The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Ad Wim Wrote:Maar die kosten samen nog niet eens zoveel als Stepanek alleen. En de finale wordt daar toch gewoon Roddick-Potro?! Daar zit je dan met al die knakkers, investeer dat dan in het grootste toernooi, zou ik zeggen...

Op papier wordt het altijd de nummer 1 tegen de nummer 2, maar in praktijk komt dat vrijwel nooit voor. Als Haas niet bij Roddick in het kwart had gezeten, had ik Roddick zeker genomen, maar hij heeft het altijd verrekte lastig met Haas.
Del Potro heeft geen moment in mijn team gestaan. Ik weet niet of het wel zo'n zekerheidje is. Maar ik kan het mis hebben. Dan geef ik het ook eerlijk toe.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
O nee, zo bedoel ik het ook niet. Maar het lijkt mij gewoon niet zo slim om zoveel te investeren in het kleinste toernooi, waar ook nog eens de finale voor de hand ligt volgens mij. En als je Blake ziet stunten, waarom dan een gok en Baghdatis?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Musse met Buurs vergelijken? :eeeek:

Nee dat voert veel te ver. Daarbij klopt Musse met de opmerking "we zullen zien" zichzelf niet op de borst natuurlijk.
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar die kosten samen nog niet eens zoveel als Stepanek alleen. En de finale wordt daar toch gewoon Roddick-Potro?! Daar zit je dan met al die knakkers, investeer dat dan in het grootste toernooi, zou ik zeggen...

Op papier wordt het altijd de nummer 1 tegen de nummer 2, maar in praktijk komt dat vrijwel nooit voor. Als Haas niet bij Roddick in het kwart had gezeten, had ik Roddick zeker genomen, maar hij heeft het altijd verrekte lastig met Haas.
Del Potro heeft geen moment in mijn team gestaan. Ik weet niet of het wel zo'n zekerheidje is. Maar ik kan het mis hebben. Dan geef ik het ook eerlijk toe.
Toch worden de toernooien van de afgelopen weken gewonnen door de nummers 1 en 2 geplaatst. En op de AO was het ook de finale tussen de nr 1 en 2. En als je naar de uitslagen van Roddick en Potro kijkt in kleine toernooitjes...
Potro heeft er volgens mij al 4 achter elkaar gewonnen...

Maar goed, we zullen het zien, jullie staan tenslotte bovenaan Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:O nee, zo bedoel ik het ook niet. Maar het lijkt mij gewoon niet zo slim om zoveel te investeren in het kleinste toernooi, waar ook nog eens de finale voor de hand ligt volgens mij. En als je Blake ziet stunten, waarom dan een gok en Baghdatis?

We hebben ook wel gekeken naar meer spelers in Rotterdam, maar ik kwam niet hoger uit met mijn puntenaantal.
Soms moet je wat concessies doen om een zeker halve of finalist te krijgen. Dat lukte mij in Rotterdam niet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar die kosten samen nog niet eens zoveel als Stepanek alleen. En de finale wordt daar toch gewoon Roddick-Potro?! Daar zit je dan met al die knakkers, investeer dat dan in het grootste toernooi, zou ik zeggen...

Op papier wordt het altijd de nummer 1 tegen de nummer 2, maar in praktijk komt dat vrijwel nooit voor. Als Haas niet bij Roddick in het kwart had gezeten, had ik Roddick zeker genomen, maar hij heeft het altijd verrekte lastig met Haas.
Del Potro heeft geen moment in mijn team gestaan. Ik weet niet of het wel zo'n zekerheidje is. Maar ik kan het mis hebben. Dan geef ik het ook eerlijk toe.
Toch worden de toernooien van de afgelopen weken gewonnen door de nummers 1 en 2 geplaatst. En op de AO was het ook de finale tussen de nr 1 en 2. En als je naar de uitslagen van Roddick en Potro kijkt in kleine toernooitjes...
Potro heeft er volgens mij al 4 achter elkaar gewonnen...

Maar goed, we zullen het zien, jullie staan tenslotte bovenaan Wink

Dat maakt dit spelletje toch ook zo leuk. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik vind het team van Kuiper nog niet zo gek. Stepanek kan best van Roddick winnen en Blake van Del Potro. Maar zoals voor bijna alles deze week: je weet het niet.
De winnaar van Monaco-Acasuso moet je in je team hebben, maar wie dat is?
Reply
andre Wrote:Ik vind het team van Kuiper nog niet zo gek. Stepanek kan best van Roddick winnen en Blake van Del Potro. Maar zoals voor bijna alles deze week: je weet het niet.
De winnaar van Monaco-Acasuso moet je in je team hebben, maar wie dat is?

Ik heb hier puur voor Monaco gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook. Acasuso heeft mij vorige week al geholpen en mag nu even rusten.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tja, Chucho staat volgens mij 3-0 voor in H2H dus toch maar voor hem gegaan. En als hij in vorm is kan hij een hoop gasten pakken, Monaco niet. Had ook voor SChwank kunnen gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwank heb ik ook lang over getwijfeld en heeft ook wel in één van mijn teams gestaan.

En de H2h van Acasuso / Monaco stamt wel uit 2004 en 2006. Acasuso heeft wel een zwaar toernooi, na een tijdje afwezigheid, achter de rug.
Vorige week was je nog niet zo Acasuso-achtig. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Schwank gaat een heldenrol vervullen deze week :-({|=
Reply
Ik denk eigenlijk Monaco in de finale, maar R1 is iets te onzeker om hem te nemen.
Reply
kuiper Wrote:Schwank heb ik ook lang over getwijfeld en heeft ook wel in één van mijn teams gestaan.

En de H2h van Acasuso / Monaco stamt wel uit 2004 en 2006. Acasuso heeft wel een zwaar toernooi, na een tijdje afwezigheid, achter de rug.
Vorige week was je nog niet zo Acasuso-achtig. :wink:
Nee, maar juist omdat ie zo goed presteerde, heb ik hem. Hij heeft nauwelijks gespeeld, dus hij zou nog fit moeten zijn. En hijs is wel echt de man voor deze toernooien. En Monaco was ook niks voor vorige week. Maar ik ben er ook absoluut niet zeker van hoor, laat ik dat voorop stellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
N. Almagro Costa do Sauipe 0 in 2620
M. Granollers Costa do Sauipe 0 in 1439
R. Machado Costa do Sauipe 562
R. Ramirez Hidalgo Costa do Sauipe 0 out 726
N. Devilder Costa do Sauipe 0 in 1144
A. Martin Costa do Sauipe 0 in 936
F. Fognini Costa do Sauipe 0 in 941
N. Davydenko Rotterdam 0 in 5030
A. Roddick San Jose 0 in 4510
T. Haas San Jose 0 in 1140
C. Guccione San Jose 0 in 693
L. Hewitt San Jose 0 in 855
J. Del Potro San Jose 0 in 4350

snap er de ballen van dus dit wordt et Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja daar zit ook wel weer wat in. Misschien had hij dit toernooi wel nodig. Het blijft gissen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
andre Wrote:Ik vind het team van Kuiper nog niet zo gek. Stepanek kan best van Roddick winnen en Blake van Del Potro. Maar zoals voor bijna alles deze week: je weet het niet.
De winnaar van Monaco-Acasuso moet je in je team hebben, maar wie dat is?
Je weet het niet, maar 6500 investeren in twee kwarten zonder de twee topfavorieten te nemen in een klein toernooi lijkt me op voorhand niet verstandig. Investeer dan die 4000 in Potro of Roddick zou ik zeggen. Maar goed, we zien het wel.

En Monaco finale :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gekke week, als je zo naar de statistieken kijkt. Hier gaat heel veel verschil gemaakt worden!

Hup Ancic, Bellucci, Isner, Acasuso en Monfils! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inderdaad, Ad Wim, topweek voor jou.

Mijn uitgeschakelde spelers zijn vooral tie-break falers:
Almagro: verliest in 2 tie-breaks van Gil
Ferrero: Bellucci moet geen probleem zijn, maar een tie-break en één break in de 3e set zijn hem fataal
Machado: verliest in 3 sets met 2 verloren tie-breaks van Schwank
Ram. Hidalgo: haalt niet eens het hoofdtoernooi
Martin: kansloos tegen Robredo
Tursunov: verspeelt zijn kans in de tie-break tegen Tsonga
Gasquet: staat een set voor, maar verliest de 2e set tie-break en de partij tegen Mathieu
Ginepri: staat een set voor, maar verliest de 2e set tie-break en de partij tegen Widom
Baghdatis: staat 3e set tie-break 4-0 voor, maar verliest toch
Hewitt: Fish is nog een maatje te groot (1 tie-break)
Isner: verliest 7-5 3e set
Reply
Grappig dat je dit lijstje noemt andre, en het een topweek voor mij noemt, want van 7 van de 11 die je noemt, had ik ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze week veel close potjes geweest, dus iedereen kan wel zo'n lijstje maken.
Reply
Maar dan reken je Ferrero mee Ad, terwijl dat juist positief voor je was.
Reply
Nee, die reken ik niet mee. Wellicht reken ik Martin onterecht mee, omdat ik ook Robredo heb. Maar dat is gelegitimeerd, want Martin was belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, die reken ik niet mee. Wellicht reken ik Martin onterecht mee, omdat ik ook Robredo heb. Maar dat is gelegitimeerd, want Martin was belangrijker.

Ahh ok, niets gezegd dan.

Vanaf vandaag gaat het er echt om spannen.
Hup Roddick, Stepanek, Del Potro, Monfils, Youzhny, Robredo, Bellucci.
Reply
Vanaf nu worden de punten echt verdeeld. ik sta nu drama maar als murray en roddick 't toernooi winnen is 't zo slecht nog niet verwacht ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian Wrote:Deze week veel close potjes geweest, dus iedereen kan wel zo'n lijstje maken.
Dat klopt, maar het was om aan te geven dat het mij niet onwijs mee zit of ik dat ik heel veel mazzel heb gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Deze week veel close potjes geweest, dus iedereen kan wel zo'n lijstje maken.
Toch zat het deze week voor mij wel extreem tegen, want er zijn geen close-potjes die winst opleverden. Of je moet Murray-Seppi of Almagro-Hocevar daaronder scharen (7-6 7-5).
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik pech heb of zo, de ene week zit het nu eenmaal wat meer mee en de andere week wat meer tegen.
Reply
Dit wordt het, op Schwank en Chela na alles op Memphis. Kijken hoe het uitpakt.

E. Schwank Buenos Aires 0 in 1342
J. Chela Buenos Aires 20 in 635
A. Roddick Memphis, USA 0 in 4510
S. Greul Memphis, USA 0 out 760
M. Baghdatis Memphis, USA 0 in 1025
T. Haas Memphis, USA 0 in 1140
J. Blake Memphis, USA 0 in 3230
L. Hewitt Memphis, USA 0 in 855
C. Guccione Memphis, USA 65 in 693
D. Young Memphis, USA 0 in 689
J. Nieminen Memphis, USA 0 in 1210
D. Sela Memphis, USA 0 in 953
R. Soderling Memphis, USA 0 in 2695
K. Kim Memphis, USA 0 in 848
J. Del Potro Memphis, USA 0 in 4350
Reply
Je bent niet de enige, en ik denk dat iedereen dat doet:


J. Ferrero Buenos Aires 0 in 900
J. Monaco Buenos Aires 0 in 1135
J. Chela Buenos Aires 20 in 635
N. Almagro Buenos Aires 0 in 2620
A. Roddick Memphis, USA 0 in 4510
T. Haas Memphis, USA 0 in 1140
L. Hewitt Memphis, USA 0 in 855
C. Guccione Memphis, USA 65 in 693
D. Young Memphis, USA 0 in 689
M. Fish Memphis, USA 0 in 2270
J. Nieminen Memphis, USA 0 in 1210
D. Sela Memphis, USA 0 in 953
R. Soderling Memphis, USA 0 in 2695
J. Del Potro Memphis, USA 0 in 4350
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
J. Ferrero Buenos Aires 0 in 900
J. Monaco Buenos Aires 0 in 1135
J. Chela Buenos Aires 20 in 635
J. Acasuso Buenos Aires 0 in 1580
M. Youzhny Marseille 0 in 1180
A. Roddick Memphis, USA 0 in 4510
T. Haas Memphis, USA 0 in 1140
L. Hewitt Memphis, USA 0 in 855
C. Guccione Memphis, USA 65 in 693
D. Young Memphis, USA 0 in 689
M. Fish Memphis, USA 0 in 2270
J. Nieminen Memphis, USA 0 in 1210
D. Sela Memphis, USA 0 in 953
R. Soderling Memphis, USA 0 in 2695
J. Del Potro Memphis, USA 0 in 4350
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: