17-02-2009, 12:13 AM
buurs Wrote:bp nalbi
Hahaha. zielige post tussendoor over Nalbi.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis / Marseille / Buenos Aires
|
buurs Wrote:bp nalbi Hahaha. zielige post tussendoor over Nalbi.. :wink:
Haggie Wrote:buurs Wrote:bp nalbi zo volgt een ieder zijn eigen favoriet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-02-2009, 12:14 AM
Nicolas =D> =D>
Lapentti =D> =D> Come on. HELD.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
17-02-2009, 12:15 AM
En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:bp nalbi Tegen JCF gaat ie eraf..
kuiper Wrote:Nicolas =D> =D> Gaat lastig worden Kuiper :wink: Net als Vassallo :eeeek: ook weinig kans maakt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
kutzooi...6-1...doodziek van...Alweer geen goede week.
17-02-2009, 12:16 AM
Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: Maar dat vind ik juist leuk aan dit spel, Ad. Dat iedereen tegen mij is. En het leuke is dat ik boven de meesten eindig :
17-02-2009, 12:17 AM
Ljubicic
17-02-2009, 12:18 AM
buurs Wrote:kuiper Wrote:Nicolas =D> =D> Vassallo, mijn held. Kom op zeg. Hij gaat het toernooi winnen. :lol:
17-02-2009, 12:19 AM
mindlight Wrote:Ljubicictja
17-02-2009, 12:19 AM
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: Maar niet boven IEDEREEN..
17-02-2009, 12:20 AM
Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: Tja buurs, deze week loop ik weer uit op je. :-({|=
kooltje Wrote:kutzooi...6-1...doodziek van...Alweer geen goede week. En dan heb je ook nog Lopez, die niet heel veel gepresteerd heeft tot nu toe, redelijk duur is, een lastige eerste ronde heeft en bovendien in een onvoorspelbaar kuttoernooi zit waar wrs toch weer 4 Fransozen in de halve finale staan.
kuiper Wrote:buurs Wrote:kuiper Wrote:Nicolas =D> =D> Als jij het zegt, zal het zo zijn :8: Jij bent immers de koploper :wink:
buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: Ja van zelfkastijding ben je een groot fan, getuige je debiele posts alhier. Het andere leuke is dat een groeiend aantal managers hun eigen positie ondergeschikt achten aan het belang jou geen eerste te laten worden :-k
17-02-2009, 12:21 AM
buurs Wrote:Dat vind jij helemaal niet leuk, je zou het het liefst anders zien. Maar je pogingen om te lijmen falen stuk voor stuk meesterlijk =D>Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-02-2009, 12:22 AM
Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: Het is jou idd als 1 van de weinigen 1x gelukt =D> Proficiat!!! Maar er komen is 1... maar er blijven he :wink:
Overdune Wrote:klopt...maar dat kan ik wel hebben...maar niet zoals andreev..dat je voor zekerheid gaat en dan nog niks. Denk overigens dat Lopez de laatste 4 haalt.kooltje Wrote:kutzooi...6-1...doodziek van...Alweer geen goede week.
Gaan we nou in dit topic ook al beginnen?
17-02-2009, 12:23 AM
ja het wordt steeds triester
kuiper Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: Ik hoop het voor jou, want anders ben ik je zondag voorbij :wink:
buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: 1 van de weinigen Ik denk dat het halve deelnemersveld hier wel eens boven je geeindigd is
17-02-2009, 12:24 AM
kooltje Wrote:Overdune Wrote:klopt...maar dat kan ik wel hebben...maar niet zoals andreev..dat je voor zekerheid gaat en dan nog niks. Denk overigens dat Lopez de laatste 4 haalt.kooltje Wrote:kutzooi...6-1...doodziek van...Alweer geen goede week. Lopez is natuurlijk tot een hoop in staat, maar het is een grote gok gezien de punten die ik noemde. Hij zit ook nog in het stukje met Tsonga, waarom zou hij die ineens verslaan?
17-02-2009, 12:24 AM
buurs Wrote:Maar er komen is 1... maar er blijven he :wink:Je bent nog nooit bij die 1 gekomen :razz:
17-02-2009, 12:25 AM
mindlight Wrote:buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:Ad Wim Wrote:En iedereen ziet jou het liefst falen. En dan nog denken dat ik de enige ben die je niet mag, je had het donderdag eens moeten horen :lol: Overall gezien? Nog geen 5 spelers.... Arco, Haggie, Andre, Omyaca en dan houdt het op...
17-02-2009, 12:27 AM
Nog geen 5 spelers, en er dan specifiek 4 noemen
Bij TM heb ik me nooit zo verdiept, maar ben er van overtuigd dat het er meer zijn. Blijft jammer (en voor jou geluk) dat Binaural hier niet meedoet, je angstgegner.
En Nalbi pakt met een dubbele break de 1e set =D>
17-02-2009, 12:29 AM
Overdune Wrote:Verwacht niet veel van Tsonga hier...Wel zijn thuisland maar lijkt me wat rust nodig te hebben .kooltje Wrote:Overdune Wrote:klopt...maar dat kan ik wel hebben...maar niet zoals andreev..dat je voor zekerheid gaat en dan nog niks. Denk overigens dat Lopez de laatste 4 haalt.kooltje Wrote:kutzooi...6-1...doodziek van...Alweer geen goede week. Het is een baan waar Lopez goed uit de voeten kan en vond ivan een mooie eerste ronde...Maar voorlopig wel 3 bps gemist en 3-1 achter... |
« Next Oldest | Next Newest »
|