Threads: 132
1-0 Reuser (Lurling)
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 114
2-0 Lurling
2-1 Breuer
3-1 Amoah
Zal wel 3-4 worden dan....
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 10
maak daar maar 4-1 van. Verdediging is volgens OF vrij zwak... Bak Nielsen is welkom
Mijn gras is groener
Niet alleen Bak Nielsen: Ook Steppe, Janmaat en Popov.
Tja die verdediging. Daar zit de zwakte. Voorin zit het wel goed.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
VandenBussche en Drost schijnen echt onthutsend zwak te zijn.
Threads: 10
voorin moet nog wat scherpte komen, teveel kansen worden gemist.
En Janmaat is inderdaad ook wel weer welkom, maar speelt Drost nu weer als back en Breuer in het centrum?
Steppe zou komen als VdB eerste fouten zou gaan maken. Nu dus.
Mijn gras is groener
Dat denk ik wel. Kopic er dan maar in voor Drost en Breuer naar de rechtsback. Steppe erin voor VdB en die laatste ook meteen maar achterlaten in Breda, kan ie naar de belgische grens lopen.....
Heerenveeners, wie is er naast Bak-Nielsen eigenlijk Heerenveen-waardig? Janmaat is een talent en topper in wording, maar de rest?
De rest op Drost en VdB na.
4-2, penalty van Pranjic.