The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

NEC - Utrecht
Over naar de orde van de dag!

Zondag kan je directe concurrent Utrecht op 7 punten zetten!

Mensen die Van Beuk op willen stellen...ik zou ermee oppassen want net bij aankomst bij de Goffert kon ie amper meer lopen (van het kunstgras).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
oooh ik dacht van de hamburgers
Economists do it with models...
Reply
Datum Thuis Uit Uitslag
27/01/2008 NEC FC Utrecht 2-0
09/12/2006 NEC FC Utrecht 2-0
14/08/2005 NEC FC Utrecht 0-0
30/01/2005 NEC FC Utrecht 0-0
15/02/2004 NEC FC Utrecht 4-0

--
Tijd dat Utrecht weer eens gaat scoren daar? :-k
Reply
Nu.nl schreef:
Rossen op Dikke Henkie

Uitgegeven: 5 december 2008 08:04
Laatst gewijzigd: 5 december 2008 08:07

Zie hem hangen. Voeten ver boven de grond, ellebogen licht gebogen voor de balans, ogen op de bal. Licht als een veertje. Zwevend als een meeuw boven een garnalenkotter. Hij weet het al. Hij weet dat hij gaat scoren. Door Thijs Zonneveld.

Hoe lang het ook duurt tot die bal komt. Hij hangt hier nog wel even. Net zo lang tot die bal zijn hoofd raakt. De keeper van Spartak Moskou weet het ook. En zijn mandekker hoort de scheldpartij van zijn coach, straks in de kleedkamer, al in zijn oren galmen.

Een paar weken geleden was Jhonny van Beukering nog te dik. Zeven kilo om precies te zijn. Jhonny had zijn bijnaam 'Jhonny van de Burgerking' misschien ietwat te veel eer aan gedaan.

Straf

NEC-trainer Mario Been vond het reden voor een disciplinaire straf. Zo lang er hamburgerlovehandles aan Jhonny's buik bengelden, mocht hij niet spelen. Een dergelijke straf komt aan bij Jhonny. Jhonny is een simpele jongen. Hij heeft niet veel nodig. Maar zonder voetbal kan hij niet.

Jhonny is verslaafd. Verslaafd aan goaltjes maken. Dat is het enige dat telt. Jhonny is een klein ventje in een wereld van volwassen mannen, groot geld en nog grotere belangen. Hij zal het niet zeggen, maar ik weet zeker dat Jhonny liever zelf twee keer scoort en verliest, dan dat hij één keer scoort en wint.

Straatschoffie

Vijfentwintig is hij inmiddels, maar hij ziet er nog steeds uit als vijftien. Een straatschoffie. Zo eentje die rondhangt voor de supermarkt, pet op zijn hoofd, capuchon er overheen getrokken. Lurkend aan een blikje Red Bull (of heel stiekem aan een breezertje).

Nike Air Max aan zijn voeten, een zak chips en een rol koekjes binnen handbereik. Beetje ouwehoeren met zijn maten, over opgevoerde scooters, over lekkere wijven en vooral over voetbal.

Over doelpuntjes, die hij stuk voor stuk noteert in zijn aardrijkskundeschrift of in zijn wiskundeboek. Hoeveel hij er al heeft gemaakt. En hoeveel er nog gaan volgen.

Pleintje

Als ze niet voor de supermarkt hangen, dan zijn ze op het pleintje om de hoek. Beetje doeltje knallen tegen de garage van nummer twaalf. Dikke Henkie met zijn snelle reflexen op doel, de ingebouwde gettoblaster in de scooter van Mo op maximaal volume, en rossen maar.

Om half zes belt Jhonny's ma op zijn mobieltje. Of hij thuis eet. Jhonny zegt van niet. Hij haalt zo wel een vette hap bij de Burger King. Of een patatje oorlog bij de snackbar. Gevloek aan de andere kant van de lijn.

Jhonny hangt op en knalt de bal hard langs de graaiende handen van Dikke Henkie. De garagedeur galmt. Een glimlach van oor tot oor op Jhonny's gezicht.

Niet eten

Zeven kilo was Jhonny te zwaar. Een week later was hij ze kwijt. Een wonder? Niks wonder. Jhonny. Speciaal dieet. Sonjabakkeren? Welnee: Jhonnyvanbeukeringen. Gewoon een week niet eten en extra veel op Dikke Henkie rossen. Wat had hij een honger toen hij weer op het veld stond. Naar de bal. Naar de goal.

Tegen Volendam maakte hij er al twee. Op zijn eigen onnavolgbare wijze. Beetje voorin lummelen, balletje afwachten, en scoren. Deze week speelde hij met NEC in Moskou. Voor de laatste kans om door te gaan in de UEFA Cup. Zie hem hangen, Jhonny in Moskou. Hij weet het al. Hij gaat de gelijkmaker scoren. Die keeper is allang geklopt. Zelfs Dikke Henkie zou hem niet meer kunnen stoppen. Jhonny denkt aan de bal die zo meteen het net gaat raken.

Aan het verse streepje dat hij in zijn schrift mag zetten. Zie hem hangen, Jhonny van Beukering. Hangjongere met de mooiste verslaving van de wereld.

© NU.nl/Thijs Zonneveld

:razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
ok harry kom maar op met de tips! wie moeten we nemen.
Reply
Akchadinges voor de 0 en de pingel en Beukering voor de velddoelpunten. Hakkuh
Reply
die was toch half geblesseerd vanwege het kunstgras in moskou?
Reply
Tips? Ik zou gewoon voor Twente, NAC en AZ gaan! El Ak kan je elke week wel nemen... Beukering durf ik niks over te zeggen, training van vandaag is geskipped en ze trainen pas morgenvroeg weer!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
harry_bierdop Wrote:Tips? Ik zou gewoon voor Twente, NAC en AZ gaan! El Ak kan je elke week wel nemen... Beukering durf ik niks over te zeggen, training van vandaag is geskipped en ze trainen pas morgenvroeg weer!

niet voor nec?
Reply
Ik denk wel dat we een goede kans hebben om te winnen maar de punten zijn in die andere duels een stuk makkelijker en zekerder te verdienen m.i.

Ik zou bij NEC vrijwel altijd voor 2 verdedigers gaan of El Ak + Schone. kracht van NEC is het team en er is niet een speler die elke week scoort of een assist geeft. Schone en El Ak zijn prima balllers en nemen ook nog eens allebei veel spelhervattingen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
die andere heb ik allemaal al Tongue dus ik neem el ak en sjeune ....fenx!
Reply
Ik neem gewoon de Beuk. Die heeft maar 1 helft hoeven ballen in Moskou dus dat zal na 2 dagen rust wel weer gaan morgen op de training. En na zn hattrick in de 1e helft mag Been m best wisselen. Hakkuh
Reply
als sjeune 3 assists geeft vind ik het best :wink:
Reply
Sjeune heeft al iets te vaak gescoord de afgelopen weken zijn punten zullen idd via de assists op van Beukering moeten komen. :8:
Reply
iets te vaak gescoord Undecided

hij heeft eindelijk zijn draai gevonden :wink:
Reply
Hij maakt er nooit meer dan 6 ofzo per seizoen dus dit jaar ook niet. :8:
Reply
trut
Reply
Net even op de ochtendtraining geweest maar heb 1e kwartier gemist... zag Beuk er niet bij. Is wel vaker dat ie dan alleen eventjes los loopt en dan daarna gemasseerd wordt maar lees nu in de krant dat ie een lichte enkelblessure heeft en morgen niet speelt. Uiteraard spelen we nu met vriend Tim janssen Icon_evil .

Verder was het wel lachen die training, het maar 3 kwartiertjes voordat ze aan de Spaghetti gingen maar het was wel lachen. Die gasten kunnen echt ballen, niet normaal. Ik ben vaak naar trainingen geweest maar deze groep is echt goed. De sfeer is zowiezo top en dan moet je vooral van die Pothuizen's, El Ak's en Wisgerhofs (en Been uiteraard) erbij hebben.. die zetten de hele boel op z'n kop. Kwart over 11 hadden ze nog ff 10 minutjes om zelf wat te ouwehoeren want eten was pas half 12 klaar. Nou, El Ak en Wisgerhof handschoenen aan van Babos en samen in 1 goal... Worm, Fernandez, Ronnie de groot en Saidi op de flanken en die ballen voor de goal slingeren en daar stonden dan Kabir, Tschibamba, Pothuizen, Zomer, Babos, Schone en Been en dan maar die ballen vol op slof proberen langs 2 keepers te joekelen ( en die Peter en El Ak waren ECHT niet slecht in de goal). Sommige ballen gaven ze gewoon strak om binnen gekopt te worden maar de meeste werden zo panklaar tussen de penaltystip en de 16 gelegd en dan vol uit de lucht nemen... weet je wie positief opviel, Babos Notworthy ! 4 van de 5 volleys kogelhard de kruising in met links én rechts. Been ook nog vrije trappen nemen maar was niet zoveel hehe.

Wat me dan wel opvalt is dat zo'n Tim Janssen er niet bijstaat. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ie geen enkel risico wil nemen omdat ie weet dat ie morgen speelt maar als er toch 1 iemand zo'n afwerkoefening kan gebruiken is hij het wel. Bleek maar weer dat Saidi echt niet kan schieten of die bal goed voor kan slingeren... hij moet gewoon de bal tot in de 16 lopen en dan langs te keeper tikken maar van 20 meter in de kruising hoef je niet te verwachten van onze kleine Burundese vriend :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
Moker Wrote:ik neem el ak en sjeune

[gay] [gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Beuk blessee Hakkuh
Reply
Vieze smerige hoerenbende... onderkant lat, nog een keer de lat, nog een rits kansen Icon_evil
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
harry_bierdop Wrote:nog een rits

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:Vieze smerige hoerenbende... onderkant lat, nog een keer de lat, nog een rits kansen Icon_evil

in moskou was het precies andersom toch? toen haalde babos er vlak voor de 1-1 ook eentje weergaloos uit.

mooi man, voetbal.
Reply
Ja klopt ook maar daarom baal ik er niet minder om. Wij waren daar hele wedstrijd heer en meester. Knullige 1-0 om de oren, daarna zelf niet scoren en als je dan na een uur al met 5(!!) aanvallers gaat spelen kan je achterin wat weggeven. Hun enige gevaar waren 2 counters. Gister bleef NEC, ondanks dat ze vrij matig/sober speelden, simpel overeind. Maar nadat Vorm en de lat tot 2 x toe redding brachten ging Utrecht er weer in geloven.

Baalde vooral omdat het gewoon een superbelangrijke wedstrijd was voor ons. Als je wint zet je utrecht op 7 punten en haak je aan bij de top 5, nu verliezen we staat utrecht op 1 punt en is het allemaal wat lastiger. Deze wedstrijden moet je winnen om mee te doen om de bovenste 5 plaatsen (waar ik toch wel naar durf te kijken dit jaar). We hebben nu Heracles en Groningen al thuis een punt kado gedaan en gister hadden we minimaal een punt verdiend. 5 punten laten liggen thuis en uit nog niet echt punten gestolen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
Reply
harry_bierdop Wrote:Ja klopt ook maar daarom baal ik er niet minder om. Wij waren daar hele wedstrijd heer en meester. Knullige 1-0 om de oren, daarna zelf niet scoren en als je dan na een uur al met 5(!!) aanvallers gaat spelen kan je achterin wat weggeven. Hun enige gevaar waren 2 counters. Gister bleef NEC, ondanks dat ze vrij matig/sober speelden, simpel overeind. Maar nadat Vorm en de lat tot 2 x toe redding brachten ging Utrecht er weer in geloven.

Baalde vooral omdat het gewoon een superbelangrijke wedstrijd was voor ons. Als je wint zet je utrecht op 7 punten en haak je aan bij de top 5, nu verliezen we staat utrecht op 1 punt en is het allemaal wat lastiger. Deze wedstrijden moet je winnen om mee te doen om de bovenste 5 plaatsen (waar ik toch wel naar durf te kijken dit jaar). We hebben nu Heracles en Groningen al thuis een punt kado gedaan en gister hadden we minimaal een punt verdiend. 5 punten laten liggen thuis en uit nog niet echt punten gestolen.

weet je hoeveel puhnten wij al hebben laten liggen? 8-[

maar ik vind dat wel mooi (als neutraal toeschouwerd), zo'n oude voetbalwet die opgeld doet: als je ze zelf niet maakt vliegtie er aan de andere kant in. was bij ons eigenlijk ook zo gister. Undecided
Reply

Forum Jump: