The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Hehe was het maar zo'n feest, dan was ik wel wat rijker geweest.
Raar mannetje blijft die Canas toch.
Reply
Sowieso een rare snuiter. Vorig jaar of 't jaar erna won ie vanuit 't niets 2x van Federer in topvorm. :crazy:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Precies, 2 jaar geleden was dat idd.
En dan nog de dopingaffaire natuurlijk. Maar het is nu echt niets meer, hij heeft al tijden geen pot meer gewonnen volgens mij.
Reply
Op de AO minimaal 1 partij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar als dit geen fix is geweest, weet ik het ook niet meer, check die tussenstand en bijbehorende odds :crazy:


Attached Files
.jpg   canas1hl5.jpg (Size: 84.92 KB / Downloads: 395)
Reply
inderdaad belachelijk zeg :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hier stond Jesse nog voor
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
voor elke euro krijg je 7 euro terug als canas die wedstrijd wint bij 6-4 1-2 tegen de nr 400 vd wereld? Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Yep, bizar he, en het onderzoek is gesloten omdat het een "normal betting pattern" was gezien de stand op de ATP ranking #-o
Reply
bron? :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moet ik even opzoeken, las ik vanochtend, doe ik na PHM
Reply
mindlight Wrote:Moet ik even opzoeken, las ik vanochtend, doe ik na PHM

is goed

ik geloof je wel, maar kan het niet geloven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is hem niet, maar dit nog gevonden

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://sportismadeforbetting.blogspot.com/">http://sportismadeforbetting.blogspot.com/</a><!-- m -->
PBZ Zagreb Indoors Tennis Tournament – Canas v Veic first round match settlement.
We have investigated the markets offered on the match between Canas and Veic at the PBZ Indoors in Croatia. After detailed analysis we are satisfied the market reflected the event and in accordance with our terms and conditions the market will be settled shortly.
Reply
Was een ander forum Buurs, niet superbetrouwbaar dus.
Reply
ok.

het lijkt me juist geen normaal betting patroon....

maar goed, dit wordt vast nog wel verder uitgezocht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik hoop het ja, het is echt raar


Attached Files
.jpg   canasveic.jpg (Size: 75.18 KB / Downloads: 325)
Reply
Tegen de nummer 400 normaal om een voormalig "topper" met 7 keer de inzet te zien staan Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En ook nog een set achterstand
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De geheime krachtbron van Nadal

MELBOURNE - Roger Federer moet, om voortaan wat vaker van zijn plaaggeest Rafael Nadal te winnen, misschien zijn eetpatroon gaan aanpassen. Hij zou de Japanse keuken wat vaker moeten aan doen. Althans Rafa Nadal zwoer er bij in Melbourne en het resultaat van de Australian Open is alom bekend.

De Spaanse furie en zijn begeleidingsstaf aten liefst tien keer in hetzelfde Japanse restaurant. Gedurende het toernooi bedankte de nummer één van de wereld chef-kok Kevin en diens broer Jimmy, ook werkzaam in het restaurant, door ze voor zijn kwartfinalepartij tegen Gilles Simon in de spelersbox uit te nodigen.

Het favoriete menu van Nadal bestond uit zwaardvis, sushi, gebakken rijst met zeewier en noedels met teriakyi saus. De maaltijd van een kampioen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geachte lezer van Tennistribune,

Met ingang van 9 februari 2009 hebben wij besloten om alle activiteiten op onze websites <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sporttribune.nl">www.sporttribune.nl</a><!-- w -->, <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalcourant.nl">www.voetbalcourant.nl</a><!-- w -->, <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tennistribune.nl">www.tennistribune.nl</a><!-- w --> en <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dartstribune.nl">www.dartstribune.nl</a><!-- w --> stop te zetten. Ondanks dat onze bezoekersaantallen blijven stijgen, blijven de advertentieinkomsten voor deze websites achter. Hierdoor is het niet mogelijk om de site commercieel in de lucht te houden.

We danken u voor uw bezoeken aan de site in de afgelopen jaren. Indien u vragen heeft kunt u contact opnemen via <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:info@sporttribune.nl">info@sporttribune.nl</a><!-- e -->

Met vriendelijke groet,

Management en redactie van Sporttribune
Reply
Hakkuh Ik hoor bij de club van 10.000 Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Waar heb je het over? :roll:
Reply
feli haggerman :-s
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Aantal berichten.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Waar heb je het over? :roll:

hoor jij over een half jaar ook bij :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ahh zo, hoe kon ik dat niet weten ](*,) Donderdag nog over gehad.
Nou half jaar is wel erg snel, maar met een jaartje verwacht ik daar idd ook bij te horen. Ad heeft een forse voorsprong op weg naar de 100k, maar die is aan het werk tegenwoordig dus moet in te halen zijn \Big Grin/
Reply
mindlight Wrote:Ahh zo, hoe kon ik dat niet weten ](*,) Donderdag nog over gehad.
Nou half jaar is wel erg snel, maar met een jaartje verwacht ik daar idd ook bij te horen. Ad heeft een forse voorsprong op weg naar de 100k, maar die is aan het werk tegenwoordig dus moet in te halen zijn \Big Grin/

Undecided Undecided

En idd. Donderdag zei ik het nog tegen je.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Quote:Roger Federer zegt af voor het toernooi van Dubai, dat volgende week gespeeld wordt. De Zwitser heeft pijn aan zijn rug. De nummer twee van de wereld geeft meteen ook verstek voor het Daviscup-duel in de Verenigde Staten begin maart.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mentale pijn vooral denk ik..de dreun is nog niet uitgewerkt :8:
Reply
Dat wilde ik er eigenlijk nog bijzetten ja. Maar Nadal zal ook wel afzeggen denk ik, en wellicht Murray ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: