The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:wel een leuke pot tot nu toe, az psvee.

ik vind psvee helemaal niet zo slecht als ik vermoedde dat ze zouden zijn..

Over de hele wedstrijd waren ze inderdaad niet noemenswaardig minder dan AZ, maar ik vond dat, met name, Appelvlaai wat voorzichtig en met de handrem erop speelde. Hij lijkt me wat bang voor blessures en das, an sich, niet raar. Maar als hij niet voor creatieve impulsen zorgt is PSV een povere ploeg die maar weinig kan creëren. En die Lazovic moet maar es presteren voordat hij vindt dat hij weg moet. Gisteren in zijn invalbeurt wederom slechts 1 schotje in het zijnet.

PSV was idd niet minder, maar das het nieuwe AZ. Twente had t weekend ook veel meer de bal en ging er met 3-0 aan. PSV had de bal wel, maar goede kansen creeeren ho maar. We hebben een spits nodig!
Reply
Quote:We hebben een spits nodig!

wij ook... 0-0 zondag?
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:We hebben een spits nodig!

wij ook... 0-0 zondag?

Als we Suarez in bedwang houden iig 0 voor jullie, er zelf 1tje maken moet gaan lukken.Wink
Reply
ik hou t op een zakelijke 2-0, 2 x Verthongen van 25 meter
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ik hou t op een zakelijke 2-0, 2 x Verthongen van 25 meter

Als dat gebeurt heeft PSV dan 9 van zn 18 wedstrijden dit seizoen verloren. 50% dus, zou redelijk uniek zijn denk ik.
Reply
Hahaha! Die webmaster moeten ze er meteen uitfietsen! Wat een kutclub blijft dat Vites toch ook.


harry_bierdop Wrote:[Image: haha.jpg]

Undecided
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
WEBSITE BIJGEWERKT DOOR ONBEKENDE(N) 13-11-2008

De website van Vitesse is woensdagavond tot grote verrassing van de redactie 'aangepast' door onbekenden. Terwijl Vitesse in Lienden door de ploeg van trainer Hans Kraay jr. werd uitgeschakeld, verscheen op deze site het bericht dat de Arnhemmers juist wel de laatste 16 bereikt hadden.

Het bericht kon, door de aanwezigheid van de webredactie in Lienden, niet tijdig genoeg worden verwijderd....
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Peter Wrote:We hebben een spits nodig!

Oneens. Jullie hebben een creatieve, opkomende middenvelder nodig die niet van glas/suiker is. Met Lazofiets, Zitzak en Koef heb je spitsen zat die een goal kunnen maken, maar ze moeten die bal vaker en beter krijgen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bumme Wrote:WEBSITE BIJGEWERKT DOOR ONBEKENDE(N) 13-11-2008

De website van Vitesse is woensdagavond tot grote verrassing van de redactie 'aangepast' door onbekenden. Terwijl Vitesse in Lienden door de ploeg van trainer Hans Kraay jr. werd uitgeschakeld, verscheen op deze site het bericht dat de Arnhemmers juist wel de laatste 16 bereikt hadden.

Het bericht kon, door de aanwezigheid van de webredactie in Lienden, niet tijdig genoeg worden verwijderd....

Tuuuuuuuuuuuurlijk Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Schaars gelukkig met uitschakeling Ajax
AZ-middenvelder Stijn Schaars is gelukkig met de uitschakeling van Ajax in de strijd om de KNVB Beker. De Amsterdammers verloren woensdag verrassend met 1-0 van FC Volendam.


"Dat is goed om te horen", sprak Schaars tegen De Telegraaf over de Volendamse bekersensatie. "Als je Ajax treft, is het toch altijd een dubbeltje op zijn kant. Dus is het goed dat dit soort clubs eruit gaan."

AZ bereikte zelf de achtste finales van de KNVB Beker door PSV na verlengingen met 1-0 te kloppen. Schaars kijkt met een goed gevoel terug op het spannende duel. "Ik moet PSV een compliment geven", vindt Schaars. "Ze hebben gedurfd gespeeld, maar wij hadden het betere van het spel. Helaas maken we onze uitgespeelde kansen niet af, waardoor we moeten verlengen. Toen beslisten we het wel."

Ook over zijn eigen prestatie was Schaars tevreden. "Ik hoefde er niet eens met kramp af. Zondag tegen FC Twente was dat na 75 minuten wel het geval."

:8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:WEBSITE BIJGEWERKT DOOR ONBEKENDE(N) 13-11-2008

De website van Vitesse is woensdagavond tot grote verrassing van de redactie 'aangepast' door onbekenden. Terwijl Vitesse in Lienden door de ploeg van trainer Hans Kraay jr. werd uitgeschakeld, verscheen op deze site het bericht dat de Arnhemmers juist wel de laatste 16 bereikt hadden.

Het bericht kon, door de aanwezigheid van de webredactie in Lienden, niet tijdig genoeg worden verwijderd....

Tuuuuuuuuuuuurlijk Undecided

Dat dacht ik ook al... mooiste is nog dat de vitesse supporters het zelf ook niet geloven!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Als ie echt aangepast was door anderen dan had er wel wat anders gestaan. Hup NEC ofzo :razz:
Dit is gewoon op en top arrogantie. 's middags artikeltje al geschreven en toen (per ongeluk) op de publish knop gerammeld in het CMS pakket of zo :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
De Graafschap thuis =P~ =; =;
Zou er dan weer een kwartfinale in kunnen zitten [-o<
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:De Graafschap thuis =P~ =; =;
Zou er dan weer een kwartfinale in kunnen zitten [-o<

He clubhopper, misschien wel een halve finale gezien de loting en dus een eventuele vervolgloting.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Lekkere loting.....als het niet Ajax is, dan maar Feyenoord loten. :-s

Blijft zo niet veel kanshebbers over met wedstrijden NAC-Groningen en Feyenoord-Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Lekkere loting.....als het niet Ajax is, dan maar Feyenoord loten. :-s

Blijft zo niet veel kanshebbers over met wedstrijden NAC-Groningen en Feyenoord-Heerenveen.

wel een leuke loting. kunnen ze aan de bak, hoeven ze ook niet te onderschatten en wellicht komen hier wel wat supporters op af.

feyenoord is in het voordeel omdat er thuis gespeeld wordt.

az en twente zitten er ook nog bij. die verdienen ook wel weer een keer een finale. net als nac of grun, zou toch geweldig zijn?
Reply
waf Wrote:wel een leuke loting. kunnen ze aan de bak, hoeven ze ook niet te onderschatten en wellicht komen hier wel wat supporters op af.

feyenoord is in het voordeel omdat er thuis gespeeld wordt.

az en twente zitten er ook nog bij. die verdienen ook wel weer een keer een finale. net als nac of grun, zou toch geweldig zijn?

Zo hoort een bekertoernooi te zijn. De topclubs die elkaar vroeg kunnen tegenkomen en de kleinere clubs die met een gelukkige loting een keer iets verder komen. Zo kwamen wij vorig jaar ook tot de halve finale, moet je kijken wat voor een impact dit kan hebben op een kleine club. Ik kan me die avond nog als de dag van gisteren herinneren. Gewoon de charme van een bekertoernooi vind ik.
Reply
Idd juist leuk dit soort lotingen! Mooi toch dat top/tob-clubs als PSV en Ajax er al uit liggen terwijl der nog wel amateurs meedoen. :8:
Reply
Ik bedoel het ook niet negatief. Ik hou juist wel van die verrassingen en Feyenoord-Heerenveen en ook NAC-Groningen zijn mooie wedstrijden.
Ben blij dat we van dat geouwehoer af zijn, dat amateurclubs thuis moeten spelen, clubs een beschermde status hebben en dat de in Europa spelende clubs een ronde later instromen. De beker is eindelijk zoals de beker hoort te zijn.

Baal er alleen van dat Heerenveen de laatste 4 jaar gekoppeld werd aan Ajax, die zijn er nu uit en dan loten we Feyenoord en ook nog eens uit....die was ik liever in de finale tegengekomen en nu een Dordrecht, Graafschap of Excelsior thuis. Maar goed, dan moeten we maar gewoon van Feyenoord winnen, zit niks anders op.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik bedoel het ook niet negatief. Ik hou juist wel van die verrassingen en Feyenoord-Heerenveen en ook NAC-Groningen zijn mooie wedstrijden.
Ben blij dat we van dat geouwehoer af zijn, dat amateurclubs thuis moeten spelen, clubs een beschermde status hebben en dat de in Europa spelende clubs een ronde later instromen. De beker is eindelijk zoals de beker hoort te zijn.

Baal er alleen van dat Heerenveen de laatste 4 jaar gekoppeld werd aan Ajax, die zijn er nu uit en dan loten we Feyenoord en ook nog eens uit....die was ik liever in de finale tegengekomen en nu een Dordrecht, Graafschap of Excelsior thuis. Maar goed, dan moeten we maar gewoon van Feyenoord winnen, zit niks anders op.

in de finale had je ook uitgemoeten naar feyenoord. wats de differens? je kan het maar gehad hebben. :razz:
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik bedoel het ook niet negatief. Ik hou juist wel van die verrassingen en Feyenoord-Heerenveen en ook NAC-Groningen zijn mooie wedstrijden.
Ben blij dat we van dat geouwehoer af zijn, dat amateurclubs thuis moeten spelen, clubs een beschermde status hebben en dat de in Europa spelende clubs een ronde later instromen. De beker is eindelijk zoals de beker hoort te zijn.

Baal er alleen van dat Heerenveen de laatste 4 jaar gekoppeld werd aan Ajax, die zijn er nu uit en dan loten we Feyenoord en ook nog eens uit....die was ik liever in de finale tegengekomen en nu een Dordrecht, Graafschap of Excelsior thuis. Maar goed, dan moeten we maar gewoon van Feyenoord winnen, zit niks anders op.

in de finale had je ook uitgemoeten naar feyenoord. wats de differens? je kan het maar gehad hebben. :razz:

Als je Feyenoord treft in de finale en Feyenoord wordt landskampioen, ben je verzekerd van Europees voetbal. Utopie, ik weet het.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik bedoel het ook niet negatief. Ik hou juist wel van die verrassingen en Feyenoord-Heerenveen en ook NAC-Groningen zijn mooie wedstrijden.
Ben blij dat we van dat geouwehoer af zijn, dat amateurclubs thuis moeten spelen, clubs een beschermde status hebben en dat de in Europa spelende clubs een ronde later instromen. De beker is eindelijk zoals de beker hoort te zijn.

Baal er alleen van dat Heerenveen de laatste 4 jaar gekoppeld werd aan Ajax, die zijn er nu uit en dan loten we Feyenoord en ook nog eens uit....die was ik liever in de finale tegengekomen en nu een Dordrecht, Graafschap of Excelsior thuis. Maar goed, dan moeten we maar gewoon van Feyenoord winnen, zit niks anders op.

in de finale had je ook uitgemoeten naar feyenoord. wats de differens? je kan het maar gehad hebben. :razz:

Als je Feyenoord treft in de finale en Feyenoord wordt landskampioen, ben je verzekerd van Europees voetbal. Utopie, ik weet het.....

volgens mij geldt dat niet meer... je moet de beker winnen.

en ik weet dat het een utopie is dat jullie de finale halen. :razz:
Reply
waf Wrote:en ik weet dat het een utopie is dat jullie de finale halen. :razz:

Oh, gut, wat lief. Waf komt met een jij-bak. =D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Een jij-bak? :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Sparta thuis... zullen ze wel vol aan de bak moeten deze keer.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Een jij-bak? :|

Een jullie-bak is bij mij ook een jij-bak.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Een jij-bak? :|

Een jullie-bak is bij mij ook een jij-bak.

ik beaamde louter je stelling. geef ik je een keer gelijk, is het nog niet goed. 8-[

maar desondanks, leuk geprobeerd!
Reply
waf Wrote:ik beaamde louter je stelling. geef ik je een keer gelijk, is het nog niet goed. 8-[

maar desondanks, leuk geprobeerd!

Ja, dat zou ik ook zeggen, als ik als anti-jij-bak-extremist een verkapte jij-bak zou gebruiken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik beaamde louter je stelling. geef ik je een keer gelijk, is het nog niet goed. 8-[

maar desondanks, leuk geprobeerd!

Ja, dat zou ik ook zeggen, als ik als anti-jij-bak-extremist een verkapte jij-bak zou gebruiken.

je moet mij niet euvel duiden dat je niet scherp formuleert. ja jij ja, met je rooie trui!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:ik beaamde louter je stelling. geef ik je een keer gelijk, is het nog niet goed. 8-[

maar desondanks, leuk geprobeerd!

Ja, dat zou ik ook zeggen, als ik als anti-jij-bak-extremist een verkapte jij-bak zou gebruiken.

je moet mij niet euvel duiden dat je niet scherp formuleert. ja jij ja, met je rooie trui!

Ik duidt nooit niemand geen euvels over scherpe formulaties!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: