The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Euhmm Balthazar met 2094 posts een oude inlognaam? Confused

Mac trek het ip ff na dan weten we wie het is. :p
Reply
Balthazar Wrote:Voor de linksbackpositie zijn ze met een Braziliaan bezig. Zijn naam weet ik niet. Feit is wel dat deze knakker straks landt in Nederland. Hij wordt vanavond nog gekeurd.
Mijn bron kan/mag ik niet prijsgeven, maar het is een bekende voor jullie.

Is die bekende de bron of de speler? Misschien.......VAMPETA!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Is die bekende de bron of de speler? Misschien.......VAMPETA!

[Image: foto_psv04.jpg]

Ik dacht eigenlijk meer aan:

[Image: bilde.jpg]
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
AS Roma meldt zich tevergeefs voor De Cler

31/8/2005 15:31

AS Roma is er net als zoveel clubs niet in geslaagd een speler los te weken bij AZ. De Italianen hadden hun zinnen gezet op Tim de Cler en meldden dat officieel aan AZ. Het Alkmaarse antwoord luidde echter niet te koop.
De Cler speelde zich afgelopen seizoen ook Europees in de kijker. De aanvallend ingestelde vleugelverdediger schopte het zelfs tot het Nederlands elftal, waar hij onlangs debuteerde tegen Duitsland. Ook voor de WK-kwalificatieduels met Armenië en Andorra zit hij bij de selectie.
Reply
Balthazar Wrote:Ik snap dat iedereen op dit moment alles koortsachtig volgt (ik ben er daar zelf één van) en dat er een hoop namedropping is. Normaal gesproken doe ik hier niet aan mee, omdat iedereen elkar lekker zit te maken, maar dit nieuws is zo zeker ddat ik het jullie niet wilde onthouden.

Ik moet zeggen dat het me geen lor kan schelen, ik hoor het allemaal wel als het definitief is.
Reply
Khizanishvili kiest voor Blackburn
Zurab Khizanishvili speelt het komende seizoen niet voor AZ, maar op huurbasis voor Blackburn Rovers. De Georgische verdediger kan bij zijn huidige werkgever Glasgow Rangers niet op een basisplaats rekenen.
Reply
Lamey <--> Vlaar [-o<
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
"Ook PSV grijpt naast Culina"

Nadat eerder Borussia Monchengladbach al afgewimpeld werd, lijkt ook PSV naast Jason Culina te grijpen. De Sydney Morning Herald meldt dat trainer Guus Hiddink tot gisteravond laat bezig is geweest om Culina voor de landskampioen te kiezen. Maar ook hij wist Twente en Culina niet te verleiden tot een overeenkomst. Er wordt zelfs gezegd dat de Australiër eerder naar Duitsland zou vertrekken, omdat Gladbach dichterbij de vraagprijs zit dan PSV.

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fctwente.net">http://www.fctwente.net</a><!-- w -->
Reply
Tukker_Rulez Wrote:"Ook PSV grijpt naast Culina"

Nadat eerder Borussia Monchengladbach al afgewimpeld werd, lijkt ook PSV naast Jason Culina te grijpen. De Sydney Morning Herald meldt dat trainer Guus Hiddink tot gisteravond laat bezig is geweest om Culina voor de landskampioen te kiezen. Maar ook hij wist Twente en Culina niet te verleiden tot een overeenkomst. Er wordt zelfs gezegd dat de Australiër eerder naar Duitsland zou vertrekken, omdat Gladbach dichterbij de vraagprijs zit dan PSV.

Bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.fctwente.net">http://www.fctwente.net</a><!-- w -->

Mooi zo! :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
inderdaad, hij moet ons eerst Europa in voetballen!
Reply
Estse international volgt Koné op bij Roda JC

31/8/2005 17:30

Roda JC heeft Andres Oper aangetrokken. De spits tekende woensdag voor één seizoen bij de club uit Kerkrade.

Oper is international van Estland. De 28-jarige aanvaller heeft inmiddels 95 interlands en 27 goals op zijn naam staan. Vier jaar geleden maakte hij nog indruk door tegen het Nederlands elftal één keer te scoren en een doelpunt voor te bereiden tijdens de door Oranje met mazzel gewonnen WK-kwalificatie-interland: 2-4.

Oper komt over van Torpedo Moskou, waar hij sinds 2003 speelde. Daarvoor speelde hij jarenlang in Denemarken bij AaB Kopenhagen en Flora Tallinn uit Estland.
Reply
Sparta Rotterdam heeft vandaag de Nigeriaanse middenvelder Sani Kaita (geboren op 2 mei 1986) aangetrokken.

Sani Kaita is één van de meest veelbelovende spelers van Nigeria. Afgelopen zomer kwam hij op het WK onder 20 in Nederland in alle wedstrijden voor het Nigeriaanse elftal uit. Zeer recent werd hij toegevoegd aan het Nigeriaanse A-Elftal, de ‘Super Eagles’.

Zie meer over de speler en de totstandkoming van de transfer op de site van Sparta
Reply
Kalou is volgens geruchten nu op de herdgang, Hofland is gespot in het St. Anna ziekenhuis in Geldrop, er schijnt een Braziliaan in het vliegtuig te zitten voor een medische keuring en iemand heeft van Hugo Borst gehoord dat "PSV een in heel europa bekende en gerenomeerde speler bijna binnen heeft".

Ik ben benieuwd wat het wordt, maar verwacht eigenlijk niks meer. Sad
Reply
Peter Wrote:Kalou is volgens geruchten nu op de herdgang, Hofland is gespot in het St. Anna ziekenhuis in Geldrop, er schijnt een Braziliaan in het vliegtuig te zitten voor een medische keuring en iemand heeft van Hugo Borst gehoord dat "PSV een in heel europa bekende en gerenomeerde speler bijna binnen heeft".

Ik ben benieuwd wat het wordt, maar verwacht eigenlijk niks meer. Sad

Ik wil Vlaar!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vlaar komt niet, simpelweg omdat Scheringa niemand meer wil verkopen.
Reply
nog 5 uur :Big Grin
Reply
23.59: PSV heeft zojuist Piet Jan Snot overgenomen van FC Bal op 't Dak 7. Westerhof zegt dat hij verheugt is met de komst van deze zeer grote speler.

:letitallout:
Reply
Peter Wrote:23.59: PSV heeft zojuist Piet Jan Snot overgenomen van FC Bal op 't Dak 7. Westerhof zegt dat hij verheugt is met de komst van deze zeer grote speler.

:letitallout:

Hmm, FC Bal op het Dak '64 zit in de Oldenzaal subleague :roll:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kezmania Wrote:nog 5 uur :Big Grin

Voor buitenlandse aankopen tenminste
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Kezmania Wrote:nog 5 uur :Big Grin

Voor buitenlandse aankopen tenminste

Aankopen na 1/9 0.00 uur kunnen niet meespelen in de CL
Reply
Joonas Kolkka keert terug in Nederland. De Finse aanvaller tekende woensdag bij ADO Den Haag, meldt De Telegraaf.
De dertigjarige vleugelspeler verlaat Crystal Palace, waarmee hij vorig seizoen naar het Championship degradeerde. De Londense club laat hem transfervrij vertrekken. Hij kwam dit seizoen slechts drie keer in actie namens The Eagles, waarvan twee keer als invaller.

Kolkka verliet in de zomer van 2001 PSV, waarna hij via Panathinaikos en Borussia Mönchengladbach bij Crystal Palace belandde. In het Premiership speelde hij vorig seizoen nog 23 keer mee en scoorde hij drie keer. Eerder droeg hij in Nederland ook nog het shirt van Willem II.
Reply
Berger naar RKC

WAALWIJK (ANP) - RKC Waalwijk heeft overeenstemming bereikt met Ruud Berger en FC Zwolle over een transfer van de 25-jarige spits. Berger wordt vrijdag medisch gekeurd en zal daarna, als het resultaat positief is, een contract voor drie jaar ondertekenen. Berger, die eerder uitkwam voor FC Utrecht, Cambuur en Emmen, scoorde dit seizoen al vier keer voor Zwolle.

Door de komst van Berger en, eerder al, Hans van de Haar, is Eddy Putter overbodig geworden in Waalwijk. RKC heeft besloten de 23-jarige spits, in 2001 overgenomen van Volendam, voor de rest van het seizoen te verhuren aan FC Dordrecht. Putters contract in Waalwijk zal wel worden verlengd tot medio 2008.
Reply
ik heb een compositietekening gemaakt van de derde aankoop van p$v

[Image: 15_155191.jpg]
Reply
een noord hollander :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Euhmm Balthazar met 2094 posts een oude inlognaam? Confused

Mac trek het ip ff na dan weten we wie het is. :p


hahah k had de rest nog niet eens gelezen joh :oops:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Michelos Wrote:ik heb een compositietekening gemaakt van de derde aankoop van p$v

Heb je die van die politie-rijnmond site gehaald, nav gisteravond ? :wink:
Reply
Fabian Wrote:
Michelos Wrote:ik heb een compositietekening gemaakt van de derde aankoop van p$v

Heb je die van die politie-rijnmond site gehaald, nav gisteravond ? :wink:
het lijstje van Westerhof

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.politie-rijnmond.nl/Spoorzoekers/verdachten_M2.htm">http://www.politie-rijnmond.nl/Spoorzoe ... ten_M2.htm</a><!-- m -->

PSV zoekt namelijk een voetballer die wil knokken voor zijn ploeg
Reply
Coach Celta: 'De Ridder gehaald voor toekomst'

31/8/2005 20:27

Het is nog maar de vraag of Daniël de Ridder dit seizoen veel voetbalt bij Celta de Vigo. Maar de Spaanse club legde de Amsterdamse Ajacied voor vijf jaar vast.
Coach Fernando Vázquez liet weten dat De Ridder 'niet als directe versterking' is gehaald, maar 'voor de toekomst van de club'. 'Het was een kans die zich voordeed, en waarvan de clubleiding het de moeite waard vond deze te pakken.'

Vázquez voegde daaraan toe dat hij De Ridder nauwelijks kent. 'De waarheid is dat ik niet zal voordoen alsof ik hem ken, want dat is niet zo. Ik heb hem op tv enkele wedstrijden met Ajax zien spelen, maar alleen oppervlakkig. Het enige wat ik kan zeggen is dat hij een speler is die op allebei de flanken kan spelen en ook op een paar andere posities.'

Niet verhuurd, maar verkocht.
En hij wou weg om te voetballen, gaat dus mooi niet door...

OT : Gister ook een sms ontvangen Michelos ? :razz:
Reply
Wat heeft Ajax voor de Ridder gekregen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:OT : Gister ook een sms ontvangen Michelos ? :razz:
yepz Smile
Reply


Forum Jump: