The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Winstonicus Wrote:Nou de transfermarkt sluit om 18.00, ben benieuwd of er nog wat mooie transfers komen

Misschien wordt Peter wel getransfereerd naar het al-Qaeda forum :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Winstonicus Wrote:Nou de transfermarkt sluit om 18.00, ben benieuwd of er nog wat mooie transfers komen

Misschien wordt Peter wel getransfereerd naar het al-Qaeda forum :waf:

Peter heb je de rest van de dag geen last meer van, die zit continue te F5'en op de site: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.GomesmoetterugnaarPSV.nb">www.GomesmoetterugnaarPSV.nb</a><!-- w -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Willem II huurt Manco van PSV

Willem II heeft naast verdediger Nuelson Wau ook Reimond Manco gecontracteerd. PSV meldt maandagmiddag op haar website dat het de Zuid-Amerikaan tijdelijk in Tilburg laat spelen. De aanvaller, die zowel op links als rechts uit de voeten kan, wordt tot aan het eind van het seizoen verhuurd aan streekgenoot Willem II. De achttienjarige Manco staat sinds afgelopen zomer vijf jaar onder contract bij PSV, waar hij tot dusverre vijf keer, als invaller, in actie kwam voor het eerste team. Hij zal dinsdagavond nog niet meedoen tegen hekkensluiter FC Volendam, omdat hij pas terug is van het Zuid-Amerikaans kampioenschap voor landenteams tot 20 jaar.

Al na drie van de vier groepsduels was Peru uitgeschakeld voor een plaats in de volgende ronde. Bovendien kreeg Manco in de laatste wedstrijd tegen Venezuela een rode kaart. Het Zuid-Amerikaanse talent speelde eerder in eigen land voor Alianza.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Hele goede speler voor Willem II!
Reply
Volgens een Estse krant betaald AZ 800.000 euro voor de vervroegde overname van Klavan. Lijkt me broodje aap, maar als het waar is :eeeek:

Verder nog dit:

Quote:Heracles heeft de middenvelder Bartek Pacuszka van FC Twente gehuurd. De 18-jarige middenvelder uit Polen zal het vertrek van Ragnar Klavan naar AZ moeten opvullen.

Dit seizoen begon Pacuska in de A1, maar hij is inmiddels overgehemeld naar de beloften. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten.
Reply
Stijn Wuytens naar de Graafschap. Prima zet van PSV om 3 grote talenten een half seizoen elders te laten ballen in de eredivisie!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Dit seizoen begon Pacuska in de A1, maar hij is inmiddels overgehemeld naar de beloften. Hij kan zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten.
[/quote]

lijkt me een taalergernis.
Reply
'AC Milan heeft 40 miljoen over voor Suarez'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 03-02-09 09:41 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 606 - Aantal reacties: 1

Maandagavond kwam Hans Kraay junior met een opvallend nieuwtje rondom Luis Suarez. Volgens de trainer van FC Lienden staat de aanvaller in de belanstelling van AC Milan. In Voetbal International liet de oefenmeester weten dat de Rossoneri bereid zijn veertig miljoen euro neer te leggen voor de Uruguayaan.

Suarez heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2012. Zelf heeft de aanvaller er nooit een geheim van gemaakt hogerop te willen. "Mijn doel is een grote club. Daarom heb ik voor Ajax gekozen. Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Zlatan Ibrahimovic; allemaal zijn ze via Ajax bij topclubs terechtgekomen", aldus de international in december tegenover Sportweek.

Dit seizoen was Suarez bij 21 van de in totaal 43 gemaakte goals betrokken als doelpuntenmaker of aangever. In 2007 verruilde de Uruguayaan FC Groningen voor Ajax. De Amsterdammers betaalden destijds 7,5 miljoen euro.

das een aardig bedrag, ik zou zeggen uitonderhandelen, proberen nog meer voor te krijgen en wegdoen
The great old Ludwig von...
Reply
Waar komt dat vandaan?
Reply
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ajax.headliner.nl">www.ajax.headliner.nl</a><!-- w -->
The great old Ludwig von...
Reply
Oh ok, dan maak ik me bij nader inzien minder zorgen... Wink
Reply
das slecht een verzamelsite Bakke, waar al t ajax nieuws op t internet verzameld wordt, wat betekent dat die bron per definitie juist is, echter de bron van de bron valt te bediscussieren Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:per definitie juist

gittermaster Wrote:de bron valt te bediscussieren

Ik begrijp je!
Reply
Quote:echter de bron van de bron valt te bediscussieren
goed lezen Bakke
The great old Ludwig von...
Reply
Bakke Wrote:Waar komt dat vandaan?

Hans Kraay junior - funniest home videos
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Idd Hans Kraay jr. Undecided 40M is leuk maar zonder Suarez wordt Ajax helemaal nooit mee kampioen want je kunt nog zoveel geld hebben, spelers moeten ook wel willen komen. Zie Man. City. :-k
Reply
KLote Grieken

Quote:Kreta staat debuut Peersman bij Dordrecht in de weg
Geschreven op donderdag, 5 februari om 13:57

Het is nog onduidelijk of Tristan Peersman komende vrijdag kan debuteren voor FC Dordrecht. De Belgische doelman werd vorige week overgenomen van het Griekse OFI Kreta, dat nu weigert de oud-speler van Willem II vrij te geven. Dat meldt RTV Rijnmond donderdagmiddag.

De Griekse club kwam de contractuele verplichtingen niet na, waardoor er een voortijdig einde kwam aan het tweede buitenlandse avontuur van de 29-jarige sluitpost. Desondanks blijft Kreta dwarsliggen, en is de club momenteel met de FIFA in gesprek over de ontbinding van het contract van Peersman. Nog zonder resultaat.

Peersman moet bij de Dordtenaren de opvolger worden van Govert Boyen, die koos voor een avontuur bij de Belgische vierdeklasser Geel-Meerhout. De kans is nu groot dat de twintigjarige Nick van der Ploeg vrijdag zijn debuut zal maken in de uitwedstrijd bij nummer twee RKC Waalwijk.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Klote Chinezen

Quote:China ligt dwars bij transfer Zhou Haibin naar PSV
05/02/2009 15:21

PSV heeft een akkoord bereikt met Zhou Haibin. Maar juridische problemen staan een directe overgang van de 23-jarige Chinese middenvelder van Shandong Luneng vooralsnog in de weg.

'We zijn er uit met hem', zegt Adrie van Kraay, PSV's manager transfers en scouting tegen VI.nl. 'Alleen zijn er nog wat juridische en organisatorische problemen. Er is nog geen werkvergunning en overschrijving van de bond binnen. Onze jurist Peter Fossen is op dit moment bezig met de zaak.'

Zhou Haibin is transfervrij, maar de Chinese bond heeft de mogelijkheid om de 37-voudig international daarna nog dertig maanden vast te houden. 'Er is nog nooit eerder een Chinese speler geweest die deze constructie heeft aangevochten. Er ligt dus op dit moment min of meer een bom onder het Chinese voetbal.'

'Maar de bedoeling is dat hij - als alles afgehandeld is - per direct naar PSV komt. Zhou Haibin tekent voor een jaar, met een optie voor nog tweeënhalf seizoen. Hij is een fysiek sterke centrale middenvelder, erg allround, een echte 'Europese' speler.'

PSV gaat ervan uit dat de transfer rondkomt. 'Wij zijn er honderd procent van overtuigd dat wij gaan winnen, maar je hebt pas zekerheid als alles zwart-op-wit staat', besluit Van Kraay.

Een fysiek sterke Chinees.. Undecided
Reply
Yao Ming is er ook eentje hoor
Die worden gekweekt Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:Onze jurist Peter van Fossen...'

:eeeek:
Reply
Don Guus in gesprek met Geldski.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
al rond
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hoezo open sollicitatie...

Pranjic: 'Ajax had mij ook moeten halen'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 11-02-09 12:25 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 304 - Aantal reacties: 1

In een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Danijel Pranjic weten dat Ajax in zijn ogen een fout heeft gemaakt door alleen 'Miki' Sulejmani te halen. 'Ze hadden mij erbij moeten nemen.'

'Miki is geen nummer 10, hij moet linksbuiten staan. Hij vraagt me de laatste tijd veel advies en dan zeg ik altijd dat hij sterk moet blijven. Ik hoop alleen dat zijn trainer inziet dat hij hem op een andere plaats moet zetten en dat hij af en toe praat met Miki. Dat heeft die jongen nodig. Mijn vriend smeekt elke dag of ik naar Ajax wil komen om hem te helpen. Ook veel van zijn ploeggenoten vroegen me laatst in de Arena te komen voetballen.'
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:hoezo open sollicitatie...

Pranjic: 'Ajax had mij ook moeten halen'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 11-02-09 12:25 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 304 - Aantal reacties: 1

In een interview in de nieuwe uitgave van Voetbal International laat Danijel Pranjic weten dat Ajax in zijn ogen een fout heeft gemaakt door alleen 'Miki' Sulejmani te halen. 'Ze hadden mij erbij moeten nemen.'

'Miki is geen nummer 10, hij moet linksbuiten staan. Hij vraagt me de laatste tijd veel advies en dan zeg ik altijd dat hij sterk moet blijven. Ik hoop alleen dat zijn trainer inziet dat hij hem op een andere plaats moet zetten en dat hij af en toe praat met Miki. Dat heeft die jongen nodig. Mijn vriend smeekt elke dag of ik naar Ajax wil komen om hem te helpen. Ook veel van zijn ploeggenoten vroegen me laatst in de Arena te komen voetballen.'


Hij heeft wel gelijk.
Die pannekoek( ja Tree, ik weet het) had hem idd moeten halen. Multifunctionele speler.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Tsja, het prijskaartje van Pranjic ligt boven de 10 Mio....
Mag Ajax wel betalen, met Smarason en Elm zijn de opvolgers al binnen de selectie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kennedy was bij Twente ook een multifunctionele speler. :-k
Reply
Peter Wrote:Kennedy was bij Twente ook een multifunctionele speler. :-k

Leg uit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Kennedy was bij Twente ook een multifunctionele speler. :-k

Leg uit.

Rechtshalf, rechtsbuiten, "op 10".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Robert Schilder naar NAC, heeft getekend voor 4 jaar.

Leuk dat het een speler uit eigen opleiding was maar ik vond het toch wat te licht voor Ajax.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Kennedy was bij Twente ook een multifunctionele speler. :-k

Leg uit.

Rechtshalf, rechtsbuiten, "op 10".

Zo, da's multifunctioneel!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: