The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Metz
Mooi, dan op de 5e eindelijk de break =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
behandeling voor Jo geweest lijkt mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van mij mag je opgeven Jo, rustig aan joh. Volgende week weer een kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jo moet nog 1 setje pakken, dan mag hij opgeven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee Jo knokt zich hier wel doorheen, maar dan is het wel einde toernooi.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.

En partij van de dag is subjectief, voor jou was dit de partij van de dag ja, maar lang niet voor iedereen.
Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger.
Reply
Eerste set voor Schwank. Dat is goed voor de foepies =P~
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.

En partij van de dag is subjectief, voor jou was dit de partij van de dag ja, maar lang niet voor iedereen.
Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger.
Wat heeft dat ermee te maken dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar is die Schwank mee bezig joh? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een geluk zou dat zijn voor je ad, als tsonga hier opgeeft! Wink
Reply
Mac Wrote:wat een geluk zou dat zijn voor je ad, als tsonga hier opgeeft! Wink
Zeker, maar niet verrassend :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ligt eraan...had je een 0 gepolled bij troicki - tsonga?
Reply
Dat zou ik absoluut wel verrassend vinden, zelfs het feit dat Troicki nu al 7 games pakt vind ik al bijzonder.

Uiteraard maakt Jo het "gewoon" in 2 setjes af.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.

En partij van de dag is subjectief, voor jou was dit de partij van de dag ja, maar lang niet voor iedereen.
Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger.
Wat heeft dat ermee te maken dan?
Nou over het algemeen is de wedstrijd PSV-AJAX (Omyaca en Buurs) wedstrijd van de week en niet Vitesse - Sparta(middenmoters)
Reply
Maar volgens Ad was Roddick de gedoodverfde winnaar en zou je in zijn optiek het dus moeten zien als PSV-Sparta.
Reply
mindlight Wrote:Dat zou ik absoluut wel verrassend vinden, zelfs het feit dat Troicki nu al 7 games pakt vind ik al bijzonder.

Uiteraard maakt Jo het "gewoon" in 2 setjes af.
Nou, dan volg je Troicki toch niet helemaal de laatste tijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vond Melzer idd vooraf vrij kansloos.

En partij van de dag is subjectief, voor jou was dit de partij van de dag ja, maar lang niet voor iedereen.
Niet voor mij hoor...voor Buurs en Omyaca en die staan duidelijk hoger.
Wat heeft dat ermee te maken dan?
Nou over het algemeen is de wedstrijd PSV-AJAX (Omyaca en Buurs) wedstrijd van de week en niet Vitesse - Sparta(middenmoters)
Niet als je Fietstas- op Spartasupporter bent...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk, opgave Tsonga, dat zien we graag \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godallemachtig, geeft die paardelul nog op ook ](*,)
Reply
verrassend
Reply
Idd Mac =D>
Reply
Lachwekkend vooral :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leg eens uit? Wink
Reply
mindlight Wrote:Maar volgens Ad was Roddick de gedoodverfde winnaar en zou je in zijn optiek het dus moeten zien als PSV-Sparta.
Nee want het blijft de strijd Buurs Omyaca...

Dan zou ik voor Melzer beter Feyenoord gekozen moeten hebben Wink
Reply
dag Jo...dag week
Reply
Mooi, weer een keuze die goed uitpakt. Nu kijken of Troicki kan stunten tegen Roddick...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, en daar zit dus jullie verschil. Jij kijkt naar de FTM spelers, en Ad naar de partij op zichzelf.
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi, weer een keuze die goed uitpakt. Nu kijken of Troicki kan stunten tegen Roddick...

Goed door geluk idd.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi, weer een keuze die goed uitpakt. Nu kijken of Troicki kan stunten tegen Roddick...

Goed door geluk idd.
Is geen geluk want bla bla bla bla bla
Reply
Lichtelijk ja, maar dit is natuurlijk niet zo heel verrassend. OD en ik roepen het al vanaf maandag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: