The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Hij doet niet serieus mee, dus maakt ook geen serieuze teams. Kijk naar deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deelnemers, ik heb alvast stiekem een tussenstand gemaakt. Effe handmatig gedaan. Ik hoop dat morgen alles weer op de site te zien is:

Omyaca 224
Woerdie 224
Monsterachtig 224
Overdune 204
Andre 204
Arco 192
Kraai 184
Haggie 184
Kooltje 184
Buurs 184
Aadje 172
Bokkie 172
Chiel Montagne 172
Kuiper 172
Sao Paulo 172
Mitch 160
Stille 152
Roffaboy 152
Mindlight 152
Roger Fedex 152
Scholten 144
Centre Court 144
Cornholio 140
Raging Bull 140
Ad Wim 140
Cruijff 112
Lazio 100
Mac 40
Elikian 0
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Misschien dat er nog ergens een optelfoutje in zit...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
0! .. kijk, dat schiet al lekker op.
Reply
=D> Very nice!

Ik vind het maar raar om te zien nog die ' grote' verschillen. Ik moet de baakse eer weer hooghouden zie ik.. :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Ik dacht dat ik nu van al dat gezeur (zoals bij TM van SD) af was. We zijn één week onderweg en het begint ook hier al. :roll:

Pfff, idd.

Vorig jaar was opstart jaar en ging bijna alles goed.

Nu direct in week 1 al SD taferelen...
Wat een kutopmerkingen zeg. Gisteren wordt hier nog gewoon gezegd dat er geen discussie over nodig is, en dat het waarsch een stom, incidenteel foutje is, maar dat negeren jullie beiden en hakken er zo in, zonder te weten wat er eigenlijk aan de hand is. Naar. Van Buurs verwacht ik zoiets wel, maar kom op Kuip...
Er is door Mac hard gewerkt aan de nieuwe opzet, en het is erg vervelend als er dan meteen zo op gereageerd wordt als er iets mis gaat.

Oh sorry hoor dat het zo overkwam. Maar de meesten weten zich waarschijnlijk nog wel te herinneren hoe vreselijk ik mij soms geergerd heb aan de knulligheden van SD en daardoor de enorme discussie's die ontstonden. Ik weet ook wel dat dit daar niet mee te vergelijken is, maar ik ergerde mij een beetje aan het gezeur wat er daarna ontstond. Ik ben heel gemakkelijk hoor. Als je er geen voordeel uithaalt, mag je van mij het team ook wel later dan de deadline inleveren. Dat gemiereneuk over een paar minuutjes kan ik slecht tegen. Ik wil alle spelletjes gewoon eerlijk spelen en niet met voor bedachte rade gaan manipuleren.
Ik zeg hiermee dus absoluut niet dat deze jongens dat deden, daar ken ik ze al wel een beetje voor.
Gewoon lekker spelen en samen ouwehoeren over de spelers die verder gaan en eruit vliegen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik ga het wanneer ik even wat meer tijd heb goed naar kijken. Mijn ervaring met dit soort dingen is dat het 9 van de 10x uiteindelijk toch een gebruikersfout is. Meestal kan men er niks aan doen en soms kun je zelfs zeggen dat het een kwestie van slecht programmeerwerk is dat de mogelijkheid nog bestaat, maar teams verdwijnen niet zomaar. Er moet wel een hele rare bug in het systeem zitten wil dat gebeuren.

Ik ben meestal ook redelijk coulant met het terugzetten van teams en dergelijke, helemaal in dit geval is het gelijk na de deadline gemeld en wil ik er ook geen probleem van maken.

Probeer voortaan altijd even zelf in je profiel te kijken of je team goed staat. Of refresh even de teammaak pagina vlak voor de deadline om te kijken of de goeie spelers groen zijn.
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Ik dacht dat ik nu van al dat gezeur (zoals bij TM van SD) af was. We zijn één week onderweg en het begint ook hier al. :roll:

Pfff, idd.

Vorig jaar was opstart jaar en ging bijna alles goed.

Nu direct in week 1 al SD taferelen...
Wat een kutopmerkingen zeg. Gisteren wordt hier nog gewoon gezegd dat er geen discussie over nodig is, en dat het waarsch een stom, incidenteel foutje is, maar dat negeren jullie beiden en hakken er zo in, zonder te weten wat er eigenlijk aan de hand is. Naar. Van Buurs verwacht ik zoiets wel, maar kom op Kuip...
Er is door Mac hard gewerkt aan de nieuwe opzet, en het is erg vervelend als er dan meteen zo op gereageerd wordt als er iets mis gaat.

Oh sorry hoor dat het zo overkwam. Maar de meesten weten zich waarschijnlijk nog wel te herinneren hoe vreselijk ik mij soms geergerd heb aan de knulligheden van SD en daardoor de enorme discussie's die ontstonden. Ik weet ook wel dat dit daar niet mee te vergelijken is, maar ik ergerde mij een beetje aan het gezeur wat er daarna ontstond. Ik ben heel gemakkelijk hoor. Als je er geen voordeel uithaalt, mag je van mij het team ook wel later dan de deadline inleveren. Dat gemiereneuk over een paar minuutjes kan ik slecht tegen. Ik wil alle spelletjes gewoon eerlijk spelen en niet met voor bedachte rade gaan manipuleren.
Ik zeg hiermee dus absoluut niet dat deze jongens dat deden, daar ken ik ze al wel een beetje voor.
Gewoon lekker spelen en samen ouwehoeren over de spelers die verder gaan en eruit vliegen.
Oke, ik vermoedde ook al dat het zoiets zou zijn. Jouw opmerking kon ook nog een paar kanten op, die van Buurs was redelijk expliciet.

En Mac zegt ongeveer hetzelfde als ik eerder probeerde te zeggen; het blijft een computer dus zulk soort vreemde dingen komen gewoon niet voor. Maar een storm in en glas water dit, het komt allemaal goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Krijgt mijn Dancevic (Q) nog wel punten??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Zeer zeker, komt goed Smile
Reply
Haggie Wrote:=D> Very nice!

Ik vind het maar raar om te zien nog die ' grote' verschillen. Ik moet de baakse eer weer hooghouden zie ik.. :-"

Dit is een tussenstand waarin ik Scholtens team heb. Ik vermoed dat ik toch hoger sta met mijn eigen team. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:=D> Very nice!

Ik vind het maar raar om te zien nog die ' grote' verschillen. Ik moet de baakse eer weer hooghouden zie ik.. :-"

Dit is een tussenstand waarin ik Scholtens team heb. Ik vermoed dat ik toch hoger sta met mijn eigen team. Icon_twisted

Dat mag ik hopen.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ziet er al mooi uit Mac.
Gaat het punten toekennen aan de spelers automatisch? Stepanek en Gasquet heb je hersteld, maar Hanescu en Serra staan nog ten onrechte op 45.
Reply
Dat is een foutje geweest en kan niet zo 1-2-3 hersteld worden. Maar in principe gaat het vanaf volgende week goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weet je wanneer mijn juist team geplaatst kan worden Maccie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
andre Wrote:Ziet er al mooi uit Mac.
Gaat het punten toekennen aan de spelers automatisch? Stepanek en Gasquet heb je hersteld, maar Hanescu en Serra staan nog ten onrechte op 45.

Laat maar staan zo :razz:
Reply
Jammer van Ferrero en Andreev, maar voor de rest gaat het boven verwachting. :razz:
Reply
Ik verwacht dat Djoko en Tsonga winnen en dan heb ik drie halve finalisten, dat is iets boven gemiddeld volgens mij. Maar daarna worden pas de echte punten verdeeld, vooral voor de winnaar. Dus hopen dat Nalbi het wint, dan doe ik goede zaken. En hopen dat Soderling van Potro wint, dat zou helemaal mooi zijn!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Ik verwacht dat Djoko en Nieminen winnen en dan heb ik drie halve finalisten, dat is iets boven gemiddeld volgens mij. Maar daarna worden pas de echte punten verdeeld, vooral voor de winnaar. Dus hopen dat Gasquet het wint, dan doe ik goede zaken. En hopen dat Soderling van Potro wint, dat zou helemaal mooi zijn!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kuiper Wrote:Krijgt mijn Dancevic (Q) nog wel punten??

Nog steeds 0 punten bij Dancevic.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
wordt na de week aangepast.
net als de punten voor hanescu, berdych en simon oa.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oké
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
centre court Wrote:Ik had 't volgende team:
Gulbis............................................................20
Soderling........................................................90
Isner.............................................................57
Querrey..........................................................90
Muller............................................................32
Kohlschreiber....................................................45
Nieminen........................................................90
Hewitt...........................................................45
Andreev.........................................................20
.......................................................totaal:....489

Prima tot zover CC... =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer MOET winnen van Querrey.
Gasquet MOET winnen van Nalbandian.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Teams van centre court en elikian staan weer goed.
Check aub even of ik het goed gedaan heb
Reply
Spelerspunten zijn nu ook correct, checkt een ieder dat ook even graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bedankt ad voor het meehelpen! bijna alles moet weer goed staan nu!
Reply
Oke heren, de DB voor de AO is officieel geopend!

Enige dingetje is nog dat je team voor deze week blijft verschijnen als je op submit drukt. Daar gaat Mac komende week aan werken, dus daar moeten jullie nu maar even aan wennen. Je spelers worden wel gewoon aangevinkt en groen in de AO-draw, dus het gaat verder wel goed.
En de q's staan er natuurlijk nog niet in, dat komt morgen zodra het bekend is.

Maar jullie kunnen iig nu vast puzzelen. Deadline ligt aankomende zondag om 23:55 uur!


Mac, wederom bedankt voor al je werk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Del Potro :-({|=
Reply
Alles van de vorige week is nu verwerkt, incl de medailles, en de DB is weer open voor de AO. Nu zie je dus wel je team voor de AO als je op 'submit' klikt.

Nogmaals feli aan Andre voor zijn weekoverwinning, en aan Raging Bull en Buurs voor plek 2 en 3, en succes allemaal voor de komende week.
Deadline ligt op zondagavond 23:55.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: