The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
Ancic eraf, Cilic araf...Verdasco er hard af eerste set, Karlovic...Berdych eraf...
Schiet mij maar weer eens lek
Reply
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet gehoord. Ik zei toch al dat ik dacht dat Gabash dit ging winnen?

Was een post die ik geëdit heb toen jij een reactie postte. Maar met die loting tot de halve finale (een klotende Gaba, wrs een slechte Rus en een oude Duitser) mocht hij niet ontbreken. Ook een beetje met het oog op het medailleklassement natuurlijk (maar goed, Omyaca bleek hem ook te hebben), want ik weet dat hij niet super in vorm is.
Reply
'Mocht hij niet ontbreken' lijkt me dus wat optimistisch, maar ik snap je keuze wel. Ik baal vooral dat ik Gabash nu niet heb.

En hij heeft natuurlijk nog niet verloren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, en dat is dan weer niet zo gek. Heb je Verdasco?! :eeeek:

Natuurlijk, ik zei toch al dat hij hier de halve finale gaat halen?

Icon_twisted LEKKER GABAS!!!

Was t met je eens Ad, Gabas zekerheidje!

Het feit dat Haggie dit een zekerheidje noemt is voor mij bewijs genoeg dat Gaba een slechte keus was. :razz: Maar goed, hij staat nu op winst, dus ik win deze discussie sowieso niet natuurlijk.
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet gehoord. Ik zei toch al dat ik dacht dat Gabash dit ging winnen?

Was een post die ik geëdit heb toen jij een reactie postte. Maar met die loting tot de halve finale (een klotende Gaba, wrs een slechte Rus en een oude Duitser) mocht hij niet ontbreken. Ook een beetje met het oog op het medailleklassement natuurlijk (maar goed, Omyaca bleek hem ook te hebben), want ik weet dat hij niet super in vorm is.
Klopt idd. Loting en prestaties afgelopen jaren hier gaven voor mij de doorslag om hem op te stellen. Had tegen Gabas iig nog geen problemen verwacht gezien zijn dramatische qualipotjes.
Reply
Buurs is zeker ook al een tijdje niet op forum geweest? :lol:
Reply
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, en dat is dan weer niet zo gek. Heb je Verdasco?! :eeeek:

Natuurlijk, ik zei toch al dat hij hier de halve finale gaat halen?

Icon_twisted LEKKER GABAS!!!

Was t met je eens Ad, Gabas zekerheidje!

Het feit dat Haggie dit een zekerheidje noemt is voor mij bewijs genoeg dat Gaba een slechte keus was. :razz: Maar goed, hij staat nu op winst, dus ik win deze discussie sowieso niet natuurlijk.

Verdasco presteert al een hele tijd geen drol. Gabas wint 3 potten en is ingespeeld. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Maar het is nog niet af en nog lang niet beslist etc etc
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:Buurs is zeker ook al een tijdje niet op forum geweest? :lol:

HIj reageert alleen op Ad Wim maar leest niet verder en reageert niet meer.
Wat wil je... al die slechte keuzes... :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet gehoord. Ik zei toch al dat ik dacht dat Gabash dit ging winnen?

Was een post die ik geëdit heb toen jij een reactie postte. Maar met die loting tot de halve finale (een klotende Gaba, wrs een slechte Rus en een oude Duitser) mocht hij niet ontbreken. Ook een beetje met het oog op het medailleklassement natuurlijk (maar goed, Omyaca bleek hem ook te hebben), want ik weet dat hij niet super in vorm is.
Klopt idd. Loting en prestaties afgelopen jaren hier gaven voor mij de doorslag om hem op te stellen. Had tegen Gabas iig nog geen problemen verwacht gezien zijn dramatische qualipotjes.

prestatie voorgaande jaren, echt iets wat totaal niet belangrijk is..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verdasco naar 2-0 in de tweede :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:'Mocht hij niet ontbreken' lijkt me dus wat optimistisch, maar ik snap je keuze wel. Ik baal vooral dat ik Gabash nu niet heb.

En hij heeft natuurlijk nog niet verloren...

*2-0 Verdasco :razz:
Reply
Laat die Verdasco ook maar winnen. Omyaca heeft hem en maakt mijn frustratie minder groot dat ik Gabash niet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Laat die Verdasco ook maar winnen. Omyaca heeft hem en maakt mijn frustratie minder groot dat ik Gabash niet heb.

dacht dat je mij steunde :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ook, maar jij gaat al goed genoeg, en Omyaca moet nu nog geen troef kwijt raken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet gehoord. Ik zei toch al dat ik dacht dat Gabash dit ging winnen?

Was een post die ik geëdit heb toen jij een reactie postte. Maar met die loting tot de halve finale (een klotende Gaba, wrs een slechte Rus en een oude Duitser) mocht hij niet ontbreken. Ook een beetje met het oog op het medailleklassement natuurlijk (maar goed, Omyaca bleek hem ook te hebben), want ik weet dat hij niet super in vorm is.
Klopt idd. Loting en prestaties afgelopen jaren hier gaven voor mij de doorslag om hem op te stellen. Had tegen Gabas iig nog geen problemen verwacht gezien zijn dramatische qualipotjes.

prestatie voorgaande jaren, echt iets wat totaal niet belangrijk is..
Ik neem dit altijd wel mee in mijn beslissingen. Ben er van overtuigd dat bij sommige ondergronden/organisaties/publiek spelers zich beter voelen dan op anderen, en dat er ook een mentaal voordeel is als een speler weet dat hij het vaak goed heeft gedaan op een toernooi.
Reply
Ja ok, eens Omyaca, maar Gabashvili speelt hier wel thuis natuurlijk.
Reply
Ik ook, maar dat heb ik wel alleen maar als een speler significant goed presteert in een bepaald toernooi. Dus een keer halve finale of finale zegt me niet zoveel...

Sowieso zegt het natuurlijk lang niet alles (kijk naar Nalbi vorige week), maar het is een indicatie die over de streep kan trekken bij de keuze voor een bepaalde speler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, zo is het echt geen toeval dat Blake 5 jaar op rij in de eerste ronde van Madrid verliest.
Reply
Overdune Wrote:Precies, zo is het echt geen toeval dat Blake 5 jaar op rij in de eerste ronde van Madrid verliest.
Tja, dat vind ik dan weer te kort door de bocht. Dat ligt natuurlijk ook aan vorm, loting, etc.

En bij Nalbi is het tegenvoorbeeld toch het geval?

Moya in Umag is zelfs geen gouden combi meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heb ik niet gehoord. Ik zei toch al dat ik dacht dat Gabash dit ging winnen?

Was een post die ik geëdit heb toen jij een reactie postte. Maar met die loting tot de halve finale (een klotende Gaba, wrs een slechte Rus en een oude Duitser) mocht hij niet ontbreken. Ook een beetje met het oog op het medailleklassement natuurlijk (maar goed, Omyaca bleek hem ook te hebben), want ik weet dat hij niet super in vorm is.
Klopt idd. Loting en prestaties afgelopen jaren hier gaven voor mij de doorslag om hem op te stellen. Had tegen Gabas iig nog geen problemen verwacht gezien zijn dramatische qualipotjes.

prestatie voorgaande jaren, echt iets wat totaal niet belangrijk is..
Ik neem dit altijd wel mee in mijn beslissingen. Ben er van overtuigd dat bij sommige ondergronden/organisaties/publiek spelers zich beter voelen dan op anderen, en dat er ook een mentaal voordeel is als een speler weet dat hij het vaak goed heeft gedaan op een toernooi.

Het mentale voordeel kan misschien wel meespelen. Ik vind dat een uitslag een jaar geleden vrij weinig voorstelt. Ieder zijn eigen beslissing natuurlijk. Je gaat nu boven mij, dus ik zeg niets! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1-6 4-1 is het ondertussen. Voor jullie is het te hopen dat het een 3e set tiebreak wordt. Dan win je hem sowieso :dodgy:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:1-6 4-1 is het ondertussen. Voor jullie is het te hopen dat het een 3e set tiebreak wordt. Dan win je hem sowieso :dodgy:
Ik teken ervoor! :razz:
Reply
Del Potro gaat intussen ook prima. Daar heb ik een beetje overheen gekeken eigenlijk :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potro trouwens live op Eurosport, zowaar herentennis daar dus. :o
Reply
30-30. tijd voor een rebreak.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:Potro trouwens live op Eurosport, zowaar herentennis daar dus. :o

Dat zonden ze vorig jaar inderdaad ook uit, goede zaak =D>
Reply
Overdune Wrote:Potro trouwens live op Eurosport, zowaar herentennis daar dus. :o

Dat zonden ze vorig jaar inderdaad ook uit, goede zaak =D>
Reply
Niets daarvan, gewoon 5-2*. Nu breaken voor de set en dan zelf serveren in de derde, vamos!
Reply
Overdune Wrote:Potro trouwens live op Eurosport, zowaar herentennis daar dus. :o

:Big Grin ! Eindelijk!
Roddick - Mahut op betfair
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:Niets daarvan, gewoon 5-2*. Nu breaken voor de set en dan zelf serveren in de derde, vamos!

:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: