The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Basel / Lyon / St. Petersburg
Ad Wim Wrote:Inderdaad ja. Als hij er maar wel gewoon 6-4 van maakt deze set...
Dat zal toch wel...Reynolds kan alleen redelijk serveren.
Reply
Pfff, 0-30 en dan 3 mishits #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En met de 4e UE toch de game voor Reynolds, hier had het moeten gebeuren Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heb het waarschijnlijk even gemist Ad...hoe kom je aan Stepanek? Was je er niet rond de deadline?
Reply
Geinig, tot dusverre nog vijftien spelers over. Straks gaat het onverhoopt nog wat worden met dat 'managen'... :wink:

Gezien de uitslagen van vandaag, zal 'troef' Stakhovsky geen enkel probleem hebben met Safin. Pak van m'n hart.
Reply
Nee. Had ML gevraagd op te letten, maar specifiek gezegd dat hij bij een set achterstand niet moest wisselen. Alleen als het echt kansloos was. Helaas dus...
Reply
Nou hop, tijd voor de break Roger!
Reply
Ad Wim Wrote:Nee. Had ML gevraagd op te letten, maar specifiek gezegd dat hij bij een set achterstand niet moest wisselen. Alleen als het echt kansloos was. Helaas dus...
Zonde...Maar hij had mogelijkheden inderdaad
Reply
Ai, 7 games voor Reynolds nu :|
Reply
0-15, nu moet het gebeuren, Roger [-o<
Reply
15-40 [-o<
Reply
Neeeeeeeeeeeeeeeee, 0-40 gemist ](*,)
Reply
Hoe je van zo een saaie pot nog iets kunt maken...Ad Wim :lol:
Reply
GODVERDEGODVERDEGODVER :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply
Wat een terungtyfuszooi zeg, wat een kans.

Dan moet Rochus het morgen maar doen...
Reply
7-5 Tsonga...plaatst enige break vlak voor tb
Reply
Klasse Tsonga =D>
Reply
kooltje Wrote:7-5 Tsonga...plaatst enige break vlak voor tb
Gicquel breakt meteen terug...helaas wel in de tweede set...*1-0
Reply
Ad Wim Wrote:GODVERDEGODVERDEGODVER :letitallout: :letitallout: :letitallout:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Undecided \Big Grin/ Notworthy :^o =D> :lol: :o Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Reynolds is los :lol:
Reply
Xtragaap4de
Reply
mindlight Wrote:Reynolds is los :lol:
5 punten op rij Federer
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer gaat zo ook beginnen. Hup, ros over die Reynolds heen!

6-4 6-4 is voldoende roger.

hij doet het meestal rustig aan in zijn 1e ronde.

en dan morgen golubev even winnen :o

en Roger doet het idd rustig aan Undecided

hij is zelfs een 3e set nodig tegen Reynolds :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Set Reynolds
Federer Undecided Undecided Undecided
Reply
Reynolds speelt echt goed zeg :eeeek:
Reply
mindlight Wrote:Reynolds speelt echt goed zeg :eeeek:
ML kom op hoor...Even serieus...
Reply
Niet dan? zelfs tegen een slechte Federer win je geen set als je zelf niet top bent...
Reply
mindlight Wrote:Niet dan? zelfs tegen een slechte Federer win je geen set als je zelf niet top bent...
Dus wel...
Denk dat je net ging kijken bij setpunt en de 0-15 in de derde set?
Voor de rest is het echt helemaal Federer...
Reply
Ik heb reynolds al aantal keer zien spelen.
en hij speelt nu helemaal niet bijzonder goed.

federer is gewoon bagger

Reply
Nee, als je een beetje meegelezen zou hebben zou je weten dat ik m al vanaf het begin op heb staan. En nee, het is niet helemaal Federer, veel love-games voor Reynolds, en idd, Federer heeft wat kansen gehad in die 2e set.

Maar toch, Reynolds speelt gewoon op zijn persoonlijke top...
Reply

Forum Jump: