Threads: 31
Stille Wrote:Ja ik zei al dat het een dubbeltje op een kant zou worden. Djokovic is mentaal zeer sterk en kan zich terugvechten in/na lastige situaties
Je praat nu net als Ad Wim
Maar ik denk nog steeds 6-4 Davy, aangezien ik Djoko totaal niet (mentaal) sterk over vind komen.
Threads: 67
mindlight Wrote:En daarna buiten een rondje lopen ter afkoeling? :-"
Ik hoop nog steeds dat ik zo zwaaiend met de Russische vlag naar buiten kan.. O
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 328
Hij verliest 0-6 de 2e set en vecht zich terug in de 3e set en serveert prima. Dat is mentaal toch sterk of zit er nu helemaal naast???
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 26
mindlight Wrote:En daarna buiten een rondje lopen ter afkoeling? :-" Nee, om de schervan van de laptop bijeen te rapen
Threads: 26
Stille Wrote:Hij verliest 0-6 de 2e set en vecht zich terug in de 3e set en serveert prima. Dat is mentaal toch sterk of zit er nu helemaal naast??? Setje tanken noem ik dat.
Ik ook Haggie. Gaan we effe een wodkaatje drinken en de polka dansen :
Stille Wrote:Hij verliest 0-6 de 2e set en vecht zich terug in de 3e set en serveert prima. Dat is mentaal toch sterk of zit er nu helemaal naast???
Davy verliest de eerste set nadat hij deze kon uitserveren, en pakt de volgende set met 6-0. Dat is mentaal toch sterk of zit ik er nu helemaal naast???
Daarbij kan Djoko vooralsnog alleen aanhaken, echt gevaarlijk is het nog niet geweest op de service van Davy, wel al 2 bp voor Davy gezien.
Elikian Wrote:Stille Wrote:Hij verliest 0-6 de 2e set en vecht zich terug in de 3e set en serveert prima. Dat is mentaal toch sterk of zit er nu helemaal naast??? Setje tanken noem ik dat.
De 1e set heeft ie ook al getankt.. :wink:
Elikian Wrote:Stille Wrote:Hij verliest 0-6 de 2e set en vecht zich terug in de 3e set en serveert prima. Dat is mentaal toch sterk of zit er nu helemaal naast??? Setje tanken noem ik dat.
Ik ook.
komt ie jongens, de laatste game
Het kan me niet schelen hoe jullie het willen formuleren maar als Davy wint dan ga ik vanavond bij Excelsior de polka dansen
tsja.. mazzel bij het 1e punt.. helaas
Haggie Wrote:mindlight Wrote:En daarna buiten een rondje lopen ter afkoeling? :-"
Geen nationalistische aanmoedigingen aub vandaag. Straks denkt Kunitsyn nog dat ze voor hem zijn en dat mag niet gebeuren. Dat is de partij van de dag en die moet Kunitsyn verliezen.
Stille Wrote:Het kan me niet schelen hoe jullie het willen formuleren maar als Davy wint dan ga ik vanavond bij Excelsior de polka dansen
dan laat ik met mijn toto jou cluppie winnen :wink:
Stille Wrote:Het kan me niet schelen hoe jullie het willen formuleren maar als Davy wint dan ga ik vanavond bij Excelsior de polka dansen
Maar Davy ging toch verliezen van de mentaal sterke Djoko?
mindlight Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:En daarna buiten een rondje lopen ter afkoeling? :-"
Geen nationalistische aanmoedigingen aub vandaag. Straks denkt Kunitsyn nog dat ze voor hem zijn en dat mag niet gebeuren. Dat is de partij van de dag en die moet Kunitsyn verliezen.
Leg uit.. :wink:
Held der helden Oleksandr Dolgopolov jr. komt vanmiddag in actie in het sterk bezette toernooi van Dnjepropetrovsk.
Ik zie nu trouwens pas dat hij 321 op de ranking staat
Threads: 131
Haggie Wrote:komt ie jongens, de laatste game 
nu de laatste servicegame van davy :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
en nu wint djoko ook nog eens een lange rally.. :roll: 30-30
buurs Wrote:Haggie Wrote:komt ie jongens, de laatste game 
nu de laatste servicegame van davy :wink:
Jij hebt al 3x geluk had met de tb's vandaag, de 4e wordt voor mij...
Oleksandr 321 hahahaha, mooie positie hoor maar die jongen komt er wel..
Davy mist even een bal.... :eeeek:
En nog maar een misser. BP Djoko.
Ik was zo gehecht aan mijn laptop
En nog 1 :eeeek: Break Djoko, compleet weggechoked.
mindlight Wrote:Davy mist even een bal.... :eeeek:
GVD DE GVD.. DIE BACKHAND VOLLEY... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
:-" :-({|=  \  /
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mentaal sterk gespeeld Davy!
Stille Wrote:Mentaal sterk gespeeld Davy!
 :lol:
|