The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2008
djoko in eigenlijk alle stats beter maar er staat gewoon 7-6 7-6 op 't scorebord.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan moet Del Potro het toernooi maar winnen.
Reply
in de finale van Karlovic en we hebben een deal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zo'n mooie dag, die zo in mineur eindigt... :eeeek: :cry:

Kut Djoko, wat een matig resultaat.
Reply
nou buurs daar gaan we dan. Vandaag kunnen we wel zeggen kun je ftm 2008 voor een groot deel in je voordeel beslissen. Met overwinningen van murray en simon kom je heel ver. Echter monfils en karlovic zijn in vorm.

Twee uur beginnen gael en andy. Helaas ben ik niet thuis en volg ik t via mijn mobiel! Succes vandaag! :wink:

Kom op Ivo en Gael!! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik dacht er net aan hoe belangrijk die 2 partijen gaan worden Icon_twisted

bij winst simon en murray sta ik 100 punten voor en andersom komen we weer ongeveer gelijk Sad

jij ook succes vandaag :wink: (met lopez)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ga ervan uit dan Ivo wel gaat winnen...Monfils denk ik niet dus wordt een gelijkspel tussen jullie :8:
Reply
ik denk en hoop het ook, maar verkijk je er niet op kraai.

iedereen denkt dat karlo makkelijk gaat winnen, maar simon heeft volgens mij wel een goed spelletje om karlo te pakken.
al lijkt karlo wel heel goed in vorm.

monfils speelt ook heel goed.
dus afwachten hoe scherp murray is.

karlo - simon 60-40

murray - monfils 60-40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Monfils 40%?! :eeeek:
Ik geef hem 20% kans.

En bij Karlo is het altijd 50-50 als hij goed serveert. Er zijn een paar gasten die altijd goed tegen hem kunnen spelen, en daar is ie de underdog tegen, maar daar is Simon niet één van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
monfils 20% kans :eeeek:

volgens mij is hij aardig in vorm.
hij wint van roddick op deze snelle baan en wint 2 weken achtereen in straight van gonzo
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roddick kan van iedereen verliezen, als hij een matige dag heeft, en dat had ie. En Gonzo is niks meer de laatste tijd. Dat zijn dus geen indicatoren.
En de baan is helemaal niet zo snel...

Monfils heeft gewoon vrijwel niks waarmee ie Murray kan verslaan. Alleen een slechte dag van Murray kan hem de winst brengen, maar die heeft ie de laatste tijd nauwelijks. En als we het over vorm hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lees het interview van federer maar even na wedstrijd tegen tsonga

maar ik hoop dat je gelijk hebt mbt monfils
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer said: "I don´t think Tsonga could show what he normally can, today, I couldn`t either because conditions are so quick that there are hardly any rallies if you serve well... so it´s hard to judge your own game."
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Serveerders hebben voordeel ja, dat heb ik eerder ook al gezegd, maar er zijn wel heel veel lange rally's en ik zie heel veel verdedigen. Zo snel is die baan dus volgens mij niet. Zie je ook wel een beetje aan de uitslagen.

Ik zeg 64 63 voor Murray. 3.35 bij Betfair voor Monfils zegt genoeg, dat geven ze niet als ze Monfils 40% kans geven, Buurs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wil even iemand zeggen wie begint met serveren. Ik ga via livescore volgen. Dank u.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Andy begint straks met serveren, Hag, maar ze beginnen nu pas met inspelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zie je snel genoeg toch? Tenzij het break na break is. :wink: Maar Murray begint geloof ik.
Reply
oké prima. Dank je. Af en toe wat belangrijke punten hier melden en verhoudingen zou fijn zijn Smile maar als jij en buurs er zijn komt dat wel goed!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ga het niet intensief volgen hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Serveerders hebben voordeel ja, dat heb ik eerder ook al gezegd, maar er zijn wel heel veel lange rally's en ik zie heel veel verdedigen. Zo snel is die baan dus volgens mij niet. Zie je ook wel een beetje aan de uitslagen.

Ik zeg 64 63 voor Murray. 3.35 bij Betfair voor Monfils zegt genoeg, dat geven ze niet als ze Monfils 40% kans geven, Buurs...

andy is natuurlijk nr. 4 van de wereld.

karlo stond gister ook op 4,0.

we zullen zien.
nogmaals, ik hoop dat je gelijk krijgt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kan je nu alvast melden dat Murray werkelijk fantastisch staat in te spelen. :razz:
Reply
oké prima. Dank je. Af en toe wat belangrijke punten hier melden en verhoudingen zou fijn zijn Smile maar als jij en buurs er zijn komt dat wel goed!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Serveerders hebben voordeel ja, dat heb ik eerder ook al gezegd, maar er zijn wel heel veel lange rally's en ik zie heel veel verdedigen. Zo snel is die baan dus volgens mij niet. Zie je ook wel een beetje aan de uitslagen.

Ik zeg 64 63 voor Murray. 3.35 bij Betfair voor Monfils zegt genoeg, dat geven ze niet als ze Monfils 40% kans geven, Buurs...

andy is natuurlijk nr. 4 van de wereld.

karlo stond gister ook op 4,0.

we zullen zien.
nogmaals, ik hoop dat je gelijk krijgt.
Ik gaf Karlo gisteren op voorhand ook niet meer dan 15% kans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
als ik met tennis in sla, sla ik meestal ook mijn beste ballen. Beetje zo zonder druk :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, ze lijken nog steeds in te slaan, wat een laag tempo :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk overigens dat Monfils deze wedstrijd binnen gaat halen...
Reply
Dat zeg je alleen maar omdat je er op gewed hebt Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, was te laat Smile

Heb Federer 2-1 winnend.. + Karlovic 2-0 of 2-1 winnend Wink
Reply
Federer gaat eraf tegen Potro. Hakkuh
Reply
murray 13% 1e service =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: