The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams
buurs Wrote:misschien is het verstandig om volgende week samen te gaan overleggen wie wie neemt.

misschien kunnen jullie me dan verslaan :o Undecided
Overschat jezelf niet...
Reply
ik daag ze gewoon uit, aangezien iedereen (logisch) tegen mij is.

ik kan dus keihard op mijn muil gaan of ze allemaal de mond snoeren Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ik daag ze gewoon uit, aangezien iedereen (logisch) tegen mij is.

ik kan dus keihard op mijn muil gaan of ze allemaal de mond snoeren Icon_twisted

Het leuke is dat wanneer je keihard op je muil gaat iedereen zal reageren en wanneer je wint alleen jij blij bent en het mij niet kan interesseren wat je allemaal zegt over hoe goed je bent, dat heb je ondertussen verprutst met je gedrag :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Indien hij op ze muil gaat is hij niet hier.
Reply
Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh
Reply
mindlight Wrote:Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh
[-o<
Reply
mindlight Wrote:Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh

die kans is -10% Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh

die kans is -10% Notworthy

Heel sterke kansberekening. Denk dat je die deze week ook op je team hebt toegepast? :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
toch sta ik deze week nog voor op je Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:toch sta ik deze week nog voor op je Undecided

Daar heb je een punt. Het is maar een kleine, omdat je je in de broek schijt alleen al bij de gedachte dat Andre en Omyaca je inhalen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ze zullen dichtbij komen, maar om me daar nou druk om te maken 8-[

mijn positie staat allang vast
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:ik daag ze gewoon uit, aangezien iedereen (logisch) tegen mij is.

ik kan dus keihard op mijn muil gaan of ze allemaal de mond snoeren Icon_twisted

Het leuke is dat wanneer je keihard op je muil gaat iedereen zal reageren en wanneer je wint alleen jij blij bent en het mij niet kan interesseren wat je allemaal zegt over hoe goed je bent, dat heb je ondertussen verprutst met je gedrag :Big Grin
Juist Haggie, en dat is nou het leukste.

Erg vermakelijk om dit alles te lezen trouwens =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
aaahhhhhhhh, pipo reageert toch nog =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:aaahhhhhhhh, pipo reageert toch nog =D>


[Image: pipo_de_clown.jpg]

Ik reageer op Haggie, niet op jou... =;
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hier klopt iets niet... Big Grin

Maar ik vind het ook zeer vermakelijk AW, zelden zo op een speler gehoopt als nu op Omyaca/Andre
Reply
kan moeillijk ff aan ad vragen of hij dat foto'tje van pipo wil plaatsen. :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hij kan toch een foto van zichzelf plaatsen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je weet toch hoe hij eruit ziet?

Daarbij is Ad niet zo'n ijdeltuit dat hij foto's van zichzelf op het forum plaatst.....
Reply
Hoe je het wendt of keert: na deze week staat Buurs nog wel een eindje voor, dus heeft hij de beste papieren. In managersvorm geloof ik niet zo.
Reply
omyaca Wrote:Naar mijn mening is Andre de grote winnaar van gisteren. Als Gasquet en Vliegen het hadden afgemaakt was het een heel ander verhaal geweest, maar nu heeft Andre met 16 punten voorsprong en Benneteau en Elgin tegen Verdasco en Soderling toch de beste papieren om dicht bij Buurs te komen.
Nou, jij pakt nu toch ook al zeker 49 punten op Buurs, met kans op meer. En met de winst van Soderling op Roddick lijk jij dus degene die de grootste winst op Buurs gaat pakken. Tenzij Benneteau nog gekke dingen gaat doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Wat wordt de deadline voor de Masters? Ik neem aan voordat de Masters beginnen.
Bedoel je hiermee Parijs of de Tennis Masters Cup?

Ik vrees dat we Parijs niet veel eerder kunnen doen dan maandagavond, maar de TMC zal wel voor de 1e wedstrijden liggen ja, aangezien daar tijd genoeg voor is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die begint vaak of zaterdag of zo, dus maandag 22.00 uur heeft niet zoveel nut meer. De avond voor het begin 23.59 uur lijkt me het beste.
Reply
De database kan open, André :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Shit ja, was me even ontschoten. Ga er direct mee aan de gang. Dus als je nog even opblijft, kun je straks een team samenstellen.
Ik wacht overigens nog op de punten van Ascione (ook Giraldo moet nog punten)
Reply
Bij het updaten van de spelerswaardes zijn alleen de eerste 67 te wijzigen. Wat ik ook probeer, de rest blijft op de oude waarde staan.
Reply
Is het al gelukt?
Reply
En hoeveel punten moeten Giraldo ea nog hebben? Die kan ik er nog wel handmatig bijzetten.
Reply
2, maar volgens mij werkt dat niet.
Wil je het nu proberen?
Reply
Is goed, tot hoever ben je uiteindelijk gekomen met spelersbeheer?

Wie moeten er 2 punten bij hebben, alleen Giraldo en Ascione?
Reply
andre Wrote:Bij het updaten van de spelerswaardes zijn alleen de eerste 67 te wijzigen. Wat ik ook probeer, de rest blijft op de oude waarde staan.
Is nog niet gelukt. Maakt ook niet zoveel uit: de enige spelers van buiten de top 67 die te kiezen zijn, zijn Chardy en Mannarino. Dat zijn net de 2 spelers die vandaag uitgeschakeld zijn.
Reply


Forum Jump: