The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
is ie er nou al? die derde aankoop van p$v?
Reply
Micheal Ball dus???
Make tea, not war
Reply
Micheal Ball, ooit als groot talent voor 6,5 miljoen pond naar de Rangers gehaald, nu transfervrij naar PSV. Ik kan der nog niks zinnig over zeggen. Het schijnt iig dat ie heel, heel erg ver kan ingooien, maarja t komt op mij toch over op een noodaankoop. Dan maar in de winterstop toeslaan.
Reply
Peter Wrote:Micheal Ball, ooit als groot talent voor 6,5 miljoen pond naar de Rangers gehaald, nu transfervrij naar PSV.
goeiedag zeg! flinke miskoop van de Rangers dus Smile
Reply
NOS: PSV trekt linksback Ball transfervrij aan
NOS Sportjournaal meldt zojuist dat PSV de Engelsman Michael Ball van Glasgow Rangers transfervrij heeft aangetrokken. Hij kwam een keer uit voor het nationale elftal van Engeland. De Brit is 25 jaar oud. Glasgow Rangers trok hem in 2001 aan voor 6.5 miljoen pond. Hij was lang geblesseerd. Daarna wisselde hij steeds met de Italiaan Vanoli af voor een basisplaats. PSV zou hebben bevestigd dat hij voor twee jaar heeft getekend.


Having made his debut as a substitute towards the end of the 1996/97 season against Tottenham while the club was struggling to avoid relegation, Michael went on to play in the Merseyside derby and make two Premiership starting appearances before the season was out.

Possessing a huge long-throw and with the versatility of being able to play at left-back or in central defence, Michael was given a five-year contract during his first year as a YTS trainee and has gone on to prove himself an outstanding talent. Sharp tackling, quick, good in the air and possessing excellent composure, the childhood Evertonian shocked Everton fans by demanding a contract deal that was out of the club's reach.

In the summer of 2001, when Everton was rocked by the departure of Francis Jeffers to Arsenal, manager Walter Smith decided to prevent another protracted and harmful transfer saga and sold the player to his former club Glasgow Rangers for £6.5million.

His first season at Ibrox was dogged by injury and there were fears for his future after Ball suffered with some serious cartilage problems. He recovered in time for the 2003/04 season and regularly challenges Italian defender Paolo Vanoli for a regular spot in the team.

He made his one and only England appearance in friendly with Spain in 2001.
Reply
Michelos Wrote:
Peter Wrote:Micheal Ball, ooit als groot talent voor 6,5 miljoen pond naar de Rangers gehaald, nu transfervrij naar PSV.
goeiedag zeg! flinke miskoop van de Rangers dus Smile

Of Rangers was gewoon niet de juiste club voor hem en bij PSV bloeit ie op waardoor die 6,5 miljoen pond (9 miljoen euro) nog een schijntje blijkt. Wink

We zullen het wel zien tegen Utrecht, ik vind het te vroeg om positief dan wel negatief te oordelen.
Reply
Dus een wisselspeler van de Rangers is een topaankoop....Whahahaha die Westerhof kan voortaan maar beter z'n muil houden...
Reply
Michelos Wrote:
Fabian Wrote:OT : Gister ook een sms ontvangen Michelos ? :razz:
yepz Smile

Fijn hè, die privacy in holland... :roll:
Reply
Fabian Wrote:Dus een wisselspeler van de Rangers is een topaankoop....Whahahaha die Westerhof kan voortaan maar beter z'n muil houden...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=137030/typeofpage=40435/sc=5fca0b">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=5fca0b</a><!-- m -->

Zou best eens een verrassend goede speler kunnen zijn. 9 miljoen betaalde die rangers toen (in die tijd waren spelers nog veel minder duur) echt niet zomaar! Maja we zien wel... anders in de winterstop maar toeslaan.
Reply
Peter Wrote:9 miljoen betaalde die rangers toen (in die tijd waren spelers nog veel minder duur) echt niet zomaar!

Recordtransfers: de duurste spelers ter wereld
  • speler bedrag van naar jaar
    1. Zinedine Zidane 73 Juventus Real Madrid 2001
    2. Luis Figo 61 Barcelona Real Madrid 2000
    3. Hernán Crespo 57 Parma Lazio Roma 2000
    4. Gaizka Mendieta 48 Valencia Lazio Roma 2001
    5. Rio Ferdinand 46 Leeds United Manchester Utd 2002
    6. Ronaldo 45 Internazionale Real Madrid 2002
    Juan Veron 45 Lazio Roma Manchester Utd 2001
    Christian Vieri 45 Lazio Roma Internazionale 1999
    9. Manuel Rui Costa 44 Fiorentina AC Milan 2001
    10. Robinho 43 Santos Real Madrid 2005[/list:u]

    http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=ebb005

    Maar er valt gewoon nog weinig over te zeggen. Het is geen echt gerenommeerde naam, maar misschien verrast ie ons allen.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Fabian Wrote:Dus een wisselspeler van de Rangers is een topaankoop....Whahahaha die Westerhof kan voortaan maar beter z'n muil houden...

En weet je ook waarom hij niet altijd speelde

Bij de verkoop van Everton aan Glasgow hebben ze een clausule in zijn contract laten opnemen dat Glasgow 4 miljoen pond ineens zou betalen en de rest aan de hand van het aantal wedstrijden wat hij zou spelen.

De eerste 2 seizoenen is hij bijna volledig geblesseerd geweest.

Maar we zullen zien wat het wordt, ik ken hem niet, dus ik ben erg benieuwd.
Reply
Hahahaaha, de psv-ers hier lopen nu al weken te blaten over "grote" aankopen..en wie komen er uiteindelijk......een oude rechtsback waarvan je moet afwachten of hij z'n vorm van vroeger weer weet op te pakken en een volstrekt onbekende linksback.

Aan de andere kant, guusje weet er vast wel weer wat moois van te maken.
Reply
Opmerkelijker vind ik de transfer van Joonas Kollka, leuke aankoop voor Ado!
Reply
Fabian Wrote:
Michelos Wrote:
Fabian Wrote:OT : Gister ook een sms ontvangen Michelos ? :razz:
yepz Smile

Fijn hè, die privacy in holland... :roll:
ergens kan ik me die actie wel begrijpen. aan de andere kant, het is niet echt goed van de telecomproviders geweest om zomaar die nummers weg te geven.
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Dus een wisselspeler van de Rangers is een topaankoop....Whahahaha die Westerhof kan voortaan maar beter z'n muil houden...

En weet je ook waarom hij niet altijd speelde

Bij de verkoop van Everton aan Glasgow hebben ze een clausule in zijn contract laten opnemen dat Glasgow 4 miljoen pond ineens zou betalen en de rest aan de hand van het aantal wedstrijden wat hij zou spelen.

De eerste 2 seizoenen is hij bijna volledig geblesseerd geweest.

Maar we zullen zien wat het wordt, ik ken hem niet, dus ik ben erg benieuwd.

Haha, een speler kopen voor 4 miljoen en hem dan niet/nauwelijks laten spelen omdat dat teveel geld kost :lol:

Je tweede argument lijkt me aannemelijker.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Dus een wisselspeler van de Rangers is een topaankoop....Whahahaha die Westerhof kan voortaan maar beter z'n muil houden...

En weet je ook waarom hij niet altijd speelde

Bij de verkoop van Everton aan Glasgow hebben ze een clausule in zijn contract laten opnemen dat Glasgow 4 miljoen pond ineens zou betalen en de rest aan de hand van het aantal wedstrijden wat hij zou spelen.

De eerste 2 seizoenen is hij bijna volledig geblesseerd geweest.

Maar we zullen zien wat het wordt, ik ken hem niet, dus ik ben erg benieuwd.

Haha, een speler kopen voor 4 miljoen en hem dan niet/nauwelijks laten spelen omdat dat teveel geld kost :lol:

Je tweede argument lijkt me aannemelijker.

Eerste seizoen 8 wedstrijden
Tweede seizoen 0 wedstrijden
Derde seizoen 32 wedstrijden
Vierde seizoen 15 wedstrijden
Dit seizoen 2 wedstrijden

Het is gewoon eigenlijk best wel triest ik hoorde van iemand de het schotse voetbal een beetje volgd dat hij gewoon de ene wedstrijd wel speelde om vervolgens een week later weer op de bank te zitten, en die week daarna weer mocht spelen.
Reply
Ik wil Vlaar
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik wil Katja en Bridget
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Micheal Ball; niemand ooit van gehoord, door Rangers gekocht in de tijd dat daar de bomen tot in de hemel groeiden. Nu transfervrij vertrokken omdat zijn salaris zwaar op de begroting van Rangers drukte, zeker na de uitschakeling van Rangers in de CL (Ball speelde hierin mee, waardoor hij voorlopig geen CL mag spelen voor PSV)

Uiteraard zullen de azijnzeikers meteen roepen dat hij er niets van kan, uiteraard zullen de positievo's meteen weer roepen dat het een wereldaankoop is. Voor Ball geldt hetzelfde als voor Gomes, Park, Lee, Farfan, Alex, Ferreyra: pas beoordelen als je een goede indruk hebt van de speler. Volgend seizoen dus.

Mijn visie is dat Engelse strijdlust op links geen kwaad kan, maar we moeten zien hoe goed Ball is.
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Dus een wisselspeler van de Rangers is een topaankoop....Whahahaha die Westerhof kan voortaan maar beter z'n muil houden...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid=137030/typeofpage=40435/sc=5fca0b">http://www.vi.nl/vi/show/id=104814/dbid ... /sc=5fca0b</a><!-- m -->

Zou best eens een verrassend goede speler kunnen zijn. 9 miljoen betaalde die rangers toen (in die tijd waren spelers nog veel minder duur) echt niet zomaar! Maja we zien wel... anders in de winterstop maar toeslaan.

De mensen zullen achterover geslagen zijn van vreugde toen ze hem via videoschermen gepresenteerd zagen worden... :roll:

Natuurlijk moet je iemand de kans geven, maar een topaankoop is dit natuurlijk niet.
Reply
Djabs Wrote:Micheal Ball; niemand ooit van gehoord, door Rangers gekocht in de tijd dat daar de bomen tot in de hemel groeiden. Nu transfervrij vertrokken omdat zijn salaris zwaar op de begroting van Rangers drukte, zeker na de uitschakeling van Rangers in de CL (Ball speelde hierin mee, waardoor hij voorlopig geen CL mag spelen voor PSV)

Uiteraard zullen de azijnzeikers meteen roepen dat hij er niets van kan, uiteraard zullen de positievo's meteen weer roepen dat het een wereldaankoop is. Voor Ball geldt hetzelfde als voor Gomes, Park, Lee, Farfan, Alex, Ferreyra: pas beoordelen als je een goede indruk hebt van de speler. Volgend seizoen dus.

Mijn visie is dat Engelse strijdlust op links geen kwaad kan, maar we moeten zien hoe goed Ball is.

Volgens mij spelen ze thuis tegen Porto, af zijn dat de Rangers die we kennen als padvinders?

Ball was een bekende van me, ik had hem (daar hij een groot talent was) regelmatig in mij team op de pc bij de manager games. Hij wilde als Evertonian niet naar Liverpool, achteraf dom natuurlijk, nu is ie in de vergetelheid van de schotse competitie geraakt. Het was een groot talent, maar ik wil er wel 100,- euro op zetten dat ie het beter gaat doen dan die Juanfran, ik denk dat hij iedereen positief kan verrassen. (Of hij moet echt hard afgezakt zijn in de 4 jaar dat ik hem niet meer heb zien spelen.)
Reply
Je zal maar linksbuiten zijn en dan achtereenvolgens

[Image: theo_lucius_jpg_548071c.jpg]

en


[Image: reiziger02.jpg]


tegenkomen :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Een hoerenneuker en een bananenbeffer, lekker hoor!
Reply
Djabs Wrote:Voor Ball geldt hetzelfde als voor Gomes, Park, Lee, Farfan, Alex, Ferreyra: pas beoordelen als je een goede indruk hebt van de speler. Volgend seizoen dus.

tja, en dan alleen de spelers noemen die wel geslaagd zijn..... :roll:
Reply
Reiziger is op de eerste training van PSV geblesseerd geraakt en met spoed afgevoerd naar het ziekenhuis. Hij heeft 3 liter bloed verloren!

In een ogenschijnlijk onschuldig duel met Vennegoor raakten beide spelers elkaar waarna Reiziger lange tijd op de grond bleef liggen met een bloedlip.

<later meer>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quatro Wrote:
Djabs Wrote:Voor Ball geldt hetzelfde als voor Gomes, Park, Lee, Farfan, Alex, Ferreyra: pas beoordelen als je een goede indruk hebt van de speler. Volgend seizoen dus.
tja, en dan alleen de spelers noemen die wel geslaagd zijn..... :roll:

Mwa, ik noem Ferreyra nog niet geslaagd. Je mag de spelers noemen die door Hiddink zijn aangetrokken en niet geslaagd zijn; ik kom niet verder dan Feher en Coe..... Maar ook voor deze beide geldt dat je ze pas na een tijdje kan beoordelen: geen idee hoe Coe zich ontwikkeld, Feher staat een beetje stil...
Reply
SD heeft de nieuwe spelers erbij gezet.. misschien vergeet ik er een paar maar deze vielen mij op:

PSV
V Reiziger, Michael 16.55M
V Ball, Michael 14.90M

ADO
A Kolkka, Joonas 6.40M

AZ
V Steinsson, Gretar 12.70M

NEC
M Takak, Jasar 10.00M

Roda
A Oper, Anders 10.30M

Heerenveen
A Tarvajarvi, Niklas 10.80M
Wie dit leest is gek
Reply
SLOTJE? :wink:
Reply
Mukkus Wrote:SLOTJE? :wink:

Wel als je doorgaat met van die eeuwen oude moppen :wink:
Reply
Genomico Wrote:
Mukkus Wrote:SLOTJE? :wink:

Wel als je doorgaat met van die eeuwen oude moppen :wink:

Dat komt door mijn hersenkronkel. Als ik de naam 'reiziger' hoor, denk ik meteen 'bloedlip'.....dan komt die mop weer naar boven. Wel verwarrend op treinstations: "De reizigers richting Amsterdam dienen over te stappen op spoor 12B....bla....bla". Dan staat mukkus daar te denken: "Hmmm.....bloedlip".
Reply


Forum Jump: