The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Masters Cup Shanghai 2008
Radek heeft zeker al geld genoeg
Reply
klasse buurs. Goed bezig man. Had ad nog niet gesmst. Ik denk dat ml wel ff laat weten hoeveel het er zijn, wanneer simon klaar is met deze bestraffing Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mooie keuze om simon te nemen =D>

gokken ligt je iig wel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het zijn er 4 gebleven Haggie.
Reply
Ik ben er weer, en tering wat weinig bp's Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
buurs Wrote:mooie keuze om simon te nemen =D>

gokken ligt je iig wel.

Het managen gaat me goed af. Makkelijke keuze was simon. Je zult potro gekozen hebben... Gokken?
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:haggie stuurt Ad een sms en Ad is heel blij Icon_twisted

Goh, als je hier nou je voldoening uit moet gaan halen ben je wel erg diep gezonken. Omdat jij te vroeg gejuicht hebt, moeten anderen dat ook maar gaan doen? Daarbij juichte jij te vroeg op basis van correcte informatie....
Je wordt er goed in ML, ik hoef niet eens meer te reageren =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote::lol:
buurs Wrote:mooie keuze om simon te nemen =D>

gokken ligt je iig wel.

Het managen gaat me goed af. Makkelijke keuze was simon. Je zult potro gekozen hebben... Gokken?
Inderdaad. Potro nemen terwijl je weet dat hij het consequent aflegt tegen de grote jongens. Simon daarentegen stunt nog wel eens. Wederom een fout van Buurs, hij heeft het ook gewoon zelf verkloot en kan in de verste verte niet praten over pech.
Reply
Wel leip, want als Fed nu wint, gaat hij dus door en niet Simon. Dan komen ze nl met z'n drieën op 2 winstpartijen en gaan de sets en games tellen. En door de afslachting van Murray tegen Simon, is Federer sowieso door als ie wint, ook als het in 3 is.
Reply
Federer moet winnen om door te gaan, anders is Simon door, simpel.

Ben benieuwd hoe diep Murray vandaag wil gaan. Als hij verliest is Federer nummer 1 in de poule, en krijgt hij Djokovic. Ik denk dat hij liever als groepshoofd eindigt en Davy loot in de SF.
Reply
serieus? Wat een onzin! Murray wil fedex er toch het liefst NU eruit hebben neem ik aan?
Reply
Lijkt mij ook, maar het feit is dat wanneer hij verliest dat voor hem geen directe gevolgen heeft. Federer moet er 200% vol voor gaan. Murray speelt alleen om Djokovic te ontlopen.
Reply
Elikian Wrote:Federer moet winnen om door te gaan, anders is Simon door, simpel.

Ben benieuwd hoe diep Murray vandaag wil gaan. Als hij verliest is Federer nummer 1 in de poule, en krijgt hij Djokovic. Ik denk dat hij liever als groepshoofd eindigt en Davy loot in de SF.
Dat lijkt me absoluut niet zijn afweging. Ik denk dat je momenteel veel liever Djoko loot dan Davy.
Reply
en dan te bedenken dat simon federer heeft verslagen. Echt zo oneerlijk.. Bah.. Maar het is nog niet zover! COME ON MURRAY
Reply
Haggie Wrote:COME ON MURRAY
Hier zijn we het eens Wink
Reply
Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Federer moet winnen om door te gaan, anders is Simon door, simpel.

Dat lijkt me absoluut niet zijn afweging. Ik denk dat je momenteel veel liever Djoko loot dan Davy.

Hij moet gewoono fedex eruit knikkeren, anders komt ie die in de finale weer tegen!
Reply
Haggie Wrote:en dan te bedenken dat simon federer heeft verslagen. Echt zo oneerlijk.. Bah.. Maar het is nog niet zover! COME ON MURRAY
Tja, maar hij heeft wel weer Murray verslagen, die dan weer dik van Simon won. Ik vind dit wel echt een goed systeem, bij 3 mensen het doelsaldo naast elkaar leggen. Bij twee man vind ik het beter om voor H2H te gaan.
Reply
Godver, gaat die stream eraf, net op het moment dat de partij van het toernooi bezig is! Icon_evil
Reply
wil je tussenstanden plaatsen svp.. Alles hangt voor mij nu van murray af....
Reply
fedex meteen de break? Sad Sad
Reply
Ja, 3-1
Reply
was 2-3 van murray net zijn eigen service of de re break?
Reply
rebreak

wat is er toch met federer aan de hand.

kan geen break meer vasthouden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:was 2-3 van murray net zijn eigen service of de re break?
Rebreak, maar nu weer bp Fed. Close potje.
Reply
KOM OP MURRAY JE KUNT HET
Reply
Zouden Ad en Buurs volgend jaar op vakantie gaan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Met elkaar?
Reply
Stille Wrote:Zouden Ad en Buurs volgend jaar op vakantie gaan?

waarom vraag je dit? :-k

Reply
Ik zie het al helemaal voor me, als een Tiny en Lau in Spanje haha
Reply
Vroegtijdige vrijdagmiddagborrel?
Reply

Forum Jump: