The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Hoef Wrote:
Peter Wrote:Hij heeft in een half jaar Spurs al meer blunders gemaakt dan in de 4 jaar dat hij bij PSV keepte, dus dat ie veel duurder is geworden betwijfel ik. Eerder scheen Spurs te hebben aangegeven m weg te willen doen dezelfde prijs als die zij betaald hebben; 10 miljoen. Maar aangezien dat in in termijnen ging en PSV pas 4M ofzo ontvangen heeft volstaat dat bedrag+kwijtschelding van de andere 6M dus gewoon om Gomes aan te trekken

Kwijtschelding van 6 mio kost ook geld dus het blijft 10 mio, rekenwonder. Je brengt het alsof kwijtschelding niets kost...

Zo breng ik het helemaal niet, maar een simpele ziel zou het idd zo kunnen lezen. Mag echter toch hopen dat de gemiddelde forummer zoiets wel snapt.
Reply
Bakke Wrote:
Bocaloca Wrote:FC Dordrecht laat zoektocht naar keeper varen
Geschreven op donderdag, 22 januari om 14:19

Het lijkt erop dat FC Dordrecht geen nieuwe eerste doelman gaat aantrekken. Door het vertrek van Govert Boyen heeft trainer Gert Kruys nog maar twee keepers in zijn selectie, maar technisch directeur Marco Boogers ziet het somber in.

"We hebben een samenvatting gemaakt van alle beschikbare keepers", vertelde de oud-aanvaller donderdagmiddag aan RTV Rijnmond. "En op dit moment denk ik niet dat het mogelijk is om een eerste doelman te halen." Komende vrijdag tegen MVV staat daarom Sjoerd Rensen weer in het doel van de Zuid-Hollanders

Boyen (31) koos eerder deze maand voor een contract bij de Belgische Vierdeklasser Verbroedering Geel-Meerhout. Hij was voor Kruys eerste keus, maar een aanbod in eigen land aan de slag te gaan bij een financiële instelling noopte de doelman tot het besluit te vertrekken. Nick van der Ploeg is daardoor de stand-in van Rensen

Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

FC Dordrecht vindt in Peersman toch gewenste doelman
Geschreven op maandag, 26 januari om 14:21

FC Dordrecht heeft de leemte die doelman Govert Boyen bij zijn vertrek achterliet opgevuld met een andere Belgische keeper. De Eerstedivisionist heeft de clubloze Tristan Peersman vastgelegd, zo valt te lezen op de officiële website van de Dordtenaren.

De voormalig doelman van Willem II kwam vorig seizoen uit voor OFI Kreta. De Griekse club kwam de contractuele verplichtingen echter niet na, waardoor er een voortijdig einde kwam aan het tweede buitenlandse avontuur van de 29-jarige sluitpost. Met de komst van Peersman is het aantal keepers in de selectie van de ploeg van trainer Gert Kruys weer op peil.

Nadat eerste doelman Boyen eerder deze maand koos voor de Belgische Vierdeklasser Verbroedering Geel-Meerhout, waren de Zuid-Hollanders naarstig op zoek naar een opvolger. Technisch directeur Marco Boogers liet zich vorige week nog ontvallen de hoop op een nieuwe doelverdediger eigenlijk al te hebben opgegeven. “Op dit moment denk ik niet dat het mogelijk is om een eerste doelman te halen”, zo zei Boogers toen nog.

Met de komst van de Vlaamse doelverdediger zal Sjoerd Rensen waarschijnlijk weer op de bank moeten plaatsnemen. Peersman kwam in de winterstop van het seizoen 2005/06 naar Tilburg, nadat er bij RSC Anderlecht geen plaats meer voor hem was. De viervoudig Belgisch international vertrok in de zomer van 2007 bij de Tricolores voor zijn avontuur in Zuid-Europa.

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Zo breng ik het helemaal niet, maar een simpele ziel zou het idd zo kunnen lezen. Mag echter toch hopen dat de gemiddelde forummer zoiets wel snapt.

Excuus, oh Einstein, Plato en Hawkins in één persoon verenigd. Notworthy Uiteraard ben ik niet in staat uw doorwrochte zinsbouw te doorgronden. Aanmerkingen op uw reply zijn dan ook niet aan mij. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa Notworthy
Reply
AZ heeft maatregelen genomen om het aanhoudende blessureleed bij de eigen defensie het hoofd te bieden. De Estse linkervleugelspeler Ragnar Klavan maakt volgens TC/Tubantia per direct de overstap van Heracles Almelo naar de Alkmaarse koploper van de Eredivisie. Hoeveel de Noord-Hollanders betalen voor de international is niet bekend.

De 23-jarige Klavan verhuisde drieënhalf jaar geleden van het Noorse Vålerenga naar Nederland, en veroverde meteen een basisplaats in de hoofdmacht van de Tukkers. Het afgelopen seizoen stond hij even in de belangstelling van PSV, dat uiteindelijk afzag van de overname van de 52-voudig Ests international.

Klavan begon zijn carrière in 2002 in eigen land bij Tulevik Viljandi, en maakte na twee seizoenen aldaar de overstap naar topclub Flora Talinn. Via Noorwegen kwam hij bij Heracles terecht, waarvoor hij in totaal 95 duels in de hoofdmacht voetbalde. Hij scoorde daarin vier keer.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Gewilde Saviola flirt openlijk met PSV
Javier Saviola ziet een transfer naar PSV wel zitten. De aanvaller van Real Madrid, die bij de Spaanse club wil vertrekken, claimt al enige tijd in de belangstelling van de Eindhovenaren te staan.
"PSV volgt mij al heel lang en het is zeker een mogelijkheid om deze kans niet te laten lopen", zegt de Argentijn in gesprek met het Spaanse Sport. "PSV is de grootste club van Nederland en speelt elk jaar Champions League", vervolgt hij zijn charmeoffensief.
Saviola heeft bij Real Madrid nog een doorlopend contract tot medio 2011, maar komt in de Spaanse hoofdstad nauwelijks aan spelen toe. Trainer Juande Ramos ziet het niet zitten in Saviola.
Een overstap naar de Eindhovense eredivisionist lijkt echter niet in de maak. In het Algemeen Dagblad gaf technisch manager Adrie van Kraaij al aan dat PSV in principe klaar is op de transfermarkt. "Zoals de situatie nu is, houden we ons stil."
Naast de interesse van PSV - zoals de Argentijn zelf claimt - bestaat er ook belangstelling vanuit Engeland. Portsmouth en Everton zouden beiden lonken naar de diensten van Saviola.

#-o tja had die nou maar gekocht, dan is het meteen bye bye lassofiets en de koe
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
'het is zeker een mogelijkheid om deze kans niet te laten lopen'

potver, dat zijn nog eens uitspraken!
Reply
Winstonicus Wrote:"PSV is de grootste club van Nederland en speelt elk jaar Champions League", vervolgt hij zijn charmeoffensief.

:-k
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:'het is zeker een mogelijkheid om deze kans niet te laten lopen'

potver, dat zijn nog eens uitspraken!

Die voetbalde toch nog bij Barca toen Lowietje daar weer trainert werd? Dan weet je meteen
van wie hij dat heeft. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Winstonicus Wrote:en speelt elk jaar Champions League

Zou mooi zijn....dat betekent dat voor komend jaar de nummers 1 tot en met 7 van de Eredivisie in de CL mogen spelen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Winstonicus Wrote:"PSV is de grootste club van Nederland en speelt elk jaar Champions League", vervolgt hij zijn charmeoffensief.

:-k

ben je nu helemaal van je stuk gebracht LL? :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Zeg lennard en mukkie psv is dit weekend gewoon weer een puntje ingelopen op de nummer 2 en bovendien zijn we al 8 eredivisieduels op rij ongeslagen dus waarom zou cl niet haalbaar zijn? Dat saviolaverhaal is overigens op een psvforum verzonnen en vervolgens door een hoop slechte sites overgenomen zoals dat ons op dit forum ook wel eens gelukt is. Complete nonsense dus.
Reply
Hoef Wrote:
Peter Wrote:Zo breng ik het helemaal niet, maar een simpele ziel zou het idd zo kunnen lezen. Mag echter toch hopen dat de gemiddelde forummer zoiets wel snapt.

Excuus, oh Einstein, Plato en Hawkins in één persoon verenigd. Notworthy Uiteraard ben ik niet in staat uw doorwrochte zinsbouw te doorgronden. Aanmerkingen op uw reply zijn dan ook niet aan mij. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa Notworthy
nou je moet ook echt einstein zijn om zoiets te snappen natuurlijk. Zucht.
Reply
Peter Wrote:Zeg lennard en mukkie psv is dit weekend gewoon weer een puntje ingelopen op de nummer 2 en bovendien zijn we al 8 eredivisieduels op rij ongeslagen dus waarom zou cl niet haalbaar zijn? Dat saviolaverhaal is overigens op een psvforum verzonnen en vervolgens door een hoop slechte sites overgenomen zoals dat ons op dit forum ook wel eens gelukt is. Complete nonsense dus.

weer ingelopen, vorige week liep de nummer 2 uit op pusvee, dus per saldo :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Zeg lennard en mukkie psv is dit weekend gewoon weer een puntje ingelopen op de nummer 2 en bovendien zijn we al 8 eredivisieduels op rij ongeslagen dus waarom zou cl niet haalbaar zijn? Dat saviolaverhaal is overigens op een psvforum verzonnen en vervolgens door een hoop slechte sites overgenomen zoals dat ons op dit forum ook wel eens gelukt is. Complete nonsense dus.

Maar volgens mij zijn de nummer 3 en 4 de laatste 2 weken 4 punten uitgelopen op PSV......die moet je eerst inhalen voordat je bij de nummer 2 bent. Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Feyenoord is afgelopen weekend ook een puntje ingelopen op de nummer 2.

FC Volendam helaas niet :cry:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Quote:MARIO BEEN NIEUWE HOOFDTRAINER VAN FEYENOORD


Mario Been is de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 45-jarige Rotterdammer tekent binnenkort een contract dat hem per 1 juli aanstaande voor drie jaar aan de club verbindt. Feyenoord en Been startten vorige weken de gesprekken over de functie van hoofdtrainer. Die verliepen van begin af aan zeer positief en mondden gisteren uiteindelijk uit in een definitieve overeenstemming. ‘Ik wil bij Feyenoord iets moois opbouwen', laat een verheugde Been weten.

Bij zijn huidige werkgever NEC Nijmegen is Mario Been tot dusver zeer succesvol. Zo is hij de eerste trainer die erin slaagde met de Nijmegenaren te overwinteren in Europa en smeedde hij in De Goffert een zeer hecht en attractief spelend collectief. Dat maakte hem samen met zijn Rotterdamse achtergrond tot de ideale kandidaat om Gertjan Verbeek op te volgen als trainer van Feyenoord. Namens Feyenoord kwamen directieleden Eric Gudde en Onno Jacobs in de afgelopen week zeer snel tot overeenstemming met Been en diens zaakwaarnemer Rob Jansen. ‘Bij beide partijen was er vanaf het eerste begin de wens om er samen uit te komen en dat is dan ook in recordtempo gelukt', aldus algemeen directeur Eric Gudde. ‘Wij zijn ontzettend blij dat Mario Been onze nieuwe hoofdtrainer is. Hij weet als geen ander hoe deze club in elkaar zit en heeft zich daarnaast de afgelopen jaren geprofileerd als een uitstekende trainer, die het beste uit een spelersgroep kan halen.'

‘Ik ben in meerdere opzichten heel erg blij dat het nu rond is', aldus Mario Been. ‘Iedereen weet dat Feyenoord mijn club is en dat ik altijd de droom heb gekoesterd om in De Kuip terug te keren als hoofdtrainer. Daarnaast ben ik blij dat de kogel definitief door de kerk is, zodat ik me voor de rest van het seizoen weer volledig op mijn werk bij NEC kan richten, te beginnen met de wedstrijd tégen Feyenoord aankomend weekend. Bij Excelsior heb ik mijn vertrek ook ruim voor het einde van het seizoen aangekondigd, juist om daarna weer mijn handen vrij te hebben en dat is goed gelukt.'

Mario Been was tussen 2000 en 2005 al in dienst bij Feyenoord, eerst als assistent-trainer van respectievelijk Leo Beenhakker en Bert van Marwijk en vervolgens één seizoen als trainer van het beloftenteam. ‘Ik ben destijds met een bepaalde bijsmaak vertrokken bij de club, maar achteraf ben ik er dankbaar voor dat het zo gelopen is. Bij Excelsior heb ik geleerd om op eigen benen te staan en bij NEC heb ik het nu al bijna weer drie seizoenen geweldig naar mijn zin. Feyenoord is daarom een geweldige volgende stap in mijn trainerscarrière.'

De bij het Legioen zeer populaire Been is zich er van bewust dat zijn terugkeer naar De Kuip een bepaald verwachtingspatroon teweeg brengt bij de grote achterban van Feyenoord. ‘Maar ik ben geen Tita Tovenaar', zegt hij. ‘Ik ben me er van bewust dat we bij Feyenoord met zijn allen meer dan ooit inventief zullen moeten zijn. Ik wil in die drie jaar wél iets moois opbouwen en ik wil dat het plezier straks van het elftal afstraalt. Ik ben er trots op trainer van Feyenoord te mogen worden, ik wil dat de spelers trots uitstralen dat zij bij Feyenoord mogen spelen. De huidige selectie herbergt genoeg kwaliteit en daarnaast loopt er veel talentvolle jeugd rond in en om De Kuip. Als iedereen het naar zijn zin heeft en er elke dag alles aan doet om beter te worden, dan zijn we al een eind op weg.'

Mario Been (Rotterdam, 11 december 1963) begint per 1 juli aan zijn derde periode in dienst van Feyenoord. Eerder diende de Rotterdammer de club als (jeugd)speler (1969-1988), als assistent-trainer (2000-2004) en als trainer van Jong Feyenoord (2004-2005), waarmee hij op een haar na het landskampioenschap miste. Tijdens het seizoen 2005-2006 was hij hoofdtrainer van Excelsior. Met de Kralingers veroverde hij het kampioenschap van de Jupiler League en promotie naar de eredivisie, waarna NEC hem vastlegde als hoofdcoach. In Nijmegen groeide Been dankzij overwintering in het UEFA Cuptoernooi uit tot de meest succesvolle trainer in de clubhistorie. Tussendoor assisteerde de in Barendrecht woonachtige Been bondscoach Leo Beenhakker op het WK van 2006 bij het nationale elftal van Trinidad & Tobago.

bron onbekend...
Reply
Ik hoop echt dat ie jullie weer kampioen maakt!!

Wij huren Milano Koenders voor de rest van het seizoen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mario Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
harry_bierdop Wrote:Wij huren Milano Koenders voor de rest van het seizoen.

Harry; <!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=11051">viewtopic.php?f=2&t=11051</a><!-- l -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Tsja... ik zette er ook geen :Big Grin of Sad bij! We zullen zien..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Jammer dat we NEC al thuis gehad hebben. Kijken of die Koenders nog wat vooruitgang geboekt heeft in het laatste jaar.....
sinsdien heeft ie ook niet gek veel meer gespeeld, trouwens.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lasse Nilsson gaat bij Vitesse voetballen. Verrassende en goede aankoop van de Arnhemmers!
Reply
Peter Wrote:Lasse Nilsson gaat bij Vitesse voetballen. Verrassende en goede aanHUUR van de Arnhemmers!

Ze hebben een optie tot koop.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Doelman Ramos verhuist van PSV naar Sparta
Uitgegeven: 30 januari 2009 09:34
Laatst gewijzigd: 30 januari 2009 09:44

ROTTERDAM - Sparta heeft vrijdag doelman Cassio Ramos gehuurd. De 21-jarige Braziliaanse reservedoelman van PSV maakt dit seizoen af op het Kasteel.

Trainer Foeke Booy zocht een vervanger voor de langdurig geblesseerde Harald Wapenaar (hernia). Tweede keus Cor Varkevisser kon tot nu toe niet overtuigen.

Sparta sloot afgelopen weekeinde een overeenkomst met de Belgische doelman Peter Mollez van KV Kortrijk. De transfer mislukte uiteindelijk omdat beide clubs geen overeenstemming bereikten over de afkoopsom.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
IJslands talent verkast naar AZ
Uitgegeven: 30 januari 2009 09:56
Laatst gewijzigd: 30 januari 2009 09:50

AMSTERDAM - AZ heeft opnieuw een IJslander gestrikt. De achttienjarige Johann Berg Gudmundsson van Breidablik tekent vrijdag, als hij de medische keuring doorstaat, een contract tot de zomer van 2012 met een optie voor nog twee jaar.

Dat meldt De Telegraaf. "Eidur Gudjohnsen en Gretar Steinsson hebben me geadviseerd naar AZ te gaan", aldus Berg tegen de krant.

Ook de aanwezigheid van trainer Louis van Gaal was voor Gudmundsson een reden om naar Alkmaar te vertrekken. "Iedereen in Europa weet dat hij jonge spelers beter maakt", sprak de IJslander.

Jong AZ

Het talent, dat in augustus zijn debuut maakte voor de IJslandse nationale ploeg, zal eerst aansluiten bij Jong AZ. "Dat is met de club afgesproken. Midden in het seizoen is het moeilijk om bij het eerste aan te haken. Maar komend seizoen ben ik volwaardig lid van de selectie."
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Goede zet van zowel Ramos als Sparta denk ik. Als hij t minimaal matig doet mag ie in de zomer terug terugkomen om Isaksson op te volgen. :razz:
Reply
Nou de transfermarkt sluit om 18.00, ben benieuwd of er nog wat mooie transfers komen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Nou de transfermarkt sluit om 18.00, ben benieuwd of er nog wat mooie transfers komen

Volgens Rob Janssen kwam er nog wel een ( speler van topper Nederland naar subtopper Engeland)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Manchester city koopt ..........?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Sluit toch om 00.00 uur ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: