The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Twentse Derby: Heracles - fct
#1
Dat ik aankomende week maar heel veel gezeur over het kunstgras mag aanhoren Undecided

Kwalitatief moeten de indentiteitslozen dit kunnen winnen, desondanks kan ik niet wachten om naar het Polman te gaan.
Heracles heeft dit jaar voorzorgsmaatregelen genomen en zakenrelaties verzocht geen fans van de fusietrol mee te nemen, vorig seizoen stond er namelijk de gehele tweede helft een ME haag tussen de harde kern en de hoofdtribune. Hopelijk wordt er geluisterd naar deze oproep, anders gaat het gegarandeerd weer uit de hand lopen... :roll:

Zit me af te vragen of Heracles het best meteen de aanval kan zoeken of toch maar een voorzichtige houding aan moet nemen. Bij laatstgenoemde krijg je het deksel ook wel op de neus met zo'n aanval als dat van fct lijkt mij... We zullen zien! Tegen beter weten in hoop ik dat Heracles op 1-0 komt en fct dan een beetje zoekende raakt.
Reply
#2
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Bocaloca Wrote:Xtragaap4de

Nee jou forumbijdragen. Moet je s zoeken op je laatste posts en er een stuk of 100 bekijken.. Undecided
Reply
#4
Gewoon drie punten gepakt...op naar de triple dit seizoen :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#5
Het viel mij op dat Elia een keer niet ongrijpbaar was.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Xtragaap4de

Nee jou forumbijdragen. Moet je s zoeken op je laatste posts en er een stuk of 100 bekijken.. Undecided
Notworthy Hup Peter Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
Vret Mien Gras Wrote:Het viel mij op dat Elia een keer niet ongrijpbaar was.

Hij is anders nog steeds de enige buitenspeler die dit seizoen bij Culina in de broekzak verdween. Wat was die vent slecht in Eindhoven. :eeeek:
Reply
#8
Vret Mien Gras Wrote:Het viel mij op dat Elia een keer niet ongrijpbaar was.

Boakye was de beste man van het veld. Elia kon vrij weinig. De rollen werden door onze Ghanees omgedraaid en Elia werd een paar keer gedolt door Boakye die weer veelvuldig opkwam.

Verder een terechte overwinning. Gefeliciteerd.
Reply
#9
Thanks, helaas voor jullie geen punten.
Pak die punten maar bij Roda!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Vret Mien Gras Wrote:Thanks, helaas voor jullie geen punten.
Pak die punten maar bij Roda!

Vrees dat we daar roemloos onderuit gaan. Het gelijke spel in Den Haag is een opsteker, maar feit is wel dat Ado de wedstrijd al veel eerder had moeten beslissen. Wat was dat een slechte pot van Heracles. Om over de uitwedstrijd in Volendam maar te zwijgen. Maar we mogen eigenlijk niet verliezen vrijdag, ik houd mijn hart vast.
Reply
#11
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Thanks, helaas voor jullie geen punten.
Pak die punten maar bij Roda!

Vrees dat we daar roemloos onderuit gaan. Het gelijke spel in Den Haag is een opsteker, maar feit is wel dat Ado de wedstrijd al veel eerder had moeten beslissen. Wat was dat een slechte pot van Heracles. Om over de uitwedstrijd in Volendam maar te zwijgen. Maar we mogen eigenlijk niet verliezen vrijdag, ik houd mijn hart vast.

Klopt, en volgende week Ajax uit.
Dat is net zo lastig als Volendam uit.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#12
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Thanks, helaas voor jullie geen punten.
Pak die punten maar bij Roda!

Vrees dat we daar roemloos onderuit gaan. Het gelijke spel in Den Haag is een opsteker, maar feit is wel dat Ado de wedstrijd al veel eerder had moeten beslissen. Wat was dat een slechte pot van Heracles. Om over de uitwedstrijd in Volendam maar te zwijgen. Maar we mogen eigenlijk niet verliezen vrijdag, ik houd mijn hart vast.

Klopt, en volgende week Ajax uit.
Dat is net zo lastig als Volendam uit.

Denk alleen niet dat Ajax te beroerd is om de score even iets verder uit te bouwen.
Het bevalt mij niet dat wij Roda, W2, De Graafschap en Sparta nog in een uitwedstrijd ontmoeten. Hoort Feyenoord-uit eigenlijk ook tot dit rijtje? Anyway, enkel Volendam komen wij nog in het Polman tegen van de concurrentie. De ranglijst is bedriegelijk, ik maak mij wel degelijk zorgen. Maargoed, we hebben rond deze tijd van het jaar al 3x eerder voor hetzelfde vuur gestaan.

Edit. Ik vergat Vitesse-uit nog Dead

Daarentegen, als we al die uitwedstrijden winnen staan we vast in de middenmoot. Maar dat is een behoorlijke 'als' #-o
Reply
#13
ALMELO - Ragnar Klavan verruilt Heracles per direct voor koploper AZ. De middenvelder van Heracles tekent in Alkmaar een meerjarige verbintenis. Klavan was in Almelo bezig aan zijn vierde seizoen en zijn contract loopt per 1 juli af. Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend. Klavan baalde van het verlies tegen het oppermachtige FC Twente en had geen twijfels om te tekenen bij AZ.
Daarvoor kwam hij uit voor Valerengen (Zweden) en Flora Tallinn in zijn geboorteland. Of Heracles op zoek gaat naar een vervanger is nog niet duidelijk. Later meer.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#14
Vret Mien Gras Wrote:Klavan baalde van het verlies tegen het oppermachtige FC Twente en had geen twijfels om te tekenen bij AZ.

we hebben verloren. nu vind ik het niet leuk meer, nu ga ik naar az.

waarom wordt deze opmerking er bijgschreven? :|
Reply
#15
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Klavan baalde van het verlies tegen het oppermachtige FC Twente en had geen twijfels om te tekenen bij AZ.

we hebben verloren. nu vind ik het niet leuk meer, nu ga ik naar az.

waarom wordt deze opmerking er bijgschreven? :|

Die heb ik toegevoegd, maar helaas ben jij D'r an voor.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#17
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Klavan baalde van het verlies tegen het oppermachtige FC Twente en had geen twijfels om te tekenen bij AZ.

we hebben verloren. nu vind ik het niet leuk meer, nu ga ik naar az.

waarom wordt deze opmerking er bijgschreven? :|

Die heb ik toegevoegd, maar helaas ben jij D'r an voor.

Dat zou ik ook niet door hebben gehad :roll:

Hoorde het nieuws uurtje geleden, zou wel kloppen..
Slecht nieuws, met als enige voordeel dat Heracles er nog iets geld voor vangt, aangezien zijn contract afliep deze zomer.
Reply
#18
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Klavan baalde van het verlies tegen het oppermachtige FC Twente en had geen twijfels om te tekenen bij AZ.

we hebben verloren. nu vind ik het niet leuk meer, nu ga ik naar az.

waarom wordt deze opmerking er bijgschreven? :|

Die heb ik toegevoegd, maar helaas ben jij D'r an voor.
Undecided

te snel gelezen. :razz:
Reply
#19
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Klavan baalde van het verlies tegen het oppermachtige FC Twente en had geen twijfels om te tekenen bij AZ.

we hebben verloren. nu vind ik het niet leuk meer, nu ga ik naar az.

waarom wordt deze opmerking er bijgschreven? :|

Die heb ik toegevoegd, maar helaas ben jij D'r an voor.

Dat zou ik ook niet door hebben gehad :roll:

Hoorde het nieuws uurtje geleden, zou wel kloppen..
Slecht nieuws, met als enige voordeel dat Heracles er nog iets geld voor vangt, aangezien zijn contract afliep deze zomer.

Nergens is bekend wat de transfer Heracles heeft opgeleverd, doe eens onderzoek, ik ben wel nieuwsgierig?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#20
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Klavan baalde van het verlies tegen het oppermachtige FC Twente en had geen twijfels om te tekenen bij AZ.

we hebben verloren. nu vind ik het niet leuk meer, nu ga ik naar az.

waarom wordt deze opmerking er bijgschreven? :|

Die heb ik toegevoegd, maar helaas ben jij D'r an voor.

Dat zou ik ook niet door hebben gehad :roll:

Hoorde het nieuws uurtje geleden, zou wel kloppen..
Slecht nieuws, met als enige voordeel dat Heracles er nog iets geld voor vangt, aangezien zijn contract afliep deze zomer.

Nergens is bekend wat de transfer Heracles heeft opgeleverd, doe eens onderzoek, ik ben wel nieuwsgierig?


Kan nooit veel zijn als hij nog maar een contract tot de zomer had.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#21
Vret Mien Gras Wrote:Nergens is bekend wat de transfer Heracles heeft opgeleverd, doe eens onderzoek, ik ben wel nieuwsgierig?

Is niet bekend gemaakt. Mischien dat er deze dagen wat inside informatie loskomt, hoop het wel want ik ben ook nieuwsgierig. Vrees dat het, zoals Balthazar schreef, niet al teveel zal zijn. AZ had al een overeenstemming bereikt met Klavan voor deze zomer, dat hij transfervrij zou worden overgenomen. Daar valt voor Heracles niks aan te houden. Nu wilde AZ hem tegen een vergoeding een half seizoen huren, zodat er sprake is van een directe overgang. Veel geld zal het wel niet zijn, ik vrees daarom ook dat het sportieve verlies wel eens harder kan wegen dan de financiële compensatie. Laat Schilder maar weer naar Almelo komen, bij Ajax komt hij toch niet aan spelen toe. Maar Ajax wil perse een half miljoen voor hem, tja dat kan en gaat Heracles niet betalen.
Reply
#22
Vret Mien Gras Wrote:Nergens is bekend wat de transfer Heracles heeft opgeleverd

150 broodjes en 8 thermosflessen koffie.

Quote:“Een aantal weken geleden had Ragnar al een overeenkomst met AZ gesloten voor het nieuwe seizoen”, aldus Algemeen Directeur van Heracles Nico Jan Hoogma. “Vervolgens heeft Marcel Brands namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was. We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen. We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep, waarbij we natuurlijk heel blij zijn dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking

Zoals ik het lees zou Klavan transfervrij in de zomer naar AZ vertrekken, maar door blessures wordt ie nu een half jaar gehuurd van Heracles. Volgens mij levert dat Heracles niet zo gek veel op.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: