The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Jeroen Verhoeven - DE held!
Mukkus Wrote:
Quote:Volendam stuurt Lopes terug naar Heerenveen
FC Volendam heeft een einde aan de samenwerking met Cecilio Lopes gemaakt.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom De positie van de aanvaller stond al geruime tijd onder druk omdat hij zich niet wenste te houden aan de discipline van trainer Frans Adelaar.

Volgens het Algemeen Dagblad zal de 29-jarige aanvaller terugkeren naar SC Heerenveen.

In september werd de speler al eens geschorst omdat hij zich niet aan de geldende regels wist te houden.

Lopes staat reeds anderhalf jaar onder contract in Heerenveen, maar speelde er nog geen minuut in het hoogste keurkorps. Hij werd door de Friese club wel een tijdje verhuurd aan Sparta.

Het gerucht gaat, dattie niet met Verhoeven door 1 deur kon..... :wink:

Terwijl t vroeger dikke maatjes waren...
The great old Ludwig von...
Reply
Ik had ook verwacht dat de aanvoerder zijn ploegmaten door dik en dun zou steunen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik had ook verwacht dat de aanvoerder zijn ploegmaten door dik en dun zou steunen.....

Dat deed hij ook maar deze kwestie lag hem zo zwaar op de maag dat hij zijn buik er helemaal vol van had en zijn handen van hem heeft afgetrokken!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:Ik had ook verwacht dat de aanvoerder zijn ploegmaten door dik en dun zou steunen.....

Dat deed hij ook maar deze kwestie lag hem zo zwaar op de maag dat hij zijn buik er helemaal vol van had en zijn handen van hem heeft afgetrokken!

Wel of geen Lopes, maakt ook niet uit. Met Verhoeven erbij, kun je nooit spreken van een te smalle selectie......
Bij Volendam zullen ze hun beslissing wel goed af gewogen hebben, lijkt mij. Verhoeven heeft misschien nog wat druk uitgeoefent richting het bestuur, maar ik denk dat Jeroen hierbij niet over 1 nacht ijs is gegaan!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nee dat denk ik ook niet. Hij laat zich de kaas niet van t brood eten hoor, echter met Jeroen erbij is de kans wel iets groter dat ze vanavond door t ijs zakken, maar daar tillen ze daar niet zo zwaar aan.
Hij presteert sowieso al zwaar ondermaats vind ik
The great old Ludwig von...
Reply
Tripplexxx Wrote:Boots staat aanvoerdersband af aan Verhoeven
16/10/2008 12:37

Mathieu Boots is niet langer de aanvoerder van FC Volendam. De verdediger wil zich volledig kunnen concentreren op zijn taken als verdediger. Jeroen Verhoeven is de nieuwe aanvoerder.

De beslissing van Boots was een verrassing voor trainer Frans Adelaar. 'Ik weet niet in hoeverre dit een impulsieve reactie is geweest, of dat hij er al een tijdje mee rondliep. Ik respecteer zijn beslissing. Hij wil zich volledig op het voetballen concentreren en dat is zijn goed recht.'

De keuze voor Verhoeven als nieuwe aanvoerder was snel gemaakt. 'Jeroen heeft als keeper het beste overzicht. Daarnaast toont hij wekelijks aan een betrouwbare sluitpost te zijn.'

Logisch!! Het Nederlands elftal volgt!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ik denk dat dit de enige ronde wordt dat ik verhoeven in mijn team heb.
Niet geheel ontoevallig dat t een DUBBELE ronde is
The great old Ludwig von...
Reply
hij had die eerste van zijler wel moeten hebben.

wel treurig dat hij nooit een bal goed redt, maar volgens de commentator schiet de aanvaller altijd 'op het lichaam van verhoeven' :Big Grin
Reply
Omdat iedereen van hem houdt (en terecht), hier nog wat informatie over de Held:

[Image: jeroen-verhoef.jpg]

Oud-BFC’er Jeroen Verhoeven staat nu onder de lat bij eredivisieclub FC Volendam

Als hij het terrein van het Bussumse BFC oploopt, begroeten verschillende bestuursleden de 28-jarige Jeroen Verhoeven. Hij is een oude bekende op de club, waar hij begon als vijfjarig jochie. De naam Verhoeven is zeer bekend bij BFC, maar niet alleen vanwege de Volendamgoalie van nu: “Mijn vader was wedstrijdsecretaris, mijn opa erelid en mijn moeder heeft lange tijd de boekjes met wedstrijdschema’s en routebeschrijvingen gemaakt. BFC zit in de familie en ook ik heb een echt BFC hart.”

In de weekenden was de kleine Verhoeven altijd te vinden op de club. “Op zaterdag moest ik zelf voetballen en mijn vader was toch het hele weekend bij BFC. Dus ook op zondag was ik in de weer. Dan ging ik als er even niemand op het veld was, in de rust en tussen de wedstrijden, met vriendjes ‘Afstand tienen’ doen. Dan heeft iedereen als keeper een bepaald aantal punten. Elke keer dat er bij je gescoord wordt, gaan er punten af. Het was niet zo dat ik altijd won; eigenlijk weet ik het niet meer zo goed… het ging meer om het spelletje dan om het winnen.”

Net als de liefde voor BFC, is ook keepen niet vreemd in de familie. Verhoeven’s vader, oom en neef stonden alle drie in het doel. Zelf begon hij echter als rechtsbuiten. Lachend vertelt hij: “Ik kreeg een kwartje van mijn opa voor elk doelpunt dat ik maakte. Hierdoor werd ik, tot de frustratie van mijn teamgenoten, erg egoïstisch. Ik probeerde te scoren vanuit onmogelijke hoeken, in plaats van dat ik de bal gewoon aflegde.”

“In de C’tjes was het over”, vertelt hij verder “Ik mocht de overstap van de D3 naar de C1 maken, mits ik ging keepen.” Weer een lach om een goede herinnering. “Misschien dachten ze: je vader, oom en neef konden het, dus jij vast ook. Maar zodoende heb ik ongeveer vier jaar bij BFC gekeept.”

In de B1 kwam er een Ajax-scout langs. Verhoeven werd uitgekozen om een proeftraining mee te doen. Terwijl hij het vertelt, komt het toen 13-jarige, waanzinnig blije jongetje weer terug op zijn gezicht. “Ik kon niet geloven dat ik gescout werd! Als kind droomde ik er natuurlijk van om profvoetballer te worden, net als alle kinderen van die leeftijd, maar ik dacht altijd dat het er niet in zou zitten voor mij, voetbaltechnisch gesproken. Maar na de proeftrainingen mocht ik aan de slag in de B2 van Ajax.”

“Mijn familie ging altijd mee. Gaat altijd mee. Elke wedstrijd! Ze komen allemaal uit Bussum, maar ook als ik naar bijvoorbeeld Venlo moet, zijn ze erbij. Mijn moeder, vader, zusje… inmiddels samen met mijn zwager, schoonvader en vrouw. Mijn vrouw vindt het af en toe wel best. Als ik naar Veendam of Emmen moet, blijft zij thuis en volgt ze de wedstrijd op tv of computer. Het betekent wel veel voor me dat ze altijd mee gaan. Het is fijn om na de wedstrijd nog na te kunnen praten met mensen die de wedstrijd gezien hebben.”

Ook in zijn beslissingen stond zijn familie achter hem: “Mijn MAVO diploma heb ik behaald op het Ministerpark in Naarden. Dat verliep allemaal vlekkeloos. Ik ging naar school, rond één uur werd ik opgehaald door een busje van Ajax en dan kon ik gaan trainen. Op woensdag haalde ik de gemiste uren in.” De HAVO op het St. Vitus College in Bussum ging moeizamer. “De school kon of wilde niet echt meewerken en ik kreeg het advies te van school af te gaan. Hoewel het dus op advies van het Vitus zelf was, hebben mijn ouders nooit gezegd dat ik dan maar moest stoppen met voetballen. Ook niet toen ik in het vierde jaar MBO detailhandel stopte.”

Veel trainen, ook nog naar school, wedstrijden in het weekend… hoe zat het dan met vrienden? “Daar had ik niet veel tijd voor. Maar ik heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb. In dat jeugdtraject wen je zo aan het beleid en het ritme van school en trainen. Je wordt vanaf dag één gedrild om prof te worden. In mijn Ajax tijd ben ik de hele wereld over geweest. Japan, Zuid-Amerika…. In de jeugd wen je al aan het drukke bestaan. Hierdoor denk ik niet dat ik echt iets gemist heb. Ik weet niet wat ik gemist zou hebben, door de dingen die ik bij Ajax leerde.”

Na zes jaar Ajax moest hij vertrekken bij de Amsterdammers. “Leuk was het niet, maar dit is de voetbalwereld. Zeker op mijn positie, is er maar heel weinig plek om door te breken. Elk jaar zag ik al bij de A1 en A2 jongens afvallen, wetend dat het ooit mijn beurt kon zijn. Je werkt harder, maar als het niet lukt, lukt het niet”, sluit hij af met een toon van berusting. De glimlach komt terug: “Volendam is ook een prachtige club.”

Inmiddels keept Verhoeven al vijf jaar bij Volendam. Terug bij zijn oude club BFC, komt een jongen van rond de 16 naar hem toe: “Die redding laatst, die bal in de linkerhoek, knap man!”. De goalie lacht. Een lach die eigenlijk zelden van zijn gezicht verdwijnt. “Mijn familie komt uit Bussum, ik kom uit Bussum, dit is mijn club. Misschien kom ik wel terug bij BFC, als mijn profcarrière voorbij is. Maar ik ben nog maar 28 en daar hoef ik, hopelijk, voorlopig nog niet aan te denken.”

Jeroen Verhoeven in actie….
[Image: jeroen-verhoef-2.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Elk jaar zag ik al bij de A1 en A2 jongens afvallen, wetend dat het ooit mijn beurt kon zijn.
die periode is dan nu aangebroken... :razz: (sorry kon t niet laten)
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Afstand tienen’ doen. Dan heeft iedereen als keeper een bepaald aantal punten. Elke keer dat er bij je gescoord wordt, gaan er punten af. Het was niet zo dat ik altijd won; eigenlijk weet ik het niet meer zo goed… het ging meer om het spelletje dan om het winnen.”



Maw:
Ik raakte geen pepernoot, hield geen bal tegen, dus ik werd altijd ingemaakt met boter en suiker....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
0-0 na 90 minuten. Goed van Ajax dus want je weet op voorhand dat je Verhoeven niet kunt verslaan en 0-0 was dan ook het maximaal haalbare.

En wat een kans voor Tuyp op moment van schrijven. :eeeek:
Reply
die gast keepte geweldig :eeeek: Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
man van de wedstrijd. Eerst een vette show duik en dan een schitterende trap waaruit het doelpunt ontstaat!!!!

HELEMaaaaaaaaaaaaaaaaa niets in Amsterdam!!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Nounou.. hoeveel goeie kansen heeft Ajax dan gecreerd? Verhoeven keepte gewoon zoals ie elke week doet.:p
Reply
centre court Wrote:die gast keepte geweldig :eeeek: Notworthy

Je doet alsof het je verbaast :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Notworthy

[Image: persdag_001_19.jpg]


Erg leuk voor Fransje dit.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Nog één keer genieten dan en let vooral goed op de herhaling. Dan zien we onze held in actie.

http://nl.youtube.com/watch?v=GPumFjH6AiA
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:vette show duik

Duhuh... Undecided
Reply
Flixieluv Wrote:
Davydoff Wrote:vette show duik

Duhuh... Undecided

Die ligt er inderdaad wel heel dik bovenop !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Nu ben je zwaar aan t overdijven Bumme
The great old Ludwig von...
Reply
Flixieluv Wrote:Undecided

Zo reageerde ik nou ook op het spel van Ajax.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Flixieluv Wrote:Undecided

Zo reageerde ik nou ook op het spel van Ajax.

8-[ Oho, op de teentjes getrapt? Maak je niet dik! Undecided
Reply
Mijn reactie op het spel van Ajax heeft bar weinig te maken met jouw poging tot humor.

Ook al vind ik wel dat jij, na gisteravond, wat meer respect mag tonen voor de beste keeper van Nederland. :8:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:wat meer respect mag
The great old Ludwig von...
Reply
Davydoff Wrote:Mijn reactie op het spel van Ajax heeft bar weinig te maken met jouw poging tot humor.

Ook al vind ik wel dat jij, na gisteravond, wat meer respect mag tonen voor de beste keeper van Nederland. :8:

Respect voor een keeper die voor het eerst dit seizoen een keer de nul houdt na 90 minuten Notworthy
Make tea, not war
Reply
Dat ligt uiteraard niet aan de Held, die overigens al deel heeft uitgemaakt van het elftal van de maand (terwijl hij er inderdaad de meeste om zijn oren kreeg)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
de held heeft toch 4 x moeten vissen vandaag
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:de held heeft toch 4 x moeten vissen vandaag

Hij keept toch niet bij PSV? :-k
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
gittermaster Wrote:de held heeft toch 4 x moeten vissen vandaag

Hij keept toch niet bij PSV? :-k

PSV mocht willen dat Jeroen daar onder de lat stond!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: