13-11-2008, 11:14 AM
Kan de westrijd van Davy helaas (of misschien wel gelukkig :wink: ) niet volgen. Als Davy zijn kop erbij houdt moet het geen probleem zijn.
Komop Davy!!! [-o<
Komop Davy!!! [-o<
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Masters Cup Shanghai 2008
|
13-11-2008, 11:14 AM
Kan de westrijd van Davy helaas (of misschien wel gelukkig :wink: ) niet volgen. Als Davy zijn kop erbij houdt moet het geen probleem zijn.
Komop Davy!!! [-o<
13-11-2008, 11:26 AM
Dat lijkt mij ook niet. Als ik moet geloven dat hij geweldig speelde tegen Djoko, dan komt het wel goed, want Potro speelt niet zo geweldig. En Davy heeft ook wel het spel om Potro, die toch alijd ziek, zwak en misselijk is, kapot te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-11-2008, 11:28 AM
Masters zijn bezig mar Eurosport komt met Jun tegen Lu... :|
13-11-2008, 11:29 AM
hopman cup in azië volgens mij :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-11-2008, 12:04 PM
Deze komende wedstrijd doet me eigenlijk niet zoveel. Misschien wel verstandig voor Djoko om te winnen, zodat hij Murray waarsch ontloopt, al weet je het niet in die groep.
Maar goed, kan wel een leuk potje worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-11-2008, 12:19 PM
Jezus, wat begint Djoko goed zeg :o
Het moet geen walkover worden, met het oog op de poll en de bps...
13-11-2008, 12:20 PM
Natuurlijk begint Djoko goed, die gaat deze TMC gewoon winnen.
13-11-2008, 12:22 PM
Ben ik voor! Maar er moeten wel wat meer bps gaan vallen. Teller staat pas op 2...
Maar ik had ook wel verwacht dat Djoko deze pot vrij duidelijk ging winnen, dus hier verwacht ik niet zoveel van qua bps. Denk dat de andere drie best goed allemaal 3-setters kunnen worden...
13-11-2008, 12:33 PM
Ik verwacht dat Simon in 2 sets afrekent met Stepanek, Murray zal het ook wel in 2 weten te klaren, en Davy-Potro verwacht ik eigenlijk ook een 2-setter met Davy als afgetekende winnaar.
13-11-2008, 12:35 PM
mindlight Wrote:Ik verwacht dat Simon in 2 sets afrekent met Stepanek, Murray zal het ook wel in 2 weten te klaren, en Davy-Potro verwacht ik eigenlijk ook een 2-setter met Davy als afgetekende winnaar. [-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-11-2008, 12:38 PM
mindlight Wrote:Ik verwacht dat Simon in 2 sets afrekent met Stepanek, Murray zal het ook wel in 2 weten te klaren, en Davy-Potro verwacht ik eigenlijk ook een 2-setter met Davy als afgetekende winnaar.Eigenlijk maakt het me allemaal niet uit. Als er maar veel bp's vallen en als Davy maar van Potro wint.
13-11-2008, 12:38 PM
6-1 Djoko :o :eeeek: =D>
13-11-2008, 12:47 PM
Keurig Novak =D>
13-11-2008, 12:47 PM
Jezus, wat is die Djoko goed zeg! Mag ook wel weer een keer na de dramatische laatste maanden, maar als hij zo blijft spelen, gaat ie gewoon weer de AO winnen...
13-11-2008, 12:51 PM
Maar dan opeens een opleving van Tsonga en 0-30.
Ga naar 0-40 en pak hem dan pas op 30-40!
13-11-2008, 12:52 PM
Nee hoor, 40-30, geen enkel bp
![]()
13-11-2008, 12:55 PM
Nou, 15-40, werk ze allebei weg Jo!
13-11-2008, 12:56 PM
Juist, en met wat voor volley =D>
13-11-2008, 01:09 PM
Tsonga heeft zijn niveau ook flink opgekrikt nu, mooie pot!
13-11-2008, 01:26 PM
bp en dus sp Tsonga! Pak hem Jo!
13-11-2008, 01:27 PM
En de set voor Jo, dus kans op meer bps! =D>
13-11-2008, 01:27 PM
Djoko choket hem wel flink weg trouwens, met 3 onnodige UEs in die laatste game.
Waar is trouwens iedereen, ik begin een beetje op Buurs te lijken zo ![]() Maar het is echt een fantastische pot!
13-11-2008, 01:29 PM
Elbow
![]()
13-11-2008, 01:29 PM
Dat kan later ook, je hebt echt een fantastische set gemist!
13-11-2008, 01:34 PM
Meteen de break voor Tsonga, helaas meteen op het 1e bp.
Djoko lijkt er weinig zin meer in te hebben...
13-11-2008, 01:46 PM
Lol, Tsonga loopt echt op z'n tandvlees en geeft alles, en Djoko slaat maar wat in de rondte. Levert wel geinige punten op.
13-11-2008, 01:47 PM
Tegen Alex Bogomolov Jr...Dat kan niet wachten Ad!
Tsonga nu 4-1 derde set...
13-11-2008, 01:50 PM
Fuck, Tsonga breakt weer op zijn 1e bp
![]() 5-1, Jo gaat serveren voor 6-1 :o
13-11-2008, 01:53 PM
Leuk voor Jo, toch weer geld en punten.
Maar hij wint wel de minst belangrijke pot en Djoko gooide er ook met z'n pet naar in de derde. Wel 11 bp's, hadden er helaas wel wat meer kunnen zijn...
13-11-2008, 01:54 PM
Nou Davy...Laat maar zien...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|