The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:Hij zegt zich de onrust onder de supporters over de leegloop te kunnen voorstellen.

Sterke voorzitter met een goed inlevingsvermogen in de supporters.
Hij verkoopt slechts 5 basispelers waaronder zijn aanvoerder en weet toch aan te geven dat hij de onrust kan voorstellen.
Driewerf Hoera !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
"Opmerkelijke versterkingen"....

Wordt Romario teruggehaald en haalt Stan Valckx de schoenen weer uit het vet?
Reply
Ze zullen wel uit dit rijtje komen

- Ron Vlaar
- Reto Ziegler
- Erik Edman
- Joao Carlos
- Salomon Kalou
Reply
- Hofland ?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Kezmania Wrote:Ze zullen wel uit dit rijtje komen

- Ron Vlaar
- Reto Ziegler
- Erik Edman
- Joao Carlos
- Salomon Kalou


hahahah, dream on... kalou wordt niet verkocht aan PSV. Desnoods voor een miljoen minder aan een buitenlandse club.
Reply
En of ze nu echt op een spits zitten te wachten in Eindhoven (waar ik overigens zaterdag een erg leuke avond heb gehad bij het Jazz-festival)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Quatro Wrote:
Kezmania Wrote:Ze zullen wel uit dit rijtje komen

- Ron Vlaar
- Reto Ziegler
- Erik Edman
- Joao Carlos
- Salomon Kalou


hahahah, dream on... kalou wordt niet verkocht aan PSV. Desnoods voor een miljoen minder aan een buitenlandse club.

De geruchten komen weer op gang dat Salomon Kalou wel naar PSV vertrekt. Mede omdat Kuijt in Rotterdam blijft.
Maar goed je laatste zin geeft al aan dat je de hele kwestie niet gevolgd hebt.
Reply
Bumme Wrote:En of ze nu echt op een spits zitten te wachten in Eindhoven (waar ik overigens zaterdag een erg leuke avond heb gehad bij het Jazz-festival)

Kone mag niet spelen in de CL, dus een extra aanvaller is niet verkeerd.

Bumme Wrote:- Hofland ?

Het schijnt dat hij niet weg mag. En persoonlijk zie ik hem liever ook niet komen. Hij heeft na zijn blessure nooit meer het nivo gehaald wat hij voor zijn blessure wel had.
Reply
Robinho....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bumme Wrote:En of ze nu echt op een spits zitten te wachten in Eindhoven (waar ik overigens zaterdag een erg leuke avond heb gehad bij het Jazz-festival)

Cocu en/of Simons achterin gaan gebruiken en vervolgens op het middenveld/voorin versterken is wel degelijk een optie! Ook kan Lucius rechtsback gaan spelen en Ooijer met Alex centraal.. aangezien PSV voor Bouma en Lee 9 miljoen heeft gekregen en ze al 8 miljoen hadden geboden op Kalou is er nu dus in principe 17 miljoen - hetgeen Kone heeft gekocht beschikbaar. Lijkt me echter dat ze iig ook nog een verdediger willen halen en dus verwacht ik Kalou niet. Edman is ze aangeboden door Tottenham maar PSV vond hem geen versterking en heeft geweigerd die valt dus ook af. Hofland mag absoluut niet vertrekken en is veel geblesseerd en dus risicovol. HSV zegt dat Ziegler blijft bij Tottenham of naar HSV komt, dus ook die valt af.

Ik hou het voorlopig dus op Vlaar (die eigenlijk niet weg mag maar PSV heeft nu geld genoeg te besteden om een bod te doen dat AZ niet kan weigeren) en Joao Carlos.
Reply
Kezmania Wrote:
Quatro Wrote:
Kezmania Wrote:Ze zullen wel uit dit rijtje komen

- Ron Vlaar
- Reto Ziegler
- Erik Edman
- Joao Carlos
- Salomon Kalou


hahahah, dream on... kalou wordt niet verkocht aan PSV. Desnoods voor een miljoen minder aan een buitenlandse club.

De geruchten komen weer op gang dat Salomon Kalou wel naar PSV vertrekt. Mede omdat Kuijt in Rotterdam blijft.
Maar goed je laatste zin geeft al aan dat je de hele kwestie niet gevolgd hebt.

Ik denk dat je vooral in jouw eerste zin moet blijven geloven, hoop doet leven, nietwaar?

En Kalou kan wel in Nl willen blijven, maar daar heeft Feyenoord toch geen hol mee te maken. Liever een ontevreden Kalou bij Feyenoord dan een tevreden Kalou bij PSV.

Feyenoord kijkt wel voordat ze de woede van 200.000 (al dan niet actieve) feyenoord fans op de hals haalt.
Reply
Had die Derksen toch gelijk dat Feyenoord geregeerd wordt door de supporters! =D>
Reply
Peter Wrote:Had die Derksen toch gelijk dat Feyenoord geregeerd wordt door de supporters! =D>

Daarom gaat het ook al jaren zo goed :8:
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:En of ze nu echt op een spits zitten te wachten in Eindhoven (waar ik overigens zaterdag een erg leuke avond heb gehad bij het Jazz-festival)

Cocu en/of Simons achterin gaan gebruiken en vervolgens op het middenveld/voorin versterken is wel degelijk een optie! Ook kan Lucius rechtsback gaan spelen en Ooijer met Alex centraal.. aangezien PSV voor Bouma en Lee 9 miljoen heeft gekregen en ze al 8 miljoen hadden geboden op Kalou is er nu dus in principe 17 miljoen - hetgeen Kone heeft gekocht beschikbaar. Lijkt me echter dat ze iig ook nog een verdediger willen halen en dus verwacht ik Kalou niet. Edman is ze aangeboden door Tottenham maar PSV vond hem geen versterking en heeft geweigerd die valt dus ook af. Hofland mag absoluut niet vertrekken en is veel geblesseerd en dus risicovol. HSV zegt dat Ziegler blijft bij Tottenham of naar HSV komt, dus ook die valt af.

Ik hou het voorlopig dus op Vlaar (die eigenlijk niet weg mag maar PSV heeft nu geld genoeg te besteden om een bod te doen dat AZ niet kan weigeren) en Joao Carlos.

Peter, van die 5 miljoen van Wilfred Trauma blijft na alle aftrekposten ergens tussen de 2-3 miljoen over.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
‘Reiziger praat met Nederlandse club'
30 augustus 2005, 16:05
Door: Patrick Boor
Michael Reiziger keert terug in de Nederlandse eredivisie, zo meldt Sky Sports. De verdediger die in de voorbereiding geblesseerd raakte mag bij zijn huidige werkgever Middlesbrough transfervrij vertrekken.
“We zijn momenteel in onderhandeling met een Nederlandse club. Veel hangt af van die club, maar we zien wel hoe het loopt”, aldus de zaakwaarnemer van Reiziger Sigi Lens tegenover Sky Sports.

Naar verwachting is de verdediger in gesprek met AZ, om de naar Villarreal vertrokken Jan Kromkamp op te volgen. Ook zou zijn voormalig trainer van Ajax en Barcelona Louis van Gaal de rechtsback graag willen zien in de Alkmaarderhout.
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:En of ze nu echt op een spits zitten te wachten in Eindhoven (waar ik overigens zaterdag een erg leuke avond heb gehad bij het Jazz-festival)

Cocu en/of Simons achterin gaan gebruiken en vervolgens op het middenveld/voorin versterken is wel degelijk een optie! Ook kan Lucius rechtsback gaan spelen en Ooijer met Alex centraal.. aangezien PSV voor Bouma en Lee 9 miljoen heeft gekregen en ze al 8 miljoen hadden geboden op Kalou is er nu dus in principe 17 miljoen - hetgeen Kone heeft gekocht beschikbaar. Lijkt me echter dat ze iig ook nog een verdediger willen halen en dus verwacht ik Kalou niet. Edman is ze aangeboden door Tottenham maar PSV vond hem geen versterking en heeft geweigerd die valt dus ook af. Hofland mag absoluut niet vertrekken en is veel geblesseerd en dus risicovol. HSV zegt dat Ziegler blijft bij Tottenham of naar HSV komt, dus ook die valt af.

Ik hou het voorlopig dus op Vlaar (die eigenlijk niet weg mag maar PSV heeft nu geld genoeg te besteden om een bod te doen dat AZ niet kan weigeren) en Joao Carlos.

1. Scheringa kan elk bod weigeren
2. Jij vind Lucius niet een drama en nu het uitkomt ineens niet meer?
3. Cocu naar achter halen zal ervoor zorgen dat er weer een belangrijke angel uit het middenveld wordt gehaald en er een stuk minder doelpunten voorin gemaakt zullen worden.
4. Ik zal maar haast maken met die 'versterkingen' als ik PSV was, want ze hebben nog 32 uur....
Reply
Matador! Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:En of ze nu echt op een spits zitten te wachten in Eindhoven (waar ik overigens zaterdag een erg leuke avond heb gehad bij het Jazz-festival)

Cocu en/of Simons achterin gaan gebruiken en vervolgens op het middenveld/voorin versterken is wel degelijk een optie! Ook kan Lucius rechtsback gaan spelen en Ooijer met Alex centraal.. aangezien PSV voor Bouma en Lee 9 miljoen heeft gekregen en ze al 8 miljoen hadden geboden op Kalou is er nu dus in principe 17 miljoen - hetgeen Kone heeft gekocht beschikbaar. Lijkt me echter dat ze iig ook nog een verdediger willen halen en dus verwacht ik Kalou niet. Edman is ze aangeboden door Tottenham maar PSV vond hem geen versterking en heeft geweigerd die valt dus ook af. Hofland mag absoluut niet vertrekken en is veel geblesseerd en dus risicovol. HSV zegt dat Ziegler blijft bij Tottenham of naar HSV komt, dus ook die valt af.

Ik hou het voorlopig dus op Vlaar (die eigenlijk niet weg mag maar PSV heeft nu geld genoeg te besteden om een bod te doen dat AZ niet kan weigeren) en Joao Carlos.

1. Scheringa kan elk bod weigeren
2. Jij vind Lucius niet een drama en nu het uitkomt ineens niet meer?
3. Cocu naar achter halen zal ervoor zorgen dat er weer een belangrijke angel uit het middenveld wordt gehaald en er een stuk minder doelpunten voorin gemaakt zullen worden.
4. Ik zal maar haast maken met die 'versterkingen' als ik PSV was, want ze hebben nog 32 uur....

1. Tuurlijk kan hij dat, maar hij is ook niet op zn achterhoofd gevallen. Zo krap zit AZ centraal achterin niet met Mathijsen, Opdam, de Zeeuw, Jaliens en Vlaar dus voor een absurd bedrag mag hij heus wel gaan.
2. Lucius linkshalf is idd een drama. Op de rechtbackpositie heeft hij zich in Oranje gespeeld en was het tegen AC Milan de beste man van het veld. Daarvoor acht ik hem zeker wel geschikt.
3. Dat zal reuze meevallen hoor. Als teletekstsupporter weet je het misschien niet maar bij PSV blijven nooit 4 spelers achterin hangen en Simons-Alex achterin, Bouma op het midden is in de voorbereiding al geprobeerd door Hiddink. Omdat resultaten uitbleven koos hij er echter voor zn succesvolle achterhoede van vorig seizoen in ere te herstellen. Nu Bouma wegvalt lijkt het mij best logisch dat Simons in de defensie gaat spelen en PSV niet per direct een vervanger haalt voor Bouma EN Lee.
4. Je meent het?
Reply
--------------------------------------------------------------------------------
Michael Reiziger transfervrij naar PSV
Volgens Omroep Brabant heeft PSV bevestigd dat Michael Reiziger is aangetrokken als versterking. Naast de jonge Carizzo is hij de tweede aankoop vandaag die rond is gekomen met PSV.

De zaakwaarnemer van Reiziger liet eerder vandaag al weten met een Nederlandse club in gesprek te zijn. Het zou gaan om een transfervrije overgang.
Reply
Ik hoorde het ook al ja. Hmm... een rechtback dus. Ooijer zal dus langs Alex gaan spelen centraal of Simons centraal langs Alex en Ooijer middenvelder op zijn plek.. ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Dat is dus speler 1 van de 2 die beloofd is en heeft niks gekost. Nu nog 1 die heel wat mag kosten dus. Hofland heeft bevestigd dat ie met Hiddink gaat praten.
Reply
Westerhof met een brede grijns op zijn gezicht net op Omroep Brabant TV:
"Geloof me, er zullen grote namen naar Eindhoven komen de komende dagen. Het publiek zal 1 september toestromen."

En op de een of andere manier geloof ik m nog ook. Reiziger is een goede speler maar niet waar we op wachten, ik verwacht een nog grotere naam vanavond of morgen.
Reply
Peter Wrote:Westerhof met een brede grijns op zijn gezicht net op Omroep Brabant TV:
"Geloof me, er zullen grote namen naar Eindhoven komen de komende dagen. Het publiek zal 1 september toestromen."

En op de een of andere manier geloof ik m nog ook. Reiziger is een goede speler maar niet waar we op wachten, ik verwacht een nog grotere naam vanavond of morgen.

Ik ben erg benieuwd met wie hij in gesprek is. Morgen zullen we het weten.
Reply
frank de boer :wink:
Bangkok resident.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Djabs Wrote:Vooruitzichten bij de verschillende clubs die de spelers aan de getekende contracten houden zijn toch anders wat dat betreft.

En aan welke clubs refereer je dan precies? En hoe zien die vooruitzichten eruit?

Hmmmz, hoef toch niet alles voor te kauwen. Als Landzaat bij PSV had gespeeld was ie deze zomer (nee, gisteren of vandaag :wink: ) vertrokken, maar AZ houdt hem aan zijn contract. Een speler als Ron Vlaar zal wel 2x nadenken voordat hij voor 5 jaar bij AZ tekent; voor zo'n speler is een club met transferbeleid als PSV aantrekkelijker; hij kan zich ontwikkelen totdat hij denkt klaar te zijn voor het grote werk en mag dan weg.

Over Reiziger: dat hij aan de PSV-selectie toegevoegd kan worden zonder kosten is positief. Minder is dat Reiziger geen linksback is en de afgelopen seizoenen niet regelmatig heeft gespeeld.

We zullen zien wat Guus en Rob morgen nog uit de hoge hoed toveren. Een verdediger met een linkerpoot lijkt mij geen overbodige luxe.....
Reply
Opmerkelijk dat Reiziger transfervrij weg mag bij Boro...

Hij was daar juist weer basisspeler na vorig seizoen een jaar vol blessures te hebben gehad... En volgens mij heeft hij nog een contract tot het eind van dit seizoen...

Mbt de opmerking van Djabs: Hij is inderdaad geen linksback, maar kan wel centraal prima uit de voeten. Denk dat PSV hem haalt als vervanger van Fredje Bouma... Dus ik verwacht dat Westerhof c.s. morgen een linksback uit de hoge hoed toveren... Wie was ook weer die linksback die bij Ajax werd afgetest...?
Reply
Quote:Volgens Sportweek heeft Feyenoord belangstelling in Tomáš Galásek . De Tsjechische middenvelder kan bij Ajax niet langer rekenen op een basisplaats en zinspeelt op een vertrek. Galásek bereikte eerder een akkoord met zijn voormalige club Willem II, maar Ajax liet weten hem niet te laten vertrekken.

Galásekis echter niet per direct beschikbaar. De middenvelder wil tot de winterstop wachten met zijn definitieve beslissing. Ook Middlesbrough volgt de Tsjech.

Volgens diverse Kroatische media zou Feyenoord ook geïnteresseerd zijn in Ivan Bosnjak. De middenvelderk, die eerder uitkwam voor Al-Ittihad en Hajduk Split, staat momenteel onder contract bij Dynamo Zagreb.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Keyzer Wrote:Opmerkelijk dat Reiziger transfervrij weg mag bij Boro...

Dan zal hij wel een hoog salaris hebben wat op de begroting drukt...
Reply
Kevin Hofland heeft zo juist ontkent in gesprek te zijn met PSV

Quote:Ik zal toch maar even reageren ik heb met niemand van psv gesproken ik heb ook tegenover iets of iemand iets bevestigd dit omdat ik absoluut niet weg mag bij Wolfsburg.
Ik wens jullie veel s6 en hopelijk tot over een paar jaar

Prachtig een (oud)speler die ook post op het forum =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2212-7.php#post121305">http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum ... post121305</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:Prachtig een (oud)speler die ook post op het forum =D>

Ach ja, kleine moeite hè voor mn fans.
Reply
Volgens mij staat het nog nergens maar NEC zou met Ajax in gesprek zijn voor de huur of koop van Anastasiou. Ze zijn er achter gekomen dat je met 3 eredivisie waardige spitsen je het niet gaat redden in de competitie als je 4-3-3 speelt :roll:

Met "talenten" als Prent, Worm en Grot als eerste vervangers kun je het schudden. Jammer alleen dat de de, eventuele, komst van Yannis ten koste zou gaan van Bartje.

Overigens.... wilde ik nog iets zeggen maar dat ben ik ff kwijt hehehe #-o
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:Kevin Hofland heeft zo juist ontkent in gesprek te zijn met PSV

Quote:Ik zal toch maar even reageren ik heb met niemand van psv gesproken ik heb ook tegenover iets of iemand iets bevestigd dit omdat ik absoluut niet weg mag bij Wolfsburg.
Ik wens jullie veel s6 en hopelijk tot over een paar jaar

Prachtig een (oud)speler die ook post op het forum =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2212-7.php#post121305">http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum ... post121305</a><!-- m -->

Heet jij in het echt ook kezmania?
Reply


Forum Jump: