The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En 5-5. Zou zo typerend zijn voor het seizoen als Buurs dankzij deze choke van Davy alsnog de overwinning pakt cry

en nu?

tsonga naait met 2 toernooien op rij, maar dat telt niet.
Je snapt er weer niks van, lees eers maar eens goed.
En Tsonga naait je nu? Undecided

Maar het verval van Buurs is ingezet, heerlijk \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy :-({|=
Djoko :-({|=
Reply
buurs Wrote:5-2 davy

mooie keuze, omyaca =D>

ik zal geen gevaar meer zijn voor je overwinning.
alleen murray kan je nog dwarsliggen.
Thx Buurs!

Jij bent natuurlijk nog lang niet uitgeschakeld, maar dit is een flinke stap in de goede richting voor mij.
Reply
mindlight Wrote:Davy :-({|=
Djoko :-({|=
Op de valreep toch nog een weekwinst? :wink:
Reply
Nee, want ik heb Tsonga in mijn team :8:

Maar als Djoko het toernooi wint moet het wel lukken denk ik ja, andere optie is laatste worden.
Reply
mindlight Wrote:Nee, want ik heb Tsonga in mijn team :8:

Maar als Djoko het toernooi wint moet het wel lukken denk ik ja, andere optie is laatste worden.
O, haha, zie het ja. Dacht dat je Djoko en Davy had :Big Grin
Reply
Ik pak je natuurlijk sowieso deze week, ML Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik ga buurs ook inhalen!!! Kom op dan!! :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:feli omyaca =D>

Dit kan ik niet sportief opvatten..
Reply
Haggie Wrote:ik ga buurs ook inhalen!!! Kom op dan!! :wink:
Ik zie dat we exact hetzelfde team hebben, VAMOS!
Reply
Haggie Wrote:

Zeker niet. Zeker niet als je kijkt naar hoe cynisch hij wederom was deze partij, met al z'n smileys Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:Ik pak je natuurlijk sowieso deze week, ML Icon_twisted

Dat zullen we zien, AW [-X
Reply
Ach, van mij mag Djoko het toernooi winnen hoor, daar heb ik ook andere belangen bij.

Maar goed, het belangrijkste is natuurlijk dat Buurs niet gaat winnen, dat zul je met me eens zijn Hakkuh
Reply
Haggie Wrote:

ik gun het omyaca en andre wel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
del potro moet nu winnen van davy en tsonga en djoko moet alle poule wedstrijden winnen en dan federer nog het toernooi... alleen dan win ik ftm :lol:

10% geef ik mezelf nog
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
10%?! Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:10%?! Undecided

hoeveel kans geef jij mij nog?

Reply
1.3
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, van mij mag Djoko het toernooi winnen hoor, daar heb ik ook andere belangen bij.

Maar goed, het belangrijkste is natuurlijk dat Buurs niet gaat winnen, dat zul je met me eens zijn Hakkuh

Uiteraard :-({|=
Maar ik ben ineens in FTM-vorm, dus voor mij duurt het seizoen te kort Wink
Reply
Hoe gaan deze week de punten bijgehouden worden? Zal wel lastig zijn met dat poule systeem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mac gaat dat handmatig doen. Dus voorlopig even ouderwets met pen en papier.
Reply
heerlijk een overwinning van davy en nu lekker zuipen na een belangrijke voetbalpot.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:10%?! Undecided

hoeveel kans geef jij mij nog?
Potro winnen van zowel Davy als Tsonga vind ik alleen al maar 10%, en dan ook nog die andere gebeurtenissen. Die partij was echt van behoorlijk hoog niveau vandaag. En dan nog, Potro moet ook van beiden winnen om door te gaan en zal echt niet alles geven, omdat ik denk dat hij de Davis Cup finale belangrijker vindt.

En BTW, wat was trouwens uberhaupt je gedachte bij het maken van je team? Je zei dat je dacht dat Omyaca Federer en Murray zou nemen. Dacht je nou echt dat Potro en Tsonga meer punten zouden halen dan Murray? :roll:
Reply
Potro geef ik 40% tegen zowel Tsonga als Davy om te winnen.

Federer ongeveer 60% kans om het toernooi te winnen.

Afgerond 10%

ik heb lang getwijfeld tussen davy en potro.

ik zag tsonga en del potro/davy samen min 60 punten halen.
dan hopen dat murray niet de finale zou halen of dat tsonga nog een keer zou knallen.

met simon en roddick zag ik het helemaal niet zitten.
en djoko kon ik niet nemen voor 9500 met federer.

maar goed, achteraf ben ik blij dat ik davy niet genomen heb, anders was ik bij voorbaat kansloos geweest.

Reply
buurs Wrote:Potro geef ik 40% tegen zowel Tsonga als Davy om te winnen.

Federer ongeveer 60% kans om het toernooi te winnen.

Afgerond 10%

Hoe rond jij af? =D>

Op pagina 8 was het ook wel weer lachen... Lees die nog eens:

buurs Wrote:Er staat "geen irreeël scenario"

dus andre is het met je eens
Reply
hoeveel is 40% x 40% x 60%?

Reply
0.4 * 0.4 ?

Dan geef je dus Potro 16% tegen zowel Tsonga als Davy om te winnen, niet 40% Smile
Reply
ik geef potro 40% kans tegen davy om te winnen

ik geef potro 40% kans tegen tsonga om te winnen

dit is idd 16%

Daarnaast geef ik Federer 60% kans om de TMC te winnen

dus 16% x 60% = ?

Reply
Federer breakt =D>

Ik wil iig 2e worden :8:

Reply
buurs Wrote:ik geef potro 40% kans tegen davy om te winnen

ik geef potro 40% kans tegen tsonga om te winnen

dit is idd 16%

Daarnaast geef ik Federer 60% kans om de TMC te winnen

dus 16% x 60% = ?
Ik weet dat je dit bedoelt. Ik zeg alleen dat je eerste opmerking dus wiskundig niet klopt.
Niet dat het uberhaupt wat uitmaakt, maar de opmerking "40% om *zowel* tegen Dav en Tso te winnen is een EN relatie. Dus die 40% zou al zijn voor allebei, ofwel 63% tegen beiden afzonderlijk Wink
Reply

Forum Jump: