The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NL clubs in de UEFA cup 2008
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Feyenoord en Heerenveen hoeven we geen woorden aan vuil te maken.

waarom? ik heb een leuke pot gezien, met helaas doorslaggeven persoonlijke fouten, maar ik vond feyenoord verder niet onaardig tegen sterke, technisch vaardige edoch ook verdedigend best kwetsbare russen.

ik heb genoten van wijnaldum en el amadi, en ook tiendalli kan me bekoren, hoewel je al snel tevreden bent als je greene gewend bent.

Tiendalli speelde verdedigend zeer aardig. De inspeelpasses waren drama. En nou niet wisselen Verbeek.
Wat zagen Hofland en Bahia er weer knullig uit bij de 3-1 zeg pffff.
Toch een uitstekende pot van Feyenoord. Jammer dat Makaay nog steeds niet tussen de palen schiet.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Feyenoord en Heerenveen hoeven we geen woorden aan vuil te maken.

waarom? ik heb een leuke pot gezien, met helaas doorslaggeven persoonlijke fouten, maar ik vond feyenoord verder niet onaardig tegen sterke, technisch vaardige edoch ook verdedigend best kwetsbare russen.

ik heb genoten van wijnaldum en el amadi, en ook tiendalli kan me bekoren, hoewel je al snel tevreden bent als je greene gewend bent.

Ok, maar dan wil ik er ook verder niks meer over horen/lezen! :8:

Maar je hebt gelijk, het was best aardig af en toe, maar inderdaad met vallen en opstaan. ALS er in alle linies gewoon een paar tandjes scherper wordt gespeeld pak je minimaal een gelijkspel tegen deze ploeg. Alleen die Bahia moet nu toch wel eens weten wat het verschil is tussen een nuttige en een nutteloze overtreding. Die had bij de rust ook al met rood onder de douche kunnen staan.

ik snap niet dat bahia niet met zijn klauwen van iemand af kan blijven. wss om te maskeren dat hij anders te kort komt.
Reply
Legion Wrote:Wat zagen Hofland en Bahia er weer knullig uit bij de 3-1 zeg pffff.

ik vodn ze gewoon goed spelen. verbeek haalde el amadi er uit (in mijn ogen onbegrijpelijk, doe dan gewoon cler of bahia) en dat heet risico nemen. dan kan het achterin dweilen met de kraan open worden.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Wat zagen Hofland en Bahia er weer knullig uit bij de 3-1 zeg pffff.

ik vodn ze gewoon goed spelen. verbeek haalde el amadi er uit (in mijn ogen onbegrijpelijk, doe dan gewoon cler of bahia) en dat heet risico nemen. dan kan het achterin dweilen met de kraan open worden.

Vagner Love met zijn 2-en afstoppen noem jij dweilen met de kraan open?
Kijk de beelden nog eens terug en zie hoe Hofland als een idioot op die Love afrend.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Wat zagen Hofland en Bahia er weer knullig uit bij de 3-1 zeg pffff.

ik vodn ze gewoon goed spelen. verbeek haalde el amadi er uit (in mijn ogen onbegrijpelijk, doe dan gewoon cler of bahia) en dat heet risico nemen. dan kan het achterin dweilen met de kraan open worden.

Vagner Love met zijn 2-en afstoppen noem jij dweilen met de kraan open?
Kijk de beelden nog eens terug en zie hoe Hofland als een idioot op die Love afrend.

ik ga niet nog eens kijken.

die love kwam toen el amadi speelde nauwelijks in balbezit. nu had hij ruimte voor ene actie. gewoon een goeie voetballer waarvan het niet gek is dat hij 1 tegen 1 sowieso wint van hofland.

nou ja, ik kan toch niet tegen je persoonlijke afkeer van hofland op. ik vind zijn instelling goed, het is geen topper, zal hij ook nooit worden, maar voor nederlandse begrippen is het een goeie voorstopper.
Reply
Je begint al aardig te nuanceren nu je zegt dat het geen topper is, en hij dat nooit zal worden.
Ik heb geen persoonlijke afkeer van Hofland. Het is eerder dat jij hem zo geweldig vindt maar gezien bovenstaande uitspraak valt dat dus wel mee.
Ga inderdaad maar niet meer kijken nee, straks ga je nog meer nuanceren.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Je begint al aardig te nuanceren nu je zegt dat het geen topper is, en hij dat nooit zal worden.
Ik heb geen persoonlijke afkeer van Hofland. Het is eerder dat jij hem zo geweldig vindt maar gezien bovenstaande uitspraak valt dat dus wel mee.
Ga inderdaad maar niet meer kijken nee, straks ga je nog meer nuanceren.

ik nuanceer helemaal niets. dat ik jouw kritiek onterecht en slecht vond wil niet zeggen dat je dan maar moet concluderen dat het een europese topper is.
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Je begint al aardig te nuanceren nu je zegt dat het geen topper is, en hij dat nooit zal worden.
Ik heb geen persoonlijke afkeer van Hofland. Het is eerder dat jij hem zo geweldig vindt maar gezien bovenstaande uitspraak valt dat dus wel mee.
Ga inderdaad maar niet meer kijken nee, straks ga je nog meer nuanceren.

ik nuanceer helemaal niets. dat ik jouw kritiek onterecht en slecht vond wil niet zeggen dat je dan maar moet concluderen dat het een europese topper is.

Jij concludeert toch ook dat ik een persoonlijke afkeur heb van Hofland?
Jij vindt overigens kritiek immer slecht en onterecht als het niet in je straatje ligt.
Mocht je nou een beetje moe worden van dat Hofland verhaal dan kan ik de Cler er wel bijhalen hoor? Als hij een fout maakt vind je dat namelijk gewoon een mooi doelpunt van de tegenstander :-k
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Jij concludeert toch ook dat ik een persoonlijke afkeur heb van Hofland?

nee, afkeer. daar bedoel ik overigens niet mee dat je een afkeer hebt van zijn persoon, maar dat hofland voetbaltechnisch in jouw ogen toch niets goed kan doen. en bij die conclusie blijf ik.

Quote:Jij vindt overigens kritiek immer slecht en onterecht als het niet in je straatje ligt.

niet helemaal, ik kan kritiek ook goed vinden of begrijpelijk vinden en ik kan ook mijn mening bijstellen. dat ik jouw kritiek in dit geval slecht vind is mijn mening, dat is subjectief idd. gek he? :roll:

Quote:Mocht je nou een beetje moe worden van dat Hofland verhaal dan kan ik de Cler er wel bijhalen hoor? Als hij een fout maakt vind je dat namelijk gewoon een mooi doelpunt van de tegenstander :-k

dit is laf he. je knoopt 2 meningen aan elkaar. je veronderstelt dat het waar is dat hij een fout maakte. dat is echter jouw mening. niet de mijne.
Reply
waf Wrote:ik kan ook mijn mening bijstellen.

Undecided
Ik kan ook sky-divend van de Mount Everest springen......het gekke is: ik zal het nooit doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik kan ook mijn mening bijstellen.

Undecided
Ik kan ook sky-divend van de Mount Everest springen......het gekke is: ik zal het nooit doen.

:roll: hoe weet jij nou of ik mijn mening nooit bijstel? leid je dat af uit het feit dat ik hier een mening waar ik alle voors en tegen al over heb afgewogen etaleer? als er niets nieuws onder de zon is zal ik een mening niet hoeven bijstellen. maar voor die mening kan ik best een andere mening gehad hebben die door iemand anders is beinvloed. helaas is dat op dit forum zelden meer het geval.
Reply
waf Wrote:een mening waar ik alle voors en tegen al over heb afgewogen etaleer?

Is dit voor jou een andere omschrijving voor: "ik lul soms dom uit mijn nek, en als anderen een realistischer mening hebben, ga ik zeggen dat het een jij-bak is....."?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:een mening waar ik alle voors en tegen al over heb afgewogen etaleer?

Is dit voor jou een andere omschrijving voor: "ik lul soms dom uit mijn nek, en als anderen een realistischer mening hebben, ga ik zeggen dat het een jij-bak is....."?

nee.

ik denk te lezen dat voor jou geldt dat indien iemand een andere mening heeft dan jij, ik dus uit mijn nek lul. en dat is natuurlijk vrij treurig.

daarbij verander je zelf kennelijk ook niet van mening in zo'n geval, dus de pot verwijt de ketel. :-"
Reply
waf Wrote:ik denk te lezen

Dan gaat het daar mis...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hamburg uitverkocht, 2400 kaarten in 2 uur weg.....
Totaal 2900 man, misschien krijgen we nog meer kaarten.
Reply
Erg netjes =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zal wel komen omdat Ajax al jaren niet zo'n mooi Europees uitduel op de agenda heeft gehad. Wink
Reply
Fabian Wrote:Hamburg uitverkocht, 2400 kaarten in 2 uur weg.....
Totaal 2900 man, misschien krijgen we nog meer kaarten.

Nice.
Maar hoeveel zijn er 16+

:wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Fabian Wrote:Hamburg uitverkocht, 2400 kaarten in 2 uur weg.....
Totaal 2900 man, misschien krijgen we nog meer kaarten.

Nice.
Maar hoeveel zijn er 16+

:wink:

Dat zien we wel weer op de Reeperbahn....
Reply
Peter Wrote:Zal wel komen omdat Ajax al jaren niet zo'n mooi Europees uitduel op de agenda heeft gehad. Wink

Begin vorig jaar (februari 2007) uit tegen Werder Bremen, die ze verloren met 3-0. Dat was de laatste Europese uitwedstrijd tegen een club met enige naam.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Eufa-cup zullen we wel nooit behalen, toch hulde dat de club daarom een trip naar het buitenland heeft georganiseerd.
Vandaag gingen, georganiseerd door Heracles, we met Heracles supporters die geregeld uitwedstrijden bezoeken naar Borussia Dortmund. Beetje afleieding na zo'n avondje nac, waar volgende week de 2e kansloze avond brabant in 8 dagen tijd volgt.

Een enorm en imposant stadion, dat Westfalen natuurlijk. Klein verschilletje met het Polman. Normaal kom ik aan bij het stadion en loop ik in een vloeiende beweging naar binnen, nu heb ik een half uur bij de ingang gestaan. Gelukkig was er wel volop bier (en Duitse bradwurst bij aanvang).

Nu is het algemeen bekend, dat de fct'ers aka enschedeërs vrienden zijn met schalke '04. Wat dat betreft beviel het mij ook wel in Dortmund. Borussia had een 3-0 voorsprong gepakt (binnen het halve uur, ook dat kennen we niet in het Polman) en de 'gele wand' (harde kern\zuid tribune) ging logischerwijs los, wat een sfeer! Ik werd even bang dat ik doof werd. Vervolgens kwam de tussenstand door dat schalke op achterstand was gekomen, de gevolgen waren als in een sprookje wat betreft sfeergebied. Het 'scheisse 04' dreunt nu nog in mijn oren. Ook de Frankfurt supporters bleven maar doorgaan, ik heb zelden zo'n fanatieke aanhang ondanks 4-0 achterstand gezien (tenzij zelfnominatie is toegestaan). Prachtige dag in Duitsland gehad.
Reply
prima natuurlijk zo'n tripje, maar wanneer is die trip naar het buitenland dan? :razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:prima natuurlijk zo'n tripje, maar wanneer is die trip naar het buitenland dan? :razz: :wink:

Die kon ik verwachten :wink:
Het was wel een beetje off-topic, maar het bier had dan ook rijkelijk gevloeid. De Dortmund aanhang bij het station (waar onze bus vlakbij geparkeerd stond) vond het niet zo leuk toen ze de naam Martin Pieckenhagen hoorden, volgens mij werden we daarna voor HSV hoeren uitgescholden :waf:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Bredanaar Wrote:prima natuurlijk zo'n tripje, maar wanneer is die trip naar het buitenland dan? :razz: :wink:

Die kon ik verwachten :wink:
Het was wel een beetje off-topic, maar het bier had dan ook rijkelijk gevloeid. De Dortmund aanhang bij het station (waar onze bus vlakbij geparkeerd stond) vond het niet zo leuk toen ze de naam Martin Pieckenhagen hoorden, volgens mij werden we daarna voor HSV hoeren uitgescholden :waf:

Wij Duitsers weten tenminste wat sfeer is!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Bredanaar Wrote:prima natuurlijk zo'n tripje, maar wanneer is die trip naar het buitenland dan? :razz: :wink:

Die kon ik verwachten :wink:
Het was wel een beetje off-topic, maar het bier had dan ook rijkelijk gevloeid. De Dortmund aanhang bij het station (waar onze bus vlakbij geparkeerd stond) vond het niet zo leuk toen ze de naam Martin Pieckenhagen hoorden, volgens mij werden we daarna voor HSV hoeren uitgescholden :waf:

Wij Duitsers weten tenminste wat sfeer is!

Zo is dat! (om dan ook maar in de sarcastische rol te kruipen) :8:
Ik heb zo'n vermoeden dat de Feyenoorders ook wel weer met een portie gezang worden geconfronteerd vanmiddag =D>
Reply
Hebben we die Huuracles-propaganda nu ook al in het UEFA-cup topic? Confused
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Toch weer iets meer kans!

Geblesseerde Modric moet duel met NEC missen
19/11/2008 14:35

Luka Modric staat de komende twee weken aan de kant. De middenvelder van Tottenham Hotspur heeft zaterdag in de wedstrijd bij Fulham een liesblessure opgelopen.

Modric moest zich zich zaterdag in de rust laten vervangen. Een MRI-scan wees woensdag uit dat de Kroatische middenvelder een scheurtje heeft opgelopen in zijn rechterlies.

Door deze blessure mist Modric de competitiewedstrijden tegen Blackburn Rovers en Everton (beide thuis) en het UEFA Cup-duel met NEC (uit).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
5 daagjes nog... :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nog vier. \Big Grin/
Reply
71.5 uur nog maar, dat zijn 3 dagen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: