The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bumme Wrote:Ga jij nu voor mij denken??? Charisteas is een enorm matige voetballer. Totaal overschat en een van de slechtste aankopen ooit.

Er komen gelijk een aantal andere namen bovendrijven :wink:

Bumme Wrote:Zelfs op het EK speelde hij niet zo goed, hij scoorde er toevallig een paar.

Toevallig wel een hele belangrijke :Big Grin
Reply
Keyzer Wrote:Nu maar hopen voor PSV dat hij het tempo nog aan kan... Koné is per slot van rekening ook al dik in de 30...

Ja, hoe is die discussie in dit topic eigenlijk afgelopen?

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2694">viewtopic.php?t=2694</a><!-- l -->
Reply
EJR Wrote:Hoe dom kan Roda zijn. Aan huur ontvangen ze een schijntje, als ie niet voldoet bij PSV kopen ze 'm niet en ze krijgen geen vervanger. Zelf zijn ze nu zwakker en gaat mijn schatting voor Roda van plek 5 naar 8 (nog enough for Play Offs overigens)

PSV is de lachende derde...

Wie zijn de niet-lachende eerste 2 dan? :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:
Bumme Wrote:Ga jij nu voor mij denken??? Charisteas is een enorm matige voetballer. Totaal overschat en een van de slechtste aankopen ooit.

Er komen gelijk een aantal andere namen bovendrijven :wink:

Bumme Wrote:Zelfs op het EK speelde hij niet zo goed, hij scoorde er toevallig een paar.

Toevallig wel een hele belangrijke :Big Grin

Ik zie een Argentijn die niet kan omvallen, een Super-Belg en zo zijn er nog wel meer...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Leuk spelertje die Koné, meer niet.

Mee eens, zaterdag zien spelen. Op die ene rush (resulteerde in die goal) na, heeft ie niks bijzonders laten zien.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Keyzer Wrote:Nu maar hopen voor PSV dat hij het tempo nog aan kan... Koné is per slot van rekening ook al dik in de 30...

Ja, hoe is die discussie in dit topic eigenlijk afgelopen?

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2694">viewtopic.php?t=2694</a><!-- l -->

Dat topic hebben we op de 32e verjaardag van Koné afgesloten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
EJR Wrote:Hoe dom kan Roda zijn. Aan huur ontvangen ze een schijntje, als ie niet voldoet bij PSV kopen ze 'm niet en ze krijgen geen vervanger. Zelf zijn ze nu zwakker en gaat mijn schatting voor Roda van plek 5 naar 8 (nog enough for Play Offs overigens)

PSV is de lachende derde...

ik had in elk geval net zoals fainoid altijd doet bedongen dat hij komend weekend niet mag spelen, ofwel dat de huur pas ingaat op 31 augustus oid. hier snap ik ook geen jota van.

maar misschien mankeert die kone WEL iets, dan zou het wel weer slim zijn van roda. :wink:
Reply
Roda JC twijfelt nog over aantrekken Juhász

23/8/2005 14:29

Coach Huub Stevens is van de kwaliteiten van Roland Juhász overtuigd, maar technisch commissaris Arnold Hendriks twijfelt nog of hij de Hongaarse centrale verdediger moet inlijven.
'Als ik er helemaal in geloofde, had ik 'm al lang gehaald', verklaarde de technische baas van Roda JC in Dagblad De Limburger. 'Ik weet het nog niet.'

Juhász speelt bij MTK Boedapest en is bovendien Hongaars international. Vorige week bekeek Stevens de 22-jarige speler nog tijdens de oefeninterland tegen Argentinië. Juhász zou ook in de belangstelling staan van Anderlecht.
Reply
Everton: 'Feyenoord wil 18 miljoen voor Kuijt'

23/8/2005 15:03

Er hangt een flink prijskaartje aan Dirk Kuijt. Everton maakte bekend dat de Engelse club eerder deze maand tien miljoen pond (ruim vijftien miljoen euro) had geboden voor de aanvaller. Feyenoord schoof het bod terzijde.
Manager David Moyes onthulde op de website van The Toffees dat Everton er niet in was geslaagd Kuijt los te weken bij de Rotterdamse club.

'Op 1 augustus hebben we tien miljoen pond geboden voor Dirk Kuijt, maar dat werd geweigerd door Feyenoord. Zover ik weet moeten we achttien miljoen euro betalen voor Kuijt, maar dat is veel meer dan waartoe wij bereid zijn'

Moyes vertelde nog veel meer. Want de club uit Liverpool hoopte ook Michael Owen over te halen. Boy Wonder weigerde echter naar het Premiership terug te keren in het shirt van de aartsrivaal van Liverpool, de club waar hij groot werd.

'We zijn met Michael Owen en zijn adviseurs in contact geweest', aldus Moyes. 'Michael ziet Everton momenteel niet als de club, waarvoor hij zou kiezen.' Naast Everton is bijvoorbeeld ook Liverpool zeer geïnteresseerd in Owen, die weg mag bij Real Madrid.

Zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt is Moyes nog druk zoekende naar versterking van de voorhoede, wat niet makkelijk verloopt. 'Ik kan de supporters van Everton geruststellen dat we naar grote namen zoeken. We hebben geld te besteden, áls de juiste spelers beschikbaar zijn. Maar het is erg lastig om ze hier te krijgen.'
Reply
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Hoe dom kan Roda zijn. Aan huur ontvangen ze een schijntje, als ie niet voldoet bij PSV kopen ze 'm niet en ze krijgen geen vervanger. Zelf zijn ze nu zwakker en gaat mijn schatting voor Roda van plek 5 naar 8 (nog enough for Play Offs overigens)

PSV is de lachende derde...

Wie zijn de niet-lachende eerste 2 dan? :roll:

Roda is de eerste (domme) niet lachende

Ajax, Fey en de alle andere kampioenspretendenten zijn samen de 2e niet-lachende.

PSV is dus de lachende derde....

Moet ik hier nu alles gaan uitleggen? Of is waf de enige die mij in 1 keer begrijpt? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Bumme Wrote:Leuk spelertje die Koné, meer niet.

Voor ons is het in elk geval een flinke versterking. Er moest gewoon een creatieve aanvaller bij die uit het niets een wedstrijd kan beslissen, en niet perse in stelling gebracht moet worden.

Farfan - Vennegoor - Koné

In de CL kan Beasley wel spelen ipv Koné

Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!

Pffff, laat eerst Ajax zich maar kwalificeren morgenavond en laten we eerst loten op vrijdag voordat we enige voorbarige uitspraken doen.

Koné op de vleugel zie ik wel zitten; de aanvallers om Vennegoor heen zijn geen 100% vleugelspitsen in het systeem dat gespeeld wordt. Met Koné is de bezetting voorin op peil; Beasley, Farfan en Koné voor 2 posities, Vennegoor en Robert voor de positie van centrumspits.

Als Lee blijft zie ik het seizoen met vertrouwen tegemoet.
Reply
Peter Wrote:Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!
:roll:
Reply
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!
:roll:

Je weet toch wie het zegt :razz:
Reply
Kezmania Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!
:roll:

Je weet toch wie het zegt :razz:
Ik snap wel dat ie het niet meent, maar het slaat gewoon nergens op. Eigenlijk moet ik ook niet reageren, maar ik kon het deze keer niet laten.
Reply
FC Wageningen Wrote:
Kezmania Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!
:roll:

Je weet toch wie het zegt :razz:
Ik snap wel dat ie het niet meent, maar het slaat gewoon nergens op. Eigenlijk moet ik ook niet reageren, maar ik kon het deze keer niet laten.

Idd eerst Ajax woensdag, en dan de loting donderdag..
Het is te hopen dat Nederland weer met 2 clubs is vertegenwoordigd.

PSV zit sowieso in pot 2. Voor Ajax wordt het pot 2 of pot 3..

Het wordt pot 2 als 2 van de vetgedrukte teams eruit vliegen en Ajax uiteraard zelf wel een goed resultaat haalt tegen Brondby

Sporting Lissabon Udinese 0-1
Everton Villarreal 1-2
Real Betis AS Monaco 1-0
Wisla Kraków Panathinaikos 3-1
Man. United Debreceni VSC 3-0
Shakhtar Donetsk Internazionale 0-2
CSKA Sofia Liverpool 1-3

het ziet er dus vrij gunstig uit. Poule 2 kun je sowieso het best ontlopen als Ajax zijnde.

Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon
Reply
Kezmania Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Kezmania Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!
:roll:

Je weet toch wie het zegt :razz:
Ik snap wel dat ie het niet meent, maar het slaat gewoon nergens op. Eigenlijk moet ik ook niet reageren, maar ik kon het deze keer niet laten.

Idd eerst Ajax woensdag, en dan de loting donderdag..
Het is te hopen dat Nederland weer met 2 clubs is vertegenwoordigd.

PSV zit sowieso in pot 2. Voor Ajax wordt het pot 2 of pot 3..

Het wordt pot 2 als 2 van de vetgedrukte teams eruit vliegen en Ajax uiteraard zelf wel een goed resultaat haalt tegen Brondby

Sporting Lissabon Udinese 0-1
Everton Villarreal 1-2
Real Betis AS Monaco 1-0
Wisla Kraków Panathinaikos 3-1
Man. United Debreceni VSC 3-0
Shakhtar Donetsk Internazionale 0-2
CSKA Sofia Liverpool 1-3
:o
Dat is nog eens een zinnige reactie!
Ik dacht dat Ajax nog ruim in pot 3 zat, maar er is dus gezien de uitslagen nog een redelijke kans dat Ajax in pot 2 komt.
Reply
FC Wageningen Wrote:Dat is nog eens een zinnige reactie!
Ik dacht dat Ajax nog ruim in pot 3 zat, maar er is dus gezien de uitslagen nog een redelijke kans dat Ajax in pot 2 komt.


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedcl2005.html">http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... l2005.html</a><!-- m -->
Reply
2005.08.23 Persconferentie om 16.30 uur in het Philips Stadion

Zojuist bereikte ons het bericht dat om 16.30 uur in het Philips stadion een persconferentie zal plaatsvinden. De exacte toedracht van deze persconferentie kunnen we allemaal wel raden. Feit blijft echter ook dat wij vernomen hebben dat Koné naar alle waarschijnlijkheid niet verhuurd is maar verkocht. In ieder geval weten wij over anderhalf uurtje meer. Tevens is de middagtraining afgelast, de exacte reden hiervoor is niet bekend!

(bron: rodajcfans.nl)
Reply
En hij is binnen

Arouna Koné naar PSV
Onze aanvaller Arouna Koné speelt voor de rest van het seizoen op huurbasis voor PSV. Gisteravond zijn beide clubs tot een akkoord gekomen over de overgang van Arouna naar PSV. De Eindhovense club heeft na dit seizoen een optie tot koop op de Ivoriaan. Nadat vandaag de medische keuring geen problemen opleverde, is het contract getekend.

Bron : Rodajc.nl
Reply
Kezmania Wrote:Nadat vandaag de medische keuring geen problemen opleverde, is het contract getekend.

Dat dacht de Mesmaeker ook altijd... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:Nadat vandaag de medische keuring geen problemen opleverde, is het contract getekend.

Dat dacht de Mesmaeker ook altijd... :wink:

[Image: de.mesmaeker.gif]
Reply
PSV.nl meld het nu ook:

PSV is rond met Roda JC over de huur van aanvaller Arouna Koné. De Ivoriaan gaat per direct spelen voor de landskampioen. Vanmiddag is hij al medisch gekeurd, rond 16.30 uur begon officiële presentatie.

Rugnummer 10
Roda JC verhuurt Koné (21) tot het einde van het seizoen aan PSV, dat daarna een optie tot koop heeft. Koné is bij PSV niet inzetbaar voor de groepsfase van de Champions League, omdat hij in actie is gekomen in de halve finales van de Intertoto-competitie. Mocht PSV de tweede ronde halen, dan is hij wel speelgerechtigd. Koné krijg rugnummer 10, zo werd vanmiddag bekend.

Ruim twee seizoenen Roda
Koné, geboren op 11 november 1983, begon in het seizoen 2002-2003 bij het Belgische Lierse SK. Daarna stapte hij over naar Roda JC, waar hij twee seizoenen plus twee wedstrijden in het huidige seizoen speelde. In die twee duels van de huidige voetbaljaargang kwam de Ivoriaan al tot twee doelpunten. Ook met zijn land Côte d’Ivoire doet Koné het goed, in de race op naar het WK staat Ivoorkust bovenaan in één van de vijf Afrikaanse kwalificatiegroepen.

Later volgt een uitgebreid verslag in woord en beeld van de officiële perspresentatie en is er meer berichtgeving vanuit het Philips Stadion. Ook PSV.TV is bij de persconferentie aanwezig.




<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9726">http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9726</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:PSV.nl meld het nu ook:

PSV is rond met Roda JC over de huur van aanvaller Arouna Koné. De Ivoriaan gaat per direct spelen voor de landskampioen. Vanmiddag is hij al medisch gekeurd, rond 16.30 uur begon officiële presentatie.

Rugnummer 10
Roda JC verhuurt Koné (36) tot het einde van het seizoen aan PSV, dat daarna een optie tot koop heeft. Koné is bij PSV niet inzetbaar voor de groepsfase van de Champions League, omdat hij in actie is gekomen in de halve finales van de Intertoto-competitie. Mocht PSV de tweede ronde halen, dan is hij wel speelgerechtigd. Koné krijg rugnummer 10, zo werd vanmiddag bekend.

Ruim twee seizoenen Roda
Koné, geboren op 11 november 1983, begon in het seizoen 2002-2003 bij het Belgische Lierse SK. Daarna stapte hij over naar Roda JC, waar hij twee seizoenen plus twee wedstrijden in het huidige seizoen speelde. In die twee duels van de huidige voetbaljaargang kwam de Ivoriaan al tot twee doelpunten. Ook met zijn land Côte d’Ivoire doet Koné het goed, in de race op naar het WK staat Ivoorkust bovenaan in één van de vijf Afrikaanse kwalificatiegroepen.

Later volgt een uitgebreid verslag in woord en beeld van de officiële perspresentatie en is er meer berichtgeving vanuit het Philips Stadion. Ook PSV.TV is bij de persconferentie aanwezig.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9726">http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9726</a><!-- m -->

Klein detail....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Kezmania Wrote:PSV.nl meld het nu ook:

PSV is rond met Roda JC over de huur van aanvaller Arouna Koné. De Ivoriaan gaat per direct spelen voor de landskampioen. Vanmiddag is hij al medisch gekeurd, rond 16.30 uur begon officiële presentatie.

Rugnummer 10
Roda JC verhuurt Koné (36) tot het einde van het seizoen aan PSV, dat daarna een optie tot koop heeft. Koné is bij PSV niet inzetbaar voor de groepsfase van de Champions League, omdat hij in actie is gekomen in de halve finales van de Intertoto-competitie. Mocht PSV de tweede ronde halen, dan is hij wel speelgerechtigd. Koné krijg rugnummer 10, zo werd vanmiddag bekend.

Ruim twee seizoenen Roda
Koné, geboren op 11 november 1968, begon in het seizoen 2002-2003 bij het Belgische Lierse SK. Daarna stapte hij over naar Roda JC, waar hij twee seizoenen plus twee wedstrijden in het huidige seizoen speelde. In die twee duels van de huidige voetbaljaargang kwam de Ivoriaan al tot twee doelpunten. Ook met zijn land Côte d’Ivoire doet Koné het goed, in de race op naar het WK staat Ivoorkust bovenaan in één van de vijf Afrikaanse kwalificatiegroepen.

Later volgt een uitgebreid verslag in woord en beeld van de officiële perspresentatie en is er meer berichtgeving vanuit het Philips Stadion. Ook PSV.TV is bij de persconferentie aanwezig.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9726">http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=9726</a><!-- m -->

Klein detail....

Doe het dan goed.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Kezmania Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!
:roll:

Je weet toch wie het zegt :razz:

Iemand die wel naar de thuiswedstrijden van psv gaat ???
Reply
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:Precies, de poule's overleven we toch met gemak en vervolgens schiet Kone PSV voor het 2e jaar op rij naar de halve finale!!
HAP ! :razz:
Reply
Hij speelt dus niet zondag, toch nog een beetje slim van Roda....

Maar je beste speler verhuren ???? :eeeek: :roll:
Reply
Fabian Wrote:Hij speelt dus niet zondag, toch nog een beetje slim van Roda....

Maar je beste speler verhuren ???? :eeeek: :roll:

Dat is niet beetje slim van Roda want er is niks over vastgelegd. In principe mag hij spelen, maar omdat hij het zelf moeilijk vind heeft hij al aangegeven liever niet te spelen en Hiddink lijkt daar begrip voor te hebben.
Reply
Kezmania Wrote:Pot 2:

Porto
Juventus
PSV
Olympique Lyon
Panathinaikos
Chelsea
Villareal
Sporting Lissabon

Chelsea zit dus sowieso in de poule des doods..
Reply
Fabian Wrote:Hij speelt dus niet zondag, toch nog een beetje slim van Roda....

Maar je beste speler verhuren ???? :eeeek: :roll:

PSV huurt hem een jaar met optie tot koop. Om die optie te lichten hebben ze een jaar om een botonderzoek te verrichten en jaarringen te tellen om erachter te komen dat Kone niet 21 jaar is. PSV koopt Kone niet, Roda zit met de gebakken peren en Kone zelf komt de rest van zijn carriere uit voor de turkse derdeklasser Helmondspor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: