kan zich van de beurs terugtrekken maar de aandelen gewoon uit laten staan. Dit staat dus los van elkaar. Volgens mij kan je je bedrijf gewoon als NV inschrijven, aandelen uitzetten maar hoef je niet per se naar de beurs. 100% zeker ben ik echter niet. Ik zal eens kijken of hier meer info over te vinden is.
19-02-2008, 12:28 PM
Dit was in ieder geval wat Coronell zei.... Hij zal er wel iets van weten.
Maar denk dat hij voornamelijk doelde op "waar een wil is is een weg".
The great old Ludwig von...
19-02-2008, 12:35 PM
Bumme Wrote:Flixieluv Wrote:Bumme Wrote:Ajax kan zich van de beurs terugtrekken maar de aandelen gewoon uit laten staan. Dit staat dus los van elkaar. Ja, dat kan volgens mij ook wel, maar volgens mij kun je je niet al beurs-NV laten "inschrijven" om vervolgens bij het "terugtrekken van de NV de beurs" niet eerst al die aandelen (of naar ik dacht, tenminste 95%) terug te moeten kopen en dus "van de beurs te halen". Maar ik weet dit niet zeker...
27-04-2008, 05:55 PM
Pfff, vanavond weer Studio PSV :-&
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
27-04-2008, 10:07 PM
Lamme Lennie Wrote:Pfff, vanavond weer Studio PSV :-&
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
27-04-2008, 10:20 PM
Lamme Lennie Wrote:Pfff, vanavond weer Studio PSV :-& :lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
22-09-2008, 01:50 PM
Ik vind dit programma met de week minder worden. Het eeuwige gezeik over misdwalingen van scheidsrechters en onterechte of niet-gegeven strafschoppen, je wordt er doodziek van.
Vanaf volgende week Voetbal Internationaal( voormalig Voetbal Insite) op RTL 7. Zonder Van Hanegem maar met Rene van der Gijp. Ben benieuwd.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
22-09-2008, 04:43 PM
En wij maar zeiken over onze scheidsrechters. In Engeland wordt een goal al toegekend ondanks dat de bal niet eens over de doellijn is geweest:
[url] <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/web/show/id=309929/langid=43/contentid=155767">http://www.vi.nl/web/show/id=309929/lan ... tid=155767</a><!-- m -->[/url]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
22-09-2008, 04:47 PM
Davydoff Wrote:In Engeland wordt een goal al toegekend ondanks dat de bal niet eens over de doellijn is geweest In Engeland worden ze ook wereldkampioen voetbal door een bal die niet over de lijn is geweest, dus dat verbaast me niks
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
22-09-2008, 11:04 PM
Tripplexxx Wrote:Ik vind dit programma met de week minder worden. Het eeuwige gezeik over misdwalingen van scheidsrechters en onterechte of niet-gegeven strafschoppen, je wordt er doodziek van. gisteren vond ik het interessant, maar dat was omdat het over feyenoord ging. als ik verder niks met de clubs heb vind ik het ook oninteressant geneuzel. het was gewoon een mooie pot voetbal gister. met een uitslag waar iedereen mee kan leven. waar hebben we het dus over...
22-09-2008, 11:14 PM
Ik werd wel een beetje moe van die Piet de Visser die dacht dat als je de vaders van talentjes maar een baantje als 4e terreinknecht of 8e hoekvlaggensjouwer aanbiedt, die talenten wel langer willen blijven bij een Nederlandse club. Natuurlijk moet je een manier zien te vinden om talenten langer aan je te binden, aangezien dat goedkoper is dan talenten van andere clubs te kopen voor miljoenen, maar ik kan me niet voorstellen dat Arjen Robben langer bij PSV was gebleven als zijn vader een zak geld had gekregen voor een nepbaantje.
Dat je spelers uit arme landen op deze manier naar je toe kunt lokken en daarmee meteen hun hele familie uit de armoede trekt kan ik me wel weer voorstellen, maar in Nederland zijn we gelukkig niet meer zo happig op 3e- en 4e-lijns gezinshereniging.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
23-09-2008, 09:42 AM
Treesong Wrote:Davydoff Wrote:In Engeland wordt een goal al toegekend ondanks dat de bal niet eens over de doellijn is geweest Als ik het me goed herinner is tegen Ajax ooit een doelpunt toegekend die via een gat in het zijnet in het doel kwam. Ik meen een Europacupwedtrijd tegen Carl Zeiss Jena, ik zal eens gaan zoeken.
May The Schwartz Be With You
23-09-2008, 09:46 AM
Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:Davydoff Wrote:In Engeland wordt een goal al toegekend ondanks dat de bal niet eens over de doellijn is geweest hoeft niet hoor, geloof ik meteen. ze verzinnen altijd wel wat om ajakkes een doelpunt toe te kennen. :razz:
23-09-2008, 10:11 AM
Het was een doelpunt tegen Ajax. Ik kan het (nog) niet vinden. Carl Zeiss Jena was het in elk geval niet, dat was het zogenaamde 'noppenincident' waarbij die ploeg in Jena met spikes bleek te hebben gespeeld op een bevroren veld en Ajax met 3-1 van het veld speelde. In de thuiswedstrijd zette Ajax de zaak recht ddor met 5-1 te winnen.
Edit: ik zal me wel vergissen, ik kan het niet vinden. Misschien is hetl een keer bij een andere club voorgekomen.
May The Schwartz Be With You
23-09-2008, 10:58 AM
Berend Botje Wrote:Het was een doelpunt tegen Ajax. Ik kan het (nog) niet vinden. Carl Zeiss Jena was het in elk geval niet, dat was het zogenaamde 'noppenincident' waarbij die ploeg in Jena met spikes bleek te hebben gespeeld op een bevroren veld en Ajax met 3-1 van het veld speelde. In de thuiswedstrijd zette Ajax de zaak recht ddor met 5-1 te winnen. Je zal in de war zijn geweest met TOGR-Capelle http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php...Itemid=424.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|