The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Vertrek zou jammer zijn, maar niet desastreus. Voor januari is Victor Elm al gratis vastgelegd....

Quote:'Real Madrid is geïnteresseerd in Danijel Pranjic'

Danijel Pranjic is een transferdoelwit van Real Madrid, zo meldt de vrijdageditie van El Mundo Deportivo. Een afvaardiging van Los Merengues zat woensdagavond voor hem op de tribune van het Maksimir Stadion bij de interland Kroatië – Andorra (4-0).

De 26-jarige Pranjic speelde negentig minuten in Zagreb. Sinds ruim een jaar is de middenvelder van SC Heerenveen een vaste waarde in de nationale ploeg; tijdens het EK acteerde hij als linksback. Sinds dat toernooi houdt technisch directeur Predrag Mijatovic van Real Madrid de ‘Da’s van Kroatië’ nauwlettend in de gaten: Pranjic en Darijo Srna, een rechtermiddenvelder van Shakhtar Donetsk. Ook Srna werd woensdag bekeken door ‘koninklijke’ scouts.

Pranjic signeerde in september vorig jaar een contract dat hem tot medio 2012 bindt aan SC Heerenveen. De Friezen namen hem in 2004 over van Dinamo Zagreb. Dit seizoen is Pranjic bezig aan een pikstart: in de eerste vijf competitieduels scoorde hij zeven keer. (MA)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Komt dit uit het grote moppenboek?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Nee, volgens mij El Mundo Deportivo een spaanse sportkrant.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hmm een of andere Zweed moet Afellay dus op gaan volgen bij PSV. Hij heeft in 100 potjes 23 keer gescoord en 13 assists gegeven maar ook 24 gele en 2 rode kaarten gepakt. Behoorlijk veel voor een aanvallende speler, daar komt zelf Suarez met al zn schwalbes en misselijkheidjes niet aan geloof ik.
Reply
Toivonen, wordt al 3 jaar gelinkt aan / gescout door Heerenveen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hmm dan zal t wel een goeie zijn. Hoorde echter ook dat Ajax ooit interesse had, dus dan zal t wel weer niks zijn. :8:
Reply
Peter Wrote:Hmm dan zal t wel een goeie zijn. Hoorde echter ook dat Ajax ooit interesse had, dus dan zal t wel weer niks zijn. :8:

Quote:De Telegraaf meldt dat Feyenoord de laatste weken intensief de prestaties van centrale verdediger Mattias Bjärsmyr (22) van IFK Göteborg en aanvallende middenvelder Ola Toivonen (22) van Malmö FF volgt. De laatste wordt bij PSV gezien als een potentiële opvolger van Ibrahim Afellay. Bjärsmyr is aanvoerder van Jong Zweden. Beide spelers staan nog tot januari 2011 onder contract bij hun huidige werkgevers.

Undecided
Reply
Ok, dan moet PSV zeker maar eens verder kijken. 8-[

Overigens heeft Ibi volgens het Eindhovens Dagblad helemaal geen gelimiteerde transfersom in zijn contract maar is de enige afspraak dat Afellay zelf een deel van de transfersom boven de 15 miljoen krijgt en bedraagt de vraagprijs van PSV meer dan het dubbele van dat bedrag. Verder is de afspraak gemaakt dat hij dit seizoen in Eindhoven afmaakt.
Reply
Peter Wrote:Ok, dan moet PSV zeker maar eens verder kijken. 8-[

Overigens heeft Ibi volgens het Eindhovens Dagblad helemaal geen gelimiteerde transfersom in zijn contract maar is de enige afspraak dat Afellay zelf een deel van de transfersom boven de 15 miljoen krijgt en bedraagt de vraagprijs van PSV meer dan het dubbele van dat bedrag. Verder is de afspraak gemaakt dat hij dit seizoen in Eindhoven afmaakt.

in de vi stond dat afellay gebruik had gemaakt van de verwarring bij het ontslag van koeman. hij heeft toen (slechts 1 jaar) bijgetekend en volgens vi was er een gelimiteerde som van 15, maar was afellay spekkoper omdat hij meedeelde in alles boven de 10 mio. zou er niet veel meer dan 10 mio netto aan overhouden, maar dat was op dat moment kennelijk het beste onderhandelinsresultaat.

aldus vi dus.
Reply
Ja klopt dat stonder er gisteren, daarna is het ED navraag gaan doen en zeiden "bronnen binnen PSV" dat die clausule van 15M er niet is.
Reply
Peter Wrote:Ja klopt dat stonder er gisteren, daarna is het ED navraag gaan doen en zeiden "bronnen binnen PSV" dat die clausule van 15M er niet is.

zou kunnen.

30 mio is iig veel te veel voor hem. zelfs 15 mio zou ik niemand adviseren voor hem te betalen. hij was weer matig gister.

volgens mij heb je op den duur veel meer aan een voetballer als bakal.
Reply
Idd uit vorm, maar toch 5 goals in 5 duels en dat trekt scouts uit heel Europa aan. 30M zal meer zijn om aan te geven dat ie deze winter niet te koop is.
Reply
Quote:FC Utrecht zegt assistenten Van Hanegem de wacht aan
23/10/2008 14:49

De clubleiding van FC Utrecht heeft besloten dat er een frisse wind door de technische staf van de club moet gaan waaien. De contracten met de assistent-trainers John van Loen (foto) en David Nascimento zijn per direct ontbonden. Ton du Chatinier gaat hoofdcoach Willem van Hanegem bijstaan.

'De laatste tijd merkten we, dat de onderlinge chemie in de technische staf, maar ook met de spelersgroep, minder werd', verklaart voorzitter Jan Willem van Dop op de website van Utrecht. 'Dat kan ook te maken hebben met het feit dat de samenstelling van de trainersgroep, met uitzondering van de hoofdtrainer, al jaren hetzelfde is. In elk geval vinden wij het verstandig nu in te grijpen, zodat we de technische staf van nieuw elan kunnen voorzien.'

Naast Van Loen en Nascimento dienen ook keeperstrainer Maarten Arts en conditietrainer Rob Druppers te vertrekken. Willem van Hanegem blijft wél in functie en gaat zelfs de media te woord staan. Tot voor stond Van Loen de pers te woord.

'Het is voor FC Utrecht heel goed, dat iemand met de kwaliteiten en reputatie van Van Hanegem ook op de langere termijn aan de club kan bouwen', zegt Van Dop. 'Met zijn aanblijven laat hij zien niet weg te lopen voor het nemen van verantwoordelijkheid. Met Du Chatinier hebben we iemand binnen gehaald die zich niet alleen als trainer al volop heeft bewezen, maar die ook de clubcultuur van FC Utrecht goed kent. Wij verwachten veel van dit duo.'

Ik dacht dat John de gedoodverfde en vanzelfsprekende opvolger van Willem was, maar blijkbaar niet.
Voorspelling: hij wordt de nieuwe trainert van Roda JC.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Ja klopt dat stonder er gisteren, daarna is het ED navraag gaan doen en zeiden "bronnen binnen PSV" dat die clausule van 15M er niet is.

zou kunnen.

30 mio is iig veel te veel voor hem. zelfs 15 mio zou ik niemand adviseren voor hem te betalen. hij was weer matig gister.

volgens mij heb je op den duur veel meer aan een voetballer als bakal

Zit je weer aan de drugs waf?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:FC Utrecht zegt assistenten Van Hanegem de wacht aan
23/10/2008 14:49

De clubleiding van FC Utrecht heeft besloten dat er een frisse wind door de technische staf van de club moet gaan waaien. De contracten met de assistent-trainers John van Loen (foto) en David Nascimento zijn per direct ontbonden. Ton du Chatinier gaat hoofdcoach Willem van Hanegem bijstaan.

'De laatste tijd merkten we, dat de onderlinge chemie in de technische staf, maar ook met de spelersgroep, minder werd', verklaart voorzitter Jan Willem van Dop op de website van Utrecht. 'Dat kan ook te maken hebben met het feit dat de samenstelling van de trainersgroep, met uitzondering van de hoofdtrainer, al jaren hetzelfde is. In elk geval vinden wij het verstandig nu in te grijpen, zodat we de technische staf van nieuw elan kunnen voorzien.'

Naast Van Loen en Nascimento dienen ook keeperstrainer Maarten Arts en conditietrainer Rob Druppers te vertrekken. Willem van Hanegem blijft wél in functie en gaat zelfs de media te woord staan. Tot voor stond Van Loen de pers te woord.

'Het is voor FC Utrecht heel goed, dat iemand met de kwaliteiten en reputatie van Van Hanegem ook op de langere termijn aan de club kan bouwen', zegt Van Dop. 'Met zijn aanblijven laat hij zien niet weg te lopen voor het nemen van verantwoordelijkheid. Met Du Chatinier hebben we iemand binnen gehaald die zich niet alleen als trainer al volop heeft bewezen, maar die ook de clubcultuur van FC Utrecht goed kent. Wij verwachten veel van dit duo.'

Kan het nog gekker?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Legion Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Ja klopt dat stonder er gisteren, daarna is het ED navraag gaan doen en zeiden "bronnen binnen PSV" dat die clausule van 15M er niet is.

zou kunnen.

30 mio is iig veel te veel voor hem. zelfs 15 mio zou ik niemand adviseren voor hem te betalen. hij was weer matig gister.

volgens mij heb je op den duur veel meer aan een voetballer als bakal

Zit je weer aan de drugs waf?

waarom? en waarom weer?
Reply
Ik dacht dat je mening over Hofland een incident was maar nu je roept dat je meer aan Bakkal hebt dan aan Appelvlaai begin ik me echt zorgen te maken
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik dacht dat je mening over Hofland een incident was maar nu je roept dat je meer aan Bakkal hebt dan aan Appelvlaai begin ik me echt zorgen te maken

op den duur he, op den duur. op den langen termijn.

wat was mijn mening over hofland waarme ik je gegriefd heb?
Reply
We zullen zien in 2018 dan. Eens kijken of ik dan nog op dit forum zit :wink:
Laten we het topic over de uitgerangeerde Hofland maar niet weer oprakelen. Het feit dat hij met zijn zogenaamde routine na 10 minuten rood haalt bij Groningen was de druppel. Hij zal nog veel goede wedstrijden moeten spelen om mij te overtuigen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:We zullen zien in 2018 dan. Eens kijken of ik dan nog op dit forum zit :wink:
Laten we het topic over de uitgerangeerde Hofland maar niet weer oprakelen. Het feit dat hij met zijn zogenaamde routine na 10 minuten rood haalt bij Groningen was de druppel. Hij zal nog veel goede wedstrijden moeten spelen om mij te overtuigen.

oh ja, ik vond en vind et onzin dat je hem uitgerangeerd noemt. daarvoor moet je wel aan de drugs zitten idd. :|

in 2018 kan ik je ook niet meer vinden bij de abn, dies dan allang failliet. of woon je inmiddels al in heerenveen? :razz:
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:We zullen zien in 2018 dan. Eens kijken of ik dan nog op dit forum zit :wink:
Laten we het topic over de uitgerangeerde Hofland maar niet weer oprakelen. Het feit dat hij met zijn zogenaamde routine na 10 minuten rood haalt bij Groningen was de druppel. Hij zal nog veel goede wedstrijden moeten spelen om mij te overtuigen.

oh ja, ik vond en vind et onzin dat je hem uitgerangeerd noemt. daarvoor moet je wel aan de drugs zitten idd. :|

in 2018 kan ik je ook niet meer vinden bij de abn, dies dan allang failliet. of woon je inmiddels al in heerenveen? :razz:

Als jij bakkal beter vindt dan appelvlaai zit je aan de drugs.
Ik werk al maanden bij Fortis. wel op blijven letten. Nog 1 maand wel te verstaan, dan heerlijk op de Coolsingel. Kom ik daar iedere dag ipv eens in de 10 jaar Tongue
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:We zullen zien in 2018 dan. Eens kijken of ik dan nog op dit forum zit :wink:
Laten we het topic over de uitgerangeerde Hofland maar niet weer oprakelen. Het feit dat hij met zijn zogenaamde routine na 10 minuten rood haalt bij Groningen was de druppel. Hij zal nog veel goede wedstrijden moeten spelen om mij te overtuigen.

oh ja, ik vond en vind et onzin dat je hem uitgerangeerd noemt. daarvoor moet je wel aan de drugs zitten idd. :|

in 2018 kan ik je ook niet meer vinden bij de abn, dies dan allang failliet. of woon je inmiddels al in heerenveen? :razz:

Die is overgenomen door DSB, net als Aegon en dan is gekke Dirkie de baas in Alkmaar, Amsterdam en Rotterdam! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Legion Wrote:Ik werk al maanden bij Fortis. wel op blijven letten. Nog 1 maand wel te verstaan, dan heerlijk op de Coolsingel. Kom ik daar iedere dag ipv eens in de 10 jaar Tongue

Bevalt het nou om ambtenaar te zijn?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Legion Wrote:Als jij bakkal beter vindt dan appelvlaai zit je aan de drugs.
Ik werk al maanden bij Fortis. wel op blijven letten. Nog 1 maand wel te verstaan, dan heerlijk op de Coolsingel. Kom ik daar iedere dag ipv eens in de 10 jaar Tongue

nee, ik zei: op den duur heb je veel meer aan een voetballer als bakal.

zo ook gisteren: ook gisteren had je meer aan een voetballer als bakal.

hoe moet ik weten dat jij bij fortis zit? bestaat dat nog dan? nou goed, je zit met terugwerkende kracht dus weer bij abn amro. en dan ook nog boven de slegte.

ik zou maar aan de drugs gaan asl ik jou was. :razz:
Reply
Waf hou nou eens op met al die aannames. Ik val onder Fortis België, dus ik ben niet weer terug bij ABN. Jij als advocado zou toch moeten weten dat je je huiswerk goed moet doen.
@ Bumme: Was ik even vergeten. Het is na 4-en, ik ga mijn PC maar eens afsluiten Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Hmmmm.....heb we ook grappen over belgische ambtenaren?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waarom heeft een belgische ambtenaar altijd een mes in zijn auto?
The great old Ludwig von...
Reply
Om de bochten af te snijden.

Weet je wel hoe een belgische ambtenaar knipoogt?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Weet je wel hoe een belgische ambtenaar knipoogt?

Legion Wrote::wink:

Weten jullie waarom ik altijd kranten in de auto heb?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik val onder Fortis België

aha, je zit bij het ongezonde deel van fortis. goed geregeld. Undecided

maar gecondoleerd, dat wist ik niet. moet je niet juist aan de drugs?

en hebben die kutfransen je salaris al betaald?
Reply


Forum Jump: