The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
'Agassi en Edberg terug op Wimbledon'

LONDEN - Wimbledon opent op 17 mei de deuren om het verschuifbare dak van het centre court te testen. Dat gebeurt dus vijf weken voordat het Grand Slam op gras pas echt begint.

Volgens diverse bronnen zullen ex-toptennissers André Agassi en Stefan Edberg acte de présence geven voor een demonstratiepartij. Ook voormalig nummer één van Engeland, Tim Henman, heeft een uitnodiging op zak.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rafael Nadal wil vooralsnog niets weten van de druk, die de nummer één-positie op de wereldranglijst met zich mee brengt. In de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport verklaart Nadal dat hij ondanks het innemen van de koppositie zichzelf niet als de beste speler van de wereld ziet. "Ik ben zeker niet beter dan Roger Federer."

De Spanjaard stelt dat Federer in zijn carière al veel meer bereikt heeft. "Roger heeft aangetoond een groot kampioen te zijn en is onder alle omstandigheden normaal gebleven. Hij doet tegen alle spelers gewoon. Hij blijft een voorbeeld voor mij", aldus Nadal, die dit jaar de Wimbledon-titel ten koste van de Zwitser won. Ook verdedigt hij met succes zijn troon op Roland Garros.

"Het wordt heel moeilijk om dat kunstje te herhalen. Ik zal het verleden los moeten laten. In feite begin ik weer op nul", stelt Nadal, die vooral een fysiek goed seizoen wil hebben. Dit jaar vielen de slotmaanden in het water vanwege een knieblessure.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De ATP Tour onthulde vandaag een nieuwe reclamecampagne, die voortborduurt op het thema Feel It , dat de organisatie een jaar geleden introduceerde.

In de nieuwe campagne worden de sterren van de mannentour afgebeeld met de insteek dat zij tennis van 'buiten deze planeet' spelen. Het miljoenenproject varieert van banners op internet tot TV-spots, billboards en PR-promoties.

De campagne heeft ook als doel om de veranderende organisatie binnen de toernooikalender onder de aandacht te brengen. Drie nieuwe toernooicategorieën moeten het voor iedere tennisfan duidelijk maken hoe belangrijk een bepaald evenement is binnen de ATP.

De huidige Masters Series-toernooien heten vanaf 2009 'Masters 1000'-toernooien. Daaronder komt een nieuwe categorie, genaamd Masters 500. Het ABN AMRO-toernooi in Rotterdam wordt komend seizoen het eerste evenement uit deze reeks.

Alle overige toernooien vallen onder de noemer Masters 250. De cijfers verwijzen naar het aantal punten dat de toernooiwinnaar kan vergaren voor de wereldranglijst.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Patrick McEnroe verwacht dat Roger Federer en Andy Murray de grootste kanshebbers zijn om de Australian Open te winnen. De Davis Cup-captain van de Verenigde Staten noemt Novak Djokovic als derde favoriet.

"Ik zie Federer als lichte favoriet, met kort daarachter Andy Murray, vertelde McEnroe aan TennisWeek. "Djokovic zal veel druk voelen om zijn titel te verdedigen, maar hij eindigde het jaar sterk dus daar kan hij weer vertrouwen uit putten. De persoon die het seizoen goed afsluit houdt vaak dat momentum vast tijdens de Australian Open, dus ik verwacht wel dat dat een rol zal spelen."

McEnroe verwacht in eerste instantie iets minder van Rafael Nadal, maar zegt wel dat de omstandigheden in Australië geschikt zijn voor de Spanjaard.

"Nadal begint het seizoen doorgaans niet zo sterk, hoewel zijn halve finaleplaats van dit jaar een goed resultaat was voor hem. Ik ben altijd van mening geweest dat de banen daar zijn spel ten goede komen, aangezien de ballen wat hoger opstuiten en de snelheid iets lager ligt."

Wel verwacht de jongere broer van John dat Nadal de nummer één positie in 2009 vast zal houden. "Met zijn expertise op alle ondergronden, en zijn dominantie op het gravel, moet je zeggen dat Nadal de favoriet is om het jaar als nummer één af te sluiten."
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker belangrijk wat Patrick Mc Enroe ervan vindt...... :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Lekker belangrijk wat Patrick Mc Enroe ervan vindt...... :roll:

Tja alles wat Buurs post moet natuurlijk afgekraakt worden, in die lijn is deze post wel te begrijpen.
Los daarvan zou je kunnen denken; 'leuk dat iemand nog de moeite neemt om dit in deze weken verlaten forum van wat nutteloze informatie voorziet'.
Reply
Ben het volledig met Tampie eens. Ben het totaal zinloze gehak op Buurs meer dan zat.
Reply
Speciaal voor Tripple:

Jo-Wilfried Tsonga heeft voorafgaand aan een exhibitietoernooi in Toulouse verklaard dat hij zelden last heeft van zenuwen op de baan.

"Wanneer je geen geld hebt om aan het einde van de maand de huur te betalen, dat is druk in mijn ogen," aldus de Australian Open finalist. "Ik speel niet voor mijn leven op de baan."

"Tennis blijft mij veel plezier geven. Ik geef altijd alles op de baan, omdat ik achteraf in de spiegel wil kunnen kijken en kan zeggen dat ik iets goeds heb gedaan."
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die Querrey Undecided

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/en/multimedia/default_video.asp?videoid=927">http://www.atptennis.com/en/multimedia/ ... ideoid=927</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stelletje gekken.
Reply
Ze kunnen er allemaal geen zak van.. Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:
Tripplexxx Wrote:Lekker belangrijk wat Patrick Mc Enroe ervan vindt...... :roll:

Tja alles wat Buurs post moet natuurlijk afgekraakt worden, in die lijn is deze post wel te begrijpen.
Los daarvan zou je kunnen denken; 'leuk dat iemand nog de moeite neemt om dit in deze weken verlaten forum van wat nutteloze informatie voorziet'.

Lekker hoor die interpretaties, ook die van Elikian. Ik had geen enkele intentie om Buurs af te zeiken, ging me puur om de inhoud. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:
Tripplexxx Wrote:Lekker belangrijk wat Patrick Mc Enroe ervan vindt...... :roll:

Tja alles wat Buurs post moet natuurlijk afgekraakt worden, in die lijn is deze post wel te begrijpen.
Los daarvan zou je kunnen denken; 'leuk dat iemand nog de moeite neemt om dit in deze weken verlaten forum van wat nutteloze informatie voorziet'.

Lekker hoor die interpretaties, ook die van Elikian. Ik had geen enkele intentie om Buurs af te zeiken, ging me puur om de inhoud. :roll:

Vaak zijn jou berichten ook vooral op Buurs gericht. Ik ben het in deze wel met jou eens.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:
Tripplexxx Wrote:Lekker belangrijk wat Patrick Mc Enroe ervan vindt...... :roll:

Tja alles wat Buurs post moet natuurlijk afgekraakt worden, in die lijn is deze post wel te begrijpen.
Los daarvan zou je kunnen denken; 'leuk dat iemand nog de moeite neemt om dit in deze weken verlaten forum van wat nutteloze informatie voorziet'.
Tja, dit forum leeft voor 99% op het volgen van uitslagen gedurende het tennisseizoen, dus het is vrij logisch dat het nu wat rustiger is.

En puur het plaatsen van, inderdaad, nutteloze informatie is wel het meest nutteloos. Maar goed, als zo'n forum het enige is dat je aan 'aanspraak' hebt, begrijp ik het wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pete Sampras speelde eind vorig jaar al eens enkele exhibitiewedstrijden tegen Roger Federer. Nu wil de veertienvoudig Grand Slam-winnaar ook graag eens aantreden tegen Rafael Nadal.

"Nadal is ongetwijfeld de beste speler ter wereld op dit moment," vertelde Sampras aan The Tennis Channel. "Ik denk echter dat ik op een snelle indoorbaan geen slechte indruk tegen hem zal maken."

"Ik ben echt benieuwd hoe het is om zijn slagen te aan te voelen. Ik wil proeven hoe zijn spinballen zijn, zijn voetenwerk en zijn service. Ik zou dat echt graag willen, waarbij ik hem tegelijkertijd ook eens wat beter kan leren kennen. Ik ben ook benieuwd hoe het is om service-volley tegen hem te spelen."

Een mogelijke ontmoeting tussen Sampras en Nadal lijkt het meest waarschijnlijk tijdens het najaarsseizoen in Azië.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Die Querrey Undecided

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atptennis.com/en/multimedia/default_video.asp?videoid=927">http://www.atptennis.com/en/multimedia/ ... ideoid=927</a><!-- m -->
Djoko en Vaida zijn echt lachen, en Davy is ook te grappig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray zoals gehoopt vier kilo aangekomen

Andy Murray verklaarde een maand geleden dat hij vier kilo aan spierkracht wilde winnen in december. Die doelstelling heeft de 21-jarige Schot gehaald. Een stevig trainingsprogramma in Florida heeft Murray een stuk sterker gemaakt voor het nieuwe tennisjaar.

"Ik heb veel uren doorgebracht in de sportschool en op de atletiekbaan," verklaarde de nummer vier van de wereld. "Daarnaast heb ik ook een aantal gruwelijke stukken hard gelopen over Miami's South Beach."

"Ik ben ongeveer vier kilo aangekomen dankzij een speciaal dieet dat mijn fitness trainer voor me had samengesteld. Ik heb flink aan de biefstuk, eieren, sushi en proteïne shakes gezeten."

Murray speelt op nieuwsjaarsdag zijn eerste wedstrijd van 2009. In een exhibitietoernooi in Abu Dhabi treft de US Open-finalist James Blake. Ook Roger Federer en Rafael Nadal doen aan het evenement mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De Bakker traint met Djokovic

BRISBANE - Thiemo de Bakker heeft in voorbereiding op de Australian Open de ultieme trainingspartner gevonden: Novak Djokovic. De Bakker begint zijn trip in Australië met de kwalificaties voor het ATP-toernooi van Brisbane, om vervolgens naar Melbourne af te reizen voor het eerste grandslamtoernooi van 2009.

De Nederlander zal de komende twee dagen trainen met Radek Stepanek, om vervolgens aan de slag te gaan met Djokovic en zijn trainer Marian Vajda. "Het is de bedoeling dat ik de hele trip in Australië met Novak en Marian ga trainen", meldt De Bakker op zijn web-log. "Ik blijf samen met hen in Brisbane, zolang Novak en ik nog in het toernooi zitten. Daarna reizen we gezamelijk naar Melbourne om ons voor te bereiden op de Australian Open. Ik ga daar natuurlijk me proberen te kwalificeren. Maar om met Novak te kunnen trainen is natuurlijk fantastisch. Hoe we na deze periode verdergaan is nog niet bekend."

De Bakker zal zich voor het eerst proberen te kwalificeren voor een grandslamtoernooi. Hij kwam al wel eens uit in het hoofdtoernooi van Wimbledon in 2007. Het jaar ervoor had hij als 17-jarige het juniorentoernooi gewonnen van het grandslamtoernooi. Djokovic won vorig jaar de Australian Open, ten koste van Jo-Wilfried Tsonga.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oud mafiabaas waarschuwt voor gokpraktijken

Volgens oud mafiabaas Michael Franzese vinden er regelmatig gokschandalen plaats in het professionele tennis. Zou hij nog in het illegale circuit actief zijn, dan zou Franzese zich vooral richten op de tennissport.

"Eén speler kan een hele wedstrijd beïnvloeden. Dat is alles wat je nodig hebt," verklaart hij.

Franzese is tegenwoordig actief als consultant en spreker met betrekking tot mafiapraktijken. Vorig jaar sprak hij tennissers toe over de gevaren van de illegale gokpraktijken in de sport.

Hoewel de ATP onlangs een groot onderzoek instelde naar de mogelijke invloeden van malafide gokkers in de tenniswereld, kwamen er geen verontrustende resultaten aan het licht. Volgens Franzese is de situatie echter niet zo rooskleurig.

"Het omkopen gebeurt zeker. Ik heb genoeg dingen gehoord [uit het criminele circuit] sinds ik in contact ben gekomen met de ATP."
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal zegt mouwloze shirts vaarwel

Tennis - Rafael Nadal zal vanaf dit seizoen niet meer in mouwloze shirts op de tennisbaan te bewonderen zijn. De Spaanse nummer één van de wereld is al vanaf zijn debuut gekleed gegaan in de shirts, die een handelsmerk vormden.

Nadal speelde tijdens zijn openingswedstrijd in Abu Dhabi ook al in een shirt met korte mouwtjes. Veel invloed op zijn spel had het niet, getuige zijn zege op Nikolay Davydenko.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat werd tijd, ik vind het geen gezicht.

Wat anders, ik zag gisteren een interviewtje met Hewitt op ABC, hij is vol vertrouwen na vijf maanden niet gespeeld te hebben en heeft als doel aan het eind van 2009 in de top 10/top 5 te staan. :o Hij is 'hungrier than ever', blessurevrij, maar nog niet fit. Via iig drie potjes in de Hopman Cup en de Medibank Open in Sydney (waar ik ook bij ben =P~) hoopt hij redelijk fit aan de Australian Open te kunnen beginnen.
Reply
Mooi, ik heb hem ook bij het nieuwe spel :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze hebben trouwens nu al de rankings aangepast voor de eerste toernooiweek. Staat toch gek, die dubbele punten. Nadal in een keer met meer dan 13000 entry points Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vechtende Safin wint met blauwe oog

Rusland is de strijd om de Hopman Cup zondag begonnen met een 2-1-zege op Italië. Een van de overwinningspunten kwam op naam van Marat Safin. De Russische tennisser had geen last van de twee blauwe ogen, opgelopen bij een vechtpartij in Moskou afgelopen week.

Safin klopte Simone Bolelli in twee sets (7-6 6-4) en verklaarde na de partij dat zorgen over zijn gehavende gelaat overbodig waren. "Ik heb inderdaag gevochten. Ik was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Maar ik was de sterkste, ik red me wel”, :lol: =D> vertelde Safin, die de organisatie wel had verzocht een dag later in actie te mogen komen. Ook zusje Dinara Safina is actief in Perth. In dezelfde groep versloeg Frankrijk Taiwan met 3-0.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Plaats dan ook een plaatje:

[Image: 0,,6425549,00.jpg]


Hij gaat dus toch nog even door....
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt hoort de ballen niet
Uitgegeven: 8 januari 2009 13:39
Laatst gewijzigd: 8 januari 2009 13:39

PERTH - De Australische tennisser Leyton Hewitt heeft een mysterieuze oorkwaal. Hij hoort de ballen niet. "Ik stond er vanmorgen mee op", zei de 27-jarige Hewitt, die donderdag zijn enkelspel verloor in de Hopman Cup van de Amerikaan James Blake (2-6 2-6).


“Ik weet niet wat het is, maar ik hoorde nauwelijks iets. Ik hoorde het niet als Blake de bal sloeg”, zei Hewitt na de partij. Hij liet er meteen een dokter naar kijken en die verzekerde hem dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. “Hij denkt dat het na een paar dagen weg is.”
Reply
Hewitt hoort de ballen niet
PERTH - De Australische tennisser Leyton Hewitt heeft een mysterieuze oorkwaal. Hij hoort de ballen niet meer.
,Ik stond er vanmorgen mee op'', zei de 27-jarige Hewitt, die donderdag zijn enkelspel verloor in de Hopman Cup van de Amerikaan James Blake (2-6 2-6).

''Ik weet niet wat het is, maar ik hoorde nauwelijks iets. Ik hoorde het niet als Blake de bal sloeg'', zei Hewitt na de partij. Hij liet er meteen een dokter naar kijken en die verzekerde hem dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. ''Hij denkt dat het na een paar dagen weg is.''

:-k
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
nou kooltje je bent me net voor
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Wen er maar aan Wink
Reply
wacht maar Icon_twisted
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: