The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Ik denk dat de tweede nu al in het 1e staat anders. 8-[

Overigens wel € 29.000 opgehaald voor het kankerfonds. =D>
Reply
Waar was vriend koevermans? gespaard?
"Of ik verder nog iets opgestoken heb op de trainerscursus? Ja, een paar sigaretten" - W. van Hanegem
Reply
Peter Wrote:Ik denk dat de tweede nu al in het 1e staat anders. 8-[

Overigens wel € 29.000 opgehaald voor het kankerfonds. =D>

Bij PSV hebben ze toch alleen een 'Kinderfons'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Omniworld =D>
Reply
\Big Grin/ Dordeeereeeeechtttt \Big Grin/

Briljant eerste doelpunt overigens Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Di Marci Wrote:Waar was vriend koevermans? gespaard?

Nee blessé net als Isaksson, Marcellis, Brechet, Simons, Afellay, Bakkal en Mendez nou goed. :roll:
Reply
Eigenlijk was het PSV-Ajeugd tegen PSV-2
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Morgen Ajax-Utrecht. Kan een spannend potje worden nu Ajax Sulejmani, Gabri en Aissati mist. Basisspelers Stekelenburg, Silva, v/d Wiel, Vermaelen, Urby, Vertonghen, Sno, Sarpong en Cvitanich zijn allemaal nauwelijks beter dan wat Utrecht in het veld kan brengen.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iZ7yRONktOA[/youtube]
Toen werd er wat minder gezeurd over de scheids vanuit het Ajax-kamp dan de afgelopen dagen. 8-[
Reply
chivu Icon_cry
zlatan Icon_cry
Reply
Zou toch wel leuk zijn. Die Paul Michielsen is een oud teamgenootje van mij en echt een behoorlijke verdediger. Ben beniwud of hij zijn "cynische" opmerking richting Junker gaat waarmaken.
'Een stunt zou zomaar kunnen'

Amsterdam, 24 sep 2008
Een onmogelijke opgave lijkt het voor Ajax zaterdag. Vanavond wacht op de Toekomst in de tweede ronde van de KNVB Beker immers het grote Vitesse. De 29-jarige Paul Michielsen denkt te kunnen stunten. ,,Had Ajax vorig seizoen ook niet de handen vol aan Kozakken Boys?”

In de Hoofdklasse B draait Ajax nog niet goed. De eerste wedstrijd ging de ploeg van trainer Constantijn Schouten kansloos ten onder tegen IJsselmeervogels (4-0), tegen de nieuwkomers op het hoogste amateurniveau SDC Putten en Volendam werd slechts een punt gepakt. Michielsen heeft een simpele verklaring voor de stroeve opening van het seizoen. ,,We moeten weer veel nieuwe spelers inpassen. Omdat er bij ons geen cent wordt betaald, worden jaarlijks de betere spelers door andere amateurclubs weggehaald. Bij ons krijgen jonge talentvolle gasten de kans om zich te bewijzen.”

Niet jong, maar wel belangrijk voor het team is Guus Uhlenbeek. ,,Met zijn ervaring weet hij de jonkies te inspireren. Hij heeft echt alles meegemaakt”, vertelt Michielsen. ,,Guus mag misschien achter in de dertig zijn, zo fit als hij is bijna niemand hier.” Uhlenbeek begon zijn voetbalcarrière bij de proftak van Ajax, waar hij twee keer in het eerste elftal speelde. Na Cambuur Leeuwarden en TOP Oss verkaste de verdediger richting Engeland. Op het Britse eiland beleefde hij fantastische voetbaljaren bij onder meer Ipswich Town, Fulham en Sheffield United. ,,Naast Guus is ook Kevin Westmaas één van de betere”, introduceert Michielsen de linksback. ,,Eerlijk gezegd snap ik niet dat geen club in de Jupiler League hem haalt.”



Ajax, met Paul Michielsen, won in de eerste ronde van de KNVB Beker van SMVC FairPlay.
Die vraag kan ook gesteld worden over Michielsen toen hij in de jeugd bij De Volewijckers in Amsterdam-Noord speelde. ,,We hadden een fantastische lichting met jongens als Michael Lamey, Dennis Schulp en Danny Schenkel. Zij gingen allemaal naar Ajax, met wisselend succes.” Michielsen zelf schopte het uiteindelijk tot de Hoofdklasse. Na drie jaar bij Marken is hij bezig aan zijn vierde seizoen bij de Ajax-amateurs. ,,Het is goed zo. Met mijn werk als hypotheek acceptant en mijn sociale leven is het druk genoeg.” Wel heeft de verdediger vrij genomen voor de wedstrijd tegen Vitesse. ,,Zo’n wedstrijd speel je natuurlijk niet veel, dus wil ik goed aan de aftrap verschijnen. Als je daarvoor al een dag hebt gewerkt, ben je niet fris.”

Michielsen heeft zijn huiswerk over Vitesse gedaan. ,,Als het goed is, kom ik tegenover Mads Junker te staan. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om een Deens international uit de wedstrijd te spelen”, lacht de Amsterdammer. ,,Ik ben namelijk een stuk langer.” De gedachten van Michielsen gaan terug naar 8 augustus 2005. Ook toen speelde de amateurafdeling van Ajax in de KNVB Beker. ,,Met één training in de benen maakten we het Go Ahead Eagles ontzettend moeilijk. Pas in de zestigste minuut kwamen zij op voorsprong waarna het nog 0-4 werd, maar het geeft aan dat stunten tegen een profclub zeer zeker kan. Wat de uitslag ook gaat worden, wij gaan hoe dan ook genieten van deze unieke wedstrijd.”
The great old Ludwig von...
Reply
Wat zijn we kwalitatief achteruitgegaan in het Nederlandse betaalde voetbal. Bijvoorbeeld gisteravond was het schrijnend om te zien hoeveel moeite de BVV'en hadden met de amateurs. :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Wat zijn we kwalitatief achteruitgegaan in het Nederlandse betaalde voetbal. Bijvoorbeeld gisteravond was het schrijnend om te zien hoeveel moeite de BVV'en hadden met de amateurs. :eeeek:

Dit kan natuurlijk ook betekenen dat we er juist op vooruit zijn gegaan
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bredanaar Wrote:Wat zijn we kwalitatief achteruitgegaan in het Nederlandse betaalde voetbal. Bijvoorbeeld gisteravond was het schrijnend om te zien hoeveel moeite de BVV'en hadden met de amateurs. :eeeek:

Dit kan natuurlijk ook betekenen dat we er juist op vooruit zijn gegaan

Ah, je bedoelt dat het kan betekenen dat de amateurs heel veel vooruit zijn gegaan en de profs een klein beetje? :razz: Helaas, we weten wel beter. Mac noemt Chivu en Zlatan, maar ik zag ook Trabelsi, Maxwell, Dani en volgens mij speelde Sar toen ook. Stuk voor stuk toppers. Naar mijn mening zijn bij Ajax de 2 grootste talenten nu ook vertrokken (Sneijder en Heijtinga). Wat overblijft is geen top en wordt het ook niet. En zo is het op al onze velden. Bij Feijenoord nog een paar oude ex-toppers die over the hill zijn en heel misschien bij PSV nog Afellay en Marcellis en dan zie ik het verder even niet. #-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
man, je bent zelf over de hill. :razz: is bronkhorst meer over the hill dan nistelrode? of is cler meer over the hill dan ooijer? heb je ooit gezegd dat cocu over the hill was? dat jij de media lukraak napraat valt me wel tegen zeg.

en waarom is marcellis een groter talent dan guzman of bruins? of appelvlaai?

ik vond en vind heijtinga ook geen top trouwens.

maar het klopt natuurlijk, wij kunnen helemaal niets meer binnenhouden.

kutknvb.
Reply
Quote:kutknvb.

:eeeek:
typfoutje Waf? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:man, je bent zelf over de hill. :razz: is bronkhorst meer over the hill dan nistelrode? of is cler meer over the hill dan ooijer? heb je ooit gezegd dat cocu over the hill was? dat jij de media lukraak napraat valt me wel tegen zeg.

en waarom is marcellis een groter talent dan guzman of bruins? of appelvlaai?

ik vond en vind heijtinga ook geen top trouwens.

maar het klopt natuurlijk, wij kunnen helemaal niets meer binnenhouden.

kutknvb.

klopt, ik glij ook al lekker naar beneden; ja; ja; nee, maar dat was-ie natuurlijk wel de laatste jaren bij PSV; dat isnie, ik verzin dat helemaal zelf.

Marcellis is i.m.o. veel constanter en betrouwbaarder. Afellay is niet alleen de beste PSV'er maar op de Nederlandse velden ook nog eens de beste middenvelder.

Verdedigend (nog) niet top maar daarnaast wel, vraag anders maar na bij Atletico wat ze van hem vinden.

Voor de rest zijn we het eens. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:man, je bent zelf over de hill. :razz: is bronkhorst meer over the hill dan nistelrode? of is cler meer over the hill dan ooijer? heb je ooit gezegd dat cocu over the hill was? dat jij de media lukraak napraat valt me wel tegen zeg.

en waarom is marcellis een groter talent dan guzman of bruins? of appelvlaai?

ik vond en vind heijtinga ook geen top trouwens.

maar het klopt natuurlijk, wij kunnen helemaal niets meer binnenhouden.

kutknvb.

klopt, ik glij ook al lekker naar beneden; ja; ja; nee, maar dat was-ie natuurlijk wel de laatste jaren bij PSV; dat isnie, ik verzin dat helemaal zelf.

Marcellis is i.m.o. veel constanter en betrouwbaarder. Afellay is niet alleen de beste PSV'er maar op de Nederlandse velden ook nog eens de beste middenvelder.

Verdedigend (nog) niet top maar daarnaast wel, vraag anders maar na bij Atletico wat ze van hem vinden.

Voor de rest zijn we het eens. :razz:

cler en hofland zijn nog niet eens 30 en ze worden al onder oudjes geschaard.

gio en makkaay zijn van ongelooflijk veel waarde in het nederlandse voetbal, net zoals hooijdonk dat 5 jaar geleden was. dat gelul over oude spelers vind ik echt onzin. bij stam en cocu heb ik die verhalen nooit terug gelezen in de media. sterker nog, iedereen was het erover eens dat ajakkes ook 'een type cocu' moest binnenhalen. en terecht.

marcellis heeft bijna aangetoond de top nog niet aan te kunnen. iig in de pot tegen atletico stelde hij teleur.

affellay begint aardig aan het seizoen, maar vorig jaar scoorde hij maar 2x, op het ek overtuigde hij niet en hij is vaak geblesseerd. ik vind bruins in potentie nog altijd een groter talent. guzman is jonger en scoort vaker dan afellay maar is nog iets minder ver. afellay vind ik zeker niet de beste middenvelder, dan denk ik eerder aan gabri, gio, simons of schaars.

atletico is spaanse subtop, dus dat zegt niet heel veel. hij zal ook daar nog wel gaan blunderen. :razz:
Reply
Hoe je een type Afellay met een type Simons kunt vergelijken ontgaat me maar als ik je post zo lees zou ik bijna gaan denken dat Feyenoord boven PSV gaat eindigen dit seizoen. Undecided
Reply
Peter Wrote:Hoe je een type Afellay met een type Simons kunt vergelijken ontgaat me

Zoals je wel meer ontgaat de laatste tijd cry

Heeft ie het over type? Nee... mid-den-vel-der. Intalgemeen. Zeg maar.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
O ja t zijn allebei middenvelders, lekker is dat. Appels en peren zijn ook allebei fruit.
Reply
Ehh nou, als je de beste middenvelder gaat nomineren, kies je uit middenvelders dunkt me 8-[

En ik meen dat waf simons, gio etc. betere middenvelders vindt, omdat ze completer zijn dan apenvlaai. Als laatstgenoemde bijvoorbeeld gaat meeverdedigen heb je 80% kans dattie op het eind van de pot weer aan stront is. Leuk aanvallen, pingelen en vrije trappies nemen maken je niet de beste middenvelder van Nederland :-({|=
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Volgens mij is Peter het Spooren een beetje bijster.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tussenstand na 60 minuten: Feyenoord - TOP Oss 0-0.

Als Feyenoord nog een keeper zoekt, meteen die Wilco de Vogt van TOP Oss contracteren.

Verlenging bij De Treffers - De Graafschap, 3-3 na 90 minuten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Tussenstand na 60 minuten: Feyenoord - TOP Oss 0-0.

Als Feyenoord nog een keeper zoekt, meteen die Wilco de Vogt van TOP Oss contracteren.

Verlenging bij De Treffers - De Graafschap, 3-3 na 90 minuten.

Toch nog een knappe winnende treffert van Makaay...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mooie invalbeurt van Janota =D>. Die gele kaart voor het shirtje uittrekken was wel wat jammer daarna.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
en janota nog 2x. het zoveelste talent.

als ze geen kansen hadden gecreeerd had ik het een wanvertoning gevonden maar in de reguliere speeltijd had het al 5-0 moeten zijn. en dat voor een pot waar je alleen maar kan verliezen, onbeduidende kutwedstrijden. nu ff een extra half uurtje training gehad, makaay pakt zijn eerste goaltje, weer een lekker pot voor wijnaldum en fer en biseswar.

ik ben tevreden. :8:
Reply
Peter Wrote:Hoe je een type Afellay met een type Simons kunt vergelijken ontgaat me maar als ik je post zo lees zou ik bijna gaan denken dat Feyenoord boven PSV gaat eindigen dit seizoen. Undecided

lees maar een end raak. dat je slecht teksten kunt verklaren blijkt al elders op het forum.

ik vind afellay ok, wel een beetje een veel te grote smoel, ook een beetje een eikel, maar het is natuurlijk lang niet zo'n groot talent als sneijder of persie.

feyenoord heeft meer talent dan psvee, maar dat wil niet zeggen dat we boven psvee eindigen. dat scheelt nog wel een aantal miljoenen begroting.
Reply
Feyenoord meer talent dan PSV. Undecided
Reply
Peter zodra het over PUSVEE gaat: Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Feyenoord meer talent dan PSV. Undecided

We gaan toch niet weer over Casio Ramos met reist beginnen he Dead
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: